Ze stelde gisteren out of the blue voor om toch maar wat te gaan eten in de stad. Zo zijn we niet getrouwd natuurlijk en mijn interesse was toch al aan het wegebben. En nu heb ik het afgezegd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja godver, was net zo nieuwsgierig naar dit dateverslag.
Ja lul. Je was me net voor. Ik had een betere titel.quote:
Jij mag de volgende. Zullen we deze even volspammen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja lul. Je was me net voor. Ik had een betere titel.
Dat valt toch nog best mee? 2 maanden is niet zo lang hoor.quote:Dat zal 2 maanden geleden zijn ondertussen. En dat zal alleen maar oplopen waarschijnlijk.
Beter dan 5 jaar...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt toch nog best mee? 2 maanden is niet zo lang hoor.
Tjezus, hoe hou je zoiets vol? Ik vind het nu al lang duren en zit gelukkig nog lang niet aan de 9 jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
Het record in dit topic van iemand stond op 9 jaar meen ik me te herinneren dus je hebt nog ff Fax.
Veel fappenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Tjezus, hoe hou je zoiets vol? Ik vind het nu al lang duren en zit gelukkig nog lang niet aan de 9 jaar
Ik denk (weet) dat het minder frustrerend wordt naarmate het langer duurt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Tjezus, hoe hou je zoiets vol? Ik vind het nu al lang duren en zit gelukkig nog lang niet aan de 9 jaar
Ik denk dat hij het orgasme uitstellen voor een extremere ontlading wel erg letterlijk heeft genomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk (weet) dat het minder frustrerend wordt naarmate het langer duurt?
Als ik net seks heb gehad wil ik gelijk weer en ben ik heel hitsig en tegelijkertijd gefrustreerd dat ik het niet heb, maar dat neemt af en na een tijdje ben ik er gewoon niet meer bewust mee bezig.
Volgens mij zit ik rond een jaar. Maar dat was een beetje een aparte periode in mijn leven
Volgens mij heb ik wel eens een artikeltje gelezen waar in dat als toch wel een belangrijk sexe verschil werd aangeduid ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.
Dan zit daar duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik merk bij mezelf dat ik het juist frustrerender vind naarmate het langer duurt. Natuurlijk ben ik ook enorm geil als ik net seks heb gehad en neemt dat daarna langzaam af, tot een dag of twee/drie later, dan begint het juist weer toe te nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk (weet) dat het minder frustrerend wordt naarmate het langer duurt?
Als ik net seks heb gehad wil ik gelijk weer en ben ik heel hitsig en tegelijkertijd gefrustreerd dat ik het niet heb, maar dat neemt af en na een tijdje ben ik er gewoon niet meer bewust mee bezig.
Volgens mij zit ik rond een jaar. Maar dat was een beetje een aparte periode in mijn leven
En dan is het niet fapfapfap, aaaaaaaaaaaaahikkanerweertegenaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zit daar duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik merk bij mezelf dat ik het juist frustrerender vind naarmate het langer duurt. Natuurlijk ben ik ook enorm geil als ik net seks heb gehad en neemt dat daarna langzaam af, tot een dag of twee/drie later, dan begint het juist weer toe te nemen.
Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting.quote:Ik ben nu aan het bijkomen met koffie en een sigaret.
Oops...
Jij bent natuurlijk zo'n fanatieke sporter die nu een antirookcamagne in mijn oren scandeert.
Ja, stop maar. Ik weet het. Ik ga stoppen. Ik was al gestopt, ik ben weer begonnen, blabla
Assumption is the mother of all fuckups.
En ik haat preistengel knauwende healthfreaks. Ergo; ik rook.
*high five*
Gelukkig. Dan kunnen we gewoon roken na de seks.
Tof. Komend weekend wat te doen? Kunnen we samen in bad. Dronken worden en stevig doorrokend.
![]()
![]()
HIJ HEEFT EEN BAD
![]()
![]()
Oh. Had ik die troef nog niet in de strijd gegooid?
Nee. Had je beter meteen kunnen zeggen op Paiq. Had ik niet zo'n onzin uitgekraamd de eerste dagen.
Gaan we meteen in bad? ''Hoi, ik ben ******, 3 zoenen en plons?
Eerst koffie natuurlijk. En wat te roken.
En een beetje tongzoenen enzo. Als dat niet klopt badder ik nooit.
Ik mag je nu al.
Nee, dat doe ik sowieso vrij weinig vergeleken met de meeste mannen. Twee, misschien drie keer per maand ofzo, al zal er vast ook weleens een periode bij zitten dat ik het vaker doe. Als ik een relatie heb, is het daarentegen voor mij niet uitzonderlijk om alle dagen seks te hebben. Om het zelf te doen is het lang niet zo leuk en lekker als dat een ander het doet of je seks hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan is het niet fapfapfap, aaaaaaaaaaaaahikkanerweertegenaan?
Gewoon, seks niet zo boeiend vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
M'n monitor zit te soppenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb overigens, creatief en immer platvloers als ik ben, een nieuw genre date gelanceerd met de Paiq-dame. De, jawel, bad-date™. (Let je op, yats? Jij vroeg me onlangs hoe een en ander vaak tot stand komt.)
Dat gesprek verliep als volgt. Zij opperde niet snel verlegen te zijn. En dat is mooi natuurlijk, al helemaal als je dat tegen mij zegt:
[..]
Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting.
De bad-date™. Another class act brought to you by H_J.
God ja eens, maar het haalt wel de druk van de ketel...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso vrij weinig vergeleken met de meeste mannen. Twee, misschien drie keer per maand ofzo, al zal er vast ook weleens een periode bij zitten dat ik het vaker doe. Als ik een relatie heb, is het daarentegen voor mij niet uitzonderlijk om alle dagen seks te hebben. Om het zelf te doen is het lang niet zo leuk en lekker als dat een ander het doet of je seks hebt.
Tja, deels wel, deels niet. Het orgasme is natuurlijk lekker, maar de weg erheen is nogal saai. Niemand rijd toch elke dag in zijn eentje met plezier door dezelfde saaie polder? Laat staan dat dat echt ontspannend is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God ja eens, maar het haalt wel de druk van de ketel...
volgens mij ben je zo blij met jezelf dat je ook wel alleen in bad kan gaan zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb overigens, creatief en immer platvloers als ik ben, een nieuw genre date gelanceerd met de Paiq-dame. De, jawel, bad-date™. (Let je op, yats? Jij vroeg me onlangs hoe een en ander vaak tot stand komt.)
Dat gesprek verliep als volgt. Zij opperde niet snel verlegen te zijn. En dat is mooi natuurlijk, al helemaal als je dat tegen mij zegt:
[..]
Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting.
De bad-date™. Another class act brought to you by H_J.
Mgih, ik hou van op lange saaie wegen rijden. In het donker. Met slechte muziek heel hardquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, deels wel, deels niet. Het orgasme is natuurlijk lekker, maar de weg erheen is nogal saai. Niemand rijd toch elke dag in zijn eentje met plezier door dezelfde saaie polder? Laat staan dat dat echt ontspannend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |