Wauw wat goed!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies vind ik ook fijn. Voelde me er echt rot om.
Anyhow morgen weer lopen hoop dat mijn been zich gedraagt maar heb er wel weer zin in. les 10.. Voelt ook als een kleine overwinning voor mezelf.
Weet nog dat Ynske vertelde dat ze bij les 10 was en dat ik echt zo iets had van wouw wat goed! En nu ga ik het morgen gewoon zelf doen
Misschien kijken of je op gras/offroad minder last hebt? Dat helpt bij mij!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:39 schreef Zwabberhark het volgende:
![]()
Ik ben net terug van een trainingsrondje van liefst 1,1 km.
Na de eerste stap voelde ik meteen de rechterheup weer. Geen stekende pijn of zo, maar het voelde niet soepel zeg maar. Dat bleef aanhouden en ik ben maar weer gestopt. Wil geen risico lopen. Ik zweet verdorie niet eens.
Enfin, tegenvallertje. Ik wil graag lopen, maar is nu beter van niet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:39 schreef Zwabberhark het volgende:
![]()
Ik ben net terug van een trainingsrondje van liefst 1,1 km.
Na de eerste stap voelde ik meteen de rechterheup weer. Geen stekende pijn of zo, maar het voelde niet soepel zeg maar. Dat bleef aanhouden en ik ben maar weer gestopt. Wil geen risico lopen. Ik zweet verdorie niet eens.
Enfin, tegenvallertje. Ik wil graag lopen, maar is nu beter van niet.
Lolquote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Wauw wat goed!
En mijn Garmin account weet ik niet meermaar die gebruik ik dus ook niet. Lees altijd rechtstreeks in in Endomondo en Strava, of gebruik die apps.
Ach, dan moet ik het etentje betalen. Ik kan daar mee leven. En de heup van jou komt wel weer goed. Geduld is je tweede natuur.quote:
Denk overbelasting, ik merk namelijk wel dat het een stuk beter is na een week rust. Aan de andere kant kreeg ik er in december last van nadat ik uit de auto stapte, maar heb ik toen nog een PR gelopen op de 15k en duurlopen van 15/18/26 gedaan zonder pijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef Sarasi het volgende:
Dat zuigt, Zwabberhark.Klinkt ook niet goed. Heb je een idee wat het is/kan zijn?
Ja, ik ga zeker wat fietsen (al dan niet op de hometrainer, al is dat saai).quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
balen, maar je hebt er goed aan gedaan om je rust te nemen. Ik weet niet of het helpt maar misschien een lekker stukje fietsen ofzo?
Hometrainer is idd wel saai ja. Misschien zit een ritje buiten er ook nog inquote:Op maandag 17 maart 2014 11:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, ik ga zeker wat fietsen (al dan niet op de hometrainer, al is dat saai).
Biofreeze?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Thanks, allen.
BTW, hoe heette die koude zalf/spray/whatever van De Tuinen ook alweer? Niet IcePower, maar hun eigen merk. Of was het Kruidvat?
Check!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef YUR het volgende:
Zwabber, over een paar weken lopen we weer door de duinen alsof er niets aan de hand is
oei beterschap. al een lekkere warme douche genomen? En daarna weer lekker het bedje inquote:Op maandag 17 maart 2014 11:46 schreef Murmeli het volgende:
Balen zwabber
Thinkk pinkk wel fijn dat ie door had dat het niet tof was hoe hij had gereageerd.
Ik ben na mijn mislukte rondje van gisteren echt ziek geworden![]()
Daar gaat mijn in de duinen rennen in katwijk-plannetje.
Kon vanmorgen bed en pyama bijna uitwringen (yaiks)
Hoofd doet echt auwww
/klaagzang
Je bent stiekem een vrouw?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:48 schreef Guard het volgende:
Mijn lichaam probeert me ook iets te vertellen, ik heb me toch een hoofdpijn gekregen in de loop van de ochtend...
Ik hoop het niet, moet ik mijn huis opnieuw gaan inrichten enzo...quote:
Da's juist leukquote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, moet ik mijn huis opnieuw gaan inrichten enzo...
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, moet ik mijn huis opnieuw gaan inrichtenruimen enzo...
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Yellowflower84 het volgende:
Wow, net les 16 van Evy gedaan. Vorige les was het langste 5 minuten achter elkaar, dus ik dacht dat het er nu 6 zouden worden. Zegt ze doodleuk dat we 7 minuten gaan rennen. Maar mooi wel gehaald! Jee!
Goed bezig!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Yellowflower84 het volgende:
lkaar, dus ik dacht dat het er nu 6 zouden
Goed bezigquote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Yellowflower84 het volgende:
Wow, net les 16 van Evy gedaan. Vorige les was het langste 5 minuten achter elkaar, dus ik dacht dat het er nu 6 zouden worden. Zegt ze doodleuk dat we 7 minuten gaan rennen. Maar mooi wel gehaald! Jee!
Dat mag ook!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:09 schreef Yellowflower84 het volgende:
Bedankt iedereen! Best trots nu, al zeg ik het zelf.
En terecht. Goed bezig!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:09 schreef Yellowflower84 het volgende:
Bedankt iedereen! Best trots nu, al zeg ik het zelf.
Ik ben zo iemand die alles selecteert als hij leest. En als je op quote drukt terwijl er iets in die post is geselecteerd, quotet hij alleen de geselecteerde tekst.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er gaat consequent iets mis met jouw quotes. Komtda?
Ja, vanmorgen gedaan. Mijn bed moet ff drogenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oei beterschap. al een lekkere warme douche genomen? En daarna weer lekker het bedje in
Dat is echt een van de beste features op 't forumquote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef mosselmossel het volgende:
quotet hij alleen de geselecteerde tekst.
Rarequote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die alles selecteert als hij leest. En als je op quote drukt terwijl er iets in die post is geselecteerd, quotet hij alleen de geselecteerde tekst.
Behalve voor 'text selectors' als ik dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is echt een van de beste features op 't forum
Goed man!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Yellowflower84 het volgende:
geen combinatie voor spellingscontrole?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:26 schreef Wolve000 het volgende:
Het zou men verbanzen hoeven Windows-[toets] combinaties er wel niet zijn om het leven te vergemakkelijken.
Niet alles dusquote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben zo iemand die alles selecteert als hij leest
Hoop dat het snel beter gaat!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen gedaan. Mijn bed moet ff drogenga ik vanmiddag weer in denk ik. Eerst veeellll paracetamol als ik eindelijk mijn kat van mijn schoot krijg
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die alles selecteert als hij leest. En als je op quote drukt terwijl er iets in die post is geselecteerd, quotet hij alleen de geselecteerde tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |