Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Jimbo, ga je morgen ook naar de film?
Stoerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister een liedje maar ik mag daar de naam niet van posten.
Ik ga lekker Irish Pub inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Hmmm maandag st patricks day. Eens kijken of het te vieren valt.
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo gek.
Ik zou alleen komen als het in rotterdam is, en morgen speelt feyenoord... dus daar ben ik
Wou je me zo graag zien dan ?
Mis je je modpower al?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik solliciteren voor GC? xdxd
Als ze ooit eens iets in rotterdam doen ga ik er wel heenquote:
Neuhquote:
Is toch leeeeeukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu pas dat ik in 2 SC's post
ik ook, maar dan om biertjes te halen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ze ooit eens iets in rotterdam doen ga ik er wel heen
Weinig zin om meer dan 20min te rijden om met een stel fokkers in een zweterige en stinkende bioscoop zaal te zitten(uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
![]()
Ik zei toch niet voor niets dat ik in de war raaktequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu pas dat ik in 2 SC's post
Ar joe sjoohre?quote:
Ehm ehm ehmquote:
Nope, maar wel bijnaquote:
Ai am priettie sjoehrquote:
Ok. Den its feihnquote:
Zat meets gedaan, en een paar dingen vallen me altijd weer op;quote:
Ik kan dit alleen maar bevestigenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zat meets gedaan, en een paar dingen vallen me altijd weer op;
De penetrante zweetgeur is zeker aanwezig bij sommigen.
Sommigen drinken NET iets te veel (of dit moed indrinken is, dat weet ik niet)
Zodra er een leuk meisje tussen zit loopt de helft stoer te doen voor dr aandacht, de andere helft rood te worden en te kwijlen
En IEDEREEN op fok, heeft wel een probleem, is het niet uiterlijk dan innerlijk of psychisch.
Oftewel, een fok meet is gewoon altijd een verschrikkelijke bende. Alleen stoppen ze het nu in een zaaltje en anders zit het in een kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |