Laat Geert lekker verkouden worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef J.Pistone het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer Geert eens op Fok komt tjetten, die voegt zich natuurlijk meteen hier bij de relschoppers.

Tuurlijk wel joh. Alleen geen autorefresh.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebannde users kunnen posts die in hun banperiode gemaakt zijn niet lezen toch?
Knut en johannes, wat een droeftoeters. Beetje bijdehand doen over fucking nasi met een ei. Gaat helemaal nergens over. En die bolle knut die vooral uitblinkt in de derde helft en het verorberen van broodjes bal ben ik sowieso liever kwijt dan rijk

Wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut en johannes, wat een droeftoeters. Beetje bijdehand doen over fucking nasi met een ei. Gaat helemaal nergens over. En die bolle knut die vooral uitblinkt in de derde helft en het verorberen van broodjes bal ben ik sowieso liever kwijt dan rijk

quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Is goed. Hoe gaan we ten strijde? Ik heb mijn trebuchets al een tijd niet gebruikt dus per heden heeft het GC leger olv de modjes VBL belegerd en bestoken we jullie met stukken steenquote:

Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Alleen geen autorefresh.

Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zo

Je hebt wat gemist Stijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond.
Ik heb vanochtend s03e09 van GoT gezien. Vanavond de seizoensafsluiter. Eerst voetballes van Co en Frank.

quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oepsie. Sorry knut en johannes, ik bedoelde het niet zo

Dit zie ik als crewbash. Voel me tot op het bot beledigd en dit zeg je alleen maar omdat ik GC mod ben en GGMM net de oorlog verklaard heeft.quote:

jij bent laat terug van boodschappen doenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond.
Ik heb vanochtend s03e09 van GoT gezien. Vanavond de seizoensafsluiter. Eerst voetballes van Co en Frank.

Vriend, tis zondagavond. Denk je echt dat ik serieus benquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.

Nee hoor, ik vind GGMM ook een lulquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit zie ik als crewbash. Voel me tot op het bot beledigd en dit zeg je alleen maar omdat ik GC mod ben en GGMM net de oorlog verklaard heeft.

Er stond een rij van 50.000 man xDquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent laat terug van boodschappen doen

Tering jij bent ook niet helemaal okselfris meer he?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leuk, zo'n mod die niet weet hoe het fok! forum werkt.

Kies maar. Anders smijten GGMM en ik je samen voor de wolvenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zowel een GC en VBL paspoort

Ik wist nog niet hoe het ging eindigen. Episch man. Op het begin dacht ik eerst van: ''niet zo bijzonder''quote:
 .
.

Wil je niet zo praten over mijn medecrew?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind GGMM ook een lul

quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
wat is nou een goede sambalsaus die te koop is in de supermarkt?

Ik heb stoeptegels gestolen uit de achtertuin van Kanovinniequote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent laat terug van boodschappen doen
 .
.

Ja haha, prima. Maar dan gaan mijn kruisboogmannen nu wel gericht op jou schieten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
kano je bent nu mijn aartsvijand.
Een beetje spotten over Knuts en Johannes nasi

ggmm is ook mijn aartsvijandquote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja haha, prima. Maar dan gaan mijn kruisboogmannen nu wel gericht op jou schieten.

#freeknut #freeonlo #freejohannes #freehmfquote:

Dan raad ik je aan de VBL vesting te ontvluchten want GGMM is nu als een kat in het nauw. En die maken rare sprongenquote:

WAT IS ER GEBEURDquote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#freeknut #freeonlo #freejohannes #freehmf

.
.

house of cardsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users tegelijkertijd geėlimineerd.
Het leek wel de red wedding xD
[..]
Wat?

En dat kort men af tot HoS?quote:

Iets in POLquote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT IS ER GEBEURD
Ik heb een uur huiswerk gemaakt in de woonkamer en ik moest lijden. Niet zozeer om het huiswerk maar mijn grootste vijand Rob Kamphues was op TV.

Was het zinloos geweld?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users tegelijkertijd geėlimineerd.
Het leek wel de red wedding xD

Zondagavond he, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
hoe ik een s aan het eind plaatste ipv een c weet ik ook niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |