Mensen uit de VBL sc met een ban? Hoe onverwacht!quote:
Beetje trollen daar. Dat is wel heel goedkoop scoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia #2
Jij scoort helemaal niet, dan heb ik het liever goedkoop.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen uit de VBL sc met een ban? Hoe onverwacht!
[..]
Beetje trollen daar. Dat is wel heel goedkoop scoren.
Ik ben 2 x gequotequote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef J.Pistone het volgende:
OMG Ancilla Tilia heeft mij gequote.
* J.Pistone to the fapcave
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaar nu. Iedereen die geen ban heeft mag blij zijn met de clementie. Loof de heer.
Die is onder de gordel. Als je zo doorgaat scoor je een note. Heb je wel alweer gescoord tov mijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij scoort helemaal niet, dan heb ik het liever goedkoop.
sorry, die opmerking plaatste ik onder hevige druk van knutdeijsbeerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Als je zo doorgaat scoor je een note. Heb je wel alweer gescoord tov mij#hardeleven
Posten voor een gebannde mag nie he.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry, die opmerking plaatste ik onder hevige druk van knutdeijsbeer
doe ik ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Posten voor een gebannde mag nie he.
Ambr0 had het ook kunnen zeggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
Als Shreyas straks gebannend wordt moet ik weer uitleggen dat hij niet aan het trollen was maar daadwerkelijk zo dom is.
Zeg ik toch niet? Ik plaatste gewoon even een algemene mededeling.quote:
okéquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Ik plaatste gewoon even een algemene mededeling.
Ze is ook alleen maar eyecandyquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef J.Pistone het volgende:
Nou die Ancilla heeft flink moeten copy-pasten uit het partijprogramma.
Inhoudelijk niet veel, buiten die 2 dingen tussen hals en navel.
Godver, ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je zegt dat Christian Eriksen de beste speler van de wereld is stem ik op jouw partij.
Zuid-Korea heeft het er maar druk mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
Waarom?quote:
Hier nog een boodschap voor de gesneuvelden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koreaanse praktijken.
#freehmf
#freeonlo
#freejohannes
#freeknut
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je de bevelen van Pascalus niet meer in twijfel trekken aub?
Dan ben jij absoluut ongeschikt als huisslaaf.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.
Ik ben hier altijd, ouwe sensatiezoeker van me.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef J.Pistone het volgende:
Wel verdacht dat er ineens een crew invasie is hier, beetje pedant.
Gewoon wegwezen, vuile roetmop.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik heul niet. Maar als iemand mij wat beveelt wil ik graag weten waarom enzo. Ik ga niet als een kip zonder kop dingen doen.
Uiteraard, jij bent onze vader.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd, ouwe sensatiezoeker van me.
Dat ben ik zeker! Daar ben ik te rebels voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij absoluut ongeschikt als huisslaaf.
Nare man, wil je mij er niet van beschuldigen een vuilak te zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |