SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben inmiddels overleden![]()
Precies. Ik geloof dat het wel aardig wat met de spelers doet dat iedereen zegt dat het kampioenschap al is beslist, er wordt overal zo makkelijk over gedacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenschap is nog lang niet binnen. Dra-ma-tisch voetbal, al weken lang.![]()
Dat hoor ik al 2/3 jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Tyron het volgende:
je kan ook pas echt zeggen of dit beleid werkt na 2/3 jaar
Tevens, dit:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte topspelers krijg je nooit meer, hooguit toptalenten![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)jax-A1-Willem-II.htmquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 2/3 jaar.
Tevens, dit:
[..]
Geduld![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef LogiteX het volgende:
Fischer moet brood nodig weer terug komen. Wat missen we die zeg![]()
![]()
Gewoon met z'n allen de A1 wedstrijden gaan bezoeken. Kun je tenminste nog genieten van echt Ajax voetbal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit zegt vrij weinig over het algemeenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)jax-A1-Willem-II.htm
GeduldRED ONS HENNIEGOD![]()
Over 1.5 week zullen we natuurlijk weer zien dat we er bij AZ ook geen reet van bakken, en een paar dagen later spelen we Twente vol-le-dig van de mat.![]()
Echt niet normaal dat we gewoon kampioen worden met dit teamwat zegt dat veel over deze competitie en de concurrentie.
Snelle Egel![]()
De rest stelt G spelers op joh, kunnen er helemaal niks van.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Echt niet normaal dat we gewoon kampioen worden met dit teamwat zegt dat veel over deze competitie en de concurrentie.
![]()
toen zei ik 5 jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 2/3 jaar.
Tevens, dit:
[..]![]()
![]()
Wil Frankie en het TH nog wel een tijdje het voordeel van de twijfel geven. Maar met alleen die talentjes ga je het waarschijnlijk niet redden.quote:![]()
Moest heel hard lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dravertje, zakt vanzelf door het ijs en zal laten zien dat hij niet de wereldtopper is die Ajacieden in hem zien (zoals ze dat eerder ook in Fischer zagen).
Zijn top ligt bij een Everton-esk team.![]()
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.quote:
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die Fischert![]()
![]()
Dit wordt echt het kampioenschap van: "Hè, heb ik iets gemist? Kampioen? Wij?!"quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fischer is nog steeds maar 19, ook al was hij pure bagger dit seizoen beetje vroeg om hem al af te schrijvenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die FischertSnelle Egel![]()
Toen ik dit zag heb ik zo fucking hard gelachen he.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.. Louter mongolen die Ajax uitsupporters.
![]()
Morgen moet die zeker weer naar de sociale werkplaatsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat dit Tjacka is kan iemand dat bevestigen ok bedankt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ook zo'n extreem grappige post.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pelle > De Jong ??????????????????????![]()
Moest wederom lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snap ik, omdat je nu nog denkt dat dat jochie wat wordt.
Kom over een jaar of 2 wel bij je terug als je enorm voor paal staat. Net als met die Fischert![]()
Dit dus. Komt gewoon wel goed heeft gewoon wat tijd nodig zo simpel is het.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Fischer is nog steeds maar 19, ook al was hij pure bagger dit seizoen beetje vroeg om hem al af te schrijven![]()
de jong heeft ook een tijd goed gespeeld, op dit moment is pelle gewoon beter natuurlijkquote:
maar van jou kunnen we ook wel wat van bij pakken dat ajax niet kampioen zou worden, en feyenoord in de kuip van ajax wel even zou winnen![]()
beetje makkelijk he![]()
Thuli is een geweldige speler. Jammer dat hij weinig schotkracht heeft waardoor hij niet snel een goal zal maken.
![]()
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:17 schreef KingRoland het volgende:
Fischer maakt iedereen kapot en wordt een groot talent binnen ajax en beter dan Eriksen
Over een jaar even hard lachen om dit soort quotes over Kishna.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 19:48:41 ]![]()
Dat de rest er beter mee kan stoppenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Over een jaar vieren wij gewoon weer een nieuwe titel daar moet ik nog veel meer om lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een jaar even hard lachen om dit soort quotes over Kishna.![]()
Je zou zowat denken dat ze dat allang gedaan hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat de rest er beter mee kan stoppen![]()
Ajax wint Europa leaguequote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over een jaar even hard lachen om dit soort quotes over Kishna.
Ajax wint Eredivisie
Ajax wint Beker
Ajax wint Europa Cup
Ajax wint Alles
ik denk dat hij een beetje zat te grappen![]()
![]()
Dit ja, ik keek net ff naar de ranglijst om te kijken wat onze voorsprong nog was, ik ging stukquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
We spelen al weken zulke zaadwedstrijden en nog staan we 7 punten voor op de nummer twee. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Snelle Egel![]()
Samenvatting waren vroeger nog leukquote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou zowat denken dat ze dat allang gedaan hebben.
Nu een martelgang om naar te kijkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien moeten we naar Denemarken verhuizen . Die zijn misschien nog beter ookquote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:
Het is dat de rest G spelers heeft anders werden we niet weer zo makkelijk kampioen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heel knap van Frankie. We hebben inderdaad geen geweldig materiaal. En toch een grote kans op 4x op rij kampioen. Dan ben je wel echt een top club als Ajax zijnde!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:
Het is dat de rest G spelers heeft anders werden we niet weer zo makkelijk kampioen.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel knap van Frankie. We hebben inderdaad geen geweldig materiaal. En toch een grote kans op 4x op rij kampioen. Dan ben je wel echt een top club als Ajax zijnde!![]()
![]()
Tering schaam me dood. Nederland lever je CL-plaatsen gewoon in.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
'In de Eredivisie is de strijd om de landstitel weer spannend, door een misstap van Ajax'
8 uur journaal van ANP
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Is dat niet zo danquote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef Planga het volgende:
'In de Eredivisie is de strijd om de landstitel weer spannend, door een misstap van Ajax'
8 uur journaal van ANP
![]()
7 punten verspelen op 18 punten. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
We moeten nog tegen Twente en Vitesse, als je niet kunt winnen van NAC en Cambuur dan is het nog helemaal niet zeker dat je van die twee wel wintquote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef Planga het volgende:
[..]
7 punten verspelen op 18 punten. Lijkt me onwaarschijnlijk.![]()
Deden ze tegen Cambuur, werkte ook niet. Selectie is niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles is beter dan Poulsen en Sigthorsson. Riedewald linksback en Kishna in de spits.
Hij is veel te loyaal aan spelers als Serero, die kan er echt niks van
Ervaring is een overschat iets. Poulsen, Sigthorsson, de Jong kunnen er zo uit voor 3 jeugdspelers.
Komende zomer nog verder doorselecteren.![]()
![]()
Volledig mee eens. Nu eerst nog deze survivaltocht overleven tot we kampioen zijn. Maar dan moeten we wel echt beter gaan spelen, je moet er toch niet aan denken dat we alsnog geen kampioen worden..quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deden ze tegen Cambuur, werkte ook niet. Selectie is niet goed genoeg.
Ervaring is een overschat iets. Poulsen, Sigthorsson, de Jong kunnen er zo uit voor 3 jeugdspelers.
Komende zomer nog verder doorselecteren.![]()
![]()
Dit. Op basis van wat ga je uberhaupt wedstrijden winnen? Met spel zeker niet. Er wordt helemaal niks gecreëerd, triest. Zelfde verhaal iedere week zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
We moeten nog tegen Twente en Vitesse, als je niet kunt winnen van NAC en Cambuur dan is het nog helemaal niet zeker dat je van die twee wel wint![]()
2 keer gelijk is ook voldoendequote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit. Op basis van wat ga je uberhaupt wedstrijden winnen? Met spel zeker niet. Er wordt helemaal niks gecreëerd, triest. Zelfde verhaal iedere week zo.![]()
![]()
Ik vond het trouwens wel aandoenlijk dat de bal ongeveer vijftien keer voor het doel van NAC is geschoten (via corners en voorzetten) en dat het leidde tot één kopkans van Klaassen. Is voorzetten geven nou echt zo moeilijk dat je er niet op kan trainen? Ik vind het nog steeds een onbegrijpelijk iets.![]()
Voordeel is dat de concurrenten ook gewoon punten blijven verspelen. Ondanks dat Ajax het niet goed doet, kan dit, in principe, niet meer fout gaan. Het zou alleen leuk zijn als het met goed voetbal zou gebeuren. Dit doet gewoon een klein beetje afbreuk aan een kampioenschap. Max 76 punten kunnen we nu nog halen en het doelsaldo is ook niet bijzonder. Laat staan het spel dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Nu eerst nog deze survivaltocht overleven tot we kampioen zijn. Maar dan moeten we wel echt beter gaan spelen, je moet er toch niet aan denken dat we alsnog geen kampioen worden..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: