Dat zie ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Yalesa het volgende:
Ipv mijn eerste post te editten, heb ik em per ongeluk gequote.
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat wil je nu precies dan Yalesa? Want of ik heb iets gemist, maar zie de link met versieren nog niet echt.
Heb haar topic niet gelezen, dus vandaar wss.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef complicate het volgende:
Als iemand afgewezen is na een date of na een poging tot versieren wilt Yalesa , een soort van "bedriptopic/troosttopic" waarin mensen elkaar begripvol behandelen en aanmoedigen, denk ik. Allee zo heb ik het verstaan in haar topic.
Ja, dat doen we toch alquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Klopt ik ben het eens met u. Vandaar mijn toevoeging:quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef complicate het volgende:
@Yalesa, zoals Cue zegt is het bovendien de bedoeling om hier leuke tips te zetten in het kader van "versieren makkelijk maken" voor de heren (of ook voor dames) en te "filosoferen" over "the game".(zie OP)
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, dat doen we toch alallee dat proberen we toch.
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik wijs mensen liever op dingen die ze voortaan beter niet meer kunnen doen, of juist wel moeten gaan doen. Komt omdat ik zelf ook een hekel heb aan getroost worden.
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, maar misschien is het omdat wij vrouwen wel graag troosten. Maar ik ben het wel eens dat troosten niet op lange termijn werkt .
Precies. dat is dus de kunst van "troosten".quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja true. Sterker nog mn ex werd altijd boos als ik haar tips ging geven wanneer ze verdrietig was. Ik had al snel geleerd dat ik het beste haar een knuffel kon geven en zeggen hoe kut het wel niet was.
Ik had laatst een chick die niet wou slikkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef habitue het volgende:
Een troosttopic?![]()
Zo van: Kutdate gehad, ze ging na een half uur al naar huis.
Wij: Ahw kut man.*slaat arm om je heen" Volgende keer gaat het vast beter, het is her loss! Jij bent echt een topper! Kusjekroel
![]()
????
Dit is pas echt een tragedie van Griekse proportiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had laatst een chick die niet wou slikken
TROOST MIJ BITCH!
Kut om te horen weissquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
Daar zijn we voor kerel. Sterkte, en als je hulp nodig hebt; je weet ons te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
Bedankt jongens. Die steun kon ik wel even gebruiken
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zeker niet. Wil best zeggen dat iets kut is.. maar in dit topic proberen we mensen verder te helpen. En niet overal maar 'ja en amen' op te zeggen als iemand zich even kut voelt.
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef perro. het volgende:
de meesten hier zijn niet te helpen, cuetje. elk "advies" is al 836924 keer gegeven, en het zielige gejank gaat gewoon door.
Het is zelfs geen wetenschapquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de nieuwelingen wil ik het best wel eens herhalen
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
nee, is het ook niet. maar ten eerste is het niet te leren als je ver van pua-bezigheden wilt blijven, en daarnaast heb je het ook niet altijd in de hand. als je een gestoord wijf voor je hebt ligt het echt niet aan de kerel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al hoop ik altijd dat ze het logisch nadenken ook zelf wel kunnen. Want tis geen moeilijke wetenschap ofzo.
Schandalig, stenigen dat soort vrouwen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
TROOST MIJ BITCH!
Het is vooral doen en oefenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel veel gedaan én geoefend he.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, is het ook niet. maar ten eerste is het niet te leren als je ver van pua-bezigheden wilt blijven, en daarnaast heb je het ook niet altijd in de hand. als je een gestoord wijf voor je hebt ligt het echt niet aan de kerel.
en in mijn ervaring zijn er die nogal veel.
Ja, maar ook aanleg. Sommigen zijn gewoon niet zo doortastend wat betreft sociaal contact.quote:
Deels, al kan het altijd beter. Jammer genoeg ging de date van gisteren niet door, maar ik blijf rustig verder daten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel veel gedaan én geoefend he.
Ah ok. De wereld zal niet vergaan he. Altijd verder gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Deels, al kan het altijd beter. Jammer genoeg ging de date van gisteren niet door, maar ik blijf rustig verder daten.
Dat sowieso. Trial en error he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. De wereld zal niet vergaan he. Altijd verder gaan
Ieeepquote:
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef perro. het volgende:
[..]
jij weer.heb je weer wat te zeuren?
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb een vraag aan de dames en ervaren heren hier.. Hoe krijgen jongens meiden zover om op feesten en in de kroeg te gaan zoenen? Ik kan goed opschieten met de meeste dames, ik heb geen angst om met ze te praten en heb zelfs een vriendin gehad. Maar hoe alle mensen met een lijst van +20 zoenpartners dat doen snap ik niet.
Volgens mij vooral dat er veel gestoorde vrouwen rondlopen en dat je dan als man het 'verlies" niet altijd als eigen schuld of fout dient te bestempelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?
nee. ik zeg dat tips hier geven niet gaat werken, omdat versieren aanvoelen is, inschatten. good luck with that op internet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou eigenlijk? Mannen hebben vaak problemen met versieren e.d. omdat er veel gestoorde wijven rondlopen?
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.
Lijkt me stap 1 om eens te gaan doen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.
Goedzo, niet doen ook. Stel je voor dat je afgewezen wordt! Echt voor schut.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mensen spreek die ik niet ken op zo'n avond.
Oh dat gebeurt mij ook niet zo snel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap eerder niet hoe je het voor elkaar krijgt om niet te zoenen op zo'n avond. Bedoel, ik hoef niet elke keer als ik uit ga met iemand te zoenen. Maar als ik op zo'n avond merk dat ik iemand leuk vind, dan zoek ik gewoon toenadering. Kan komen omdat ik sowieso erg aanhankelijk word van wijn. Als ik tijdens het uitgaan al niets merk, dan sluit ik me er nuchter en in andere situaties al helemaal voor af.
Zo moeilijk is dat niet. Het gebeurt mij ook geregeld. Dat is een kwestie van niet op signalen letten of ze gewoon niet zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?quote:
nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je daar nou vaker last van dat mensen je niet begrijpen?
Whehe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.quote:
QFTquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
Ik zou ook liever een chick geven dan een nummer ja
oki.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nummers hossel ipv andersom.
Dan ben ik degene die bepaalt of er contact komt met de dame in kwestie.
Echt heh, en voor pussys die niet naar een nummer willen vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
je nummer geven is voor luie mensen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 zo'n meisje woont heel dichtbij, ik weet waar ze woont.
Ze is blond en ik heb liever brunette.
Yolo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik begin flink voor iemand te vallen ben ik bang. Maar serieuze shit ben ik echt heel niet goed in... Iemand fixen lukt nog wel maar serieuzere toenadering ben ik altijd zo onzeker als de pest in. Contact leggen, praten, beetje plagen en leuk hebben kan ik wel maar de rest is moeilijk joh
Klacht: ik ben een watje met leuk-leuke meiden
En oh dit:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SiIk het volgende:
Sowieso gewoon aanraken. Vrouwtjes worden er hitsig van als je ze betast.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
G-spot natuurlijkDus gewoon fysiek contact durven "zoeken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Heeey compliquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Jel, misschien heb je dit niet gelezen:
[..]
En oh dit:
[..]
Dus gewoon fysiek contact durven "zoeken".
Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Heeey complija dat lukt me wel
durf wel der hand te pakken of een beetje aanraken enzo. Ik ken haar nu wel al een tijdje, heb een jaar terug oid zelfs een keer met haar gezoend maar de laatste tijd begin ik er serieus voor te vallen
Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge verliefd? Heb je het over de persoon die haar liefde heeft verklaard? of is het nu weer iemand anders? bij u gaat alles snel he.
Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord heh, gewoon nog iets leuker dan dat ik eerst vond (ze had altijd al mijn aandacht maar dat hebben er meerdere, ben nu eenmaal een man)Eerdere keren dat ik postte ging eigenlijk ook over haar.
Nee dat van die 'verklaring' was een ander, maar die vond mij leuk toen ze op de middelbare zat, niets van mijn kant.![]()
Ja lijken allemaal wat redelijk veel dames maar dat was dus van een kant, dus ja wat is snel...![]()
(inderdaad, ik maak er een grote kliederboel van)
Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu geen 15 he, remember?
En ik van warme zaad diep in mijn kutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber van het vrouwelijk schoon
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei sorryquote:
Shame on me.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen
Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
In een topic zoals deze zo'n post plaatsen
haha zeg sorry mensen het was eruit voor ik het wistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aandachtshoeren gonna aandachtshoer.
NEEEEEEEEEE ik ben gewoon spontaan, maar ik zal zo iets niet meer postenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat we met z'n allen haar geile DM's gaan sturen
trust me, don't.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Iemand al een geile DM gestuurd? Ben bezig om er een te sturen.
Ervaring?quote:
Te laat, we zijn nu geil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
Pffffff gaan we blijven zagen over dat ja.
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ervaring?
[..]
Te laat, we zijn nu geil.
quote:
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat triestig dat mensen niet kunnen lachen in dit topic. Maar bon soit, het was misschien niet zo grappig.
Samen eentje sturen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik durf geen dm te sturen. Wie wil mij daarmee helpen?
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja als ik moeite zou hebben met versieren en daardoor weinig seks zou hebben zou ik ook moeite hebben met lachen.
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar als je aan seks denkt dat is dat toch een stimulans om vrouwen te gaan versieren ? of niet? het komt toch van binnen? haha
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ik wou sowieso waifie gebruiken, vind ik wel 'gangster'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is goed. wat kies jij als aanhef. Hey, geile slet? Of toch: Ik vind je leuk![]()
![]()
Daten?
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
in dit specifieke geval ligt het niet aan de heren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, de heren hier krijgen dan wel die prikkel maar lopen vervolgens tegen hun problemen op waardoor ze uiteindelijk met lege handen staan.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk, ik zal dat echt niet meer doen. Vergeef je het me?
Dank je. Einde discussie.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent niet wie je zegt die je bent. aangezien je het vraagt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Hahahaha damn compliquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |