abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:27:00 #226
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137770817
Hoe weten ze nu zo zeker dat het vliegtuig gekaapt is? Ik begrijp dat niet zo goed...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_137770832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

DeParo kwam daar ook al mee. Beetje golven met je vliegtuig kan wel wat mensen gek maken inderdaad. Beetje zeeziek enzo..
En als piloot heb je daar geen last van?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:27:39 #228
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_137770836
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe weten ze nu zo zeker dat het vliegtuig gekaapt is? Ik begrijp dat niet zo goed...
De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?
pi_137770837
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:23 schreef gelezwembroek het volgende:

[..]

Ja maar het vliegtuig had waarschijnlijk nog wel genoeg brandstof om een stukje te vliegen. Anders had het de eindbestemming ook nooit gehaald. Als het een geplande kaping is, kun je uitrekenen hoeveel brandstof je nodig hebt om ergens heen te vliegen en of dit haalbaar is met deze vlucht.
Ja, een stukje, maar wellicht niet genoeg. Gebeurt wel vaker dat kapers zonder brandstof komen te zitten.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:28:15 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137770855
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe weten ze nu zo zeker dat het vliegtuig gekaapt is? Ik begrijp dat niet zo goed...
Weten ze ook niet. Puur speculatie. De Maleisische autoriteiten speculeren er zelf ook maar wat op los.

Ze weten het gewoon niet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:28:18 #231
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_137770856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, een stukje, maar wellicht niet genoeg. Gebeurt wel vaker dat kapers zonder brandstof komen te zitten.
In dat stukje kan het ergens geland zijn, en tijdens die landing misschien wel gecrasht.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:28:31 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137770861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:25 schreef gelezwembroek het volgende:
Als je als kaper het vliegtuig zo ver weet te vliegen. Dan moet je hem toch ook goed kunnen landen zonder veel problemen?
Manouvreren in de cockpit en de piloot onder schot houden is ook een optie. Kaper vliegt niet, maar de gekaapte.

Die deurtjes gaan een keer open om drinken naar binnen te brengen. Als zo'n kist bij een service carrier een beetje op hoogte zit, beginnen ze al uit te delen. Ook vaak in de cockpit.
Dat hoeft niet eens lang te zijn na vertrek. 15 minuten a half uurtje, iedereen weet dat van vliegen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:28:51 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137770867
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef gelezwembroek het volgende:

[..]

De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?
Als je als bemanning zelfmoord wil plegen of zo. Who knows.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:28:52 #234
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137770870
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Weten ze ook niet. Puur speculatie. De Maleisische autoriteiten speculeren er zelf ook maar wat op los.

Ze weten het gewoon niet :)
Ok, dus dat is gewoon het hoofdscenario nu, maar zeker weten doen ze het niet?
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:29:11 #235
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137770880
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En als piloot heb je daar geen last van?
Je doet het zelf. Zelfde als dat de schipper nooit zeeziek is. Alleen zijn passagiers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:29:37 #236
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137770892
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef gelezwembroek het volgende:

[..]

De radar is bewust uitgezet. Waarom zou je dit als bemanning doen?
Tenzij de cockpitcrew onderdeel was van het plan
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137770895
De piloot kan ook met de hoogtebewegingen de kaper letterlijk uit zijn evenwicht hebben willen helpen.
pi_137770898
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zat ruimte daar in Azië, maar hoogstonwaarschijnlijk. Ding is "gewoon" ergens in zee gestort.
Dat is onlogisch, onlogisch.

Ze hebben immers meer dan 7 uur gevlogen met die kist wat inhoud dat hij eigenlijk ergens het land heeft moeten bereiken. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij boven de oceaan rondjes heeft gevlogen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137770913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met stukken materiaal dan wel lichamen die boven komen drijven, mits het in zee is gestort? Als zo'n ding het water raakt lijkt het mij dat er nogal wat brokstukken zijn. Of het moet een hele gecontroleerde ditch in zee zijn.

Stel dat zo'n ding ligt op 4 tot 6km diepte, kan een lichaam dan wel boven komen drijven? Weet dat door gassen en zo het wel een keer omhoog gaat, maar ben benieuwd of de afstand niet zo groot is dat voordat het boven is alweer zinkt. In dat geval moet je hopen op een onbeschadigd en opgeblazen reddingsvest misschien, alhoewel een paar van die dingen in een grote oceaan ook zo over het hoofd gezien kunnen worden natuurlijk.
Bij de crash van Air France in 2009 waren er brokstukken en lichamen die op de oceaan dreven, maar het grootste deel van de passagiers is later teruggevonden in de cabine op de bodem
pi_137770926
En een United 93 scenario?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:32:05 #241
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_137770947
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je als bemanning zelfmoord wil plegen of zo. Who knows.
Dan is hij gekaapt door de bemanning volgensmij?
pi_137770958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef Loekie1 het volgende:
De piloot kan ook met de hoogtebewegingen de kaper letterlijk uit zijn evenwicht hebben willen helpen.
Hij vloog op 14 km hoogte toch?

Lijkt me vrij hoog voor zo'n vliegtuig.
pi_137770973
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij de crash van Air France in 2009 waren er brokstukken en lichamen die op de oceaan dreven, maar het grootste deel van de passagiers is later teruggevonden in de cabine op de bodem
Een stuk of 50 lichamen zijn geborgen dacht ik
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:33:59 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137771010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met stukken materiaal dan wel lichamen die boven komen drijven, mits het in zee is gestort? Als zo'n ding het water raakt lijkt het mij dat er nogal wat brokstukken zijn. Of het moet een hele gecontroleerde ditch in zee zijn.

Stel dat zo'n ding ligt op 4 tot 6km diepte, kan een lichaam dan wel boven komen drijven? Weet dat door gassen en zo het wel een keer omhoog gaat, maar ben benieuwd of de afstand niet zo groot is dat voordat het boven is alweer zinkt. In dat geval moet je hopen op een onbeschadigd en opgeblazen reddingsvest misschien, alhoewel een paar van die dingen in een grote oceaan ook zo over het hoofd gezien kunnen worden natuurlijk.
Tsja, als je je riem vast hebt drijf je niet naar boven...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137771012
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij vloog op 14 km hoogte toch?

Lijkt me vrij hoog voor zo'n vliegtuig.
Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.
pi_137771033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.
Waaruit blijkt dat eigenlijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137771047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef eight het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat eigenlijk?
Heb ik gelezen ergens.
pi_137771051
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij vloog hoger dan is toegestaan voor dat toestel.
Misschien zweeft het nu ergens in de ruimte :+
pi_137771080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Misschien zweeft het nu ergens in de ruimte :+
Gelukkig hebben de chinezen een karretje op de maan die mee helpt met zoeken
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137771091
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef eight het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat eigenlijk?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)nde-hoogte-1482566W/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')