Mensen uit de VBL sc met een ban? Hoe onverwacht!quote:
Beetje trollen daar. Dat is wel heel goedkoop scoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia #2
Jij scoort helemaal niet, dan heb ik het liever goedkoop.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen uit de VBL sc met een ban? Hoe onverwacht!
[..]
Beetje trollen daar. Dat is wel heel goedkoop scoren.
Ik ben 2 x gequotequote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef J.Pistone het volgende:
OMG Ancilla Tilia heeft mij gequote.
* J.Pistone to the fapcave
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaar nu. Iedereen die geen ban heeft mag blij zijn met de clementie. Loof de heer.
Die is onder de gordel. Als je zo doorgaat scoor je een note. Heb je wel alweer gescoord tov mijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij scoort helemaal niet, dan heb ik het liever goedkoop.
sorry, die opmerking plaatste ik onder hevige druk van knutdeijsbeerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Als je zo doorgaat scoor je een note. Heb je wel alweer gescoord tov mij#hardeleven
Posten voor een gebannde mag nie he.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry, die opmerking plaatste ik onder hevige druk van knutdeijsbeer
doe ik ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Posten voor een gebannde mag nie he.
Ambr0 had het ook kunnen zeggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
Als Shreyas straks gebannend wordt moet ik weer uitleggen dat hij niet aan het trollen was maar daadwerkelijk zo dom is.
Zeg ik toch niet? Ik plaatste gewoon even een algemene mededeling.quote:
okéquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Ik plaatste gewoon even een algemene mededeling.
Ze is ook alleen maar eyecandyquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef J.Pistone het volgende:
Nou die Ancilla heeft flink moeten copy-pasten uit het partijprogramma.
Inhoudelijk niet veel, buiten die 2 dingen tussen hals en navel.
Godver, ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je zegt dat Christian Eriksen de beste speler van de wereld is stem ik op jouw partij.
Zuid-Korea heeft het er maar druk mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
Waarom?quote:
Hier nog een boodschap voor de gesneuvelden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je de bevelen van Pascalus niet meer in twijfel trekken aub?
Dan ben jij absoluut ongeschikt als huisslaaf.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.
Ik ben hier altijd, ouwe sensatiezoeker van me.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef J.Pistone het volgende:
Wel verdacht dat er ineens een crew invasie is hier, beetje pedant.
Gewoon wegwezen, vuile roetmop.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.
Uiteraard, jij bent onze vader.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd, ouwe sensatiezoeker van me.
Dat ben ik zeker! Daar ben ik te rebels voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij absoluut ongeschikt als huisslaaf.
Nare man, wil je mij er niet van beschuldigen een vuilak te zijn?quote:
Dankjewel, GGMM.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je de bevelen van Pascalus niet meer in twijfel trekken aub?
Twee crewleden meer dan normaal is een invasie? Ik distantieer mij overigens van de zaken op het forum, daar ga ik niet over. Niet mijn zaak. Et al.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef J.Pistone het volgende:
Wel verdacht dat er ineens een crew invasie is hier, beetje pedant.
Ja, ik ook. Mij met GGMM vergelijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan, noem je Kano een crew invasie?
Ik eis een rectificatie.
Paul89quote:
Pardon?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mij met GGMM vergelijken
Gebannde users kunnen posts die in hun banperiode gemaakt zijn niet lezen toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee crewleden meer dan normaal is een invasie? Ik distantieer mij overigens van de zaken op het forum, daar ga ik niet over. Niet mijn zaak. Et al.
En ik hoop dat de gemiste topusers snel weer terugkomen. Want ik ga ze missen.
Laat Geert lekker verkouden worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef J.Pistone het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer Geert eens op Fok komt tjetten, die voegt zich natuurlijk meteen hier bij de relschoppers.
Tuurlijk wel joh. Alleen geen autorefresh.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebannde users kunnen posts die in hun banperiode gemaakt zijn niet lezen toch?
Knut en johannes, wat een droeftoeters. Beetje bijdehand doen over fucking nasi met een ei. Gaat helemaal nergens over. En die bolle knut die vooral uitblinkt in de derde helft en het verorberen van broodjes bal ben ik sowieso liever kwijt dan rijk
Wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut en johannes, wat een droeftoeters. Beetje bijdehand doen over fucking nasi met een ei. Gaat helemaal nergens over. En die bolle knut die vooral uitblinkt in de derde helft en het verorberen van broodjes bal ben ik sowieso liever kwijt dan rijk
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is goed. Hoe gaan we ten strijde? Ik heb mijn trebuchets al een tijd niet gebruikt dus per heden heeft het GC leger olv de modjes VBL belegerd en bestoken we jullie met stukken steenquote:
Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Alleen geen autorefresh.
Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zo![]()
Je hebt wat gemist Stijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond.
Ik heb vanochtend s03e09 van GoT gezien. Vanavond de seizoensafsluiter. Eerst voetballes van Co en Frank.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zo![]()
Dit zie ik als crewbash. Voel me tot op het bot beledigd en dit zeg je alleen maar omdat ik GC mod ben en GGMM net de oorlog verklaard heeft.quote:
jij bent laat terug van boodschappen doenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond.
Ik heb vanochtend s03e09 van GoT gezien. Vanavond de seizoensafsluiter. Eerst voetballes van Co en Frank.
Vriend, tis zondagavond. Denk je echt dat ik serieus benquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.
Nee hoor, ik vind GGMM ook een lulquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit zie ik als crewbash. Voel me tot op het bot beledigd en dit zeg je alleen maar omdat ik GC mod ben en GGMM net de oorlog verklaard heeft.
Er stond een rij van 50.000 man xDquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent laat terug van boodschappen doen
Tering jij bent ook niet helemaal okselfris meer he?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.
Kies maar. Anders smijten GGMM en ik je samen voor de wolvenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zowel een GC en VBL paspoort
Ik wist nog niet hoe het ging eindigen. Episch man. Op het begin dacht ik eerst van: ''niet zo bijzonder''quote:
Wil je niet zo praten over mijn medecrew?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind GGMM ook een lul
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
wat is nou een goede sambalsaus die te koop is in de supermarkt?
Ik heb stoeptegels gestolen uit de achtertuin van Kanovinniequote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent laat terug van boodschappen doen
Ja haha, prima. Maar dan gaan mijn kruisboogmannen nu wel gericht op jou schieten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
kano je bent nu mijn aartsvijand.
Een beetje spotten over Knuts en Johannes nasi
ggmm is ook mijn aartsvijandquote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja haha, prima. Maar dan gaan mijn kruisboogmannen nu wel gericht op jou schieten.
#freeknut #freeonlo #freejohannes #freehmfquote:
Dan raad ik je aan de VBL vesting te ontvluchten want GGMM is nu als een kat in het nauw. En die maken rare sprongenquote:
WAT IS ER GEBEURDquote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#freeknut #freeonlo #freejohannes #freehmf
house of cardsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users tegelijkertijd geėlimineerd.
Het leek wel de red wedding xD
[..]
Wat?
En dat kort men af tot HoS?quote:
Iets in POLquote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT IS ER GEBEURD
Ik heb een uur huiswerk gemaakt in de woonkamer en ik moest lijden. Niet zozeer om het huiswerk maar mijn grootste vijand Rob Kamphues was op TV.
Was het zinloos geweld?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users tegelijkertijd geėlimineerd.
Het leek wel de red wedding xD
Zondagavond he, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
hoe ik een s aan het eind plaatste ipv een c weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |