Dat zie ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Yalesa het volgende:
Ipv mijn eerste post te editten, heb ik em per ongeluk gequote.
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat wil je nu precies dan Yalesa? Want of ik heb iets gemist, maar zie de link met versieren nog niet echt.
Heb haar topic niet gelezen, dus vandaar wss.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef complicate het volgende:
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.
Ja, dat doen we toch alquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Klopt ik ben het eens met u. Vandaar mijn toevoeging:quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef complicate het volgende:
@Yalesa, zoals Cue zegt is het bovendien de bedoeling om hier leuke tips te zetten in het kader van "versieren makkelijk maken" voor de heren (of ook voor dames) en te "filosoferen" over "the game".(zie OP)
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .
Precies. dat is dus de kunst van "troosten".quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.
Ik had laatst een chick die niet wou slikkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dit is pas echt een tragedie van Griekse proportiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick die niet wou slikken
TROOST MIJ BITCH!
Kut om te horen weissquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
Daar zijn we voor kerel. Sterkte, en als je hulp nodig hebt; je weet ons te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
Bedankt jongens. Die steun kon ik wel even gebruiken
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef perro. het volgende:
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.
Het is zelfs geen wetenschapquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalen
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
nee, is het ook niet. maar ten eerste is het niet te leren als je ver van pua-bezigheden wilt blijven, en daarnaast heb je het ook niet altijd in de hand. als je een gestoord wijf voor je hebt ligt het echt niet aan de kerel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalen
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
Schandalig, stenigen dat soort vrouwen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |