abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2014 @ 09:43:48 #76
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137832075
Mogelijk doe ik ook mee aan de Marathon in Rotterdam op de 13e :P

Ben reserveloper voor het estafette team hier op de zaak :D
Altijd leuk zo'n veredelde trainingsloop :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 17 maart 2014 @ 09:49:22 #77
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137832189
@Guard: Goed punt. ;)

Onder het mom: meer peer-druk:

1
2
[b]14 december 2014 - [url=http://www.spijkenissemarathon.nl]SPARK Marathon Spijkenisse[/url]
[*]Corniel = Marathon
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_137832223
Dat smashrun is toch wel grenzende aan het geniale:

Zelfs uit een trainingsloze periode weten ze leuke stats en positieve dingen te halen!

Verder kijk ik momenteel met interesse uit naar DCRainmakers recensie van de Garmin Fenix2, die woensdag of donderdag online komt. Ik ben met name benieuwd of de GPS trackingmaps er met dit apparaat wat fatsoenlijker uitzien dan wat de 620 produceert. Heel erg hoopvol ben ik nog niet, afgaande op zijn testloopjes op Connect, maar misschien ben ik te veel aan het ANT+fucken.
  maandag 17 maart 2014 @ 09:53:43 #79
92409 Twinky
Little star.
pi_137832253
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs uit een trainingsloze periode weten ze leuke stats en positieve dingen te halen!

Verder kijk ik momenteel met interesse uit naar DCRainmakers recensie van de Garmin Fenix2, die woensdag of donderdag online komt. Ik ben met name benieuwd of de GPS trackingmaps er met dit apparaat wat fatsoenlijker uitzien dan wat de 620 produceert. Heel erg hoopvol ben ik nog niet, afgaande op zijn testloopjes op Connect, maar misschien ben ik te veel aan het ANT+fucken.
nice :D hoe gaat het nu met je heup?
pi_137832314
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:53 schreef Twinky het volgende:

[..]

nice :D hoe gaat het nu met je heup?
Het is nog niet 100%, maar wel veel beter. Ik ga straks voor het eerst sinds de CPC weer trainen en hoop dat de heup na afloop niet meteen weer pijnlijker is.

Hoe dan ook moet ik zo even sporten, want ik werd vanochtend net zo moe wakker als toen ik ging slapen. Het enige dat helpt is een rondje lopen is mijn ervaring (hopelijk nu ook, want vanavond begin ik aan een korte serie nachtdiensten).
pi_137832323
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
net weer eens, sinds hele lange tijd, met mijn HSM om gelopen, gewoon om te kijken of ik, bij een tempo wat lekker relaxed aan voelt, ook de HS onbewust laag kon houden zonder er al te veel op te focussen.
prima omstandigheden, 16 graden, windstil en regen.... ik ben tevreden over het resultaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Je woont echt in the middle of niks! :o

Ik heb vandaag een verplichte vrije dag wegens ziek kind. -O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137832488
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:49 schreef Corniel het volgende:
@Guard: Goed punt. ;)

Onder het mom: meer peer-druk:
[code]14 december 2014 - SPARK Marathon Spijkenisse
• Corniel = Marathon[/code]
Sub3 of je verliest de weddenschap.
pi_137832596
Haaij, iemand van fok heeft mij toegevoegd als vriendje op endo. Wie is dat dan heb ik er ook even een beeld bij ^^

Heb excuses gekregen van de oom van mijn vriend. En hij besefte zich nu toch ook wel dat de ene persoon de ander niet is. Ben ik iig duidelijk geweest ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137832697
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, iemand van fok heeft mij toegevoegd als vriendje op endo. Wie is dat dan heb ik er ook even een beeld bij ^^

Heb excuses gekregen van de oom van mijn vriend. En hij besefte zich nu toch ook wel dat de ene persoon de ander niet is. Ben ik iig duidelijk geweest ;)
Als je naar de Fok! groep gaat dan staat er in de omschrijving een lijstje wie, wie is zeg maar. Ik moet ook af en toe even kijken wie ook al weer wie is. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137832759
Toch jammer dat ik mezelf nog op geen enkele foto van de Plassenloop kunnen vinden. Had nou juist eens het idee wat fotogeniek te lopen ;)
pi_137832794
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als je naar de Fok! groep gaat dan staat er in de omschrijving een lijstje wie, wie is zeg maar. Ik moet ook af en toe even kijken wie ook al weer wie is. ;)
Thanx dat wist ik nog niet :)
  maandag 17 maart 2014 @ 10:17:33 #87
92409 Twinky
Little star.
pi_137832844
Is er op Garmin ook iets van een FOK!groep? Of is iedereen los vriendjes? hoe vind je elkaar? Ik heet iHeidi.
pi_137832962
quote:

Dat soort opmerkingen komen ook vaak lulliger over dan bedoeld.
Ik moet me ook wel eens inhouden als iemand vol trots op Facebook zet dat hij op de racefiets een "tochtje" van 30km heeft gemaakt.
Maar zoals je zegt: de ene persoon is de andere niet, en we zijn allemaal met minder km's begonnen als we nu lopen... :)
pi_137833156
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:21 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat soort opmerkingen komen ook vaak lulliger over dan bedoeld.
Ik moet me ook wel eens inhouden als iemand vol trots op Facebook zet dat hij op de racefiets een "tochtje" van 30km heeft gemaakt.
Maar zoals je zegt: de ene persoon is de andere niet, en we zijn allemaal met minder km's begonnen als we nu lopen... :)
Ja maar dat onderscheid is vaak wel te maken. Ik werd nu gewoon letterlijk afgebrand dat was een beetje jammer :)
pi_137833167
Wat zei 'ie dan?
Ja doei.
pi_137833171
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Twinky het volgende:
Is er op Garmin ook iets van een FOK!groep? Of is iedereen los vriendjes? hoe vind je elkaar? Ik heet iHeidi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137833232
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]

Supertof! Ook even accountje aangemaakt en wat runs geimporteerd, werkt lekker. Wel veel informatie op het scherm dus moet nog een beetje ontdekken wat alles is. Helaas vandaag geen run meer toevoegen :( Had graag gewild, maar mn benen zeggen nee :{
pi_137833237
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zei 'ie dan?
Dat het veel te langzaam is dat hij wandelend nog meer km loopt als hij een flink wandeltempo inzet enz.

Hij is van het formaat van mijn vriend. Als die zijn flinke wandeltempo in zet moet ik er onderhand ook bij rennen om hem bij te houden.
pi_137833254
quote:

Fijn dat 'ie het toch begrepen heeft. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_137833281
Ach, misschien een botte manier om te zeggen dat hij denkt dat je wel sneller kunt/niet goed traint. Zou me er niet teveel van aantrekken.
Ja doei.
pi_137833371
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Fijn dat 'ie het toch begrepen heeft. :)
Ja precies vind ik ook fijn. Voelde me er echt rot om.

Anyhow morgen weer lopen hoop dat mijn been zich gedraagt maar heb er wel weer zin in. les 10.. Voelt ook als een kleine overwinning voor mezelf.

Weet nog dat Ynske vertelde dat ze bij les 10 was en dat ik echt zo iets had van wouw wat goed! En nu ga ik het morgen gewoon zelf doen *O*
pi_137833466
-O-

Ik ben net terug van een trainingsrondje van liefst 1,1 km.
Na de eerste stap voelde ik meteen de rechterheup weer. Geen stekende pijn of zo, maar het voelde niet soepel zeg maar. Dat bleef aanhouden en ik ben maar weer gestopt. Wil geen risico lopen. Ik zweet verdorie niet eens.

Enfin, tegenvallertje. Ik wil graag lopen, maar is nu beter van niet.
pi_137833520
Dat zuigt, Zwabberhark. :( Klinkt ook niet goed. Heb je een idee wat het is/kan zijn?
Your opinion of me is none of my business.
pi_137833526
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:39 schreef Zwabberhark het volgende:
-O-

Ik ben net terug van een trainingsrondje van liefst 1,1 km.
Na de eerste stap voelde ik meteen de rechterheup weer. Geen stekende pijn of zo, maar het voelde niet soepel zeg maar. Dat bleef aanhouden en ik ben maar weer gestopt. Wil geen risico lopen. Ik zweet verdorie niet eens.

Enfin, tegenvallertje. Ik wil graag lopen, maar is nu beter van niet.
balen, maar je hebt er goed aan gedaan om je rust te nemen. Ik weet niet of het helpt maar misschien een lekker stukje fietsen ofzo?
  maandag 17 maart 2014 @ 10:41:53 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137833530
Zwabber -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')