Nice onequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
Daar moet je ook geen spoiler erop zetten die duurder is dan je auto
Nou, alvast veel plezier met eten!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef yats het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan, vrijdag gezellig een etentje bij het meisje van afgelopen zondag.
Wat ga je eten? Grieks? Spareribs? of een goede Mexicaanse bruine bonenschotel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef yats het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan, vrijdag gezellig een etentje bij het meisje van afgelopen zondag.
Hehe dat lijkt me wel leuk. Koken voor je date en dan alleen dingen bereiden die je onmogelijk charmant kunt eten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Grieks? Spareribs? of een goede Mexicaanse bruine bonenschotel?
Gelukkig kan jij vet lekker kokenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe dat lijkt me wel leuk. Koken voor je date en dan alleen dingen bereiden die je onmogelijk charmant kunt eten.
Sticky spare ribs en buffalo wings, corn on the cob, dat soort dingen.
Dat komt wel goed, maar eerst vanavond een date met een andere vrouw.quote:
Ik heb geen flauw idee, zij gaat voor mij koken dus de keus is aan haar. Het scheelt dat ik qua eten geen lastige eter ben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die discussie ga ik graag met je aan en het verschil heb ik je zojuist elders uitgelegd. Ik denk dat het een beetje too much gaat worden voor hier en niet al te on topic bovendien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Toevallig" is een rekbaar begrip en mensen zijn over het algemeen gigantisch hypocriet.
Wil je nou echt deze discussie aangaan of heb je gew een slechte avond?
Ik ben het niet altijd met hem eens maar ik denk dat de wereld meer Weiss nodig heeft en minder huilebalken. Je zou hem eens moeten meeten, dikke kans dat je je mening herziet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:49 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Jij bent ook wel redelijk aan het zuigen in dit topic....
wat was de reden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef yats het volgende:
Vrouwen en plannen, altijd leuk als je 30 minuten voor je een date hebt ineens afgebeld word. Kortom, vandaag word dus een rustig avondje bankhangen i.p.v. een leuke date. Balen...
Werkquote:
Tja, en heeft ze wel wat anders voorgesteld?quote:
Nee, dus dat word waarschijnlijk niets. Of ik moet me heek erg vergissen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Tja, en heeft ze wel wat anders voorgesteld?
Dat belooft weinig goeds inderdaad. Erg zuur zo vlak voor de date.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dus dat word waarschijnlijk niets. Of ik moet me heek erg vergissen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vis dus.quote:
Ja godver, was net zo nieuwsgierig naar dit dateverslag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb zojuist een date afgezegd. De gtst-date zou dat zijn. Te moe, geen zin. En inderdaad, het echte enthousiasme ontbreekt ook aan mijn kant. Anders had ik hem vast wel door laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |