En als piloot heb je daar geen last van?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
DeParo kwam daar ook al mee. Beetje golven met je vliegtuig kan wel wat mensen gek maken inderdaad. Beetje zeeziek enzo..
De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe weten ze nu zo zeker dat het vliegtuig gekaapt is? Ik begrijp dat niet zo goed...
Ja, een stukje, maar wellicht niet genoeg. Gebeurt wel vaker dat kapers zonder brandstof komen te zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:23 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja maar het vliegtuig had waarschijnlijk nog wel genoeg brandstof om een stukje te vliegen. Anders had het de eindbestemming ook nooit gehaald. Als het een geplande kaping is, kun je uitrekenen hoeveel brandstof je nodig hebt om ergens heen te vliegen en of dit haalbaar is met deze vlucht.
Weten ze ook niet. Puur speculatie. De Maleisische autoriteiten speculeren er zelf ook maar wat op los.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe weten ze nu zo zeker dat het vliegtuig gekaapt is? Ik begrijp dat niet zo goed...
In dat stukje kan het ergens geland zijn, en tijdens die landing misschien wel gecrasht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een stukje, maar wellicht niet genoeg. Gebeurt wel vaker dat kapers zonder brandstof komen te zitten.
Manouvreren in de cockpit en de piloot onder schot houden is ook een optie. Kaper vliegt niet, maar de gekaapte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:25 schreef gelezwembroek het volgende:
Als je als kaper het vliegtuig zo ver weet te vliegen. Dan moet je hem toch ook goed kunnen landen zonder veel problemen?
Als je als bemanning zelfmoord wil plegen of zo. Who knows.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?
Ok, dus dat is gewoon het hoofdscenario nu, maar zeker weten doen ze het niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weten ze ook niet. Puur speculatie. De Maleisische autoriteiten speculeren er zelf ook maar wat op los.
Ze weten het gewoon niet
Je doet het zelf. Zelfde als dat de schipper nooit zeeziek is. Alleen zijn passagiers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En als piloot heb je daar geen last van?
Tenzij de cockpitcrew onderdeel was van het planquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?
Dat is onlogisch, onlogisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat ruimte daar in Azië, maar hoogstonwaarschijnlijk. Ding is "gewoon" ergens in zee gestort.
Bij de crash van Air France in 2009 waren er brokstukken en lichamen die op de oceaan dreven, maar het grootste deel van de passagiers is later teruggevonden in de cabine op de bodemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met stukken materiaal dan wel lichamen die boven komen drijven, mits het in zee is gestort? Als zo'n ding het water raakt lijkt het mij dat er nogal wat brokstukken zijn. Of het moet een hele gecontroleerde ditch in zee zijn.
Stel dat zo'n ding ligt op 4 tot 6km diepte, kan een lichaam dan wel boven komen drijven? Weet dat door gassen en zo het wel een keer omhoog gaat, maar ben benieuwd of de afstand niet zo groot is dat voordat het boven is alweer zinkt. In dat geval moet je hopen op een onbeschadigd en opgeblazen reddingsvest misschien, alhoewel een paar van die dingen in een grote oceaan ook zo over het hoofd gezien kunnen worden natuurlijk.
Dan is hij gekaapt door de bemanning volgensmij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je als bemanning zelfmoord wil plegen of zo. Who knows.
Hij vloog op 14 km hoogte toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot kan ook met de hoogtebewegingen de kaper letterlijk uit zijn evenwicht hebben willen helpen.
Een stuk of 50 lichamen zijn geborgen dacht ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij de crash van Air France in 2009 waren er brokstukken en lichamen die op de oceaan dreven, maar het grootste deel van de passagiers is later teruggevonden in de cabine op de bodem
Tsja, als je je riem vast hebt drijf je niet naar boven...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met stukken materiaal dan wel lichamen die boven komen drijven, mits het in zee is gestort? Als zo'n ding het water raakt lijkt het mij dat er nogal wat brokstukken zijn. Of het moet een hele gecontroleerde ditch in zee zijn.
Stel dat zo'n ding ligt op 4 tot 6km diepte, kan een lichaam dan wel boven komen drijven? Weet dat door gassen en zo het wel een keer omhoog gaat, maar ben benieuwd of de afstand niet zo groot is dat voordat het boven is alweer zinkt. In dat geval moet je hopen op een onbeschadigd en opgeblazen reddingsvest misschien, alhoewel een paar van die dingen in een grote oceaan ook zo over het hoofd gezien kunnen worden natuurlijk.
Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij vloog op 14 km hoogte toch?
Lijkt me vrij hoog voor zo'n vliegtuig.
Waaruit blijkt dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.
Misschien zweeft het nu ergens in de ruimtequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.
Gelukkig hebben de chinezen een karretje op de maan die mee helpt met zoekenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Misschien zweeft het nu ergens in de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |