Wow. Dat is wel gedurfd.quote:
Bedankt voor het begripquote:
Maar laagjes knippen bij lang haar is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat is wel gedurfd.
Al overweeg ik het zelf ook. Het begint te lang te wordenIk bied mij bij deze aan als oefenobject.
[..]
Bedankt voor het begrip
Ik had er zin inquote:
Dit gaat mij niet verder helpen ben ik bang. Dan maar naar een Turk in de Schilderswijk. Hopelijk kunnen ze voor 8 euro iets meer dan de tondeuse bedienenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar laagjes knippen bij lang haar is niet zo moeilijk.
Goedkoper dan mijn knipbeurt gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat mij niet verder helpen ben ik bang. Dan maar naar een Turk in de Schilderswijk. Hopelijk kunnen ze voor 8 euro iets meer dan de tondeuse bedienen
Ik heb alweer 3 dagen een veredelde afro aangezien het nog wel naar beneden valt. Kennelijk gaat mijn haar extra krullen door zonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedkoper dan mijn knipbeurt gaat het niet worden
Ik heb alleen nichten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit niet op FOK!, dus geen idee wat je zegt eigenlijk.
Rez, heb jij een nicht(je)?
Verklaart enkel dat ik de jongste ben in de familie.quote:
Wel erg zoetsappig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan Rezania
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg zoetsappig...
Maar Sof, nu je bijna een kapster bent na deze ervaring. Kan jij verklaren waarom mijn haar de ene dag tot bijna de schouders komt en de laatste dagen enkel krullen... IK EIS ANTWOORDEN en google levert ze nietdoor de warmte van je kussen als je slaapt werkt het als een soort krultang dus krijg je meer krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan Rezania
nee sorry ik heb echt geen ideeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg zoetsappig...
Maar Sof, nu je bijna een kapster bent na deze ervaring. Kan jij verklaren waarom mijn haar de ene dag tot bijna de schouders komt en de laatste dagen enkel krullen... IK EIS ANTWOORDEN en google levert ze nietSpannend hoor. * Rezania doet fapfapfap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto dient overigens tevens als het late inlossen van een belofte aan RezaniaGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mijn schoonzusje doet mijn haar.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje doet mijn haar.
in ruil daarvoor doe ik haar zusje
quote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |