SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben inmiddels overleden![]()
Precies. Ik geloof dat het wel aardig wat met de spelers doet dat iedereen zegt dat het kampioenschap al is beslist, er wordt overal zo makkelijk over gedacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenschap is nog lang niet binnen. Dra-ma-tisch voetbal, al weken lang.![]()
Dat hoor ik al 2/3 jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Tyron het volgende:
je kan ook pas echt zeggen of dit beleid werkt na 2/3 jaar
Tevens, dit:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte topspelers krijg je nooit meer, hooguit toptalenten![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)jax-A1-Willem-II.htmquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 2/3 jaar.
Tevens, dit:
[..]
Geduld![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef LogiteX het volgende:
Fischer moet brood nodig weer terug komen. Wat missen we die zeg![]()
![]()
Gewoon met z'n allen de A1 wedstrijden gaan bezoeken. Kun je tenminste nog genieten van echt Ajax voetbal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit zegt vrij weinig over het algemeenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)jax-A1-Willem-II.htm
GeduldRED ONS HENNIEGOD![]()
Over 1.5 week zullen we natuurlijk weer zien dat we er bij AZ ook geen reet van bakken, en een paar dagen later spelen we Twente vol-le-dig van de mat.![]()
Echt niet normaal dat we gewoon kampioen worden met dit teamwat zegt dat veel over deze competitie en de concurrentie.
Snelle Egel![]()
De rest stelt G spelers op joh, kunnen er helemaal niks van.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Echt niet normaal dat we gewoon kampioen worden met dit teamwat zegt dat veel over deze competitie en de concurrentie.
![]()
toen zei ik 5 jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 2/3 jaar.
Tevens, dit:
[..]![]()
![]()
Wil Frankie en het TH nog wel een tijdje het voordeel van de twijfel geven. Maar met alleen die talentjes ga je het waarschijnlijk niet redden.quote:![]()
Moest heel hard lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dravertje, zakt vanzelf door het ijs en zal laten zien dat hij niet de wereldtopper is die Ajacieden in hem zien (zoals ze dat eerder ook in Fischer zagen).
Zijn top ligt bij een Everton-esk team.![]()
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.quote:
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die Fischert![]()
![]()
Dit wordt echt het kampioenschap van: "Hè, heb ik iets gemist? Kampioen? Wij?!"quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fischer is nog steeds maar 19, ook al was hij pure bagger dit seizoen beetje vroeg om hem al af te schrijvenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die FischertSnelle Egel![]()
Toen ik dit zag heb ik zo fucking hard gelachen he.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.. Louter mongolen die Ajax uitsupporters.
![]()
Morgen moet die zeker weer naar de sociale werkplaatsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ook zo'n extreem grappige post.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pelle > De Jong ??????????????????????![]()
Moest wederom lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die Fischert![]()
Dit dus. Komt gewoon wel goed heeft gewoon wat tijd nodig zo simpel is het.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Fischer is nog steeds maar 19, ook al was hij pure bagger dit seizoen beetje vroeg om hem al af te schrijven![]()
de jong heeft ook een tijd goed gespeeld, op dit moment is pelle gewoon beter natuurlijkquote:
maar van jou kunnen we ook wel wat van bij pakken dat ajax niet kampioen zou worden, en feyenoord in de kuip van ajax wel even zou winnen![]()
beetje makkelijk he![]()
Thuli is een geweldige speler. Jammer dat hij weinig schotkracht heeft waardoor hij niet snel een goal zal maken.
![]()
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:17 schreef KingRoland het volgende:
Fischer maakt iedereen kapot en wordt een groot talent binnen ajax en beter dan Eriksen
Over een jaar even hard lachen om dit soort quotes over Kishna.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 19:48:41 ]![]()
Dat de rest er beter mee kan stoppenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Over een jaar vieren wij gewoon weer een nieuwe titel daar moet ik nog veel meer om lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een jaar even hard lachen om dit soort quotes over Kishna.![]()
Je zou zowat denken dat ze dat allang gedaan hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat de rest er beter mee kan stoppen![]()
Ajax wint Europa leaguequote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax wint Eredivisie
Ajax wint Beker
Ajax wint Europa Cup
Ajax wint Alles
ik denk dat hij een beetje zat te grappen![]()
![]()
Dit ja, ik keek net ff naar de ranglijst om te kijken wat onze voorsprong nog was, ik ging stukquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Snelle Egel![]()
Samenvatting waren vroeger nog leukquote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou zowat denken dat ze dat allang gedaan hebben.
Nu een martelgang om naar te kijkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien moeten we naar Denemarken verhuizen . Die zijn misschien nog beter ookquote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:
Het is dat de rest G spelers heeft anders werden we niet weer zo makkelijk kampioen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heel knap van Frankie. We hebben inderdaad geen geweldig materiaal. En toch een grote kans op 4x op rij kampioen. Dan ben je wel echt een top club als Ajax zijnde!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:
Het is dat de rest G spelers heeft anders werden we niet weer zo makkelijk kampioen.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel knap van Frankie. We hebben inderdaad geen geweldig materiaal. En toch een grote kans op 4x op rij kampioen. Dan ben je wel echt een top club als Ajax zijnde!![]()
![]()
Tering schaam me dood. Nederland lever je CL-plaatsen gewoon in.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
'In de Eredivisie is de strijd om de landstitel weer spannend, door een misstap van Ajax'
8 uur journaal van ANP
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Is dat niet zo danquote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef Planga het volgende:
'In de Eredivisie is de strijd om de landstitel weer spannend, door een misstap van Ajax'
8 uur journaal van ANP
![]()
7 punten verspelen op 18 punten. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
We moeten nog tegen Twente en Vitesse, als je niet kunt winnen van NAC en Cambuur dan is het nog helemaal niet zeker dat je van die twee wel wintquote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef Planga het volgende:
[..]
7 punten verspelen op 18 punten. Lijkt me onwaarschijnlijk.![]()
Deden ze tegen Cambuur, werkte ook niet. Selectie is niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles is beter dan Poulsen en Sigthorsson. Riedewald linksback en Kishna in de spits.
Hij is veel te loyaal aan spelers als Serero, die kan er echt niks van
Ervaring is een overschat iets. Poulsen, Sigthorsson, de Jong kunnen er zo uit voor 3 jeugdspelers.
Komende zomer nog verder doorselecteren.![]()
![]()
Volledig mee eens. Nu eerst nog deze survivaltocht overleven tot we kampioen zijn. Maar dan moeten we wel echt beter gaan spelen, je moet er toch niet aan denken dat we alsnog geen kampioen worden..quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deden ze tegen Cambuur, werkte ook niet. Selectie is niet goed genoeg.
Ervaring is een overschat iets. Poulsen, Sigthorsson, de Jong kunnen er zo uit voor 3 jeugdspelers.
Komende zomer nog verder doorselecteren.![]()
![]()
Dit. Op basis van wat ga je uberhaupt wedstrijden winnen? Met spel zeker niet. Er wordt helemaal niks gecreëerd, triest. Zelfde verhaal iedere week zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
We moeten nog tegen Twente en Vitesse, als je niet kunt winnen van NAC en Cambuur dan is het nog helemaal niet zeker dat je van die twee wel wint![]()
2 keer gelijk is ook voldoendequote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit. Op basis van wat ga je uberhaupt wedstrijden winnen? Met spel zeker niet. Er wordt helemaal niks gecreëerd, triest. Zelfde verhaal iedere week zo.![]()
![]()
Ik vond het trouwens wel aandoenlijk dat de bal ongeveer vijftien keer voor het doel van NAC is geschoten (via corners en voorzetten) en dat het leidde tot één kopkans van Klaassen. Is voorzetten geven nou echt zo moeilijk dat je er niet op kan trainen? Ik vind het nog steeds een onbegrijpelijk iets.![]()
Voordeel is dat de concurrenten ook gewoon punten blijven verspelen. Ondanks dat Ajax het niet goed doet, kan dit, in principe, niet meer fout gaan. Het zou alleen leuk zijn als het met goed voetbal zou gebeuren. Dit doet gewoon een klein beetje afbreuk aan een kampioenschap. Max 76 punten kunnen we nu nog halen en het doelsaldo is ook niet bijzonder. Laat staan het spel dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Nu eerst nog deze survivaltocht overleven tot we kampioen zijn. Maar dan moeten we wel echt beter gaan spelen, je moet er toch niet aan denken dat we alsnog geen kampioen worden..![]()
Ik denk dat ik maar helemaal niets zeg over NAC - Ajax, zeker niet nadat ik vandaag ook nog twee fantastische Premier League-potjes heb gezien Man Utd - Liverpool en Spurs - Arsenal.. Dan was deze wedstrijd om te huilen![]()
Hahaha, ja daar noem je ook wat ploegen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik maar helemaal niets zeg over NAC - Ajax, zeker niet nadat ik vandaag ook nog twee fantastische Premier League-potjes heb gezien Man Utd - Liverpool en Spurs - Arsenal.. Dan was deze wedstrijd om te huilen
Wat vond je van Sunderland - Crystal Palace?![]()
Geen idee, niet gezienquote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, ja daar noem je ook wat ploegen.
Wat vond je van Sunderland - Crystal Palace?Maar ging me meer om inzet en strijd. Suarez, Rafael, Gerrard, Flanagan die geen duels schuwen, gewoon gaan met die hap...
![]()
NAC en Cambuur doen er alles aan niet te verliezen, Twente en Vitesse moeten winnen. Totaal andere situatie dus. Bovendien heb ik het idee dat Ajax veel gemotiveerder speelt tegen grotere tegenstanders.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
We moeten nog tegen Twente en Vitesse, als je niet kunt winnen van NAC en Cambuur dan is het nog helemaal niet zeker dat je van die twee wel wintOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Inzet en strijd was er gewoon. Daar heb je alleen niet zoveel aan als je geen pass bij een medespeler kan bezorgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezienMaar ging me meer om inzet en strijd. Suarez, Rafael, Gerrard, Flanagan die geen duels schuwen, gewoon gaan met die hap...
![]()
Nja als je het zo wilt bekijken.. Dan gaan we het ontzettend lastig krijgen tegen RKC,NEC,ADO en Heracles.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
NAC en Cambuur doen er alles aan niet te verliezen, Twente en Vitesse moeten winnen. Totaal andere situatie dus. Bovendien heb ik het idee dat Ajax veel gemotiveerder speelt tegen grotere tegenstanders.![]()
Daarom kan Ajax beter al drie wedstrijden voor het einde kampioen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja als je het zo wilt bekijken.. Dan gaan we het ontzettend lastig krijgen tegen RKC,NEC,ADO en Heracles.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna 1 april: Poulsen, Bojan en Castillion een ontslagbrief sturen.
Hoesen, de Jong, Hoorn, Vermeer, de Sa, Sana, Lukoki, Sigthorsson voor een appel en een ei slijten. Louter middelmaat.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Op Hoesen na kan ik mij hier erg goed in vinden. Maar je moet al die posities wel weer opnieuw kunnen invullen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Planga het volgende:
Bijna 1 april: Poulsen, Bojan en Castillion een ontslagbrief sturen.
Hoesen, de Jong, Hoorn, Vermeer, de Sa, Lukoki, Sigthorsson voor een appel en een ei slijten. Louter middelmaat.![]()
Hoesen is toch ook middelmaat man. Liever De Jong een jaar verlengen als dat een optie is en dan Zivkovic klaar stomenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op Hoesen na kan ik mij hier erg goed in vinden. Maar je moet al die posities wel weer opnieuw kunnen invullen.![]()
Hoesen krijgt ook nauwelijks speeltijd bij PAOK mislukte verhuurperiode dus.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat had ik hem van te voren ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Planga het volgende:
Hoesen krijgt ook nauwelijks speeltijd bij PAOK mislukte verhuurperiode dus.![]()
![]()
Ajax heeft dan ook mietjes in het elftal na het vertrek van Vertonghen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezienMaar ging me meer om inzet en strijd. Suarez, Rafael, Gerrard, Flanagan die geen duels schuwen, gewoon gaan met die hap...
![]()
Ik hou van Danny. Siem vind ik niet erg goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is toch ook middelmaat man. Liever De Jong een jaar verlengen als dat een optie is en dan Zivkovic klaar stomen![]()
Hoesen lijkt me ook een top gozer maar het is gewoon niet het niveau wat Ajax moet nastreven. De Jong heeft in het verleden laten zien dat hij wel een goede spits kan zijn voor Ajax. Maar die moet eerst eens fit worden en het in zijn paasei halen dat hij lekker nog een seizoen bij Ajax moet blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou van Danny. Siem vind ik niet erg goed.![]()
Tja misschien is hij qua afmaken en met zijn lengte niet ideaal, maar Ajax voetbalde wel altijd lekker met hem in de spits. Met Siem en vooral Sigi heb je dat totaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen lijkt me ook een top gozer maar het is gewoon niet het niveau wat Ajax moet nastreven. De Jong heeft in het verleden laten zien dat hij wel een goede spits kan zijn voor Ajax. Maar die moet eerst eens fit worden en het in zijn paasei halen dat hij lekker nog een seizoen bij Ajax moet blijven.
De Jong ziet zichzelf al helemaal voor zich in een Bayern shirt, die gaat echt niet verlengen.![]()
quote:De spelers kregen een applaus van de meegereisde supporters, maar NAC-uit was voor iedere Ajacied een duel om snel te vergeten. Verdediger Joël Veltman wil het liefst overmorgen weer spelen, laat hij weten in gesprek met Ajax Life.
Je was vandaag verdedigend beter dan aanvallend.
"Dat klopt wel. Dat het verdedigend goed gaat, is een houvast. Vorige week ging het opbouwend al minder, vandaag weer. Maar daar kun je weer aan werken, aan gaan bouwen als het verdedigd goed gaat."
Je moest Moisander nog even helpen met het bedwingen van Elson Hooi, in de tweede helft. Een belangrijk moment.
"Het was eigenlijk een beetje een klutsbal. Ik ging er voor de zekerheid maar vol naartoe. Ik kon het schot gelukkig nog half blokken."
NAC had toch een paar echte kansen! jullie eigenlijk niet.
"Dat ben ik niet met je eens. We hadden er in de eerste helft een paar kunnen maken. In de tweede helft hadden we nog een paar halve schoten. Je merkte dat als het tempo iets hoger was, dat we er toch wel doorheen konden komen. Maar daar hebben we te weinig gebruik van gemaakt. En dan is het balen dat je twee punten verspeelt."
Jullie lopen toch een punt uit op de nummer twee. Nu tien dagen vrij, daarna is het erop of eronder. Ben je daar klaar voor?
"Het liefst had ik overmorgen alweer gespeeld, om dit gelijkspel goed te maken. Maar het is wel lekker om nu een goede reeks neer te gaan zetten. We hebben in het verleden laten zien dat we dat kunnen."
Het spel is niet goed, jullie verspelen punten. Leg eens uit aan de fans waarom ze zich geen zorgen hoeven te maken.
"We staan op zeven punten. Als je aan het begin van het seizoen had bedacht dat je zo'n gat zou hebben met nog zes wedstrijden te gaan, zou je daar blij mee zijn. We hebben natuurlijk een paar cadeautjes gekregen, maar niet echt uitgepakt. Dat is zuur, maar zeker nog geen reden tot zorg."![]()
Tja het is natuurlijk wel zo, Ajax verspeelt 4 dure punten in twee weken, maar de concurrentie komt nauwelijks dichterbij, dan hoef je je eigenlijk ook geen zorgen te maken.quote:
Het kan best zijn dat Ajax dramatisch speelt, maar de concurrentie doet het niet veel beter, anders waren ze wel met grote sprongen dichterbij gekomen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook zonder vergelijking kan je dat wel stellen hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik maar helemaal niets zeg over NAC - Ajax, zeker niet nadat ik vandaag ook nog twee fantastische Premier League-potjes heb gezien Man Utd - Liverpool en Spurs - Arsenal.. Dan was deze wedstrijd om te huilen![]()
En Ajax heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld met De Jong in de spits. Siggy sja hij knalt er dan wel weer een paar in dit seizoen maar vandaag was hij weer gewoon ontzettend matig.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja misschien is hij qua afmaken en met zijn lengte niet ideaal, maar Ajax voetbalde wel altijd lekker met hem in de spits. Met Siem en vooral Sigi heb je dat totaal niet.
De Jong ziet zichzelf al helemaal voor zich in een Bayern shirt, die gaat echt niet verlengen.![]()
Misschien weer een keer kijken dat zaadprogrammatwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 16-03-2014 om 21:37:58Frank de Boer is vanavond te gast in het programma Studio Voetbal. Het programma begint zondagavond om 22.15 uur op Nederland 1. #AJAX reageer retweet
![]()
Zit Waterreus erbij?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Tarado het volgende:
Misschien weer een keer kijken dat zaadprogrammatwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 16-03-2014 om 21:37:58Frank de Boer is vanavond te gast in het programma Studio Voetbal. Het programma begint zondagavond om 22.15 uur op Nederland 1. #AJAX reageer retweet
![]()
Hopelijk durven ze wat kritische vragen te stellen maar dat zal wel weer niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat lijkt me vrijwel uitgeslotenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk durven ze wat kritische vragen te stellen maar dat zal wel weer niet.![]()
13 10.11.13 - NEC - AFC Ajax 0:3quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Ajax heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld met De Jong in de spits. Siggy sja hij knalt er dan wel weer een paar in dit seizoen maar vandaag was hij weer gewoon ontzettend matig.
14 23.11.13 - AFC Ajax - Heracles Almelo 3:0
H 26.11.13 - AFC Ajax - FC Barcelona 2:1
15 01.12.13 - ADO Den Haag - AFC Ajax 0:4
16 07.12.13 - AFC Ajax - NAC Breda 4:0
Toen speelden ze het beste voetbal van dit seizoen volgens mij. Hoesen stond in deze 5 wedstrijden 4 keer in de basis.![]()
Maar toen speelde Blind ook op 6 denk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
13 10.11.13 - NEC - AFC Ajax 0:3
Toen speelden ze het beste voetbal van dit seizoen volgens mij. Hoesen stond in deze 5 wedstrijden 4 keer in de basis.![]()
Ik zeg toch ook nergens dat we niet goed hebben gespeeld met Hoesen? En bovendien zou alleen Hoesen dat verschil hebben gemaakt of waren er ook andere spelers die een hoger niveau haalde. Ik noem bijvoorbeeld Serero die toen boven zichzelf uitsteegquote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
13 10.11.13 - NEC - AFC Ajax 0:3
Dat is nou juist het punt. Met Sightorsson valt niet te combineren en vervalt ook de grootste kwaliteit van Serero.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat we niet goed hebben gespeeld met Hoesen? En bovendien zou alleen Hoesen dat verschil hebben gemaakt of waren er ook andere spelers die een hoger niveau haalde. Ik noem bijvoorbeeld Serero die toen boven zichzelf uitsteeg![]()
Jan gaat 100% zeker beginnen over het feit dat het veel te traag gaat. Doet hij al het hele seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee denk het niet en Mulder bralt teveelNu ook. Na de winterstop 9 keer op het middenveld, 4 keer op linksback.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toen speelde Blind ook op 6 denk ik![]()
Wie volgend jaar op de plek van Serero? Duarte, Andersen of toch Ziyech? Het zou iig allemaal een verbetering zijn.![]()
Vandaag vond ik het de hele wedstrijd matig, terwijl voorheen er nog wel een helft aardig werd gevoetbald, lag toch wel een beetje aan dat Poulsen de vrije man wasquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan gaat 100% zeker beginnen over het feit dat het veel te traag gaat. Doet hij al het hele seizoen.
[..]
Nu ook. Na de winterstop 9 keer op het middenveld, 4 keer op linksback.![]()
Geen Ziyech alsjeblieft. Die is fysiek nog meer lichtgewicht..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie volgend jaar op de plek van Serero? Duarte, Andersen of toch Ziyech? Het zou iig allemaal een verbetering zijn.![]()
Dan Serero? Lijkt me stugquote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Ziyech alsjeblieft. Die is fysiek nog meer lichtgewicht..![]()
Gaan we het nu weer op fysiek gooien dan? Ik dacht dat techniek de doorslag moest geven?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Ziyech alsjeblieft. Die is fysiek nog meer lichtgewicht..![]()
Ik dacht dat je Andersen al had afgeschreven?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ook zeker niet mijn eerste keuze zijn maar hij mag van mij gerust eens op de plek van Serero staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Andersen al had afgeschreven?![]()
Serero faalt op alle fronten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer op fysiek gooien dan? Ik dacht dat techniek de doorslag moest geven?![]()
Maar je wint er nooit de oorlog mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het goed loopt dan kan hij leuk mee hobbelen.![]()
Dat Jan Mulder al de hele tijd klaagt over het baltempo heeft hij uiteindelijk wel gelijk in. Ben benieuwd wat Frank daarop te antwoorden heeft. Zouden ze hem ook nog aanpakken op Poulsen die met zeeën van ruimte nog naar achteren speelt en te bang is om 'm goed vooruit te spelen en zo 6 tegenstanders uit te schakelen.![]()
Poulsen was wel oke vandaagquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Jan Mulder al de hele tijd klaagt over het baltempo heeft hij uiteindelijk wel gelijk in. Ben benieuwd wat Frank daarop te antwoorden heeft. Zouden ze hem ook nog aanpakken op Poulsen die met zeeën van ruimte nog naar achteren speelt en te bang is om 'm goed vooruit te spelen en zo 6 tegenstanders uit te schakelen.![]()
Je kan van een speler niet verlangen wat hij niet kan, Eriksen ving dat wel goed op, daar moeten Serero en Klaasen eens naar terug kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik toch liever Blind die wel de passes meer en sneller door het centrum probeert te geven.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanvallend ook wel oke had nog een aantal mooie passes![]()
Wou net serieus reageren totdat ik zag om wie het ging.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nam je bijna serieus, bijna
graag op anoniem![]()
Hoezo ben je daar benieuwd naar dan? Het enige juiste antwoord is dat Poulsen gewoon niet kan voetballen en dat gaat Frank de Boer natuurlijk niet voor de camera's zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. Maar Poulsen was vandaag misschien wel de beste middenvelder en dat is al treurig genoegquote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik toch liever Blind die wel de passes meer en sneller door het centrum probeert te geven.![]()
Ik ook hoor, iedereen denk ik welquote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik toch liever Blind die wel de passes meer en sneller door het centrum probeert te geven.![]()
Voor zijn doen misschien. Hij is de reden (samen met Siggy) dat er geen tempo in het spel zat. Hij moest vandaag het spel maken maar kan dat gewoon nietquote:![]()
Je kan het dus welquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor zijn doen misschien. Hij is de reden (samen met Siggy) dat er geen tempo in het spel zat. Hij moest vandaag het spel maken maar kan dat gewoon niet![]()
![]()
Dat klopt maar dat is dus ook aan zijn medespelers te wijtenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor zijn doen misschien. Hij is de reden (samen met Siggy) dat er geen tempo in het spel zat. Hij moest vandaag het spel maken maar kan dat gewoon niet![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten we eerst eens een goede linksback krijgen/vinden die ook niet blessuregevoelig is...![]()
![]()
Blind is trouwens de laatste weken ook niet in zijn beste vorm.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja hij moet op linksback spelenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Blind is trouwens de laatste weken ook niet in zijn beste vorm.![]()
Komt omdat hij op LB moet rennenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Blind is trouwens de laatste weken ook niet in zijn beste vorm.![]()
Nou ik heb serieus liever Dijks op LB en daardoor Blind op 6 dan Blind op LB en daardoor Poulsen op 6.quote:
Volgend jaar gaat hopelijk het grote doorselecteren beginnen. Kan niet wachten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daar was ie ook altijd een van de beste, nu zie ik hem duels verliezen en weifelend ingrijpen.quote:
Ook als middenvelder was ie de laatste wedstrijden niet zo geweldig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Amen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ik heb serieus liever Dijks op LB en daardoor Blind op 6 dan Blind op LB en daardoor Poulsen op 6.
Volgend jaar gaat hopelijk het grote doorselecteren beginnen. Kan niet wachten.![]()
Ik denk het wel. Eerdere seizoenen gingen de beste spelers steeds door aflopende contracten weg, nu juist de slechtste spelers.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ik heb serieus liever Dijks op LB en daardoor Blind op 6 dan Blind op LB en daardoor Poulsen op 6.
Volgend jaar gaat hopelijk het grote doorselecteren beginnen. Kan niet wachten.![]()
Dijks is echt niet zo slecht als mensen hier beweren hoor. Prima backup achter Boilesenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En de komende jaren komen er hopelijk echte talenten door. Hoe zit het nou trouwens met Bailey?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Eerdere seizoenen gingen de beste spelers steeds door aflopende contracten weg, nu juist de slechtste spelers.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vind hem toch vaak tegenvallen bij Heerenveen als het gaat om voetballende kwaliteiten, bij goede balletjes en mogelijkheden om aanvallen uit te spelen, faalt hij vaak compleet en schat veel situaties dramatisch in. Misschien dat 'ie me kan verrassen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is echt niet zo slecht als mensen hier beweren hoor. Prima backup achter Boilesen![]()
Komt hij terug dan? Als Boilesen nr1 is dan kan dat aardig kloppenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden Dijks gaat spelen dan volgend seizoen ik zet in op 20 minimaal![]()
Boilesen / Dijks - Denswil / Riedewald - Veltman / van der Hoorn - van Rhijn / Tete zal het wel worden denk ik.
Verwacht niet dat Moisander zijn woorden waarmaakt. All about the money.![]()
Als hij meer dan 17 wedstrijden mag spelen, ga ik snel op zoek naar wat goeie momentjes en stuur ik ze door naar befaamde scoutingsapparaten uit het buitenland. Bah, wat een matige voetballer.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden Dijks gaat spelen dan volgend seizoen ik zet in op 20 minimaal![]()
Lijkt me niet dat Ajax een linksback gaat kopen en dat Blind toch echt alleen maar op het middenveld gaat spelen volgend seizoen. 1 + 1 = 2 lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt hij terug dan? Als Boilesen nr1 is dan kan dat aardig kloppen![]()
welke woorden?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen / Dijks - Denswil / Riedewald - Veltman / van der Hoorn - van Rhijn / Tete zal het wel worden denk ik.
Verwacht niet dat Moisander zijn woorden waarmaakt. All about the money.![]()
Grappig hoe snel het kan veranderen, weet nog hoe lovend iedereen was in die Next Gen series toen met de A1.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij meer dan 17 wedstrijden mag spelen, ga ik snel op zoek naar wat goeie momentjes en stuur ik ze door naar befaamde scoutingsapparaten uit het buitenland. Bah, wat een matige voetballer.Snelle Egel![]()
Fysiekquote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Grappig hoe snel het kan veranderen, weet nog hoe lovend iedereen was in die Next Gen series toen met de A1.![]()
Vind dat ie zich wel ontwikkeld heeft bij Heerenveen, laatste wedstrijden die ik van hem zag waren een stuk beter dan eerder in het seizoen. Nog niet goed genoeg voor basisplaats bij Ajax maar wie weet groeit ie daar nog wel naar toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij meer dan 17 wedstrijden mag spelen, ga ik snel op zoek naar wat goeie momentjes en stuur ik ze door naar befaamde scoutingsapparaten uit het buitenland. Bah, wat een matige voetballer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ditquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan gaat 100% zeker beginnen over het feit dat het veel te traag gaat. Doet hij al het hele seizoen.
[..]![]()
True. Leuke speler voor de middenmoot in Nederland. Die gast gaat niet meer zulke stappen maken dat hij een geschikte Ajax-spits wordt. Snap ook niet waar dat grote vertrouwen van sommigen in Danny Hoesen op gebaseerd is. "We hebben een goede reeks gedraaid met hem in de basis"quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen lijkt me ook een top gozer maar het is gewoon niet het niveau wat Ajax moet nastreven. De Jong heeft in het verleden laten zien dat hij wel een goede spits kan zijn voor Ajax. Maar die moet eerst eens fit worden en het in zijn paasei halen dat hij lekker nog een seizoen bij Ajax moet blijven.Was dat ondanks of dankzij Hoesen?
![]()
Dat is gewoon rond onder de voorwaarde dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Zijn ze druk mee bezig.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En de komende jaren komen er hopelijk echte talenten door. Hoe zit het nou trouwens met Bailey?
http://www.eubluecard.nl/eu_blue_card![]()
Wilde die demagogische voogd van hem geen bedrijf in NL vestigen?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is gewoon rond onder de voorwaarde dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Zijn ze druk mee bezig.
http://www.eubluecard.nl/eu_blue_cardWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vooralsnog voelt dit veel minder lekker dan een kampioenschap na zo'n lange inhaalrace. Dan win je veel wedstrijden achtereen tot aan het kampioenschap en dat voelt natuurlijk lekkerder.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
twitter:JanMennega twitterde op zondag 16-03-2014 om 23:08:44FC Groningen heeft volgens Hans Nijland akkoord bereikt met Ajax over transfer Zivkovic. Hij heeft transferbedrag niet bekend gemaakt. reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ben het alleen niet zo eens over dat druk zetten, als je ze de tijd geeft voor een lange bal kunnen ze hem natuurlijk beter geven dan wanneer je volop druk zetten en NAC het uit wanhoop moetquote:![]()
Zoiets, ik heb het hem wel eens gevraagd maar daar zegt hij niet zoveel over. Ze zijn er iig druk mee bezig.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wilde die demagogische voogd van hem geen bedrijf in NL vestigen?![]()
Ik vond het wel aardig logisch wat hij zei en het leed ook meestal tot balverlies van NAC, alleen deed Ajax er dan weer te weinig meequote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben het alleen niet zo eens over dat druk zetten, als je ze de tijd geeft voor een lange bal kunnen ze hem natuurlijk beter geven dan wanneer je volop druk zetten en NAC het uit wanhoop moet![]()
ja dat is waar, maar als je 100 procent druk zet met het hele team dan geeft dat een ander gevoel (wat lijdt tot sneller spel) dan wanneer je een beetje afwachtquote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig logisch wat hij zei en het leed ook meestal tot balverlies van NAC, alleen deed Ajax er dan weer te weinig mee
lijkt mij tenminste![]()
ja zinnig en realistischquote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had Frank nog iets boeiends te melden?
al dat "HIJ GAAT VAST ZEGGEN DAT WE DOMINEERDE HUEHUEHUE" sloeg nergens op![]()
Dus we gaan eindelijk doorselecteren in de zomer?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja zinnig en realistisch
al dat "HIJ GAAT VAST ZEGGEN DAT WE DOMINEERDE HUEHUEHUE" sloeg nergens op
Oh.![]()
Ze hadden het een beetje moeten afwisselenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar als je 100 procent druk zet met het hele team dan geeft dat een ander gevoel (wat lijdt tot sneller spel) dan wanneer je een beetje afwacht
lijkt mij tenminste![]()
hij zei niet perse dat er spelers weggingen maar wel dat als iedereen blijft er aankopen gedaan kunnen worden om het team te versterken op zwakke plekken en met nieuwe talenten de volgende stap gemaakt kan wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we gaan eindelijk doorselecteren in de zomer?![]()
Hij gaf een klein hintje in die richting maar dat kan achteraf ook weer anders uitgelegd wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we gaan eindelijk doorselecteren in de zomer?![]()
Er zullen heus wel spelers weggaan. Maar ik vertrouw niet zo op Frank zijn aankopen helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij zei niet perse dat er spelers weggingen maar wel dat als iedereen blijft er aankopen gedaan kunnen worden om het team te versterken op zwakke plekken en met nieuwe talenten de volgende stap gemaakt kan wordenOh.![]()
Frank zal zelf ook wel eens stappen willen zetten met Ajax. Anders heeft hij het ook wel snel gehad denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaf een klein hintje in die richting maar dat kan achteraf ook weer anders uitgelegd wordenOh.![]()
hij zei ook wel verstandige dingen over van den hoornquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen heus wel spelers weggaan. Maar ik vertrouw niet zo op Frank zijn aankopen helaas.![]()
Wat dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij zei ook wel verstandige dingen over van den hoornOh.![]()
Dat doet Overmarsquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen heus wel spelers weggaan. Maar ik vertrouw niet zo op Frank zijn aankopen helaas.![]()
Nee hoor, dat doet het TH. Overmars rondt de zaken alleen af en heeft natuurlijk ook een mening. Maar ze beslissen met zijn allen.quote:Oh.![]()
OK maar Frank dus niet alleenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet het TH. Overmars rondt de zaken alleen af en heeft natuurlijk ook een mening. Maar ze beslissen met zijn allen.![]()
Hij zal wel een grote stem erin hebben. En sommige spelers zal hij er wel doordrukken.quote:
Zoals bijvoorbeeld Moisander en van der Hoorn.Oh.![]()
Waarom heb je het dan over Frank zijn aankopen?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet het TH. Overmars rondt de zaken alleen af en heeft natuurlijk ook een mening. Maar ze beslissen met zijn allen.![]()
Omdat hij sommige spelers er door heeft gedrukt.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over Frank zijn aankopen?Oh.![]()
Wat waren de meningen van Jonk, Bergkamp en Overmars over Moisander en van der Hoorn?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij sommige spelers er door heeft gedrukt.
Vertel het eens.![]()
Ooit ergens gelezen dat ze er niet unaniem over eens waren, maar dat Frank ze vooral graag wilde hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat waren de meningen van Jonk, Bergkamp en Overmars over Moisander en van der Hoorn?
Vertel het eens.Oh.![]()
voetbalzone zekerquote:Op zondag 16 maart 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit ergens gelezen dat ze er niet unaniem over eens waren, maar dat Frank ze vooral graag wilde hebben.![]()
Uiteindelijk is de aankoop van VDH best te begrijpen maar het is er tot nu toe niet uitgekomen helaas. Moisander is gewoon goed prima aankoop![]()
We hadden het er ook niet over of de aankopen geslaagd zijn, maar wel over aankopen die Frank echt wilde.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uiteindelijk is de aankoop van VDH best te begrijpen maar het is er tot nu toe niet uitgekomen helaas. Moisander is gewoon goed prima aankoop
Een Sana bijvoorbeeld is gekomen dankzij Marc.Oh.![]()
Het is toch prima te begrijpen dat FDB hem graag wou hebben. Nederlander, talent, geen speler in de jeugd die daar nu al kon spelen. Elke verstandige coach was voor hem gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het er ook niet over of de aankopen geslaagd zijn, maar wel over aankopen die Frank echt wilde.
Een Sana bijvoorbeeld is gekomen dankzij Marc.![]()
Wat hebben we in godsnaam aan het talent voor eigen goals maken?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch prima te begrijpen dat FDB hem graag wou hebben. Nederlander, talent, geen speler in de jeugd die daar nu al kon spelen. Elke verstandige coach was voor hem gegaan.
Voor de rest is hij in alles totaal ongeschikt voor Ajax. Had je beter voor van Dijk kunnen gaan.Oh.![]()
En hier ga ik niet verder op inquote:Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hebben we in godsnaam aan het talent voor eigen goals maken?
Voor de rest is hij in alles totaal ongeschikt voor Ajax. Had je beter voor van Dijk kunnen gaan.![]()
![]()
Het blijft natuurlijk lastig hè, die mensen met een andere meningquote:Op zondag 16 maart 2014 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want het slaat weer werkelijk nergens op wat je nu aan het produceren bent.
Oh.![]()
Een speler scouten gaat wel wat verder dan dit he..quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch prima te begrijpen dat FDB hem graag wou hebben. Nederlander, talent, geen speler in de jeugd die daar nu al kon spelen. Elke verstandige coach was voor hem gegaan.![]()
Als die goed onderbouwt is heb ik daar totaal geen moeite mee. Echter zijn die van jou dat zelden tot nooit.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk lastig hè, die mensen met een andere mening.
![]()
Echt? Dat wist ik nou nietquote:Op zondag 16 maart 2014 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een speler scouten gaat wel wat verder dan dit he..![]()
Omdat het vrij duidelijk is dat van der Hoorn er niks van kan. Dat zie je zelf toch ook wel. Hij kan niet opbouwen, kan niet verdedigen, maakt rare eigen goals en voegt niks toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die goed onderbouwt is heb ik daar totaal geen moeite mee. Echter zijn die van jou dat zelden tot nooit.Oh.![]()
En eig heeft van der hoorn je gewoon de CL gekost.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dus bepaalde aankopen zijn er door De Boer door gedrukt en andere spelers werden weer uitsluitend op basis van Overmars' mening gehaald? Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het er ook niet over of de aankopen geslaagd zijn, maar wel over aankopen die Frank echt wilde.
Een Sana bijvoorbeeld is gekomen dankzij Marc.
Kan moeilijk geloven dat men bij een BVO zo te werk gaat.![]()
Hebben Jonk en Bergkamp ook nog hun eigen aankopen?![]()
Blijkbaar niet. Jij vindt V/d Hoorn een logische aankoop, ik niet. Had totaal niet de kwaliteiten die je moet hebben als Ajax-verdediger.quote:![]()
Ik word hier toch wel zo moe vanquote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het vrij duidelijk is dat van der Hoorn er niks van kan. Dat zie je zelf toch ook wel. Hij kan niet opbouwen, kan niet verdedigen, maakt rare eigen goals en voegt niks toe.Ajax had 1 rcv na het vertrek van Toby dan moet er iemand bij omdat er geen aanwas uit de jeugd is. Dan had je eigenlijk 2 opties Van der Hoorn die een meer dan prima seizoen bij Utrecht draaide op een lullige eigen goal na en Van Dijk die misschien wel helemaal niet naar Ajax wou omdat Celtic ook op hem zat te azen. En overigens doet Van Dijk het goed in de SPL dat is nog van een treuriger niveau dan de Eredivisie
![]()
Van der Hoorn en zijn (onverwacht) matige prestaties gebruiken om De Boer te bekritiseren is te makkelijk![]()
Iedereen heeft zijn stem erin ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dus bepaalde aankopen zijn er door De Boer door gedrukt en andere spelers werden weer uitsluitend op basis van Overmars' mening gehaald? Waar baseer je dit op?
Kan moeilijk geloven dat men bij een BVO zo te werk gaat.![]()
Hebben Jonk en Bergkamp ook nog hun eigen aankopen?Oh.![]()
Waarom zou hij Celtic verkiezen boven Ajax dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik word hier toch wel zo moe vanAjax had 1 rcv na het vertrek van Toby dan moet er iemand bij omdat er geen aanwas uit de jeugd is. Dan had je eigenlijk 2 opties Van der Hoorn die een meer dan prima seizoen bij Utrecht draaide op een lullige eigen goal na en Van Dijk die misschien wel helemaal niet naar Ajax wou omdat Celtic ook op hem zat te azen. En overigens doet Van Dijk het goed in de SPL dat is nog van een treuriger niveau dan de Eredivisie
Daarbij speelt van der Hoorn zelfs in de Jupiler League kut en dat is nog lager dan in Schotland hoor.Oh.![]()
Ja, dus men heeft samen besloten om Mike v/d Hoorn naar Ajax te halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn stem erin ja.
Maar waar heb je gelezen dat De Boer heeft aangedrongen op bepaalde aankopen, waar Overmars het niet in zag zitten?![]()
Omdat Celtic een fantastische club is misschienquote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou hij Celtic verkiezen boven Ajax dan?
Daarbij speelt van der Hoorn zelfs in de Jupiler League kut en dat is nog lager dan in Schotland hoor.![]()
Op AN.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, dus men heeft samen besloten om Mike v/d Hoorn naar Ajax te halen.
Maar waar heb je gelezen dat De Boer heeft aangedrongen op bepaalde aankopen, waar Overmars het niet in zag zitten?Ajax is fantastischerquote:Op maandag 17 maart 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat Celtic een fantastische club is misschien.
Oh.![]()
Ben je nou echt zo'n paasei of ?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op AN.
[..]
Ajax is fantastischer.
![]()
Je bent zelf een paasei manquote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n paasei of ?
Oh.![]()
Dat er iemand bij moest komen ben ik het mee eens. Maar de voetbalwereld bestaat uit meer dan alleen V/d Hoorn en Van Dijk. Je gaat niet iemand kopen om maar een vacature te vervullen, ongeacht of deze voldoet of niet. Ik vind beide tekort komen voor het spel van Ajax.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik word hier toch wel zo moe vanAjax had 1 rcv na het vertrek van Toby dan moet er iemand bij omdat er geen aanwas uit de jeugd is. Dan had je eigenlijk 2 opties Van der Hoorn die een meer dan prima seizoen bij Utrecht draaide op een lullige eigen goal na en Van Dijk die misschien wel helemaal niet naar Ajax wou omdat Celtic ook op hem zat te azen. En overigens doet Van Dijk het goed in de SPL dat is nog van een treuriger niveau dan de Eredivisie
![]()
Waarom staat Kishna als "tweede man" bij de corners?
Hij lijkt me een van de grootste en sterkste gasten van het veld, zo iemand wil je toch voor de goal hebben bij corners?![]()
Onze aankopen uit het buitenland zijn inderdaad een erg groot succesquote:Op maandag 17 maart 2014 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat er iemand bij moest komen ben ik het mee eens. Maar de voetbalwereld bestaat uit meer dan alleen V/d Hoorn en Van Dijk. Je gaat niet iemand kopen om maar een vacature te vervullen, ongeacht of deze voldoet of niet. Ik vind beide tekort komen voor het spel van Ajax.Daar tel ik die jeugdspelertjes niet onder
![]()
Ik heb het nergens over buitenlandse aankopen. Wat ben jij kortzichtig zegquote:Op maandag 17 maart 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onze aankopen uit het buitenland zijn inderdaad een erg groot succesDaar tel ik die jeugdspelertjes niet onder
.
![]()
Welke spelers waren dan een optie geweest volgens jou? Ben ik toch wel erg benieuwd naar VdH en Van Dijk waren gewoon imo de beste optiesquote:Op maandag 17 maart 2014 00:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over buitenlandse aankopen. Wat ben jij kortzichtig zeg.
![]()
b
[ Bericht 97% gewijzigd door Woods op 17-03-2014 01:44:11 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Het had nog de pest inquote:Op maandag 17 maart 2014 08:21 schreef Jivis het volgende:
Frankie kwam wat geagiteerd over bij Studio Voetbal.
![]()
![]()
Ik zou er ook de pest in hebben als je plaats moest nemen naast zo'n randdebiel als Jan Mulder.quote:
Co stelde wel goeie vragen![]()
Hij werd ook goed beantwoordquote:Op maandag 17 maart 2014 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er ook de pest in hebben als je plaats moest nemen naast zo'n randdebiel als Jan Mulder.
Co stelde wel goeie vragen![]()
Man wat een slappe vertoning weer, na 25 min kon je al zien dat het gewoon weer niets ging worden.
Sta je nog 7 punten los, mag je nooit meer weggeven maar dat zeiden ze een paar jaar geleden ook toen Ajax 11 punten achter stond.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niet zo gek natuurlijk. Sjongejonge weer een zielig gelijkspel. Schop onder hun kont moeten ze krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:21 schreef Jivis het volgende:
Frankie kwam wat geagiteerd over bij Studio Voetbal.
![]()
Maar bij die 11 punten achterstand waren toen nog een wedstrijd of 15 te spelen. Nu zijn er nog maar 6 wedstrijden te gaan, dat mag en gaat Ajax echt niet weggeven. Vooral omdat de achtervolgers ook nog steeds punten blijven morsen. Maar het spel moet wel snel beter.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Man wat een slappe vertoning weer, na 25 min kon je al zien dat het gewoon weer niets ging worden.
Sta je nog 7 punten los, mag je nooit meer weggeven maar dat zeiden ze een paar jaar geleden ook toen Ajax 11 punten achter stond.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit weg geven zou heel ziek zijn. Tegen betere tegenstanders Speelt Ajax gelukkig wel beter. Het is wel triest dat zo weinig spelers een goals maken. Irriteert mij vooral aan Serero, die heeft dus echt nooit dreiging.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Sta je nog 7 punten los, mag je nooit meer weggeven maar dat zeiden ze een paar jaar geleden ook toen Ajax 11 punten achter stond.![]()
Mag niet nee, maar het is zo lamlendig allemaal en nou weet ik best dat ze zo vast niet tegen twente en vitesse zullen spelen, maar dan nog kan je die allebei zomaar verliezen. Dan wordt het toch allemaal link...quote:Op maandag 17 maart 2014 09:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar bij die 11 punten achterstand waren toen nog een wedstrijd of 15 te spelen. Nu zijn er nog maar 6 wedstrijden te gaan, dat mag en gaat Ajax echt niet weggeven. Vooral omdat de achtervolgers ook nog steeds punten blijven morsen. Maar het spel moet wel snel beter.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
tja, zoals Twente en Vitesse de laatste tijd spelen kan je die ook zomaar allebei winnen. Zijn alle 3 niet in vorm.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag niet nee, maar het is zo lamlendig allemaal en nou weet ik best dat ze zo vast niet tegen twente en vitesse zullen spelen, maar dan nog kan je die allebei zomaar verliezen. Dan wordt het toch allemaal link...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
True, maar Twente weet weer zoals altijd alles in de blessuretijd te winnenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, zoals Twente en Vitesse de laatste tijd spelen kan je die ook zomaar allebei winnen. Zijn alle 3 niet in vorm..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja echt he. We lachen vaak om Lex Immers, maar die scoort af en toe nog en werkt minstens zo hard. Serero heb ik nog niet kunnen betrappen op een goede steekbal of schot op doel. Ik zou Schone op plek van Serero zetten.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit weg geven zou heel ziek zijn. Tegen betere tegenstanders Speelt Ajax gelukkig wel beter. Het is wel triest dat zo weinig spelers een goals maken. Irriteert mij vooral aan Serero, die heeft dus echt nooit dreiging.Noodles![]()
Dit jaar niet meer dan Ajax denk ik. Maar omdat het toevallig recentelijk 2 x gebeurde blijft dat beter hangen. Al was dat tegen Feyenoord geen overwinning.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar Twente weet weer zoals altijd alles in de blessuretijd te winnen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit is toch gewoon humor...twee rondes achter elkaar punten morsen, en toch een punt op de naaste belager uitlopen. Ik denk dat iedereen onder Ajax zich na dit seizoen eens stevig achter de oren mag krabben. Ze hadden gewoon allemaal landskampioen van Nederland kunnen worden
.
![]()
AZ uit wonnen ze ook in slotfase. Zoals de coach zei: we zetelen vlakbij Duitsland.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer dan Ajax denk ik. Maar omdat het toevallig recentelijk 2 x gebeurde blijft dat beter hangen. Al was dat tegen Feyenoord geen overwinning.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wat ook opvallend was: NAC dat het punt vierde als een overwinning. Ajax was, niet voor het eerst, rijp voor de slacht. Ajax boezemt blijkbaar nog altijd overal angst in, zelfs in de enorme dip waarin het zit.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef Devv het volgende:
Dit is toch gewoon humor...twee rondes achter elkaar punten morsen, en toch een punt op de naaste belager uitlopen. Ik denk dat iedereen onder Ajax zich na dit seizoen eens stevig achter de oren mag krabben. Ze hadden gewoon allemaal landskampioen van Nederland kunnen worden
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Je zou nog zowat vergeten dat we eigenlijk een penalty hadden moeten hebben in de eerste helft, vanwege die handsbal.![]()
Ach men ziet wel vaker hands in breda over het hoofd. Toch Pelle?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wat een drama, ongelofelijk weer, spaanse pepers in hun reet stoppen, misschien dat zij dan wel gaan spelen...
Ze hebben echt een behoorlijk dreun gehad van Salzburg, daarna hebben ze echt niet meer het oude niveau gehaald...
[ Bericht 23% gewijzigd door WhateverWhatever op 17-03-2014 10:16:13 ]![]()
Ik denk zelf dat het niet zoveel met angst inboezemen te maken heeft, maar dat het puur onvermogen is. Het gaat wel om NAC hequote:Op maandag 17 maart 2014 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ook opvallend was: NAC dat het punt vierde als een overwinning. Ajax was, niet voor het eerst, rijp voor de slacht. Ajax boezemt blijkbaar nog altijd overal angst in, zelfs in de enorme dip waarin het zit.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Nou ja, als NAC echt alles blind op de aanval had gezet durf ik te wedden dat Ajax alsnog gewonnen had, dat zagen ze helaas zelf ook wel in.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ook opvallend was: NAC dat het punt vierde als een overwinning. Ajax was, niet voor het eerst, rijp voor de slacht. Ajax boezemt blijkbaar nog altijd overal angst in, zelfs in de enorme dip waarin het zit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Overigens vind ik dat het best kan dat je een keer een helft of een fase in een wedstrijd kut speelt, maar dat er zoals gisteren niemand opstaat en het de hele wedstrijd dus gewoon klote is vind ik een vrij grote schande eerlijk gezegd.![]()
Uit de column van Van Hanegem:Gelijk heeft ie wel, maar waarom hij zijn eigen club niet bekritiseert om het feit dat ze niet boven ons staan, als we dan toch zo slecht zijn, gaat enigszins langs mij heen.quote:Het ziet er nog steeds naar uit dat Ajax landskampioen wordt. Als je tenminste naar de ranglijst kijkt. Dat zit wel goed met die jongens, ze hebben een ruime voorsprong, zeven punten voor op nummer twee, met nog zes wedstrijden te gaan. Maar iedereen zal het met me eens zijn, dat als je naar de wedstrijd Ajax - NAC keek, dat het verdomd veel weg had van een degradatiewedstrijd. Was hier de aanstaande landskampioen aan het werk? Theoretisch wel, maar qua uitvoering verre van dat. NAC speelde best aardig, maar maakte het Ajax niet eens heel erg moeilijk. Het kreeg kansen en zette Ajax op het laatst een beetje onder druk maar verder? Het was krampachtig, zielloos en machteloos wat de aanstaande kampioen liet zien.
Ik hoop echt dat de trainers van de Eredivisie zo snel mogelijk bij elkaar komen om eens kritisch naar hun eigen en naar elkaars werk te kijken. Ik ga hier niet onmiddellijk Frank de Boer afvallen, hij is een van onze beteren, maar het gaat me om het totaalbeeld van wat ik elk weekeinde zie. Durven we elkaar nog hard aan te spelen, trainen we nog wel op balaannames, studeren we op omschakelingen, weten we nog dat het spel begint met de intentie aan te vallen en te scoren? Houd eens op over balbezit en probeer een aanval te ontwikkelen en liefst in hoog tempo.
Ik weet dat dit simpel klinkt, maar het gaat heel erg slecht met ons voetbal en dat gaat mij aan het hart. Daarom blijf ik alarm slaan. Misschien tot vervelens toe, maar dat moet dan maar. Ik houd niet op voor er actie ondernomen wordt. De trainers moeten opkomen voor hun spel, voor ons voetbal. De Eredivisie glijdt af op een genante manier.![]()
Natuurlijk kan het, ook de grote ploegen hebben dat wel eens. Maar het is bij Ajax eigenlijk al weken volkomen kut. Ze hadden al kampioen kunnen zijn als ze 4 goals meer gemaakt haddenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:10 schreef Heeinz het volgende:
Overigens vind ik dat het best kan dat je een keer een helft of een fase in een wedstrijd kut speelt, maar dat er zoals gisteren niemand opstaat en het de hele wedstrijd dus gewoon klote is vind ik een vrij grote schande eerlijk gezegd..
Get woke, go broke!![]()
Nou Siem zien we niet meer terug dit seizoen denk ik. Nou was ie niet in geweldige vorm, maar toch zonde.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Volgende wedstrijd gewoon 4-5 spelers vervangen, Van Rhijn, Poulsen, Sigthorsson, Klaassen, Serero. En Andersen, Bazoer, Meleg, Tete en El Ghazi opstellen. Zij kunnen het moeilijk slechter doen.![]()
Klaassenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:02 schreef AmaninFull het volgende:
Volgende wedstrijd gewoon 4-5 spelers vervangen, Van Rhijn, Poulsen, Sigthorsson, Klaassen, Serero. En Andersen, Bazoer, Meleg, Tete en El Ghazi opstellen. Zij kunnen het moeilijk slechter doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar dat doet niemandquote:Op maandag 17 maart 2014 11:04 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Hoezo vind je die de sterren van de hemel spelen de laatste wedstrijden?![]()
Daarom moet je ze een wedstrijdje vervangen door mensen die het wel nog schitterend vinden om een ajax-shirt aan te hebben, dat heet concurrentie. En ik betwijfel dat een Andersen het slechter zou doen dan een Klaassen, dat is bijna onmogelijk namelijk.quote:![]()
quote:Ajax mist captain De Jong in aankomende topwedstrijden
Siem de Jong kan Ajax voorlopig niet van dienst zijn. De aanvaller viel zondag in de uitwedstrijd bij NAC Breda uit met een hamstringblessure en heeft zich maandagochtend laten onderzoeken in het ziekenhuis. Bij dit onderzoek is een scheurtje geconstateerd in de rechter hamstring, waardoor De Jong de komende weken niet inzetbaar zal zijn. Dat meldt Ajax op de officiële website.
Het is nog niet bekend hoelang De Jong precies zal moeten toekijken: over twee weken wordt de kwetsuur opnieuw onderzocht. De eerstvolgende topwedstrijden, in de halve finale van de beker tegen AZ en in de competitie tegen FC Twente, gaan in ieder geval sowieso aan hem voorbij. Ajax speelt de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen op 3 mei, thuis tegen NEC.
Voor De Jong betekent dit al zijn derde hamstringblessure van het seizoen, terwijl hij ook al een tijdje moest toekijken wegens een ingeklapte long. De aanvoerder van Ajax hoopt in de zomer een transfer te kunnen maken, maar de vraag is of er clubs zijn met belangstelling. Door zijn nieuwe kwetsuur lijkt De Jong ook een plek in de Nederlandse WK-selectie te kunnen vergeten.![]()
Andersen heeft de wedstrijden die hij speelde in het eerste helemaal niks laten zienquote:Op maandag 17 maart 2014 11:06 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Daarom moet je ze een wedstrijdje vervangen door mensen die het wel nog schitterend vinden om een ajax-shirt aan te hebben, dat heet concurrentie. En ik betwijfel dat een Andersen het slechter zou doen dan een Klaassen, dat is bijna onmogelijk namelijk.![]()
Natuurlijk Sigthorsson. Heeft bewezen er in grote wedstrijden te staan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Siggy is ook echt een mysterie hoor, hij maakt echt vaak belangrijke goals tegen grote tegenstanders maar zoals gisteren krijgt ie er echt weer niets in, veel pech ook gewoon.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die aannames ook gisteren weerquote:Op maandag 17 maart 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is ook echt een mysterie hoor, hij maakt echt vaak belangrijke goals tegen grote tegenstanders maar zoals gisteren krijgt ie er echt weer niets in, veel pech ook gewoon.Ik hoor al die commentatoren daar nou nooit wat over zegen, gisteren bij sv ook weer niet dat hij er gewoon voetballend niks van bakt.
![]()
Ja en Ajax won tegen Roda, Groningen en Cambuur in de slotfase....quote:Op maandag 17 maart 2014 09:51 schreef Planga het volgende:
[..]
AZ uit wonnen ze ook in slotfase. Zoals de coach zei: we zetelen vlakbij Duitsland.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heeft niets met pech te maken, het is gewoon geen goede speler.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is ook echt een mysterie hoor, hij maakt echt vaak belangrijke goals tegen grote tegenstanders maar zoals gisteren krijgt ie er echt weer niets in, veel pech ook gewoon.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is denk ik gewoon overduidelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die aannames ook gisteren weerIk hoor al die commentatoren daar nou nooit wat over zegen, gisteren bij sv ook weer niet dat hij er gewoon voetballend niks van bakt.
.
Opzich maakt me dat dan nog niet zoveel uit, als hij er 25 inschopt. Maar idd, voor het positiespel helpt het ook niet mee. Maar ja, dat is weer de pech van het uitvallen van de Jong, ook in matige vorm kan hij wel beter meevoetballen dan Siggy.
Get woke, go broke!![]()
Bojan had gisteren prima gebracht kunnen worden in de spits ipv Sig.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is denk ik gewoon overduidelijk.
Opzich maakt me dat dan nog niet zoveel uit, als hij er 25 inschopt. Maar idd, voor het positiespel helpt het ook niet mee. Maar ja, dat is weer de pech van het uitvallen van de Jong, ook in matige vorm kan hij wel beter meevoetballen dan Siggy.
Maar 4 van de 6 winnen als de rest alles wint zou normaal geen probleem moeten zijn.![]()
quote:Het is nog slechts een kwestie van tijd voordat Ajax Richairo Zivkovic zal presenteren als eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen. De Amsterdammers hebben met FC Groningen een akkoord bereikt over een transfersom, zo heeft Hans Nijland zondag bekendgemaakt, en schijnen er ook al uit te zijn met de aanvaller zelf. Zivkovic gaat voor drie seizoenen tekenen bij de landskampioen.
Ajax betaalt naar verluidt 2,5 miljoen euro voor de spits. "Wij denken dat hij een grote kan worden, anders willen we hem ook niet hebben", zei Frank de Boer zondag bij Studio Voetbal. "Die jongen is zeventien, er valt nog heel veel aan te kneden. Het kan zomaar zijn dat als hij bij Groningen zou zijn gebleven, hij over drie of vier jaar het vijfvoudige zou hebben gekost. En dan zeggen jullie: 'had hem nou maar gehaald'."
Ajax heeft sinds Patrick Kluivert al geen succesvolle centrumspits meer weten op te leiden, maar De Boer hoopt dat daar snel verandering in komt. "De enige die in de buurt kan komen en ook de kwaliteiten heeft is Queensy Menig, die in de A1 speelt", zei de oefenmeester. In het eerste elftal is Siem de Jong momenteel de eerste spits, maar hij liep zondag tegen NAC een hamstringblessure op.![]()
Nou deze blessure gaat wss betekenen dat Siem zn transfer niet kan maken en dus minimaal voor 1 seizoen gaat verlengen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Zie hem niet verlengen eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 maart 2014 11:21 schreef Stiggie het volgende:
Nou deze blessure gaat wss betekenen dat Siem zn transfer niet kan maken en dus minimaal voor 1 seizoen gaat verlengen.![]()
![]()
![]()
Niet verlengen = geen speeltijd bij Frankiequote:Op maandag 17 maart 2014 11:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie hem niet verlengen eerlijk gezegd"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dat zou je normaal gesproken denken ja. Maar ik betwijfel of dat ook voor onze aanvoerder telt.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Niet verlengen = geen speeltijd bij Frankie![]()
jaquote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou je normaal gesproken denken ja. Maar ik betwijfel of dat ook voor onze aanvoerder telt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Natuurlijk wel, maar goed er zijn altijd clubs die wel interesse hebben, dan heb ik het over de Everton's etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou je normaal gesproken denken ja. Maar ik betwijfel of dat ook voor onze aanvoerder telt.![]()
Ik noemde gister exact dezelfde club voor onze Siem.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar goed er zijn altijd clubs die wel interesse hebben, dan heb ik het over de Everton's etc.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Waarvan akte!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik noemde gister exact dezelfde club voor onze Siem.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is ook echt een mysterie hoor, hij maakt echt vaak belangrijke goals tegen grote tegenstanders maar zoals gisteren krijgt ie er echt weer niets in, veel pech ook gewoon.
Bojan is een dramaspeler, die moet je never in de basis plaatsen. Ben echt klaar met die gozer. Siggy kan er uit het niets eentje inleggen, die prefereer ik over de Jong maar nu die niet fit is natuurlijk onomstreden.Charlie: How's it going in there?
Nou vooruit dan mag je er ééntje uitkiezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik noemde gister exact dezelfde club voor onze Siem.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag je er ééntje uitkiezen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hint: Swieber de vosquote:Op maandag 17 maart 2014 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag je er ééntje uitkiezen.
[ afbeelding ]Charlie: How's it going in there?
Als ik heel erg eerlijk ben, en ik ben totaal geen fan, integendeel, vond ik Bojan gisteren wel de speler met de meeste dreiging.
Get woke, go broke!![]()
Dreiging, techniek, allemaal aanwezig maar als je dan gister ziet dat hij 1, 2 mannetjes uitspeelt puur op techniek en daarna die bal dramatisch naastlegt....tjah. Hij heeft het te hoog in zijn bol en beschouwt zichzelf als de beste speler van Ajax. Het zou hem passen als hij wat dienstbaarder ging spelen hij maakt zelf immers ook niet het verschil.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Als ik heel erg eerlijk ben, en ik ben totaal geen fan, integendeel, vond ik Bojan gisteren wel de speler met de meeste dreiging.
Toch eist hij de ballen op en maakt hij weer een actie. Dat moet je afdwingen met prestaties, anders is men je gewoon gauw zat.Charlie: How's it going in there?
Er gebeurde tenminste iets en er stond eindelijk een speler die wel op snel tempo aan het bewegen was ipv al die andere spelers die bleven staan of door dikke stront liepen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Ah gast kom op zeg. Als er 1 speler zijn eigen wedstrijdje speelt is het Bojan wel. Hij doet maar wat, speelt niet in de discipline en maakt er nauwelijks eentje, laat staan een assist. Ziet er leuk en fris uit wat hij doet maar zijn rendement is nog minder dan dat van de Sa.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er gebeurde tenminste iets en er stond eindelijk een speler die wel op snel tempo aan het bewegen was ipv al die andere spelers die bleven staan of door dikke stront liepen.Charlie: How's it going in there?
Nou ja, misschien, en het doet me pijn om te zeggen, is hij wel te laat ingebracht.
Get woke, go broke!![]()
Nope, totaal niet, maar gisteren leek hij een van de weinige die drang naar de goal hadquote:.
Get woke, go broke!![]()
The king is dead, Hail the kingquote:
Charlie: How's it going in there?
Dat kan wel zo zijn maar Bojan deed het imo beter dan al die andere prutsers in de aanval gisteren. Oprecht had ik liever Bojan voor Siem gehad ipv Siggy die geen bal kan aannemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah gast kom op zeg. Als er 1 speler zijn eigen wedstrijdje speelt is het Bojan wel. Hij doet maar wat, speelt niet in de discipline en maakt er nauwelijks eentje, laat staan een assist. Ziet er leuk en fris uit wat hij doet maar zijn rendement is nog minder dan dat van de Sa.![]()
en na cambuur had hij minder krediet dan ten havequote:Op maandag 17 maart 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, totaal niet, maar gisteren leek hij een van de weinige die drang naar de goal had.
![]()
Waarom dan? Hij heeft een aardige techniek, dat zie ik ook. Maar een spits die alleen speldenprikjes uitdeelt heb je geen klootviool aan. Siggy is mathematisch gezien een betere spits. Bojan heeft 'het' niet. Dus gewoon echt niet aan beginnen. Maar vertel me, waarom wil je Bojan in de spits?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar Bojan deed het imo beter dan al die andere prutsers in de aanval gisteren. Oprecht had ik liever Bojan voor Siem gehad ipv Siggy die geen bal kan aannemen.Charlie: How's it going in there?
Als Bojan zich wat meer dienend zou opstellen ipv die bewijsdrang kan hij meer met een bal dan onze grote vriend die bij elke aanname 5 meter achter zijn eigen bal moet aanrennen. Bojan kan het team beter laten voetballen en tuurlijk is Bojan geen god, maar Siggy kan er al helemaal geen reet van.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij heeft een aardige techniek, dat zie ik ook. Maar een spits die alleen speldenprikjes uitdeelt heb je geen klootviool aan. Siggy is mathematisch gezien een betere spits. Bojan heeft 'het' niet. Dus gewoon echt niet aan beginnen. Maar vertel me, waarom wil je Bojan in de spits?![]()
Terecht ook, maar je hebt het gisteren toch ook kunnen zien? Ik zeg al, ik ben geen fan, maar gisteren was hij gewoon redelijk goed bezig.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
en na cambuur had hij minder krediet dan ten haveA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Blind was de andere die goed bezig was. De restquote:Op maandag 17 maart 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht ook, maar je hebt het gisteren toch ook kunnen zien? Ik zeg al, ik ben geen fan, maar gisteren was hij gewoon redelijk goed bezig.![]()
![]()
Dan was hij bruikbaar. Maar hij weet zelf dat hij weer teruggaat naar Barcelona. Speelt zijn eigen potten en heeft niets te verliezen dus schiet op doel wanneer die kan, of maakt de actie omdat hij wil laten zien hoe goed hij is. Hij ziet Ajax als tussenstation en geeft geen neuq. Geef hem eens ongelijk maar dat moet je gewoon geen podium geven want dat wordt 10 keer niks. Als je hem laat invallen kan hij zijn drang kwijt in een invalbeurt maar als basisklant wordt het helemaal niets.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als Bojan zich wat meer dienend zou opstellen ipv die bewijsdrang kan hij meer met een bal dan onze grote vriend die bij elke aanname 5 meter achter zijn eigen bal moet aanrennen. Bojan kan het team beter laten voetballen en tuurlijk is Bojan geen god, maar Siggy kan er al helemaal geen reet van.
Die gozer is 5/6 keer lichter dan ik dacht. Hij kan gewoon echt geen vuist maken in de voorhoede. Siggy ook ondermaats wellicht maar Bojan die is zo verschrikkelijk, vreselijk slecht. Om te janken gewoon.Charlie: How's it going in there?
Sja, het was natuurlijk sowieso weer volkomen kut.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind was de andere die goed bezig was. De restA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
'Drang naar de goal' heeft hij altijd wel. Had Fischer dit seizoen ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, totaal niet, maar gisteren leek hij een van de weinige die drang naar de goal had.
![]()
Dit dus! Hij is geil op de goal, voor zichzelf.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
'Drang naar de goal' heeft hij altijd wel. Had Fischer dit seizoen ook.
Daarnaast hadden we gisteren wel tot vandaag door kunnen spelen, het bleef gewoon 0-0. Met of zonder Bojan.Charlie: How's it going in there?
Je hebt wel gelijk over Bojan hoor maar als je gisteren alle momenten van Sig bekijkt dan zie je hoe ongelofelijk slecht die man is. Elke bal springt van zijn voet, positioneel bakt hij er geen klote van en scoren kan hij ook al niet...weg ermee.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus! Hij is geil op de goal, voor zichzelf.
Daarnaast hadden we gisteren wel tot vandaag door kunnen spelen, het bleef gewoon 0-0. Met of zonder Bojan.![]()
Sig heeft ook zijn miskleunen. Maar als hij eenmaal losgeslagen is scoort die man uit alle posities. Daarnaast is hij eigendom van Ajax, en heeft hij het al een paar keer laten zien. Veel te weinig, eens. Maar er zit genoeg rek in naar mijn mening. En ik begrijp ook volkomen dat sommige geen geduld meer met hem hebben, dat zeker.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk over Bojan hoor maar als je gisteren alle momenten van Sig bekijkt dan zie je hoe ongelofelijk slecht die man is. Elke bal springt van zijn voet, positioneel bakt hij er geen klote van en scoren kan hij ook al niet...weg ermee.
Ik kom echter altijd bij dezelfde vraag uit. Noem eens een vervanger voor Siggy, die betaalbaar is, een duidelijk surplus aan kwaliteit heeft t.o.v. Siggy en er gelijk staat met 24 jaar?Charlie: How's it going in there?
Glazenbakkiequote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Dat uitvak van NAC trouwens!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kom echter altijd bij dezelfde vraag uit. Noem eens een vervanger voor Siggy, die betaalbaar is, een duidelijk surplus aan kwaliteit heeft t.o.v. Siggy en er gelijk staat met 24 jaar?![]()
![]()
Die doet het zonder twijfel veel beter dan Sigthorsson inderdaadquote:
Hoesen bracht het helaas ook niet.
Ik denk dat als je Meleg er even bijhaalt je wel een mazzel kan hebben met het "veltman/kishna/klaassen etc" effect, dat ze even pieken in het begin, dat kan je wel ff gebruiken. Kan zijn dat ie weer terugvalt zoals die 3, maar als je daardoor ff wat goals meepikt kan het zomaar het verschil maken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee niet onbegrijpelijk. Veelzeggend.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze deze jongen verhuurd hebbenCharlie: How's it going in there?
Of je stelt 11 debutanten op, die scoren altijd in hun eerste wedstrijd wordt het 11-0quote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Hoesen bracht het helaas ook niet.
Ik denk dat als je Meleg er even bijhaalt je wel een mazzel kan hebben met het "veltman/kishna/klaassen etc" effect, dat ze even pieken in het begin, dat kan je wel ff gebruiken. Kan zijn dat ie weer terugvalt zoals die 3, maar als je daardoor ff wat goals meepikt kan het zomaar het verschil maken.Charlie: How's it going in there?
hahaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je stelt 11 debutanten op, die scoren altijd in hun eerste wedstrijd wordt het 11-0![]()
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die doet het zonder twijfel veel beter dan Sigthorsson inderdaad![]()
![]()
Ga je weer doen alsof ik gek ben, net zoals je me voor volslagen idioot uitmaakte omdat ik me zorgen maakte dat we wel eens puntverlies tegen Cambuur zouden kunnen oplopen?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je stelt 11 debutanten op, die scoren altijd in hun eerste wedstrijd wordt het 11-0A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:FC Groningen raakt Richairo Zivkovic kwijt aan Ajax, maar hoopt in de toekomst wel beter te worden van de verkoop van de zeventienjarige aanvaller. De huidige nummer tien van de Eredivisie heeft twee aantrekkelijke voorwaarden bedongen bij de verkoop van Zivkovic, die maandag tekent bij Ajax.
RTV Noord meldt dat de belofte bij de Amsterdammers zijn handtekening gaat zetten onder een verbintenis voor drie seizoenen. Naast de transfersom, die naar verluidt ongeveer 2,5 miljoen euro bedraagt, kan Groningen in de toekomst mogelijk nog extra inkomsten overhouden aan Zivkovic; de noorderlingen hebben een doorverkooppercentage bedongen.
Mocht de jeugdinternational op een dag verkocht worden door Ajax, dan deelt Groningen in de opbrengst. Bovendien kan trainer Erwin van de Looi komend seizoen beschikken over een speler die van de regerend landskampioen wordt gehuurd. Omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, laten meer details over de ophanden zijnde transfer van Zivkovic nog op zich wachten.![]()
Nee maar spelers laat je toch niet debuteren omdat je hoopt dat ze het even goed doen? Die stel je op omdat je ze er klaar voor acht, en je team aanvult. Niet god zegene de greep.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof ik gek ben, net zoals je me voor volslagen idioot uitmaakte omdat ik me zorgen maakte dat we wel eens puntverlies tegen Cambuur zouden kunnen oplopen?
Dat doen ze toch met alle spelers? Je weet nooit van te voren hoe ze het in het echt zullen doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar spelers laat je toch niet debuteren omdat je hoopt dat ze het even goed doen? Die stel je op omdat je ze er klaar voor acht, en je team aanvult. Niet god zegene de greep.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als je met Siggy speelt zul je toch echt ook eens een voorzet moeten geven die een beetje in de buurt komt. Dan staat hij juist vaak goed en maakt hij loopacties zoals tegen Feyenoordquote:Op maandag 17 maart 2014 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk over Bojan hoor maar als je gisteren alle momenten van Sig bekijkt dan zie je hoe ongelofelijk slecht die man is. Elke bal springt van zijn voet, positioneel bakt hij er geen klote van en scoren kan hij ook al niet...weg ermee.![]()
Een Meleg klopt niet uitdrukkelijk op de deur als een Kishna/Klaassen/Veltman. Hem opstellen is karaktermoord, zo fantastisch doet hij het namelijk (nog) niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze toch met alle spelers? Je weet nooit van te voren hoe ze het in het echt zullen doen.Charlie: How's it going in there?
Wellicht, maar Kishna bakte er gisteren ook geen ene flikker van...quote:Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een Meleg klopt niet uitdrukkelijk op de deur als een Kishna/Klaassen/Veltman. Hem opstellen is karaktermoord, zo fantastisch doet hij het namelijk (nog) niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: