Wij zijn oud en verzuurd mata. Niets vertrouwen en al helemaal niet in je cocaïne verslaafd moordzuchtig land Columbia!!! daarom ben jij ook zo enorm paranoia.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp het uitstekend. Jij bent het die er niet zoveel van lijkt te begrijpen en mij in "een bepaalde groep" stopt. Vol "vertrouwen" uiteraard.
Het gaat en ging over de mensen met een wat hoger IQ en mensen die dat niet hebben. En het wantrouwen van zaken of niet. Daar heb jij een heel raar oordeel over. Alsof mensen met een hoger IQ alles zomaar geloven. Dat is niet het geval. Dat is het punt ook niet. Dan zeg je dus niets met jouw post. En dan begrijp je het dus niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp het uitstekend. Jij bent het die er niet zoveel van lijkt te begrijpen en mij in "een bepaalde groep" stopt. Vol "vertrouwen" uiteraard.
je komt niet alleen dom over, maar ook erg vermoeiend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:26 schreef Globali het volgende:
[..]
Het gaat en ging over de mensen met een wat hoger IQ en mensen die dat niet hebben. En het wantrouwen van zaken of niet. Daar heb jij een heel raar oordeel over. Alsof mensen met een hoger IQ alles zomaar geloven. Dat is niet het geval. Dat is het punt ook niet. Dan zeg je dus niets met jouw post. En dan begrijp je het dus niet helemaal.
Geef maar aan waar ik ongelijk heb dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je komt niet alleen dom over, maar ook erg vermoeiend.
Paranoia lijd je aan en paranoïde ben je. je kan niet paranoia zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Wij zijn oud en verzuurd mata. Niets vertrouwen en al helemaal niet in je cocaïne verslaafd moordzuchtig land Columbia!!! daarom ben jij ook zo enorm paranoia.
Begrijp dat dan!
Je uitspraken over mij alleen al, en je neiging mij in een bepaaldr groep te stoppen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Geef maar aan waar ik ongelijk heb dan.
Nee. Wel bij iemand die zo'n opmerking maakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je uitspraken over mij alleen al, en je neiging mij in een bepaaldr groep te stoppen.
Doe je dat altijd bij mensen die je niet kent?
Het kan best zijn dat we elkaar even niet begrijpen. Dan beginnen we nu opnieuw.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je uitspraken over mij alleen al, en je neiging mij in een bepaaldr groep te stoppen.
Doe je dat altijd bij mensen die je niet kent?
"zo'n opmerking".quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:40 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Wel bij iemand die zo'n opmerking maakt.
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"zo'n opmerking".
Voor iemand die zich volkomen onterecht "intelligent" noemt en anderen (mij) in een zelfgestromand hokje plaatst, generaliseer je bijzonder (onnodig) veel. Niet echt een teken van intelligentie, als het mij vraagt.
En waar blijkt uit dat mensen die wat slimmer zijn dat niet hebben? Nergens uit. Want daar gaat het onderzoek niet over.quote:
Dat is op zich wel zo. Ik bedacht even later, maar toen zat ik al op de fiets,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Dan ben je het dus eens met de onderzoekers, want zij hebben 'it depends' gescoord als 'cannot trust.'
Hier noemen we dat een Wulff in schaapskleren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet voor niets heet een bedrieger een Hoge Stapelaar hier in D (Hochstapler)
Tja, als je de wetenschap jeukt heb je waarschijnlijk Roosvonkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hier noemen we dat een Wulff in schaapskleren.
Ik vertrouw dit onderzoek welquote:Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef KingKloon het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-van-vertrouwen.html
[..]
Dus al die mensen die stoer roepen dat niemand te vertrouwen is, zijn gewoon dom.
Het onderzoeken van dergelijke onderzoeken kan wel degelijk nut hebben. Het probleem zit 'm vaak in het feit dat dergelijke items zo ongelofelijk moeilijk meetbaar zijn, waardoor het nog maar de vraag is in hoeverre de onderzoeksresultaten werkelijk wat betekenen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij met name onderzoeken uit de sociale hoek plaats ik ook vaak mijn vraagtekens. M.i. mag een onderzoek best enig nut hebben, er wordt immers geld aan besteed.
Probleem is dat veel mensen bijvoorbeeld op basis van hun eigen ervaringen of waarnemingen vaak denken te weten hoe iets in elkaar steekt.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
True, true. Er zijn echter wel degelijk gras is groen onderzoeken in de psychologie. Dat vind ik nogal zonde van het geld.
Volgens mij ben jij wel blij geweest he, met Diederik Stapel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
Een natuurlijk wantrouwen en kritische geest zijn overal kenmerken van intelligentie.
Dat een "onderzoekje" van Diederik Stapel en het Grote Intelligente Boek van de Grote Globali anders stelt, zegt natuurlijk niets.
Ik heb niet gezegd dat mensen die wat slimmer zijn geen mensenkennis hebben, integendeel,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef Globali het volgende:
[..]
En waar blijkt uit dat mensen die wat slimmer zijn dat niet hebben? Nergens uit. Want daar gaat het onderzoek niet over.
Ja man, die hele "wetenschap" van die gasten. "Sociale wetenschappen", een grotere contradictie is nauwelijks mogelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel blij geweest he, met Diederik Stapel?
Dit aangezien je nu blijkbaar denkt een onderzoek op niet inhoudelijke gronden te kunnen afkraken. Gewoon een 'Diederik-Stapeltje'-erin en je lijkt meteen overtuigd te zijn het gelijk aan jouw kant te hebben.
hurr, durr, sociale wetenschapp dikku onzin, gelt verspilluh hurr durr..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel blij geweest he, met Diederik Stapel?
Dit aangezien je nu blijkbaar denkt een onderzoek op niet inhoudelijke gronden te kunnen afkraken. Gewoon een 'Diederik-Stapeltje'-erin en je lijkt meteen overtuigd te zijn het gelijk aan jouw kant te hebben.
Bullshit. Hoog opgeleid zijn is geen truukje of 'manier van denken' hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens Uri Geller zijn mensen beter om de tuin te leiden naarmate ze hoger zijn opgeleid. Dit komt omdat ze geleerd hebben op een bepaalde manier te denken, en als je weet hoe ze denken, kan je ze eenvoudiger belazeren zonder dat ze het door hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |