quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:54 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie het goede nieuws al gehoord?
Is nog niks bekendtwitter:
Dag Adames.quote:
LR. Heb je het goede nieuws al gehoord?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het goede voorbeeld. Bedankt voor het kapen Etsu. Alles beter dan Cachet de vrije hand geven in haar inspiratieloosheid.
heb je nou nog steeds ruzie met d'rquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het goede voorbeeld. Bedankt voor het kapen Etsu. Alles beter dan Cachet de vrije hand geven in haar inspiratieloosheid.
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
was sowieso al 40 kilo aangekomen
niet meer interessant
picsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
ik zie er vandaag wel leuk uit
dag mag gezegd worden
want niemand doet dat
ik raak depressief
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
ik zie er vandaag wel leuk uit
dag mag gezegd worden
want niemand doet dat
ik raak depressief
quote:
Die naaktfoto's over de DM spraken voor zich.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR. Heb je het goede nieuws al gehoord?
Fijn om te weten dat ze aangekomen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die naaktfoto's over de DM spraken voor zich.
Zullen we met stokken en ballen gaan spelen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste fase is ontkennen. Daarna is acceptatie. Daarna komt toegeven. Komt goed, schat.
Vergeten en vergevenquote:
Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we met stokken en ballen gaan spelen?
Ik heb op last van johannes_vermeer al een spijtbetuiging naar Pieter-Jan gedaan. Over Nicki zullen we altijd verdeeld blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven
Al hoop ik toch dat je ooit tot inkeer zal komen omtrent Nicki en Pieter-Jan
Vorige TT was beter. Ik vraag, nee eis dat het daar naar wordt gewijzigdquote:
Hier kan ik mee leven, voor even danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb op last van johannes_vermeer al een spijtbetuiging naar Pieter-Jan gedaan. Over Nicki zullen we altijd verdeeld blijven.
Heb je pech.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vorige TT was beter. Ik vraag, nee eis dat het daar naar wordt gewijzigd
mijn adoptie kindquote:
Als crewlid heb ik daar meer over te zeggenquote:
nee pax is lief johquote:
Dat zullen we eens zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als crewlid heb ik daar meer over te zeggen
nee hoor, ik heb altijd al een zwak gehad voor paxquote:
Doe niet zo jaloers knulquote:
Je zal nog wel inzien wat voor een verschrikkelijk persoon het is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb altijd al een zwak gehad voor pax
Wat heeft hij jou aan gedaan Etsu?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zal nog wel inzien wat voor een verschrikkelijk persoon het is.
Als ik dat allemaal moet gaan samenvatten, ben ik volgende week nog bezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat heeft hij jou aan gedaan Etsu?
Neuh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
Etsu, ga maar nadenken over dat stokken en ballen spel in plaats van Pax af te zeiken.
Probeer het eens in drie zinnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal moet gaan samenvatten, ben ik volgende week nog bezig.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Rez is mannelijker dan Etsu dat garandeer ik jullie
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Rez is mannelijker dan Etsu dat garandeer ik jullie
Kan je wel zo kijken maar jij en il weten allebei dat dat de waarheid is.quote:
Wat jij wil jongen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je wel zo kijken maar jij en il weten allebei dat dat de waarheid is.
Dan niet, veel plezier met verliezen over twee weken.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan niet, veel plezier met verliezen over twee weken.
Hij heeft veel van me geleerdquote:
quote:
Oki.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Happy weet, die had zich voorbereid.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben nog altijd hevig geëmotioneerd over mijn plotselinge verlies van een dierbare mechanische vriend. Het was alles behalve mijn bedoeling om nu ook mijn andere digitale/ wellicht wel beste vrienden weg te jagen.
Ik zal mijn periode van rouw wel buiten FOK! voort zetten.
Jimbo, het spijt mij.
wij ook niet tochquote:
nee johquote:
yayquote:
Mijn nichtje zit niet op FOK!, dus geen idee wat je zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Zoals jullie nichten met elkaar omgaan lijkt het tenslotte al snel alsof er ruzie is.
pics van je nichtje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit niet op FOK!, dus geen idee wat je zegt eigenlijk.
Rez, heb jij een nicht(je)?
verknipt?quote:
nee gewoon laagjesquote:
Wow. Dat is wel gedurfd.quote:
Bedankt voor het begripquote:
Maar laagjes knippen bij lang haar is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat is wel gedurfd.
Al overweeg ik het zelf ook. Het begint te lang te wordenIk bied mij bij deze aan als oefenobject.
[..]
Bedankt voor het begrip
Ik had er zin inquote:
Dit gaat mij niet verder helpen ben ik bang. Dan maar naar een Turk in de Schilderswijk. Hopelijk kunnen ze voor 8 euro iets meer dan de tondeuse bedienenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar laagjes knippen bij lang haar is niet zo moeilijk.
Goedkoper dan mijn knipbeurt gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat mij niet verder helpen ben ik bang. Dan maar naar een Turk in de Schilderswijk. Hopelijk kunnen ze voor 8 euro iets meer dan de tondeuse bedienen
Ik heb alweer 3 dagen een veredelde afro aangezien het nog wel naar beneden valt. Kennelijk gaat mijn haar extra krullen door zonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedkoper dan mijn knipbeurt gaat het niet worden
Ik heb alleen nichten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit niet op FOK!, dus geen idee wat je zegt eigenlijk.
Rez, heb jij een nicht(je)?
Verklaart enkel dat ik de jongste ben in de familie.quote:
Wel erg zoetsappig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan Rezania
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg zoetsappig...
Maar Sof, nu je bijna een kapster bent na deze ervaring. Kan jij verklaren waarom mijn haar de ene dag tot bijna de schouders komt en de laatste dagen enkel krullen... IK EIS ANTWOORDEN en google levert ze nietdoor de warmte van je kussen als je slaapt werkt het als een soort krultang dus krijg je meer krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan Rezania
nee sorry ik heb echt geen ideeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]
Wel erg zoetsappig...
Maar Sof, nu je bijna een kapster bent na deze ervaring. Kan jij verklaren waarom mijn haar de ene dag tot bijna de schouders komt en de laatste dagen enkel krullen... IK EIS ANTWOORDEN en google levert ze nietSpannend hoor. * Rezania doet fapfapfap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan RezaniaGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mijn schoonzusje doet mijn haar.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje doet mijn haar.
in ruil daarvoor doe ik haar zusje
quote:
hoiquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje doet mijn haar.
in ruil daarvoor doe ik haar zusje
Wie is dat?quote:
zanger van onerepublic en hij is leukquote:
[..]
Wel erg zoetsappig...
Maar Sof, nu je bijna een kapster bent na deze ervaring. Kan jij verklaren waarom mijn haar de ene dag tot bijna de schouders komt en de laatste dagen enkel krullen... IK EIS ANTWOORDEN en google levert ze nietHey dat lijkt verdomd veel op mijn haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan RezaniaDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
One Republic is altijd goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
zanger van onerepublic en hij is leuk
zoek maar eens op
ik was bij het concert omgquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was bij het concert omg
ik ben verliefd
h&m belde me gelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
zanger van onerepublic en hij is leuk
zoek maar eens op
ughhh hij is perfectquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarvan zou ik ook wel naar een concert willen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
h&m belde me gelijk.
je dagelijkse bestelling ligt weer klaar.
Hoi Jimboquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
h&m belde me gelijk.
je dagelijkse bestelling ligt weer klaar.
hoi essjequote:
Ja, allemaal h&m meisjes daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
mensen die op fb gaan zeuren voor pinkpop
Haaiquote:
Ik zie niksquote:
Het was toch uitverkocht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, allemaal h&m meisjes daar.
Zo kansloos, in de rij liggen voor pinkpop
over drie weken kan je nog kaarten krijgen
Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Arctic Monkeys op Pinkpop is toch wel het leukst
Mensen die voor de stones gaan terwijl ze nog geen 3 nummers van ze kennen, maar wel ontzettend "fan" zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, allemaal h&m meisjes daar.
Zo kansloos, in de rij liggen voor pinkpop
over drie weken kan je nog kaarten krijgen
zal wel niet toch, pinkpop loopt al jaren geen storm meerquote:
Oh zou het niet weten, ik volg dat allemaal niet, maar ik meende zoiets te horen vanmiddag. Maar dat zou ook iets anders geweest kunnenz ijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal wel niet toch, pinkpop loopt al jaren geen storm meer
Even de stones zien voor ze dood zijn hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die voor de stones gaan terwijl ze nog geen 3 nummers van ze kennen, maar wel ontzettend "fan" zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
wooow tyfus, het is idd uitverkocht
godverdomme, had kaarten moeten kopen. Hadden perfect voor de handel geweest. Toen ik vanavond keek kon ik ze nog makkelijk krijgen
lb hoort niet zwart te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hier
Deed/doe ik elk jaar met lowlandsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
wow kut ik zou ook wel willen kopen en verkopen met winst
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hier
Nee dat ook niet neequote:
Mag wel hoorquote:
Hahahaha wat een lolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
Grapje ik weet niet eens wat dat betekent haha lachen met mij
jahoor.quote:
Volgens het plaatje naast je avatar niet.quote:
Haha, ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
Grapje ik weet niet eens wat dat betekent haha lachen met mij
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens het plaatje naast je avatar niet.
ik zou klagen
Precies! Schande!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens het plaatje naast je avatar niet.
ik zou klagen
Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Jimbo, ga je morgen ook naar de film?
Stoerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister een liedje maar ik mag daar de naam niet van posten.
Ik ga lekker Irish Pub inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Hmmm maandag st patricks day. Eens kijken of het te vieren valt.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo gek.
Ik zou alleen komen als het in rotterdam is, en morgen speelt feyenoord... dus daar ben ik
Wou je me zo graag zien dan ?
Mis je je modpower al?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik solliciteren voor GC? xdxd
Als ze ooit eens iets in rotterdam doen ga ik er wel heenquote:
Neuhquote:
Is toch leeeeeukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu pas dat ik in 2 SC's post
ik ook, maar dan om biertjes te halen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ze ooit eens iets in rotterdam doen ga ik er wel heen
Weinig zin om meer dan 20min te rijden om met een stel fokkers in een zweterige en stinkende bioscoop zaal te zitten(uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
![]()
Ik zei toch niet voor niets dat ik in de war raaktequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu pas dat ik in 2 SC's post
Ar joe sjoohre?quote:
Ehm ehm ehmquote:
Nope, maar wel bijnaquote:
Ai am priettie sjoehrquote:
Ok. Den its feihnquote:
Zat meets gedaan, en een paar dingen vallen me altijd weer op;quote:
Ik kan dit alleen maar bevestigenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zat meets gedaan, en een paar dingen vallen me altijd weer op;
De penetrante zweetgeur is zeker aanwezig bij sommigen.
Sommigen drinken NET iets te veel (of dit moed indrinken is, dat weet ik niet)
Zodra er een leuk meisje tussen zit loopt de helft stoer te doen voor dr aandacht, de andere helft rood te worden en te kwijlen
En IEDEREEN op fok, heeft wel een probleem, is het niet uiterlijk dan innerlijk of psychisch.
Oftewel, een fok meet is gewoon altijd een verschrikkelijke bende. Alleen stoppen ze het nu in een zaaltje en anders zit het in een kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |