Weinig kans helaas…quote:
Maar dat is óók hoogquote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja. Want je kan dan op schouders stappen..
Nou, ja, een LDL loop je sneller te snel dan te langzaam. Ik train doordeweeks al vrij rap, dus moeten duurloopjes eigenlijk ultrarelaxed zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Maar Hats, als je zoals jij een 10km loopt onder de 5.00/km, dan is een LDL op 6.00/km toch niet echt te snel? (Of denk ik dan te simpel?)
ik pas goed op mijzelf hoor GotC!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kent je lijf zelf het beste. Als ik last zou hebben van iets tijdens het hardlopen en het gaat niet weg binnen 3 rustdagen, dan zou ik geen wedstrijd lopen. Blessures zijn namelijk
.
Da's waar. Maar teveel de handrem er op lijkt me ook niet fijnquote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja, een LDL loop je sneller te snel dan te langzaam. Ik train doordeweeks al vrij rap, dus moeten duurloopjes eigenlijk ultrarelaxed zijn.
Waarom meteen weer weg dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
Ik blijf niet lang hoor. Wilde Gup ff feliciteren met haar blubberdebuut. Kusjes!
Als het maar superrelaxed voelt is er niets aan de hand, toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja, een LDL loop je sneller te snel dan te langzaam. Ik train doordeweeks al vrij rap, dus moeten duurloopjes eigenlijk ultrarelaxed zijn.
Gammel werveltje?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
De nekpijn links is weg!
Hij is opgeschoven naar rechts....waar het vorige keer ook zat
voelde comfortabeler denk ik
Jij kan dat wel.quote:
Er staan ook records in. Zoals 1000 mijl.... op een track!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
how cool is this!! dit moet wel bijna een dagtaak zijn om bij te houden!
http://statistik.d-u-v.org/
en ja, RD staat er ook in
quote:De Britse atleet Mo Farah kende zondag een zware middag bij de halve marathon in New York. De olympisch kampioen op de 5000 en 10.000 meter zakte vlak na de finish in elkaar.
Hij was even buiten bewustzijn, maar kwam snel weer bij kennis. Hij werd met een rolstoel weggevoerd, maar hoefde niet naar het ziekenhuis.
"Het gaat goed, er is niks aan de hand. Ik heb 110 procent gegeven en ik kon niet meer'', liet hij later via Twitter weten.
Farah liep de halve marathon als voorbereiding op zijn eerste marathon op 13 april in Londen. Hij eindigde in New York in 1.01.07 als tweede achter de Keniaan Geoffrey Mutai (1.00.50).
The fuck? Dat is best bizar.. Hij zag er best goed uit, ondanks dat 'ie elke dag 2-3 trainingen aan het doen was in Kenia.quote:
als je denkt dat je het aankan en je goed voel, waarom niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef flipsen het volgende:
Heb bijzonder veel zin om nu nog even mijn volgende training te gaan doen (2x 10 minuten met 3 minuten pauze), maar ik heb gisteren nog gelopen... Toch doen? (het is hier 4 uur vroeger dan in NL he)
Het is koud en winderigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je denkt dat je het aankan en je goed voel, waarom niet?
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet niet wat mij vandaag mankeerde. Misschien was het het feit dat ik voor t eerst sinds lange tijd weer alleen heb gerend en daarom volledig Mn eigen tempo kon aanhouden.
Maar ik heb mijn PR behoorlijk verhoogd: van 7.01 naar 9.03km met een gemiddelde van 9.67km/u!
Ik voel nu wel direct verzuring optreden, maar conditioneel ging het goed, hoewel de laatste kilometer echt was afzien. Maar ik ben verdomd trots
Je bent vast al weg maar jouw voordeel is dat je rondjes loopt. Mocht het niet gaan dan breek je de training gewoon af en ga je lekker naar huis. Morgen (of overmorgen) weer een nieuwe dag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef flipsen het volgende:
Heb bijzonder veel zin om nu nog even mijn volgende training te gaan doen (2x 10 minuten met 3 minuten pauze), maar ik heb gisteren nog gelopen... Toch doen? (het is hier 4 uur vroeger dan in NL he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |