Dat gebeurd idd ook wel regelmatig.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef kingtoppie het volgende:
Weet ik niet... Lijkt erop dat veel meisjes al die initiatief verwachten tot punt X ofzo? En dat het daarna wel los loopt?
Het komt er gewoon op neer, dat je moeite doet voor een vrouw, maar dat je het gewoon nadien ook aan haar overlaat. Als je veel moeite gaat doen , kan ze denken dat ze niets hoeft te ondernemen. Ik bedoel het is dan een grote stap als je haar aanspreekt, maar eenmaal je haar nummer hebt enzo. moet je het van beide kanten laten lopen en dus niet alleen van jou.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik niet... Lijkt erop dat veel meisjes al die initiatief verwachten tot punt X ofzo? En dat het daarna wel los loopt?
Je moet zien waar uw grenzen liggen en dat hangt ook af van de mate dat je haar "graag hebt". Er zijn mannen die 1 jaar achter een meisje lopen en moeite blijven doen en anderen die sneller zeggen "ach veel visjes in de zee". In principe hangt het dus af van jou, haar en jullie onderlinge "relatie" of mogelijkheid tot "wat jullie beide willen".quote:Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat herken ik dus niet dus tjah, hoe herken je dat en wat moet je ermee aan?
Je moet gewoon zelf je ding doen. En als je vindt dat zij te weinig voor je doet kap je het toch gewoon af? Vind je dat niet erg, dan ga je gewoon door je ding te doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef kingtoppie het volgende:
Maar dat herken ik dus niet dus tjah, hoe herken je dat en wat moet je ermee aan?
Sorryquote:
Dit dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan?![]()
is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
Stil? Je geeft toch eerst zelf antwoord op de vraag?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef K44S het volgende:
TS, je schrijft dat openingszinnen not done zijn.
Maar ik kom zelf nooit verder dan : hoi ! vermaak je jezelf een beetje ?
9/10 x is dat : ja hoor, jij ook?
Stil.
Je hebt wel vaak depri buien.quote:
Ik vraag dat eerste aan de dame "hoi, vermaak je jezelf een beetje? "quote:Op zondag 16 maart 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stil? Je geeft toch eerst zelf antwoord op de vraag?En dan stel je nog eens een vraag aan haar. En dan een open vraag
Dan moet je eens wat anders vragen hequote:Op zondag 16 maart 2014 12:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag dat eerste aan de dame "hoi, vermaak je jezelf een beetje? "
dan is het 9/10 x dat ik dan een ja-hoor-met-jou?
Ik vind het altijd maar soort verkopers gedoe op deze manier.
True true......quote:Op zondag 16 maart 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat anders vragen he
Wat zou je zelf op zo'n vraag beantwoorden als een vreemde dat vraagt? Ook 9 van de 10x met "ja hoor. jij? "
Valt wel mee hoor. Was vroeger vele malen erger. Nu heb ik alleen af en toe een terugval voor een paar daagjesquote:
Balls als je dan gewoon zegt: ''Hallo ik zou met jou een beschuitje willen eten''quote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef K44S het volgende:
[..]
True true......
Ik denk dat ik het in mijn geval maar niet meer in de kroeg moet zoeken
Ik voelde me gisteren wel beetje hulpeloos toen ik 2 dames zag staan en waar ik best een beschuitje mee zou willen eten. haha.
Enfin. thx !
Ja daaag dan had ik 10 jaar geleden moeten gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt.. ga eens naar de dokter als het zo erg is...
Maar nog steeds niet goed blijkbaar..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef Faxie het volgende:
Ja daaag dan had ik 10 jaar geleden moeten gaanHet gaat nu al 100 keer beter
![]()
En dat plaatje was niet super serieus bedoeld ofzo hoor
Haha, het is wel onschuldig en net op het randje...quote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Balls als je dan gewoon zegt: ''Hallo ik zou met jou een beschuitje willen eten''
Ben jij de kloon van ook_gek?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet goed blijkbaar..
Bij jou is nooit iets super serieus achteraf. Maar het is zeker wel serieus anders zou het niet zo vaak terugkomen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha, het is wel onschuldig en net op het randje...
Dus waarom ook niet
AMEN!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar nog steeds niet goed blijkbaar..
Bij jou is nooit iets super serieus achteraf. Maar het is zeker wel serieus anders zou het niet zo vaak terugkomen.
haha, lekker tegen het systeem inquote:Op zondag 16 maart 2014 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onschuldig maar tegelijkertijd totaal niet
Nee maar geen geintje, ga dat soort dingen doen.. Want jij denkt ''ik wil daar een beschuitje mee eten'' maar vervolgens kap jij die gedachte af..quote:
Je leven is niet maakbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Moppert het volgende:
[..]
AMEN!
Je leven is maakbaar, doe er iets mee!
Weetje wat daar ook nog eens positief aan is..quote:
Komt doordat hij het wel kwijt wil, maar niet het gezeik erom heen wilquote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt me op dat Faxie echt vaak over dingen heen praat of ze weglacht.
Ik weet simpel weg niet waar over ik moet beginnen, ik vind het : wat doe jij voor de kost , of : wat zijn jouw hobbys? zo afgezaagd.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar geen geintje, ga dat soort dingen doen.. Want jij denkt ''ik wil daar een beschuitje mee eten'' maar vervolgens kap jij die gedachte af..
En dat is gewoon wat je doet, je eigen gedachten afkappen je eigen creativiteit stoppen.. Vind het gek dat praten dan lastig gaat als je je gedachten niet wilt uitspreken
Dank voor deze heldere analyse.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat hij het wel kwijt wil, maar niet het gezeik erom heen wil
Wat dit soort dingen betreft welquote:
Stick to the reason!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet simpel weg niet waar over ik moet beginnen, ik vind het : wat doe jij voor de kost , of : wat zijn jouw hobbys? zo afgezaagd.
Maar ik snap wat je bedoeld
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet simpel weg niet waar over ik moet beginnen, ik vind het : wat doe jij voor de kost , of : wat zijn jouw hobbys? zo afgezaagd.
Maar ik snap wat je bedoeld
Praat lekker voor jezelfquote:Op zondag 16 maart 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat hij het wel kwijt wil, maar niet het gezeik erom heen wil
Maar vrouwen zijn eng en je vrienden kun je alles tegen zeggen!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.
Maar dan voorkom je al dat standaard spul, Wat opzich ook niet erg is, maar ga dan dieper erop in of iets in die geest.
Vrienden ken je al heel wat langer, en ja je kan opmerkingen maken over dingen die om je heen gebeuren...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe praat je met jhe vrienden dan? Doe je toch ook niet zo'n interviewgesprek? Je kan ook een opmerking maken over wat er om je heen gebeurd of een vraagstuk waarmee je rondliep (nee hoeft allemaal niet zo serieus). Maar gewoon iets waar ze op in kan haken.
Maar dan voorkom je al dat standaard spul, Wat opzich ook niet erg is, maar ga dan dieper erop in of iets in die geest.
Oefenen, oefenen en oefenenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:08 schreef K44S het volgende:
Vrienden ken je al heel wat langer, en ja je kan opmerkingen maken over dingen die om je heen gebeuren...
Kan allemaal, ik durf het alleen nog niet
Jij hebt zeker "the game"gelezenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen en oefenen![]()
Doe het eerst bij meiden waar je niet per definitie iets van wil, zodat je het hele "vreemden aanspreken" oefent. Of gewoon tegen mannen ouwehoert in de kroeg.
Ik laat het denk gedeelte altijd aan een paard overquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop. Soms is logisch nadenken gewoon voldoende
En wanneer verandert logisch nadenken in overanalyseren?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop. Soms is logisch nadenken gewoon voldoende
Dit vind ik zo een rare... Lijkt mij echt destructief om dat zo te doen..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen en oefenen![]()
Doe het eerst bij meiden waar je niet per definitie iets van wil, zodat je het hele "vreemden aanspreken" oefent. Of gewoon tegen mannen ouwehoert in de kroeg.
Op het moment dat je voor anderen gaat denken en/of als het denken je gedrag in de weg gaat zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
En wanneer verandert logisch nadenken in overanalyseren?
Mwah ik weet niet. Als het lukt bij meisjes onder je normale standaard, kan je daarvan leren en steeds wat hoger mikken. Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel oppervlakkig en kunnen die meisjes zich (terecht) gebruikt voelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik zo een rare... Lijkt mij echt destructief om dat zo te doen..
Lol maken prima, maar versieren.. Nee.
Ik ga gewoon voor de meisjes die ik leuk vind en die reageren echt niet minder dan de gene die ik minder leuk vind.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet. Als het lukt bij meisjes onder je normale standaard, kan je daarvan leren en steeds wat hoger mikken. Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel oppervlakkig en kunnen die meisjes zich (terecht) gebruikt voelen.
Lijkt me lastig ook; een vrouw versieren die je eigenlijk niet zit zitten. Op een bepaald vlak moet er altijd wel iets van aantrekkingskracht zijn, lijkt me. Zelfs als het geen relatiemateriaal is.
Nou, ik spreek vreemde meiden aan als ik het voor mijn werk moet doen. Maar dan heb je ook meteen een reden tot je zelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Had het dan ook niet over het versieren van die meiden, vandaar ook dat ik de mannen erbij gooide.
Het aanspreken van vreemden, een gesprek starten en behouden. Als dat met een willekeurige vreemde lukt, zou dat ook met een meisje moeten kunnen die je zou willen versieren.
Die vraag zou je best wel eens kunnen stellenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik spreek vreemde meiden aan als ik het voor mijn werk moet doen. Maar dan heb je ook meteen een reden tot je zelf.
Als je geen reden tot je zelf ( je kan namelijk moeilijk zeggen : hoi... zou jij ooit in de toekomst je zelf als mijn vrouw zien ? ) hebt om wat te zeggen... dan vind ik dat erg moeilijk en word ik meteen onzeker.
Nou, wat is jouw antwoord hier opquote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vraag zou je best wel eens kunnen stellen![]()
Dus oefenen met meiden aanspreken zonder dat het werkgerelateerd is.
Fuck, ... was te proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel te beantwoorden als iemand je ook echt ziet he
Heus wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Meest vervelende vind ik, dat de dames vrijwel nooooit op de man afstapt ( ongeacht of dat "hoort" )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heus wel.True true....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ik zeg altijd dat ik kaartjes voor DE Jeugd heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag altijd: heb jij last van Bieber fever? Works everytime.
Wow, so tough.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef SiIk het volgende:
Openingszinnen
Mensen die willen praten tijdens het stappen
Dans met me of flikker op.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heus wel.Misschien waar jij uitgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nooit gebeuren, als man moet je je er bij neerleggen dat jij maar het figuur met testosteron in het lijf bent en jij daarom maar gewoon lekker het initiatief moet nemen.Rustig aan.
Je hebt ook echt een stokpaardje of nietquote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien waar jij uitgaat?
Ik zie het nooit gebeuren, als man moet je je er bij neerleggen dat jij maar het figuur met testosteron in het lijf bent en jij daarom maar gewoon lekker het initiatief moet nemen.
Ik geef gewoon tegengasquote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stokpaardje of niet
Echt, hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stokpaardje of niet
Ik begon er niet eens over, maar ik word wel gelijk de mond gesnoerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
stokpaardje
het stokpaardje zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈstɔkparcə] Verbuigingen: stokpaardje|s (meerv.) onderwerp waar je steeds weer over praat Voorbeeld: `Schaalvergroting was zijn stokpaardje.` ...
Je hebt het er heeeeeeel erg vaak over.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begon er niet eens over, maar ik word wel gelijk de mond gesnoerd.
Wat begrijp je er niet aan dat ik dit nu niet ter sprake bracht maar dat ik erop reageerde?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het er heeeeeeel erg vaak over.
Wat snap je niet aan dat ik dit in het algemeen opmerk en Bob ook?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan dat ik dit nu niet ter sprake bracht maar dat ik erop reageerde?
Waarom geef je geen antwoord op de vraag?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat ik dit in het algemeen opmerk en Bob ook?
Ik heb oceans 12 gekekenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef Geerd het volgende:
Iemand nog gescoord vannacht ?
Of alleen in bed met je phone en een beetje klagen??
Ditquote:Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef kree het volgende:
Haha tot zover onze versierverhalen
Om het maar effe ontopic te houden, ik heb echt zo'n periode van er gewoon geen zin in hebben om er me best voor te doen.
Beetje zo van zie het wel :)
En Yats, hoe was het? Of zijt ge blijven slapen bij haarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Prima geurtje inderdaad. Ik heb volgens mij iets van vijf of zes verschillende geurtjes in mijn kast staan. Dus dat word even kiezen nog. Nu eerst maar even douchen na 1,5 uur in de sportschool me in het zweet gewerkt te hebben.
Dit is dus wat ik aan KT probeerde duidelijk te maken. Als hij geen goesting heeft dan is dat zo en moet hij gewoon niets doen, tot hij wel goesting heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef kree het volgende:
Haha tot zover onze versierverhalen
Om het maar effe ontopic te houden, ik heb echt zo'n periode van er gewoon geen zin in hebben om er me best voor te doen.
Beetje zo van zie het wel
Alleen in bed ja, de wekker ging helaas verdomd vroeg. Wat je soms voor vrouwen over hebt. Maar het heeft me wel een etentje opgeleverd.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef Geerd het volgende:
Iemand nog gescoord vannacht ?
Of alleen in bed met je phone en een beetje klagen??
Zo is het ook, het is helemaal niet dat ik nu trouwens geen vriendinnetje zou willen hebben op dit moment, maar het is soms zo vermoeiend om er onwijs je best voor te doen op je zelf te letten van hoe pak ik dit of dat aan etc. zucht.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik aan KT probeerde duidelijk te maken. Als hij geen goesting heeft dan is dat zo en moet hij gewoon niets doen, tot hij wel goesting heeft.
Meer niet? En zelf nog betalen ook nog zeker?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen in bed ja, de wekker ging helaas verdomd vroeg. Wat je soms voor vrouwen over hebt. Maar het heeft me wel een etentje opgeleverd.
Fifty-fiftyquote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Zo is het ook, het is helemaal niet dat ik nu trouwens geen vriendinnetje zou willen hebben op dit moment, maar het is soms zo vermoeiend om er onwijs je best voor te doen op je zelf te letten van hoe pak ik dit of dat aan etc. zucht.
Misschien werkt trouwens de instelling van, zie het vanzelf wel en niet bezig zijn met versieren nog wel het beste.
Of althans dat hoop ik dan maar
Het was op zich best gezellig, maar het was niet mijn type. Ik had misschien wel bij haar kunnen blijven slapen als ik wat geprobeerd had, maar ik voelde er gewoon niets bij. Daarnaast was zij duidelijk meer op zoek naar iets serieus dan ik. Ik ben ook eerlijk tegen haar geweest daarover, Maar ondanks dat, vandaag een erg gezellige dag gehad met weer een andere dame waar ik komende week gezellig een keertje bij ga eten.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
[..]
En Yats, hoe was het? Of zijt ge blijven slapen bij haar![]()
I wanna know
Nee hoor, er word voor me gekookt. Het werd erg op prijs gesteld dat ik vanmorgen speciaal voor haar een wedstrijd kwam kijken.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meer niet? En zelf nog betalen ook nog zeker?
Leukquote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Het was op zich best gezellig, maar het was niet mijn type. Ik had misschien wel bij haar kunnen blijven slapen als ik wat geprobeerd had, maar ik voelde er gewoon niets bij. Daarnaast was zij duidelijk meer op zoek naar iets serieus dan ik. Ik ben ook eerlijk tegen haar geweest daarover, Maar ondanks dat, vandaag een erg gezellige dag gehad met weer een andere dame waar ik komende week gezellig een keertje bij ga eten.
Maarrrrquote:Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik aan KT probeerde duidelijk te maken. Als hij geen goesting heeft dan is dat zo en moet hij gewoon niets doen, tot hij wel goesting heeft.
Nee als je echt geen goesting hebt, dan moet ge niets forceren KT.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarrrr
Blijdschap, optimisme, positiviteit.. Enthousiasme, dit soort begrippen zorgen ervoor dat je meer zin in dingen krijgt, dus eigenlijk moet je je op die dingen focussen denk ik dan.
Niks forceren, refocussen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee als je echt geen goesting hebt, dan moet ge niets forceren KT.
Ja, daar hebben we het over gehad. Zoals ik al zei, daar ben ik ook heel eerlijk in. Ze vond dat jammer maar begrijpelijk. En ja, zij heeft duidelijk gezegd dat ze toe is aan een relatie en een beetje klaar is 'met dat geklooi'.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk
En heb je het gezegd dat je niets serieus wilt? wat zei ze daarop? Weet je wel zeker dat ze iets serieus wilt?
En nog in der slipje gezeten dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, er word voor me gekookt. Het werd erg op prijs gesteld dat ik vanmorgen speciaal voor haar een wedstrijd kwam kijken.
Ok dan heb je dat goed aangepaktquote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het over gehad. Zoals ik al zei, daar ben ik ook heel eerlijk in. Ze vond dat jammer maar begrijpelijk. En ja, zij heeft duidelijk gezegd dat ze toe is aan een relatie en een beetje klaar is 'met dat geklooi'.
Of eens succes hebben en dan een geweldige ervaring beleven waardoor je vanzelf motivatie krijgt om dat nog eens te beleven.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, ook niet geprobeerd. Wie weet komt dat nog.quote:
Klopt, als je iemand tegenkomt die je leuk vindt word je gemotiveerd, anders jezelf forceren om in die toestand te komen is toch maar zinloos. Allee zo zie ik het. Maar dat wil dan ook zeggen dat ge op dit moment niet echt heeeeeel eeeerg graaag een vriendinnetje zou willen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:34 schreef kree het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk meer nu dat ik ook niet echt iemand op het oog heb en geen zin om er actief naar te zoeken.
Als ik iemand tegenkom die ik leuk vindt dan ga ik weer wat meer m'n best doen
Goedbezig iig !!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ook niet geprobeerd. Wie weet komt dat nog.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of eens succes hebben en dan een geweldige ervaring beleven waardoor je vanzelf motivatie krijgt om dat nog eens te beleven.
Eh ja, deze week is wat druk. Dinsdag een herhaaldate met een dame waar ik eerder mee gedate heb, waarschijnlijk donderdag met de dame van vandaag en gek genoeg werd ik vandaag door een meisje uit het team dat mijn beste vriend traint ertoe aangezet dat ik een vriendin van haar (die ik via facebook al een paar weken geregeld spreek) eens mee uit moet vragen. Hmg, waar komt dit ineens vandaan?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan heb je dat goed aangepakt![]()
En fijn dat je binnenkort al een andere date hebt
Ha nou heeeeel eeerrg is meer zoiets als van wanhopig.en dat ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, als je iemand tegenkomt die je leuk vindt word je gemotiveerd, anders jezelf forceren om in die toestand te komen is toch maar zinloos. Allee zo zie ik het. Maar dat wil dan ook zeggen dat ge op dit moment niet echt heeeeeel eeeerg graaag een vriendinnetje zou willen.
Nou ja, dat moet nog blijken. Het 'contact leggen' en 'gezellige gesprekken hebben' was nooit mijn probleem.quote:
Misschien heb je wat meer zelfvertrouwen nu? ik weet niet? What do you think? Maar hoe dan ook het is allemaal positiefquote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ja, deze week is wat druk. Dinsdag een herhaaldate met een dame waar ik eerder mee gedate heb, waarschijnlijk donderdag met de dame van vandaag en gek genoeg werd ik vandaag door een meisje uit het team dat mijn beste vriend traint ertoe aangezet dat ik een vriendin van haar (die ik via facebook al een paar weken geregeld spreek) eens mee uit moet vragen. Hmg, waar komt dit ineens vandaan?
Geen idee, ik merk niet dat ik anders ben nu. Misschien dat ik relaxter ben? Alhoewel nog lang niet alles lukt natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien heb je wat meer zelfvertrouwen nu? ik weet niet? What do you think? Maar hoe dan ook het is allemaal positief
Maar je bent goed bezig dat is ook niet onbelangrijk he.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet nog blijken. Het 'contact leggen' en 'gezellige gesprekken hebben' was nooit mijn probleem.
Alles op zijn tijd!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik merk niet dat ik anders ben nu. Misschien dat ik relaxter ben? Alhoewel nog lang niet alles lukt natuurlijk.
Heb je eigenlijk al ooit geprobeerd om eens op youtube een liedje te spelen ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ha nou heeeeel eeerrg is meer zoiets als van wanhopig.en dat ben ik nou ook weer niet.
Zou het leuk vinden, dat dan weer wel.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef Fascination het volgende:
Nu hopen dat Faxie binnenkort een date heeft.
Het is hem gegund. Maar hij zal er zelf wel enige moeite voor moeten doen natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef Fascination het volgende:
Dat sowieso, die ene (of twee) week langer maakt toch niet meer uit.quote:
Nee, of tenminste heb wel eens wat dingetjes gepost hier op fok! maar dat is al een tijdje terug, staat niet meer op internet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al ooit geprobeerd om eens op youtube een liedje te spelen ofzo?
Hey, maar ik zou dat echt doen met jouw talent. Waarom niet, niets te verliezen toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, of tenminste heb wel eens wat dingetjes gepost hier op fok! maar dat is al een tijdje terug, staat niet meer op internet.
Lijkt me trouwens wel eens grappig om te doen, maar geklooi met filmen enzo en opnemen is wel een beetje gedoe
Hmm nou denk niet dat de mailtjes gaan binnenstromen als ik zo wat op youtube zet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey, maar ik zou dat echt doen met jouw talent. Waarom niet, niets te verliezen toch?
En via youtube of eigen website kom je misschien meiden met zelfde interesse enz.
Ik zou het je echt aanraden. Serieus, je hebt helemaal niets te verliezen he.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou denk niet dat de mailtjes gaan binnenstromen als ik zo wat op youtube zet.
Ik heb nog wel een dvd-rip van Joseph and the amazing collor dreamcoat van laatst maar daar zie je de band dan weer niet op (horen wel)
Maar wie weet
Het zou wel helpen als ik een leuke meid tegen kom die ook muziek maakt, beetje samen jammen enzo leukquote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou het je echt aanraden. Serieus, je hebt helemaal niets te verliezen he.![]()
En daarbij een "vriend" van mij (die jongen die voor mij gitaar speelde) heeft een eigen website en amai hij heeft echt succes.
Maar het voordeel voor u is dat ge dan echt meiden tegenkomt met dezelfde interesses. Je mag dat niet onderschatten he.
Haha, zou het? Het is niet dat ze nu ineens massaal in de rij staan of iets he.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef perro. het volgende:
[..]
lente in aantocht. de teefjes worden loops.
veel te wanhopig. op youtube chicks proberen te scoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou denk niet dat de mailtjes gaan binnenstromen als ik zo wat op youtube zet.
Ik heb nog wel een dvd-rip van Joseph and the amazing collor dreamcoat van laatst maar daar zie je de band dan weer niet op (horen wel)
Maar wie weet
De winter vacht gaat idd weer af, loop al een week met nekklachtenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef perro. het volgende:
[..]
lente in aantocht. de teefjes worden loops.
Ge kunt zelf al een eigen website maken toch? of geen goesting ?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou wel helpen als ik een leuke meid tegen kom die ook muziek maakt, beetje samen jammen enzo leuk
Nouja wie weet bij een volgend projectje weer.
Natuurlijk, maar dat gaat niet helpenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ge kunt zelf al een eigen website maken toch? of geen goesting ?
merk dat gewoon op straat aan vrouwen, flirten veel meer etc. natuur minus de berenvellen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
De winter vacht gaat idd weer af, loop al een week met nekklachten
Oh maar het is niet de bedoeling om te gaan versieren he. Maar in eerste instantie gewoon voor jezelf als hobby om uw interesse te delen met anderen. En wie weet...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat gaat niet helpen
Althans niet in de zin van dat er toevallig een meid via google opkomt en die denkt heej leuke jongen die zal ik eens mailendat zou veels tever gezocht zijn.
Dan zou het meer in de zin zijn van dat ze na een keertje praten in het echt en zeggen van joh kijk eens op m'n site zijn.
Of via facebook ofzo.
Daar heb ik dan weer nooit last van.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:01 schreef perro. het volgende:
[..]
merk dat gewoon op straat aan vrouwen, flirten veel meer etc. natuur minus de berenvellen.
Ik ook niet, hoor. C'est la vie.quote:
Ik ook zelden, tenzij ik ze zelf aanspreek.quote:
dan lijk je net een pua.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook zelden, tenzij ik ze zelf aanspreek.
Zekers !! Al hoe wel, ik loop altijd na het werk, toevallig vrijdag cursus gehad.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dan lijk je net een pua.
ik zei flirten heh, niet versieren.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef Fascination het volgende:
Was aardig bedoeld, Fax.quote:
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef habitue het volgende:
Ik heb net telnrs uitgewisseld ih ov. Eerste keer.beetje jammer dat we 200km uit elkaar wonen
Meestal welquote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?
Ja, ik denk dat het wel lastig is om zo ver van elkaar vandaan te wonen.quote:
En het maakt een handig excuus.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel lastig is om zo ver van elkaar vandaan te wonen.
Voor wat?quote:
Om de boel af te kappen als je iemand niet helemaal ziet zitten. 'Ja we wonen zo ver, dat gaat niet werken blabla'quote:
Op die manier ja dat is wel een goed ideequote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om de boel af te kappen als je iemand niet helemaal ziet zitten. 'Ja we wonen zo ver, dat gaat niet werken blabla'
Een balf jaar geleden miss niet, maar ik werk tegenwoordig 6/7 dagen per week.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat een bezwaar zijn voor een eventuele relatie?
Dan is het inderdaad vrijwel onmogelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 20:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Een balf jaar geleden miss niet, maar ik werk tegenwoordig 6/7 dagen per week.
LOLquote:
Tip voor de friendzone?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag avond : wees altijd een gentleman en geef altijd complimentjes als ze gemeend zijn.
Wees gewoon jezelf. Niemand houdt van een slijmbal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag avond : wees altijd een gentleman en geef altijd complimentjes als ze gemeend zijn.
Op tijd zoenen.quote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf. Niemand houdt van een slijmbal.
wadde? zijt ge serieus?quote:
Ach, tips lezen van een forum en toepassen in het echte leven doe je niet zomaar tbh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:17 schreef habitue het volgende:
Man er zijn hier nu al zoveel goede tips geweest datik niet snap dat er mensen hier nog single zijn.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Internet niet doen. Werkt niet. Social skills oefenen. Pak een hobby als entertainer zodat je gedwongen bent tot contact maken. Wat leuke bartricks doen het echt altijd goed en hoef je niet over geforceerde dingen te praten, maar breek je toch het ijs. Het maakt je ook 5x interessanter dan de reg dude. Hobby's en passies zijn echt altijd goed.
Verder geen discotheken of nachtclubs. Je staat er maar wat en komt totaal niet tot je recht(het gaat dan enkel om een vleeskeuring, terwijl je zoveel meer te bieden hebt dan dat.. ze moeten daar alleen even achterkomen). Open lucht festivals e.d. zijn gewoon echt veel beter. Je kunt ook makkelijk rondlopen (niet te druk) e.d. Je moet iemand kunnen verstaan vind ik. Ik zoek i.i.g. meer dan de standaard clubslet
nog wat tips:
meeste mannen kleden zich echt dom. Ik wil niet zeggen dat je er als metro bij moet lopen, maar neem advies aan van bv. een gay friend of een meid die je friendzoned heeft. Schaam je daar absoluut niet voor.
Lekker ruiken en er verzorgd uitzien is echt een must. We weten allemaal wel dat het vooral om het innerlijk gaat (en inderdaad... het innerlijk van 90% is echt verdorven to the max, ook al hebben ze het zelf niet door), maar je moet ze wel een kans geven om je innerlijk leuk te vinden.
Wees gewoon je zelf gaat in de meeste gevallen wel op, maar ben niet bang jezelf te verbeteren if needed. Ik zeg altijd: "wees je beste zelf".
Neem babystapjes. Voor de een is een meid al gedag zeggen al een hele overwinning. Het is beter om 39945934 kleine succeservaringen op te doen , dan om meteen te groot te denken en keihard op je bek te gaan.
Have fun ^^
nicequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
Euh ja kdenk dat het hier wel past:
[..]
Succes bij u psy.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
nice
ik morgen naar psycholoog. Heb genoeg er van om al jarenlang misbruikt en gekwetst te wordenhopelijk komt er iets positiefs uit
Paar biertjes doen wonderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb een vraag aan de dames en ervaren heren hier.. Hoe krijgen jongens meiden zover om op feesten en in de kroeg te gaan zoenen? Ik kan goed opschieten met de meeste dames, ik heb geen angst om met ze te praten en heb zelfs een vriendin gehad. Maar hoe alle mensen met een lijst van +20 zoenpartners dat doen snap ik niet.
Ik ben actief borrellid bij een studentenvereniging met een overschot aan vrouwen. Ik heb alsnog geen idee hoe die lui het doen.quote:
Je moet de vrouw duidelijk laten blijken waarvoor je haar aanspreekt. Fysiek contact, oogcontact is belangrijk en dan zelf de stap maken door haar gewoon te zoenen. Je moet wel aanvoelen wanneer de kans heel groot is dat dat gaat werken....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb een vraag aan de dames en ervaren heren hier.. Hoe krijgen jongens meiden zover om op feesten en in de kroeg te gaan zoenen? Ik kan goed opschieten met de meeste dames, ik heb geen angst om met ze te praten en heb zelfs een vriendin gehad. Maar hoe alle mensen met een lijst van +20 zoenpartners dat doen snap ik niet.
Drie opties:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Chloroformquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ben actief borrellid bij een studentenvereniging met een overschot aan vrouwen. Ik heb alsnog geen idee hoe die lui het doen.
Je spreekt een meisje aan.. Voelt spanning door oogcontact / lichaamshouding etc, bent al een tijd aan het praten.. Er valt een stilte en je kijkt naar haar lippen en gaat ervoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Ik denk dat het fysieke contact wel een goede tip is. Op avonden dat ik echt katje lam en knuffelig was had ik meer succes ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Je moet de vrouw duidelijk laten blijken waarvoor je haar aanspreekt. Fysiek contact, oogcontact is belangrijk en dan zelf de stap maken door haar gewoon te zoenen. Je moet wel aanvoelen wanneer de kans heel groot is dat dat gaat werken....
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
n. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
Bedankt voor de tip, volgende keer eens proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
Sowieso gewoon aanraken. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
Goede tip.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
G-spot natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
G-spot natuurlijkIk vind het leuk hoe jij grappen een serieuze boodschap combineert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
G-spot natuurlijkDan ben je bijna bij de eindstreep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
G-spot natuurlijkDit is de eerste tip uit dit topic in ruim 2 jaar tijd waar ik iets mee kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Praat je in het echt ook zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe jij grappen een serieuze boodschap combineert.
Keep us postedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden! Ik snap nu denk ik wat beter wat die lui beter doen dan ik en als ik in de toekomst weer een leuke meid zie doe ik er wat mee
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden! Ik snap nu denk ik wat beter wat die lui beter doen dan ik en als ik in de toekomst weer een leuke meid zie doe ik er wat mee
[..]
G-spot natuurlijkwow__!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Hallo TS, ...aangezien uw topic nu op slot zit, dacht ik dat je hier verder met uw "idee" kan.Je mag hier dus wel mensen komen "steunen"quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef Yalesa het volgende:
Ze hebben mijn topic op slot gedaan dusIn die geposte links worden er vooral tips gegeven en in "hoe voel je je nu" zeggen mensen alleen maar hoe ze zich voelen, maar er zitten er maar een paar tussen die een paar bemoedigende woordjes spreken.
Ik dacht meer aan een troostforum/troosttopic, waarin het alleen om het luisteren, begrip tonen en troosten gaat. Naar elkaar toe, dus iedereen kan er zijn verhaal in kwijt.
Weet ik, maar dat kan je hier verder doen toch? Ik denk dat het hier beter past. Allee, als je echt wilt "helpen", zijn er hier wel mensen die daar gebruik van kunnen maken. Of je kan ook gewoon een gesprek starten over "afwijzing en hoe ze daarmee omgaan ofzo"....kwenie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef Yalesa het volgende:
Ze hebben mijn topic op slot gedaan dusIn die geposte links worden er vooral tips gegeven en in "hoe voel je je nu" zeggen mensen alleen maar hoe ze zich voelen, maar er zitten er maar een paar tussen die een paar bemoedigende woordjes spreken.
Ik dacht meer aan een troostforum/troosttopic, waarin het alleen om het luisteren, begrip tonen en troosten gaat.
Dat zie ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Yalesa het volgende:
Ipv mijn eerste post te editten, heb ik em per ongeluk gequote.
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat wil je nu precies dan Yalesa? Want of ik heb iets gemist, maar zie de link met versieren nog niet echt.
Heb haar topic niet gelezen, dus vandaar wss.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef complicate het volgende:
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.
Ja, dat doen we toch alquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Klopt ik ben het eens met u. Vandaar mijn toevoeging:quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef complicate het volgende:
@Yalesa, zoals Cue zegt is het bovendien de bedoeling om hier leuke tips te zetten in het kader van "versieren makkelijk maken" voor de heren (of ook voor dames) en te "filosoferen" over "the game".(zie OP)
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .
Precies. dat is dus de kunst van "troosten".quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.
Ik had laatst een chick die niet wou slikkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dit is pas echt een tragedie van Griekse proportiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick die niet wou slikken
TROOST MIJ BITCH!
Kut om te horen weissquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
Daar zijn we voor kerel. Sterkte, en als je hulp nodig hebt; je weet ons te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
Bedankt jongens. Die steun kon ik wel even gebruiken
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef perro. het volgende:
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.
Het is zelfs geen wetenschapquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalen
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
nee, is het ook niet. maar ten eerste is het niet te leren als je ver van pua-bezigheden wilt blijven, en daarnaast heb je het ook niet altijd in de hand. als je een gestoord wijf voor je hebt ligt het echt niet aan de kerel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
Schandalig, stenigen dat soort vrouwen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
Het is vooral doen en oefenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel veel gedaan én geoefend he.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, is het ook niet. maar ten eerste is het niet te leren als je ver van pua-bezigheden wilt blijven, en daarnaast heb je het ook niet altijd in de hand. als je een gestoord wijf voor je hebt ligt het echt niet aan de kerel.
en in mijn ervaring zijn er die nogal veel.
Ja, maar ook aanleg. Sommigen zijn gewoon niet zo doortastend wat betreft sociaal contact.quote:
Deels, al kan het altijd beter. Jammer genoeg ging de date van gisteren niet door, maar ik blijf rustig verder daten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel veel gedaan én geoefend he.
Ah ok. De wereld zal niet vergaan he. Altijd verder gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Deels, al kan het altijd beter. Jammer genoeg ging de date van gisteren niet door, maar ik blijf rustig verder daten.
Dat sowieso. Trial en error he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. De wereld zal niet vergaan he. Altijd verder gaan
Ieeepquote:
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef perro. het volgende:
[..]
jij weer.heb je weer wat te zeuren?
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Volgens mij vooral dat er veel gestoorde vrouwen rondlopen en dat je dan als man het 'verlies" niet altijd als eigen schuld of fout dient te bestempelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?
nee. ik zeg dat tips hier geven niet gaat werken, omdat versieren aanvoelen is, inschatten. good luck with that op internet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.
Lijkt me stap 1 om eens te gaan doen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.
Goedzo, niet doen ook. Stel je voor dat je afgewezen wordt! Echt voor schut.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.
Oh dat gebeurt mij ook niet zo snel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.
Zo moeilijk is dat niet. Het gebeurt mij ook geregeld. Dat is een kwestie van niet op signalen letten of ze gewoon niet zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?quote:
nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?
Whehe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.quote:
QFTquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
Ik zou ook liever een chick geven dan een nummer ja
oki.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.
Dan ben ik degene die bepaalt of er contact komt met de dame in kwestie.
Echt heh, en voor pussys die niet naar een nummer willen vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
je nummer geven is voor luie mensen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 zo'n meisje woont heel dichtbij, ik weet waar ze woont.
Ze is blond en ik heb liever brunette.
Yolo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik begin flink voor iemand te vallen ben ik bang. Maar serieuze shit ben ik echt heel niet goed in... Iemand fixen lukt nog wel maar serieuzere toenadering ben ik altijd zo onzeker als de pest in. Contact leggen, praten, beetje plagen en leuk hebben kan ik wel maar de rest is moeilijk joh
Klacht: ik ben een watje met leuk-leuke meiden
En oh dit:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
G-spot natuurlijkDus gewoon fysiek contact durven "zoeken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Heeey compliquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezen:
[..]
En oh dit:
[..]
Dus gewoon fysiek contact durven "zoeken".
Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Heeey complija dat lukt me wel
durf wel der hand te pakken of een beetje aanraken enzo. Ik ken haar nu wel al een tijdje, heb een jaar terug oid zelfs een keer met haar gezoend maar de laatste tijd begin ik er serieus voor te vallen
Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.
Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)Eerdere keren dat ik postte ging eigenlijk ook over haar.
Nee dat van die 'verklaring' was een ander, maar die vond mij leuk toen ze op de middelbare zat, niets van mijn kant.![]()
Ja lijken allemaal wat redelijk veel dames maar dat was dus van een kant, dus ja wat is snel...![]()
(inderdaad, ik maak er een grote kliederboel van)
Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?
En ik van warme zaad diep in mijn kutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoon
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei sorryquote:
Shame on me.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen
Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen
haha zeg sorry mensen het was eruit voor ik het wistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.
NEEEEEEEEEE ik ben gewoon spontaan, maar ik zal zo iets niet meer postenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat we met z'n allen haar geile DM's gaan sturen
trust me, don't.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Iemand al een geile DM gestuurd? Ben bezig om er een te sturen.
Ervaring?quote:
Te laat, we zijn nu geil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
Pffffff gaan we blijven zagen over dat ja.
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ervaring?
[..]
Te laat, we zijn nu geil.
quote:
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.
Samen eentje sturen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik durf geen dm te sturen. Wie wil mij daarmee helpen?
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? haha
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ik wou sowieso waifie gebruiken, vind ik wel 'gangster'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
in dit specifieke geval ligt het niet aan de heren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?
Dank je. Einde discussie.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent niet wie je zegt die je bent. aangezien je het vraagt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Hahahaha damn compliquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |