Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Arctic Monkeys op Pinkpop is toch wel het leukst
Mensen die voor de stones gaan terwijl ze nog geen 3 nummers van ze kennen, maar wel ontzettend "fan" zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, allemaal h&m meisjes daar.
Zo kansloos, in de rij liggen voor pinkpop
over drie weken kan je nog kaarten krijgen
zal wel niet toch, pinkpop loopt al jaren geen storm meerquote:
Oh zou het niet weten, ik volg dat allemaal niet, maar ik meende zoiets te horen vanmiddag. Maar dat zou ook iets anders geweest kunnenz ijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal wel niet toch, pinkpop loopt al jaren geen storm meer
Even de stones zien voor ze dood zijn hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die voor de stones gaan terwijl ze nog geen 3 nummers van ze kennen, maar wel ontzettend "fan" zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
wooow tyfus, het is idd uitverkocht
godverdomme, had kaarten moeten kopen. Hadden perfect voor de handel geweest. Toen ik vanavond keek kon ik ze nog makkelijk krijgen
lb hoort niet zwart te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hier
Deed/doe ik elk jaar met lowlandsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
wow kut ik zou ook wel willen kopen en verkopen met winst
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj ik raak helemaal in de war zo jij ineens hier
Nee dat ook niet neequote:
Mag wel hoorquote:
Hahahaha wat een lolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
Grapje ik weet niet eens wat dat betekent haha lachen met mij
jahoor.quote:
Volgens het plaatje naast je avatar niet.quote:
Haha, ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
Grapje ik weet niet eens wat dat betekent haha lachen met mij
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens het plaatje naast je avatar niet.
ik zou klagen
Precies! Schande!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens het plaatje naast je avatar niet.
ik zou klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |