Over afgestompt gesprokenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef AchJa het volgende:
Aanvulling, zo heb ik eens iemand zielig gemaakt toen ik HSI/ baancommandant was. Ik wist dat 1 van die snuiters zo'n 9MM ketting had:
[ afbeelding ]
Gewoon afgepakt en ingeleverd bij het munitiecorvee... (had al een afspraak met die lui gemaakt).
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef schedelpax het volgende:
Mag je in de opleiding ook met groepswapens schieten? Kan daar niks over vinden..
Ze waren nieuwsgierig naar het erf, Obama parkeert hier over een week zijn kist vlakbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh jee, wat heb je gedaan?
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.![]()
Was benieuwd of je buiten de colt ook met de MAG of minime mag schieten.
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...quote:
idd, maar er zal in die 3 tot 4 weken amo al amper tijd zijn om met de colt te schieten.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...
Idd ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veld
Yup, of we laten de OBOM halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Achja stuur jij ook wel eens mensen naar de OBOM?
Laatst een testverpakking gehaald in de supermarkt, voorlopig prefereer ik gewone Grolsch. Maar wellicht dat het op een terrasje beter smaakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef schedelpax het volgende:
Gratis kornuit tot 12 uur in het café , toch maar eens proberen dat nieuwe spul.![]()
Waar is die kroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef schedelpax het volgende:
als 't gratis is interesseert het me niet. En overige drank (ook whisky/vodka/jenever enz enz) is 1 euro. Patat met een hamburger ook 1euro
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
De klacht is dat je bij Paresto eetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
Dit. En omdat Paresto een hoerenbedrijf isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...
Ontbijt bestaat toch uit een sloot koffie... Doe ik wel op de werkplek, scheelt 30 mins op je rek liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De klacht is dat je bij Paresto eetGewoon lekker ontbijten op de kamer man, kun je ook nog eens een kwartier langer blijven liggen.
En geen volle melk meer en geen roomboter meer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Dit. En omdat Paresto een hoerenbedrijf is
Feitelijk kunnen die locatiemanagers er ook geen ruk aan doen. Het is dat Haagsche kliekje die "wel weten wat goed voor ons is"...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zelfs het diner van de officiersvereniging waar ik laatste was word volgend jaar verplaatst naar een externe locatie omdat Paresto zo extreem kut schijnt te zijn met dingen organiseren. Genenraal bd. stond dat ff aan te kondigen. Niet negatief oordelend over het serverend personeel, maar extreem negatief tegenover de organisatie en management Paresto. Dat de locatiemanager gewoon mee stond te luisteren maakte hem ook niks meer uit.
Valt Paresto nu direct onder CDC?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen die locatiemanagers er ook geen ruk aan doen. Het is dat Haagsche kliekje die "wel weten wat goed voor ons is"...
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Valt Paresto nu direct onder CDC?
De beruchte MIO inspectiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
MIO te velde...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De beruchte MIO inspecties![]()
Heel de kazerne in rep er roer als dat aangekondigd werd. De CSM alsmaar foeterend als hij tig VRA'tjes kreeg ivm "kwijt". De foef die zijn eigen toko in de aanbieding deed, en die tig lijsten met OTAS in de ashokken alles tellen op compleet of kwijt/teveel![]()
En lvt'tjes snel ff in eigen auto doen
Het is wel geinig voor een keertje ja. Net als een plakbandje over de sensor van iemands muis plakkenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, niet minder leuk.
Net zoals lui op pad sturen om niet bestaande meuk op te halen...
Je moet het natuurlijk niet elke week doen... Zo nu en dan bij de nieuwe aanwas.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is wel geinig voor een keertje ja. Net als een plakbandje over de sensor van iemands muis plakken
Nu wordt je nog steeds op pad gestuurd, maar heb je het zelf niet eens meer in de gatenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet elke week doen... Zo nu en dan bij de nieuwe aanwas.
Net zoals ze mij als verse stuco op pad stuurden voor een doosje doelaanwijsmerkjes voor de radar. Dat ik vervolgens de hele dag op mijn rek heb gelegen tv te kijken, en bij het eindappel terug kwam met de mededeling: "Kon ze niet vinden!" hadden ze ff geen rekening mee gehouden...![]()
Ik kende al die kutgrappen natuurlijk nog wel uit mijn dienstplichttijd...
Tegen de tijd dat je op locatie bent is het wegbezuinigd...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu wordt je nog steeds op pad gestuurd, maar heb je het zelf niet eens meer in de gaten
Of blijkt de leverancier failliet te zijn gegaanquote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je op locatie bent is het wegbezuinigd...
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of blijkt de leverancier failliet te zijn gegaan
Saamhorigheidsmaaltijd was vorig jaar vervangen door een maaltijdbonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zelfs het diner van de officiersvereniging waar ik laatste was word volgend jaar verplaatst naar een externe locatie omdat Paresto zo extreem kut schijnt te zijn met dingen organiseren. Genenraal bd. stond dat ff aan te kondigen. Niet negatief oordelend over het serverend personeel, maar extreem negatief tegenover de organisatie en management Paresto. Dat de locatiemanager gewoon mee stond te luisteren maakte hem ook niks meer uit.
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, niet minder leuk.
Net zoals lui op pad sturen om niet bestaande meuk op te halen...
pinda pinda ja :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.
same, indische kpl. Hahaquote:Op zondag 16 maart 2014 12:14 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Ja , moesten wij ook. Totdat we een indische Sergeant kregen.
Ho wacht... Beginnend drinker en na 17 bier nog nuchter.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:10 schreef schedelpax het volgende:
Gisteren voor 't eerst uitgeweest in een discotheek in Hengelo , is sinds kort 18. 17munten gehaald en na 17 bier nog bijna in de zelfde toestand....en kornuit is gewoon voor beginnende drinkers.
ooh, wij zijn altijd sterretjes. "Ik ben een ster!" Starjumpsquote:Op zondag 16 maart 2014 12:26 schreef schedelpax het volgende:
Wij moesten toen een gat graven , ons hoofd erin doen en schreeuwen dat we een kut waren.
Water met een bierkleur...pas toen ik thuis kwam begon in bed alles te draaien.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ho wacht... Beginnend drinker en na 17 bier nog nuchter.
Sorry voor het verpesten van je droom. Maar je zat aan de ranja....
Mariniers hè , paar jongens van ons die daar stage liepen en afgelopen week de eindexamens daar deden , hebben standaard een korporaal , die liet al weten maandag dat hij veva en examens maar onzin vond dus heeft iedereen een voldoende gegeven. 1 dag voor de diploma uitreiking kregen ze allemaal een telefoontje met de mededeling dat ze toch maar gezakt waren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ooh, wij zijn altijd sterretjes. "Ik ben een ster!" Starjumps
lekkere kpl dan..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Mariniers hè , paar jongens van ons die daar stage liepen en afgelopen week de eindexamens daar deden , hebben standaard een korporaal , die liet al weten maandag dat hij veva en examens maar onzin vond dus heeft iedereen een voldoende gegeven. 1 dag voor de diploma uitreiking kregen ze allemaal een telefoontje met de mededeling dat ze toch maar gezakt waren.
Ja is ook zo'n mooie, zittend in je stoel drinken, heel relaxed totdat je opstaatquote:Op zondag 16 maart 2014 12:44 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Water met een bierkleur...pas toen ik thuis kwam begon in bed alles te draaien.
Op zondag?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef WWolfy het volgende:
En weer thuis. Geschikt verklaard bij psychologisch onderzoek, op 11 april fysieke keuring.
Barkrukken zijn nog ergerquote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja is ook zo'n mooie, zittend in je stoel drinken, heel relaxed totdat je opstaat
Had vrijdag m'n PO, zaterdag een dagje turnen + feestje en vanochtend uitbrakken en terug naar Enschede gaan.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kennen jullie deze al?
V&A / [TK]Wielrennerfiets
Nog nooit zo hard gelachen om een topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste jaars veva leerling die ook gewoon zo naar de supermarkt gaat...![]()
![]()
ditquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Erasmo het volgende:
Foto's laten 'lekken' als ie in de amo zit, opgelost
Ben trouwens wel benieuwd welke leuke dingen ze dan gaan doen , mocht die nu cl 2 hebben , heeft die daarna wss wel cl 4.quote:
Zo'n eentje hebben we ook in onze klas, alleen die doet dat soort taferelen alleen op bivak, krijgt fucking veel spul, maatje van m bij KPU, heeft met scherp geschoten, natres shit en alles, gratis leatherman ga zo maar doorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef schedelpax het volgende:
Al gedaan , dit is een van z'n nieuwe foto's. Maar zit niet meer op VEVA dus zeg er niks meer van. En die lui worden toch wel een keer genaaid. En ooit zien ze toch wel in hoe debiel ze toen waren.
Doe je broek weer aan, viezerikquote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef Erasmo het volgende:
Zo irritant, heb alles ingepakt maar in m'n achterhoofd het gevoel dat ik iets vergeet
Vreemd...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo'n eentje hebben we ook in onze klas, alleen die doet dat soort taferelen alleen op bivak, krijgt fucking veel spul, maatje van m bij KPU, heeft met scherp geschoten, natres shit en alles, gratis leatherman ga zo maar door
Elke week...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef Erasmo het volgende:
Zo irritant, heb alles ingepakt maar in m'n achterhoofd het gevoel dat ik iets vergeet
Idd briljant hoe dat uitgegroeid is tot de jarenlang vermiste fiets van Jansen en hoe TS dat slikt als zoete koek...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Goed he?Rond deel 5 is de lol er wel vanaf maar daarvoor: goud.
Uhuhquote:
Welterusten! Flinke trip inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar eens m'n bedje in, wekkertje gaat weer veels te vroeg morgen en heb 350km voor de boeg
350km is niks manquote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar eens m'n bedje in, wekkertje gaat weer veels te vroeg morgen en heb 350km voor de boeg
Ben op de motorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
350km is niks manCruisecontrol aan en gaaaan
True maar aan de andere kant wordt ik nooit gebeld als er weer eens een storing is in het weekendquote:Op zondag 16 maart 2014 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Welterusten! Flinke trip inderdaad
Ja daar heb je er zoveel van en hoeveel mensen die VEVA doen vertellen 100% goud eerlijk dat het een ROC opleiding is met samenwerking van defensie? De meesten zeggen gewoon : ''Ik zit in het leger'' ''ja de opleiding is fucking zwaar'' ''ik ben soldaat , korporaal enz enz''quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo'n eentje hebben we ook in onze klas, alleen die doet dat soort taferelen alleen op bivak, krijgt fucking veel spul, maatje van m bij KPU, heeft met scherp geschoten, natres shit en alles, gratis leatherman ga zo maar door
't enigste wat ik heb gezegd een keer was dat het een militaire opleiding was, aangezien mensen de link toch niet leggen tussen defensie en veva, mochten ze meer willen weten wordt het vanzelf wel duidelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:29 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Ja daar heb je er zoveel van en hoeveel mensen die VEVA doen vertellen 100% goud eerlijk dat het een ROC opleiding is met samenwerking van defensie? De meesten zeggen gewoon : ''Ik zit in het leger'' ''ja de opleiding is fucking zwaar'' ''ik ben soldaat , korporaal enz enz''
Ben ik nu mee bezig, hoop natuurlijk nu al te kunnen stoppen en te gaan werken of alvast te gaan studeren voor havo, ik ben al begonnen om m'n wiskunde weer op peil te krijgen, vond ik altijd wel een lastig vak en wil niet achterlopen op de rest.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:41 schreef schedelpax het volgende:
Ja , ik zeg meestal dat het een vooropleiding van defensie is , het uitleggen van alles duurt alleen maar lang. Ben jij nu al gekapt met veva dan? Of moet je dit jaar nog afmaken?
Drents, vriend. Drents!quote:
Ik heb wel 9 maanden in Assen gewoondquote:Op maandag 17 maart 2014 00:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ben je mooi klaar mee...
9 maanden? 16 jaar geleden toevalligquote:Op maandag 17 maart 2014 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb wel 9 maanden in Assen gewoond
Haha nee, oke 1 jaar en 6 maanden danquote:Op maandag 17 maart 2014 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
9 maanden? 16 jaar geleden toevallig?
Gij komt uut Brabant zekers.quote:
Yep. Ik ben benieuwd wat ze met die dogtags gaan doen.quote:
Niet verwacht dat die wannabe-marn was uitgevallen.. Of die ron is gewoon een azijnpisser, geen idee.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Ik ben benieuwd wat ze met die dogtags gaan doen.
Uitgevallen. Men stemde hem toch weg? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet verwacht dat die wannabe-marn was uitgevallen.. Of die ron is gewoon een azijnpisser, geen idee.
Je hebt gelijk, weggestemd.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitgevallen. Men stemde hem toch weg? Of ben ik in de war met iemand anders?
"Kon fu"quote:
Lekker belangrijk, ziet er gaaf uitquote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef WWolfy het volgende:
[..]
"Kon fu"
Zonder enige hindering door kennis van zaken, zetten mensen filmpjes op youtube.
Haha ik zeg ook niet dat het er niet gaaf uit ziet, ik vind 'm mooi uitgevoerdquote:Op maandag 17 maart 2014 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ziet er gaaf uit
Vanaf 2:30 is 't keihard, kon er helaas niet bij zijn toen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Haha ik zeg ook niet dat het er niet gaaf uit ziet, ik vind 'm mooi uitgevoerd
Nope, Oirschot. Ik heb mn meldingsinstructie nog niet binnenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:39 schreef schedelpax het volgende:
Geen idee thaboel....witte donderdag , goede vrijdag en pasen. Maar géén idee of dit dus vrije dagen zijn aangezien in mijn meldingsinstructie staat dat je geen recht hebt op vakantie dagen opnemen. Waar moet je beginnen thaboel? Ook in Assen?
Zal hier eens tussen de post speuren hahaquote:Op maandag 17 maart 2014 13:45 schreef schedelpax het volgende:
Ik heb hem sinds zaterdag binnen. Std zaken mbt vaccinaties , spullen voor de eerste 3 dagen , diploma's/certificaten en nog wat contact info. Welke opleiding ga je doen dan?
Ik heb in mn boekje staan: DTP-RIVMquote:Op maandag 17 maart 2014 13:51 schreef schedelpax het volgende:
Wij krijgen een aantal prikken tijdens de opleiding , Hepatitus (schrijf ik dat zo?) , evt. DKTP als die verjaard is , prik tegen botkanker en nog wat anderen.
Ik moet alleen mn buiktyfus prik weer opnieuw hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:55 schreef WWolfy het volgende:
Als het goed is krijg je DTP, hepatitis A&B en BMR inentingen
Heb ook allemaal wazige afkortingen , maar de laatste was in 2004 ofzo. Dus moet toch wel alles weer opnieuw..quote:Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb in mn boekje staan: DTP-RIVM
TYPHERIX
TWINRIX1,2
BMR-RIVM
en die Mantoux
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:51 schreef schedelpax het volgende:
Wij krijgen een aantal prikken tijdens de opleiding , Hepatitus (schrijf ik dat zo?) Hepatitis , evt. DKTP als die verjaard is , prik tegen botkanker en nog wat anderen.
Zoals ik het begreep is het salarisnummer de hoeveelheid jaren die je in dienst bent + (beginleeftijd - 20, max 5) dus iemand die met 25 begint en 4 jaar in dienst is zou een salarisnummer van 9 hebben. Daarnaast heeft elke functie/rang een eigen schaalverdeling. Rang bepaald trouwens wel wat je maximale salarisnummer is volgens deze tabel: http://www.acom.nl/files/(...)20per%201-3-2012.pdfquote:Op maandag 17 maart 2014 14:29 schreef schedelpax het volgende:
Mijn bruto is 1014 euro , volgens mij salarisnummer 0 ja. En bij bevordering tot sld 2e klasse gingen we iig een salarisnummer omhoog had ik begrepen.
Goeie 300eu, maar fulltime zit er in mijn huidige baan niet meer in bij dit bedrijf.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:50 schreef schedelpax het volgende:
Ben je er zo erg op achteruit gegaan?
Niet liegen.quote:
nopequote:Op maandag 17 maart 2014 13:57 schreef Thaboel het volgende:
https://werkenbijdefensie.nl/vacature/veva-marinier-482.html
BB?
die grijze?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb die defensie onderbroek voor de 1e keer aan. Mijn noten zitten tegen elkaar aan gefrommeld
ik trek die lange grijze onderbroek altijd aan over mijn gewone (civielequote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, daar kan je nooit heel veel last hebben met die kleine cohones van je
Ik had het wel over die kleinequote:Op maandag 17 maart 2014 16:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
ik trek die lange grijze onderbroek altijd aan over mijn gewone (civiele) onderbroek, lekker warm
Mijn punt veranderd daardoor niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik had het wel over die kleine
Dat kan je heul nietquote:Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal je gezicht eens veranderen in een nog lelijker misbaksel.
Dat niet alleen, met jouw kippenkracht kan je nog niet eens een deuk in een pakje boter slaanquote:Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, want je gezicht is niet lelijker te maken dan het al is.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat niet alleen, met jouw kippenkracht kan je nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Voor het geld bij Defensie werkenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:49 schreef Thaboel het volgende:
schaal 4. Zou het eigenlijk ook niet voor (nog) minder doen.
damn, deze gaat diepquote:Op maandag 17 maart 2014 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat niet alleen, met jouw kippenkracht kan je nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Vetpot toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor het geld bij Defensie werken
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor het geld bij Defensie werken
Lees mijn post eens? Je krijgt voor bepaalde feestdagen en zomer danwel kerstverlof gewoon opgelegd verlof.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:39 schreef schedelpax het volgende:
Geen idee thaboel....witte donderdag , goede vrijdag en pasen. Maar géén idee of dit dus vrije dagen zijn aangezien in mijn meldingsinstructie staat dat je geen recht hebt op vakantie dagen opnemen. Waar moet je beginnen thaboel? Ook in Assen?
Geen idee, ik zal het hem morgen eens vragenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:24 schreef Bouke-p het volgende:
Roemer zal wel blij zijn met kameraad poetin..
Had tijdens mn amo een week vrij met kerstquote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Lees mijn post eens? Je krijgt voor bepaalde feestdagen en zomer danwel kerstverlof gewoon opgelegd verlof.
De baas bepaald dus wanneer en hoelang je vrij hebt. Meestal de bouwvak(wk30 31 en 32 ofzo) en met kerst 2 dagen.
Daarnaast ben je met pinksteren, pasen, koningsdag en 5 mei ook vrij. Doorgaans is het ook zo dat bijvoorbeeld koningsdag op donderdag valt je vrijdag ook vrij bent.
Roemer of poetin? :pquote:Op maandag 17 maart 2014 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal het hem morgen eens vragen
Ik zie dat ik 2 dagen gepost had met kerst ik bedoel 2 weken :pquote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had tijdens mn amo een week vrij met kerst
Maar je hebt inderdaad alleen de "standaard" feestdagen vrij
Putin. Morgen ben ik bij zijn dochter :pquote:
?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk hebben al die mooiboys ineens met NHL merchandise
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapbacks overal, vroegah was 't nog MLB, weer iets nieuws ofzo..
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]zelfde soort petjes maar nu van clubs in een andere sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapbacks overal, vroegah was 't nog MLB, weer iets nieuws ofzo..
Ziet er nog steeds stom uit met die stickers en rechte kleppen. Niks nieuws dus."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zelfde soort petjes maar nu van clubs in een andere sport.
Ziet er nog steeds stom uit met die stickers en rechte kleppen. Niks nieuws dus.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Dan ben je toch gvd wel een fucking baas met zo'n pet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapbacks overal, vroegah was 't nog MLB, weer iets nieuws ofzo..
![]()
![]()
![]()
Vooral als jij het zou dragenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben je toch gvd wel een fucking baas met zo'n pet.....
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die rommel uberhaupt al het lef heeft om bij mij in de buurt te komen gaat de brand erin.
Het mooie, herstel: trieste, is nog dat ze het merkstickertje er bewust op laten zitten zodat je kan zien dat het een echte dure is.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben je toch gvd wel een fucking baas met zo'n pet.....
![]()
![]()
Terwijl die petjes nog geen 30,- kostenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het mooie, herstel: trieste, is nog dat ze het merkstickertje er bewust op laten zitten zodat je kan zien dat het een echte dure is.
Sowieso, een petje :quote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Terwijl die petjes nog geen 30,- kosten
Dacht dat petjes binnen af moestenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat sommige mensen met zo'n petje op de eetzaal in durven te lopen vind ik trouwens helemaal leip
In restaurants zie je het ook gewoonquote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht dat petjes binnen af moesten
en: terugrekenen naar guldens![]()
Ik rol met je meequote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik draag mijn Houston astro's pet (ja ja rechte klep) met trots.
#swag #all #the #way
Elke generatie wordt gevormd door de generatie voor henquote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In restaurants zie je het ook gewoon
En ja BB, guldens, sommige mensen zijn niet van een verrotte generatie
Als je het zo bekijkt is elke generatie verrotquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Elke generatie wordt gevormd door de generatie voor hen
Dus, tjah
Reedsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga je een andere markt aanboren?
Natres toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef WWolfy het volgende:
Moet je voor de fitnesstest ook hardlopen of alleen fietsen?
Met havo kun je best een hoop...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef zzzzud het volgende:
Waarom kan ik binnen defensie zo weinig met mijn HAVO diploma? Wat voegt een HBO diploma toe aan een gevechtsfunctie?
Excuus, als je handmatig zoekt naar beroepen vind je vrij weinig. Maar als je zoekt bij opleidingen dan vind je wel meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met havo kun je best een hoop...
Kort antwoord: Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:08 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Excuus, als je handmatig zoekt naar beroepen vind je vrij weinig. Maar als je zoekt bij opleidingen dan vind je wel meer.
Maar dan staat mijn vraag alsnog, wat is het voordeel van een HBO diploma als ik officier bij bijvoorbeeld de Mariniers of de Verkenners wil worden? Zit er zoveel verschil in het denkniveau van iemand met een HAVO diploma en een HBO diploma?
Denk eerder dat het gewoon met het aanbod te maken heeft en dat iemand met hbo papier makkelijker en goedkoper op straat te zetten is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Kort antwoord: Ja.
Lang antwoord: Met een HBO diploma toon je aan dat je ook daadwerkelijk dat denkniveau bezit. Daarbij toon je ermee aan dat je bereid bent door te leren en je in te zetten om een opleiding af te ronden. Je doet ervaring op en de meeste HBO opleidingen hebben ook een stage, waardoor je gewend raakt aan 40 uurs-werkweken.
Word je bij defensie snel op straat gezet dan? Want ik ik zit op dit moment defensie te overwegen tegenover mijn dodelijk saaie HBO opleiding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gewoon met het aanbod te maken heeft en dat iemand met hbo papier makkelijker en goedkoper op straat te zetten is.
Ligt eraan of je een truukje kan of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:36 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Word je bij defensie snel op straat gezet dan? Want ik ik zit op dit moment defensie te overwegen tegenover mijn dodelijk saaie HBO opleiding.
Hoe zijn de carrière perspectieven binnen defensie? Mijn beeld was dat als je eenmaal binnen was en je wil doorleren/opwerken, dat dat wel mogelijk was. Maar na het lezen van verschillende topics hier begin in te twijfelen of een carrière binnen defensie wel realistisch is.
en nee daar bedoelt Erasmo geen koprol mee :'lquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een truukje kan of niet.
Je moet toch wel minstens een tsukahara kunnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en nee daar bedoelt Erasmo geen koprol mee :'l
Tot het meetmoment (35) zal het wel gaan, daarna ben je overgeleverd aan de (bezuinigings)grillen van defensie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey AchJa. Vertel zzzzud eens wat voor toekomstperspectief hij heeft als hij met zijn HBO propedeuse bij de baas gaat werken.
En na je 35e kan je niet doorwerken tot leidinggevende of aan de slag als fysiotherapeut, sportinstructeur en dergelijke?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tot het meetmoment (35) zal het wel gaan, daarna ben je overgeleverd aan de (bezuinigings)grillen van defensie.
Ik weet niet als wat je wil beginnen, maar na het meetmoment MOET je hogerop (KMS, KMA). Lukt dat niet om wat voor reden dan ook, geen plaats, mensen het hek over, niet de vereiste vooropleiding, onvoldoende beoordeling etc. dan word je vriendelijk bedankt voor de bewezen diensten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef zzzzud het volgende:
[..]
En na je 35e kan je niet doorwerken tot leidinggevende of aan de slag als fysiotherapeut, sportinstructeur en dergelijke?
Correct, je bent tegenwoordig gewoon vogelvrij. BOT zegt geen zak meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef WWolfy het volgende:
Mijn opa heeft me op het hart gedrukt dat ik eerst een HBO diploma moet halen, en daarna als ik bij defensie wil kan dat nog altijd. Omdat Defensie tegenwoordig simpelweg geen stabiele werkgever meer is.
Voor de meeste gevechtsfuncties kun je je maar tot je 26e inschrijven, dus het kan niet altijd nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef WWolfy het volgende:
Mijn opa heeft me op het hart gedrukt dat ik eerst een HBO diploma moet halen, en als ik daarna bij defensie wil kan dat nog altijd. Omdat Defensie tegenwoordig simpelweg geen stabiele werkgever meer is.
Als ik ga beginnen, dan prefereer ik om te beginnen met een gevechtsfunctie. Bedankt voor de informatie!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat je wil beginnen, maar na het meetmoment MOET je hogerop (KMS, KMA). Lukt dat niet om wat voor reden dan ook, geen plaats, mensen het hek over, niet de vereiste vooropleiding, onvoldoende beoordeling etc. dan word je vriendelijk bedankt voor de bewezen diensten.
En ook al voldoe je wel aan allemaal (opleidings)eisen dan is het nog maar de vraag of er een plekje voor jou is.
Ik heb al meerdere sergeanten1 gesproken( verbindelaars&lo/s) die ook vriendelijk bedankt werden en die niet verder konden. Defdatum bereikt en geen papieren/functies/wat dan ook om SM te worden..... bedankt voor bewezen diensten, lever je pgu in, ga niet langs start en ontvang geen 20K.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet als wat je wil beginnen, maar na het meetmoment MOET je hogerop (KMS, KMA). Lukt dat niet om wat voor reden dan ook, geen plaats, mensen het hek over, niet de vereiste vooropleiding, onvoldoende beoordeling etc. dan word je vriendelijk bedankt voor de bewezen diensten.
En ook al voldoe je wel aan allemaal (opleidings)eisen dan is het nog maar de vraag of er een plekje voor jou is.
Zelfs SM's, geen adjudantenfunctie, tot ziens maar weer, bedankt voor uw 30 jaar inzet, het is nu mooi geweest, zie maar of er wat te krijgen is in de burgermaatschappij op uw leeftijd en anders is er altijd nog de bijstand, dag hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere sergeanten1 gesproken( verbindelaars&lo/s) die ook vriendelijk bedankt werden en die niet verder konden. Defdatum bereikt en geen papieren/functies/wat dan ook om SM te worden..... bedankt voor bewezen diensten, lever je pgu in, ga niet langs start en ontvang geen 20K.
Is er volgens jou plaats voor al die oude SMJ's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs SM's, geen adjudantenfunctie, tot ziens maar weer, bedankt voor uw 30 jaar inzet, het is nu mooi geweest, zie maar of er wat te krijgen is in de burgermaatschappij op uw leeftijd en anders is er altijd nog de bijstand, dag hoor!
Hoe lullig het ook is, helaas is het de realiteit. Daarom: nieuwe dingen blijven leren en jezelf aantrekkelijk houden voor de organisatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs SM's, geen adjudantenfunctie, tot ziens maar weer, bedankt voor uw 30 jaar inzet, het is nu mooi geweest, zie maar of er wat te krijgen is in de burgermaatschappij op uw leeftijd en anders is er altijd nog de bijstand, dag hoor!
Heeft het niks mee te maken. Is bezuinigen en opheffen van eenheden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe lullig het ook is, helaas is het de realiteit. Daarom: nieuwe dingen blijven leren en jezelf aantrekkelijk houden voor de organisatie.
Ondanks dat het vaak wel zo zal zijn, is dit niet altijd het geval. Ken genoeg voorbeelden van mensen die bijvoorbeeld een studie hebben gedaan en daardoor elders binnen de organisatie aan de bak kunnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken. Is bezuinigen en opheffen van eenheden.
Nee, sinds NF (12000 man eruit) niet meer. Domweg bezuinigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is er volgens jou plaats voor al die oude SMJ's?
Vertel dat de oppers van de cav maar. Ook "elders" zitten ze met NF en dan gaat eigen personeel eerst.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ondanks dat het vaak wel zo zal zijn, is dit niet altijd het geval. Ken genoeg voorbeelden van mensen die bijvoorbeeld een studie hebben gedaan en daardoor elders binnen de organisatie aan de bak kunnen.
Maar toen had je ook meer SMJ's, denk ik dan. En een groot deel daarvan wil je toch fatsoenlijk inzetbaar hebben, en dat ben je in beperkte mate als je wat ouder wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, sinds NF (12000 man eruit) niet meer. Domweg bezuinigen.
Waar wil je heen? Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar toen had je ook meer SMJ's, denk ik dan. En een groot deel daarvan wil je toch fatsoenlijk inzetbaar hebben, en dat ben je in beperkte mate als je wat ouder wordt.
Ja dat ben ik met je eens. Wat een aderlating is dat geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vertel dat de oppers van de cav maar. Ook "elders" zitten ze met NF en dan gaat eigen personeel eerst.
Sorry ik kan die antilichamen echt niet meer aanglurenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Pumatje het volgende:
kijkt iemand anders adam en eva?
Deze aflevering is ge ni aal![]()
Een SMJ voert een taak uit waar een bepaald profiel bij hoort, en vaak kan dat profiel alleen worden ingevuld door iemand met een bepaalde leeftijd. Wat moet defensie met duizenden SMJ's van 50? Daar is gewoon geen werk voor. Dus up or out is tot op zekere hoogte hartstikke logisch. En niet iedereen kan adjudant worden (up), dus moeten er een hoop mensen uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Ik begrijp het niet helemaal.
Wat doe jij dan bij de kmar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sorry ik kan die antilichamen echt niet meer aangluren
Zo is het altijd geweest met de doorstroom en het bestaande personeelsbestand, tot defensie van de 1 op andere dag besloot om 15000 functies te schrappen. En toen klopte de schuifpuzzel niet meer. Dat heeft niks met profielen, leeftijden en weet ik veel wat voor smoezen te maken. De spelregels zijn voor de zoveelste keer eenzijdig veranderd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een SMJ voert een taak uit waar een bepaald profiel bij hoort, en vaak kan dat profiel alleen worden ingevuld door iemand met een bepaalde leeftijd. Wat moet defensie met duizenden SMJ's van 50? Daar is gewoon geen werk voor. Dus up or out is tot op zekere hoogte hartstikke logisch. En niet iedereen kan adjudant worden (up), dus moeten er een hoop mensen uit.
Dat is de theorie. Ik twijfel er niet aan dat jij ervaringen uit de praktijk hebt waarin dit beleid slecht uitpakt, maar dat is een probleem in de uitvoering denk ik.
Hetzelfde principe geldt dus nog altijd, alleen moeten er meer mensen dan voorheen uit. Dat is zuur en oneerlijk, maar dan is het dus wel logisch dat je de baas wat te bieden moet hebben en houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest met de doorstroom en het bestaande personeelsbestand, tot defensie van de 1 op andere dag besloot om 15000 functies te schrappen. En toen klopte de schuifpuzzel niet meer. Dat heeft niks met profielen, leeftijden en weet ik veel wat voor smoezen te maken. De spelregels zijn voor de zoveelste keer eenzijdig veranderd.
Hoe heette die kapitein nou ook alweer. Die geniale vent van de KM die overal een feitelijk juiste mening over had. Er kwam veelvuldig grof taalgebruik en sexueel getinte anecdotes in voor. Hij is een tijdje terug overleden.quote:
Je bedoelt die adjudant zeker? Frans van Es.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe heette die kapitein nou ook alweer. Die geniale vent van de KM die overal een feitelijk juiste mening over had. Er kwam veelvuldig grof taalgebruik en sexueel getinte anecdotes in voor. Hij is een tijdje terug overleden.
Alleen gaat dat niet zo makkelijk, stel dat je jarenlang bij de cav hebt gezeten en je eenheid wordt opgedoekt, dan kun je 100.000 cavalerie gerelateerde opleidingen hebben maar daar heb je geen zak aan als je naar de verbindingen wil die ook met NF zit en ook overtollig personeel in eigen huis heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hetzelfde principe geldt dus nog altijd, alleen moeten er meer mensen dan voorheen uit. Dat is zuur en oneerlijk, maar dan is het dus wel logisch dat je de baas wat te bieden moet hebben en houden.
Ja, dat is kut.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet zo makkelijk, stel dat je jarenlang bij de cav hebt gezeten en je eenheid wordt opgedoekt, dan kun je 100.000 cavalerie gerelateerde opleidingen hebben maar daar heb je geen zak aan als je naar de verbindingen wil die ook met NF zit en ook overtollig personeel in eigen huis heeft.
En burgeropleidingen zijn leuk, maar binnen defensie weinig relevant op een paar specialistische functie na dan.quote:
Gaat ook absoluut niet op, je kan nog zoveel diplomas en ervaring hebben: geen functie beschikbaar is opbokken. En dan is er in jouw bracket net niks beschikbaar....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hetzelfde principe geldt dus nog altijd, alleen moeten er meer mensen dan voorheen uit. Dat is zuur en oneerlijk, maar dan is het dus wel logisch dat je de baas wat te bieden moet hebben en houden.
Die negerinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gaat ook absoluut niet op, je kan nog zoveel diplomas en ervaring hebben: geen functie beschikbaar is opbokken. En dan is er in jouw bracket net niks beschikbaar....
En dan is er een functie, kom je door de matching blijkt dat een van je concurenten een goede bekende is van de vacaturehouder....
Of.... etc etc. Mischien dat t op papier fantastisch werkt nu maar de praktijk is anders.
@puma
Ja ik zit t te kijken. Zonde dat die blonde weg is... deze chick lijkt op dat gedrocht uit pirates of the caribean
Ook dat, je moet ook net mazzel hebben dat je voor het juiste gaatje valt, niet in je bracket, opbokken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gaat ook absoluut niet op, je kan nog zoveel diplomas en ervaring hebben: geen functie beschikbaar is opbokken. En dan is er in jouw bracket net niks beschikbaar....
En dan is er een functie, kom je door de matching blijkt dat een van je concurenten een goede bekende is van de vacaturehouder....
Of.... etc etc. Mischien dat t op papier fantastisch werkt nu maar de praktijk is anders.
Who the fuck is Frans van Es.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bedoelt die adjudant zeker? Frans van Es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |