Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
[b]23 Maart - [url=http://www.bridgetobeach.co.nz/]Bridge to Beach HM (Kaka Point)[/url][/b] [*] rechtsedirecte- HM
beetje onder voorbehoud, kijken of mijn bil een beetje normaal gaat doen maar een DNS is erger dan een DNF...!! Dus YUR zou je me in de OP willen zetten?
Ik liep hier, onder de pacing van NZ 24uur kampioene Val Muskett,verleden jaar een PR dus dan "moet" je haast wel terug....een van de vlakste, misschien wel de vlakste, HM's "south of the Kilmog Pass"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
beetje onder voorbehoud, kijken of mijn bil een beetje normaal gaat doen maar een DNS is erger dan een DNF...!! Dus YUR zou je me in de OP willen zetten?
Ik liep hier, onder de pacing van NZ 24uur kampioene Val Muskett,verleden jaar een PR dus dan "moet" je haast wel terug....een van de vlakste, misschien wel de vlakste, HM's "south of the Kilmog Pass"
daarom juist GotC als ik niet zou starten bij elke "pijntje" dan kom ik nooit aan een wedstrijd toe dit voelt gewoon als een vervelende spier die iets overbelast is maar voelt niet als een blessure dus op dit moment ga ik het gewoon proberen.
thanks YUR
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Mijn loopje ging vanmiddag trouwens weer eens ouderwets voor geen meter, na een periode van toch wel vrij moeiteloze loopjes. Tempo was lekker onstabiel, het voelde allemaal log en traag en alsof ik als een olifant liep te stampen. Pas na een km of 7 begon ik wat lekkerder te lopen, maar toen liep ik eigenlijk te snel voor een LDL. Beetje aan het twijfelen nu of ik me toch echt weer moet gaan richten op langzamer hobbelen (dat gaat de laatste tijd niet zo goed ), of er maar gewoon vrede moet hebben dat ik m'n LDL's voortaan op ca 6:00/km loop, ipv 6:20/6:30.
daarom juist GotC als ik niet zou starten bij elke "pijntje" dan kom ik nooit aan een wedstrijd toe dit voelt gewoon als een vervelende spier die iets overbelast is maar voelt niet als een blessure dus op dit moment ga ik het gewoon proberen.
thanks YUR
Je kent je lijf zelf het beste . Als ik last zou hebben van iets tijdens het hardlopen en het gaat niet weg binnen 3 rustdagen, dan zou ik geen wedstrijd lopen. Blessures zijn namelijk .
Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende: Mijn loopje ging vanmiddag trouwens weer eens ouderwets voor geen meter, na een periode van toch wel vrij moeiteloze loopjes. Tempo was lekker onstabiel, het voelde allemaal log en traag en alsof ik als een olifant liep te stampen. Pas na een km of 7 begon ik wat lekkerder te lopen, maar toen liep ik eigenlijk te snel voor een LDL. Beetje aan het twijfelen nu of ik me toch echt weer moet gaan richten op langzamer hobbelen (dat gaat de laatste tijd niet zo goed ), of er maar gewoon vrede moet hebben dat ik m'n LDL's voortaan op ca 6:00/km loop, ipv 6:20/6:30.
Maar Hats, als je zoals jij een 10km loopt onder de 5.00/km, dan is een LDL op 6.00/km toch niet echt te snel? (Of denk ik dan te simpel?)
Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef slacker_nl het volgende: Volgend jaar Mudmasters Gup? Heldin! En Mr Gup moet je ff een tik voor z'n hoofd geven
The wanderer returned, welcome back Slack!
Mud Masters...leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende: Daar zit ook touwklimmen bij he. Ik kan dus écht niet touwklimmen... (of haal ik dan twee evenementen door elkaar?)
Respectievelijk nee, en ja
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice