quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]ja, hij heeft mijn laptop opgegeten!
Zeg dat je broertje op je laptop aan het kwijlen was en dat ie nu stuk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]ja, hij heeft mijn laptop opgegeten!
maar ik heb het beloofdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zou gewoon tegen die vriendin zeggen dat jouw boekverslag te slecht is, en dat ze lekker haar eigen huiswerk moet maken
Oh sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een persoonlijke aanval op mij.
bitch please, dikke game laptop dit datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Sof. Ging er even wild aan toe :s
[..]
Kan ik echt niet.
hoi mag ik iets ophelderen???quote:
mijn broertjes zijn het stadium random kwijlen al gepasseerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dat je broertje op je laptop aan het kwijlen was en dat ie nu stuk is.
Je bent zelf dikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, dikke game laptop dit dat
neger alsjeblieft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf dik
WAJOOOOOOOOOOO
Ja hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi mag ik iets ophelderen???
[..]
mijn broertjes zijn het stadium random kwijlen al gepasseerd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor.
oh dan gaat dat niet werken
hoezo ik ben 'ook wel' normaal !!!??quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
sof ook wel
ezell was uh wel raar toen Tjacka mee ging
Ik maakte even onderscheid tussen normale mensen op den foks en mensen die niet zo normaal zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
hoezo ik ben 'ook wel' normaal !!!??
Mijn excuses. Ik ben nog altijd hevig geëmotioneerd over mijn plotselinge verlies van een dierbare mechanische vriend. Het was alles behalve mijn bedoeling om nu ook mijn andere digitale/ wellicht wel beste vrienden weg te jagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neger alsjeblieft.
ik ga wel weer weg, doag
Vind je me niet normaal in het echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maakte even onderscheid tussen normale mensen op den foks en mensen die niet zo normaal zijn
ja juist welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je me niet normaal in het echt?
mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaat
net bij mijn oma en opa geweest
even bijpraten
Ik vergeef het je als je je excuses aanbiedt aan Pieterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh sorry
Het behoeft natuurlijk geen betoog dat dit nooit mijn bedoeling kan zijn geweest
nu je noemt een paar personen expliciet in een rijtje die je als normaal bestempelt. En dan vergeet je mij en ezell en vervolgens noem zeg je: ook welquote:
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nu je noemt een paar personen expliciet in een rijtje die je als normaal bestempelt. En dan vergeet je mij en ezell en vervolgens noem zeg je: ook wel
!!!!
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3937] Fok-it onze meetslet rawr
quote:
Dat was toen wij die gigantische ruzie hadden. Man, man, man wat was dat spannendquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef xcachet het volgende:
ik ga even zoeken sof
ik snap mezelf nu ook niet
hou je bekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toen wij die gigantische ruzie hadden. Man, man, man wat was dat spannend
oh okequote:
Doe nou eens normaal. Je weet dat ik een emotionele bui heb vandaag waarin ik zelfs Jimbo kwets en dat probeer jij makkelijk te scoren over mijn rug...quote:
wooow nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
sof ik mag over 2 weken examen doen voor autorijden
Okequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vergeef het je als je je excuses aanbiedt aan Pieter
Ja goed. Even druk met school want 4 april laatste echte school dag. Daarna alleen nog maar stage en op de woensdag ff naar school. Stressquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh okevond het al vreemd
hoe gaat het met je?
Oh, nee dat wist ik niet. Sorry LRgodquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal. Je weet dat ik een emotionele bui heb vandaag waarin ik zelfs Jimbo kwets en dat probeer jij makkelijk te scoren over mijn rug...
Voel je je hier nou echt beter door? Nu Tjacka geen moderator is kan ik je zo een ban aannaaien hoor
Ja is leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow nice
ik wil ook
ik ga na de examens beginnen denk ik
nice nice. ik heb nog maar twee weken lesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja goed. Even druk met school want 4 april laatste echte school dag. Daarna alleen nog maar stage en op de woensdag ff naar school. Stress
[..]
Oh, nee dat wist ik niet. Sorry LRgod
[..]
Ja is leuk
Noem je mijn vriendin nu raar?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maakte even onderscheid tussen normale mensen op den foks en mensen die niet zo normaal zijn
Ik zou niet in mijn eigen haar durven knippenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nice nice. ik heb nog maar twee weken les
ik ga nu dit doen
Je was er niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Noem je mijn vriendin nu raar?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |