abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137895024

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_137895037
Fucking lapo :(
pi_137895052
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja godver, was net zo nieuwsgierig naar dit dateverslag.
Ze stelde gisteren out of the blue voor om toch maar wat te gaan eten in de stad. Zo zijn we niet getrouwd natuurlijk en mijn interesse was toch al aan het wegebben. En nu heb ik het afgezegd. *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137895069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
Fucking lapo :(
Ja lul. Je was me net voor. Ik had een betere titel.
pi_137895108
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja lul. Je was me net voor. Ik had een betere titel.
Jij mag de volgende. Zullen we deze even volspammen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:31:01 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137895409
quote:
Dat zal 2 maanden geleden zijn ondertussen. En dat zal alleen maar oplopen waarschijnlijk.
Dat valt toch nog best mee? 2 maanden is niet zo lang hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137895594
God 2 maanden is peanuts :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137895697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt toch nog best mee? 2 maanden is niet zo lang hoor.
Beter dan 5 jaar...
pi_137895706
Het record in dit topic van iemand stond op 9 jaar meen ik me te herinneren dus je hebt nog ff Fax.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:39:30 #10
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137895825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
Het record in dit topic van iemand stond op 9 jaar meen ik me te herinneren dus je hebt nog ff Fax.
Tjezus, hoe hou je zoiets vol? Ik vind het nu al lang duren en zit gelukkig nog lang niet aan de 9 jaar
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137895892
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Tjezus, hoe hou je zoiets vol? Ik vind het nu al lang duren en zit gelukkig nog lang niet aan de 9 jaar
Veel fappen
pi_137895963
quote:

[..]

Ik denk (weet) dat het minder frustrerend wordt naarmate het langer duurt?

Als ik net seks heb gehad wil ik gelijk weer en ben ik heel hitsig en tegelijkertijd gefrustreerd dat ik het niet heb, maar dat neemt af en na een tijdje ben ik er gewoon niet meer bewust mee bezig.

Volgens mij zit ik rond een jaar. Maar dat was een beetje een aparte periode in mijn leven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_137895997
quote:

[..]

Ik denk dat hij het orgasme uitstellen voor een extremere ontlading wel erg letterlijk heeft genomen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137896105
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik net seks heb gehad wil ik gelijk weer en ben ik heel hitsig en tegelijkertijd gefrustreerd dat ik het niet heb, maar dat neemt af en na een tijdje ben ik er gewoon niet meer bewust mee bezig.

Volgens mij zit ik rond een jaar. Maar dat was een beetje een aparte periode in mijn leven :')
Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137896157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.
Volgens mij heb ik wel eens een artikeltje gelezen waar in dat als toch wel een belangrijk sexe verschil werd aangeduid ja.

Voor mij was dat jaar sowieso in 3 keer met mijn ogen knipperen voorbij, dus ik had niet idee "goooooooooooosh, wat sta ik lang droog!"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:47:09 #16
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137896198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan zit daar duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik merk bij mezelf dat ik het juist frustrerender vind naarmate het langer duurt. Natuurlijk ben ik ook enorm geil als ik net seks heb gehad en neemt dat daarna langzaam af, tot een dag of twee/drie later, dan begint het juist weer toe te nemen.
pi_137896240
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef yats het volgende:

[..]

Dan zit daar duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik merk bij mezelf dat ik het juist frustrerender vind naarmate het langer duurt. Natuurlijk ben ik ook enorm geil als ik net seks heb gehad en neemt dat daarna langzaam af, tot een dag of twee/drie later, dan begint het juist weer toe te nemen.
En dan is het niet fapfapfap, aaaaaaaaaaaaahikkanerweertegenaan?
pi_137896354
Ik heb overigens, creatief en immer platvloers als ik ben, een nieuw genre date gelanceerd met de Paiq-dame. De, jawel, bad-date™. (Let je op, yats? Jij vroeg me onlangs hoe een en ander vaak tot stand komt.)

Dat gesprek verliep als volgt. Zij opperde niet snel verlegen te zijn. En dat is mooi natuurlijk, al helemaal als je dat tegen mij zegt:

quote:
Ik ben nu aan het bijkomen met koffie en een sigaret.
Oops...
Jij bent natuurlijk zo'n fanatieke sporter die nu een antirookcamagne in mijn oren scandeert.
Ja, stop maar. Ik weet het. Ik ga stoppen. Ik was al gestopt, ik ben weer begonnen, blabla

Assumption is the mother of all fuckups.
En ik haat preistengel knauwende healthfreaks. Ergo; ik rook.
*high five*
Gelukkig. Dan kunnen we gewoon roken na de seks.
Tof. Komend weekend wat te doen? Kunnen we samen in bad. Dronken worden en stevig doorrokend.
O+ O+ O+ HIJ HEEFT EEN BAD O+ O+ O+
Oh. Had ik die troef nog niet in de strijd gegooid?
Nee. Had je beter meteen kunnen zeggen op Paiq. Had ik niet zo'n onzin uitgekraamd de eerste dagen.
Gaan we meteen in bad? ''Hoi, ik ben ******, 3 zoenen en plons?

Eerst koffie natuurlijk. En wat te roken.
En een beetje tongzoenen enzo. Als dat niet klopt badder ik nooit.
Ik mag je nu al.
Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting. :7

De bad-date™. Another class act brought to you by H_J.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:51:00 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137896382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan is het niet fapfapfap, aaaaaaaaaaaaahikkanerweertegenaan?
Nee, dat doe ik sowieso vrij weinig vergeleken met de meeste mannen. Twee, misschien drie keer per maand ofzo, al zal er vast ook weleens een periode bij zitten dat ik het vaker doe. Als ik een relatie heb, is het daarentegen voor mij niet uitzonderlijk om alle dagen seks te hebben. Om het zelf te doen is het lang niet zo leuk en lekker als dat een ander het doet of je seks hebt.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:51:58 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137896434
quote:

[..]

Gewoon, seks niet zo boeiend vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137896445
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb overigens, creatief en immer platvloers als ik ben, een nieuw genre date gelanceerd met de Paiq-dame. De, jawel, bad-date™. (Let je op, yats? Jij vroeg me onlangs hoe een en ander vaak tot stand komt.)

Dat gesprek verliep als volgt. Zij opperde niet snel verlegen te zijn. En dat is mooi natuurlijk, al helemaal als je dat tegen mij zegt:

[..]

Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting. :7

M'n monitor zit te soppen
pi_137896459
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik sowieso vrij weinig vergeleken met de meeste mannen. Twee, misschien drie keer per maand ofzo, al zal er vast ook weleens een periode bij zitten dat ik het vaker doe. Als ik een relatie heb, is het daarentegen voor mij niet uitzonderlijk om alle dagen seks te hebben. Om het zelf te doen is het lang niet zo leuk en lekker als dat een ander het doet of je seks hebt.
God ja eens, maar het haalt wel de druk van de ketel...
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:54:34 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137896537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God ja eens, maar het haalt wel de druk van de ketel...
Tja, deels wel, deels niet. Het orgasme is natuurlijk lekker, maar de weg erheen is nogal saai. Niemand rijd toch elke dag in zijn eentje met plezier door dezelfde saaie polder? Laat staan dat dat echt ontspannend is.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:55:01 #24
320538 All-out
super, man
pi_137896553
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

volgens mij ben je zo blij met jezelf dat je ook wel alleen in bad kan gaan zitten
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_137896590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, deels wel, deels niet. Het orgasme is natuurlijk lekker, maar de weg erheen is nogal saai. Niemand rijd toch elke dag in zijn eentje met plezier door dezelfde saaie polder? Laat staan dat dat echt ontspannend is.
Mgih, ik hou van op lange saaie wegen rijden. In het donker. Met slechte muziek heel hard *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')