de fuck man, luchtje zal je kansen miss 0.5% verhogen
 de fuck man, luchtje zal je kansen miss 0.5% verhogen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen.

Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.

Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?

Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Is de enige plek waar ik naartoe kan om later in de nacht thuis te kunnen komen met de bob bus.

Ja, maar dat pittige korte kapsel van haar is echt een afknapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij kan toch zo met gemak zelfs je buurvrouw versieren?

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Geen Dolce & GabannaMassapruductiegeurtjes dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen.
1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje

Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?quote:

Ik draag wel wat exclusievers ja....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij draagt luchtjes gemaakt door een oost-chileense stam. Met de zeldzame papayabesaroma erin verwerkt?

Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik draag wel wat exclusievers ja....
Maarja weggegooid geld

Goede tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Miss moet je complicate vragen welke luchtjes allemaal de pussy naar je bed lokken

Dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Massapruductiegeurtjes dragen
1,- Voor het luchtje, 49,- voor het merkje

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.
En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
Maar hij heeft ook wel veel humor en is spontaan. Hij ziet zijn lichaamslengte niet als een hindernis enz. Dus combinatie van alles, neem ik aan.

quote:

Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
En jij mag lichaamslengte vervangen door onzekerheid, niets durven, angsten etc.!

Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben"quote:Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?
Gebrek aan motivatie laten we het daarop houden.

100 euroquote:

Oh,quote:Op zondag 16 maart 2014 10:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoelde het over het algemeen voor mensen die het "moeilijk hebben"

I knowquote:
 , mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc.
, mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc.  

Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut? Ik onzeker, niks durven, angsten?
Gebrek aan motivatie laten we het daarop houden.
Geef mij 100 euro en ik ga wel hoor.

ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh,
Maar ja, ik heb ook de indruk dat mensen voornamelijk in de knoop liggen met zichzelf omdat ze de stap niet maken, niet zozeer omdat ze een blauwtje lopen.

Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he..quote:Op zondag 16 maart 2014 10:33 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, mja KT, ge kunt het wel hoor zonder 100 euro. Gewoon gaan ,aanspreken, complimentjes geven etc.

Het is dus geen geprek aan motivatie maar aan de wil. Je wilt het dus niet zo heeeeeeeel erg.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I can, maar als ik niet wil dan wil ik niet he..

Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld jaquote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef complicate het volgende:
[..]
ik denk soms dat sommige angsten ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd worden als een kick om zichzelf te overwinnen.
 Die lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
 Die lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.

DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zit ik hier ook meer uit gebrek aan positieve asociaties met versieren, niet zozeer omdat ik er echt niks van bak whatsoever.
Mental issue
Maar anderzijds, waarom zou ik er wel wat van bakken als ik in heul mijn leven geen enkele date heb gehad? Hmm... En eenderzijds kan ik dat ook verklaren want ik heb heus wel kansen laten liggen / mij een hele tijd niet in de ''vijver'' begeven.. Anderzijds zijn er mensen die iedere maand wel wat hebben en dan is het toch wel raar voor mij. Hoe werkt dat bij die mensen dan? Wat doen die zo anders?

Dat kan je toch ook?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld jaDie lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
 It's all in your mind he.
 It's all in your mind he.

Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef complicate het volgende:
[..]
DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.

Tis geen angst dus, meer negatieve asociatie... Gewoon geen zin hebben om energie te ''verspillen''quote:Op zondag 16 maart 2014 10:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook?It's all in your mind he.

Dit is dus fout. Er bestaan ook vrijgezellenverenigingen etc.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.

Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..quote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?
Ik bedoel, een leuk meisje zou toch al de motivatie moeten zijn om actie te willen ondernemen. Anders is ze of niet leuk genoeg, of er is toch sprake van angst.

Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.

Tzijn geen angstenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?

Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.

Wellesquote:

Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatertquote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven.

is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
  is imo een van de beste gevoelens die er zijn.

Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert
Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.
Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |