Over afgestompt gesprokenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef AchJa het volgende:
Aanvulling, zo heb ik eens iemand zielig gemaakt toen ik HSI/ baancommandant was. Ik wist dat 1 van die snuiters zo'n 9MM ketting had:
[ afbeelding ]
Gewoon afgepakt en ingeleverd bij het munitiecorvee... (had al een afspraak met die lui gemaakt).
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef schedelpax het volgende:
Mag je in de opleiding ook met groepswapens schieten? Kan daar niks over vinden..
Ze waren nieuwsgierig naar het erf, Obama parkeert hier over een week zijn kist vlakbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh jee, wat heb je gedaan?
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.![]()
Was benieuwd of je buiten de colt ook met de MAG of minime mag schieten.
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...quote:
idd, maar er zal in die 3 tot 4 weken amo al amper tijd zijn om met de colt te schieten.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...
Idd ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veld
Yup, of we laten de OBOM halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Achja stuur jij ook wel eens mensen naar de OBOM?
Laatst een testverpakking gehaald in de supermarkt, voorlopig prefereer ik gewone Grolsch. Maar wellicht dat het op een terrasje beter smaakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef schedelpax het volgende:
Gratis kornuit tot 12 uur in het café , toch maar eens proberen dat nieuwe spul.![]()
Waar is die kroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef schedelpax het volgende:
als 't gratis is interesseert het me niet. En overige drank (ook whisky/vodka/jenever enz enz) is 1 euro. Patat met een hamburger ook 1euro
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
De klacht is dat je bij Paresto eetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
Dit. En omdat Paresto een hoerenbedrijf isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...
Ontbijt bestaat toch uit een sloot koffie... Doe ik wel op de werkplek, scheelt 30 mins op je rek liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De klacht is dat je bij Paresto eetGewoon lekker ontbijten op de kamer man, kun je ook nog eens een kwartier langer blijven liggen.
En geen volle melk meer en geen roomboter meer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Dit. En omdat Paresto een hoerenbedrijf is
Feitelijk kunnen die locatiemanagers er ook geen ruk aan doen. Het is dat Haagsche kliekje die "wel weten wat goed voor ons is"...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zelfs het diner van de officiersvereniging waar ik laatste was word volgend jaar verplaatst naar een externe locatie omdat Paresto zo extreem kut schijnt te zijn met dingen organiseren. Genenraal bd. stond dat ff aan te kondigen. Niet negatief oordelend over het serverend personeel, maar extreem negatief tegenover de organisatie en management Paresto. Dat de locatiemanager gewoon mee stond te luisteren maakte hem ook niks meer uit.
Valt Paresto nu direct onder CDC?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen die locatiemanagers er ook geen ruk aan doen. Het is dat Haagsche kliekje die "wel weten wat goed voor ons is"...
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Valt Paresto nu direct onder CDC?
De beruchte MIO inspectiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
MIO te velde...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De beruchte MIO inspecties![]()
Heel de kazerne in rep er roer als dat aangekondigd werd. De CSM alsmaar foeterend als hij tig VRA'tjes kreeg ivm "kwijt". De foef die zijn eigen toko in de aanbieding deed, en die tig lijsten met OTAS in de ashokken alles tellen op compleet of kwijt/teveel![]()
En lvt'tjes snel ff in eigen auto doen
Het is wel geinig voor een keertje ja. Net als een plakbandje over de sensor van iemands muis plakkenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, niet minder leuk.
Net zoals lui op pad sturen om niet bestaande meuk op te halen...
Je moet het natuurlijk niet elke week doen... Zo nu en dan bij de nieuwe aanwas.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is wel geinig voor een keertje ja. Net als een plakbandje over de sensor van iemands muis plakken
Nu wordt je nog steeds op pad gestuurd, maar heb je het zelf niet eens meer in de gatenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet elke week doen... Zo nu en dan bij de nieuwe aanwas.
Net zoals ze mij als verse stuco op pad stuurden voor een doosje doelaanwijsmerkjes voor de radar. Dat ik vervolgens de hele dag op mijn rek heb gelegen tv te kijken, en bij het eindappel terug kwam met de mededeling: "Kon ze niet vinden!" hadden ze ff geen rekening mee gehouden...![]()
Ik kende al die kutgrappen natuurlijk nog wel uit mijn dienstplichttijd...
Tegen de tijd dat je op locatie bent is het wegbezuinigd...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu wordt je nog steeds op pad gestuurd, maar heb je het zelf niet eens meer in de gaten
Of blijkt de leverancier failliet te zijn gegaanquote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je op locatie bent is het wegbezuinigd...
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of blijkt de leverancier failliet te zijn gegaan
Saamhorigheidsmaaltijd was vorig jaar vervangen door een maaltijdbonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zelfs het diner van de officiersvereniging waar ik laatste was word volgend jaar verplaatst naar een externe locatie omdat Paresto zo extreem kut schijnt te zijn met dingen organiseren. Genenraal bd. stond dat ff aan te kondigen. Niet negatief oordelend over het serverend personeel, maar extreem negatief tegenover de organisatie en management Paresto. Dat de locatiemanager gewoon mee stond te luisteren maakte hem ook niks meer uit.
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, niet minder leuk.
Net zoals lui op pad sturen om niet bestaande meuk op te halen...
pinda pinda ja :pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |