Zo tank je een vliegtuig bij in de luchtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Druk, lijkt me. Die kerosine wordt er onder druk ingespoten.
Maar ik ben geen expert.
En de laatste ping was op een moment dat het vliegtuig geen brandstof meer kon hebben? Want ik heb dat nog niet als feit gehoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is de vraag of die satelliet reageert op een gecrasht vliegtuig?
Eerder zeiden ze dat het OF vloog, OF geland was. Niet dat het ook kon bij een crash.
Geen idee. Misschien is het wel mogelijk om een gecrasht vliegtuig wel pingen?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is de vraag of die satelliet reageert op een gecrasht vliegtuig?
Eerder zeiden ze dat het OF vloog, OF geland was. Niet dat het ook kon bij een crash.
grootste deel van de luchthavens zijn niet op de plek van de laatste ping van 8.11quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Er zijn 634 mogelijkheden die bekend zijn :
http://www.slate.com/blog(...)uld_have_landed.html
hij kan niet net gepingd zijn voordat ie crashte?quote:
sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De rode boog wordt afgesneden door de zwarte boog. De zwarte boog is is de actieradius van het vliegtuig met de beschikbare brandstof
als ie op land gecrasht is danquote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is het wel mogelijk om een gecrasht vliegtuig wel pingen?
volgens mij zeiden ze in die video dat ze dat nog proberen te achterhalen. Want dan weet je in principe het hele vliegpad.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Marrije het volgende:
Weet je, dat ding is om 8.11 gepingd, als ze nou even melden waar het om 7.11 en 6.11 is gepingd dan begrijp ik het misschien wel
Het is heel vervelend, dat ze niets vrijgeven over de 7.11 en 6.11 pings.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
grootste deel van de luchthavens zijn niet op de plek van de laatste ping van 8.11
dat weten ze inmiddels toch wel?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze in die video dat ze dat nog proberen te achterhalen. Want dan weet je in principe het hele vliegpad.
Die zijn er niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is heel vervelend, dat ze niets vrijgeven over de 7.11 en 6.11 pings.
dan vallen die onder het stukje dat de piloot dat wist te omzeilen?quote:
Die moeten er wel zijn, alleen moet iemand daar datatapes voor doorworstelen.quote:
Hoe kan hij die satelliet omzeilen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan vallen die onder het stukje dat de piloot dat wist te omzeilen?
Dan geloof ik niet in een kaping, dan denk ik eerder dat die piloot 'de tijd van zn leven' heeft gehad.
Ja, er moet zeker meer informatie zijn dan er wordt vrijgegeven.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeten er wel zijn, alleen moet iemand daar datatapes voor doorworstelen.
En ik ben ervan overtuigd dat die informatie er is en bewust niet wordt vrijgegeven.
het zou kunnen door dan net die ping uit te zetten en dan later weer aan, maar die kans acht ik nihielquote:
En nu speculeer ik hardop, maar ik denk dat de pings bewijzen, dat het vliegtuig niet bewogen heeft in het laatste uur, misschien twee uur.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, er moet zeker meer informatie zijn dan er wordt vrijgegeven.
Ik meen gelezen te hebben dat je de ping niet uit kon zetten vanuit de cockpit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zou kunnen door dan net die ping uit te zetten en dan later weer aan, maar die kans acht ik nihiel
Dat was inderdaad in een ruimte onder de cockpit las ik, erg ontoegankelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat je de ping niet uit kon zetten vanuit de cockpit.
Er stond ergens dat het wel kan, maar dat de meeste piloten die kennis niet hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad in een ruimte onder de cockpit las ik, erg ontoegankelijk
Dankje!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad in een ruimte onder de cockpit las ik, erg ontoegankelijk
kan niet vanuit de cockpit, moet via het onderdek.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar als dat niet zo is, dan schoffelt dat al mijn theorieen onderruit
Het kan ook, maar heel lastigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er stond ergens dat het wel kan, maar dat de meeste piloten die kennis niet hebben.
het gaat toch om een satellietontvanger voor de satelliettelefoon waar passagiers gebruik van kunnen maken? Je zou zeggen dat dat gewoon onder de 'onboard entertainment' valt en dat je dat met 1 druk op de knop uit kunt zetten indien nodig.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren:quote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er stond ergens dat het wel kan, maar dat de meeste piloten die kennis niet hebben.
kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het zeker dat het vliegtuig om 8.11 geen brandstof meer kon hebben?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit is mijn inschatting:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig is geland en hopelijk veilig (want gepingd op een moment dat hij niet meer kan vliegen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |