Geen idee net ff aangemaakt. Dat ding zegt dat dat die in de buurt zoek,maar ken zowat niemandquote:
Erger dan wiequote:
Dat weet ik zeer zeker. Want ze keken me echt aan met zo'n achterlijke blik toen ze dat zeiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet sarcastisch was?
Ja, Twente FCquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Is hier iemand die verstand heeft van computers?
Ja, niveau 2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
En als dat te duur is:quote:Recommended System Specifications
System memory: 8GB
Graphics card: NVidia GTX 680 / AMD Radeon HD 7970 or faster (minimum 4,000 PassMark points), with at least 2GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
quote:Minimum System Requirements
System memory: 4GB (for simple scenes)
Graphics card: NVidia GeForce GTS 450 or ATI/AMD Radeon HD 4890 (minimum 1,500 PassMark points), with at least 1GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.
kom maar, ik repareer hem wel voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:
[..]
En als dat te duur is:
[..]
Wilde eerst ook alleen de recommended requirements posten, maar toen ik het zelf even doorlas kwam ik ook al tot die conclusie ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeft
Uh, nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, nee.
[..]Hopelijk raakt je videokaart oververhit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He rene wat vond je van mijn nummertjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er naar geluisterd heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He rene wat vond je van mijn nummertje
Wat is je budgetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde eerst ook alleen de recommended requirements posten, maar toen ik het zelf even doorlas kwam ik ook al tot die conclusie ja.
Beter neemt hij gewoon een desktop, dan is hij voor een eurootje of 800 klaar.
is dan ook niet zo belangrijk in dit geval, dus gewoon redelijke i5 pakken. rond de 170 euro oid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.
Maar in de requirements staat volgens mij niks in over welke processor enzo? Of kijk ik verkeerd?
Elitebook 8570's zijn mooie laptoppiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen budget, zo goedkoop mogelijk, maar dat ik het wel normaal kan draaien.
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.
Maar in de requirements staat volgens mij niks in over welke processor enzo? Of kijk ik verkeerd?
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Elitebook 8570's zijn mooie laptoppies
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)
Dan heb je nog redelijk wat "over".
of
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.html (¤665,01)
Hier kan je er voor kiezen om een nog iets zwaardere videokaart erin te gooien, en sowieso een SSD erbij pakken. (Maar dat is een persoonlijke voorkeur)
Het duurdere gamesysteem met evt een wat goedkopere videokaart imo. Als je niet gamet is een R290 echt zwaar overdrevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)
Dan heb je nog redelijk wat "over".
of
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.html (¤665,01)
Hier kan je er voor kiezen om een nog iets zwaardere videokaart erin te gooien, en sowieso een SSD erbij pakken. (Maar dat is een persoonlijke voorkeur)
Voldoet aan de recommended specs jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.![]()
[..]
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.![]()
[..]
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?
Het gaat om de onderste, iets naar beneden scrollen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.
oh ja, superquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het gaat om de onderste, iets naar beneden scrollen.
Niks eigenlijk, heb het enkel nodig voor Lumion.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het liefst huur ik er een voor 6 maanden, maar dan ben je ook zoveel kwijt.
Koop eventueel een moederbord met ook onboard graphics, kan je na 6 maanden videokaart eruit schroeven en tweedehands verkopen. Verder is een snelle pc nooit weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het liefst huur ik er een voor 6 maanden, maar dan ben je ook zoveel kwijt.
of compleet jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijk
Precies, daarom kies ik er maar voor om er een te kopen in plaats van huren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijk
Denk dat je er dan nog wel 400-500 voor krijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, daarom kies ik er maar voor om er een te kopen in plaats van huren.
Verloren zoon napo ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Adames het volgende:
wie woont hier in tilburg?
alleen onze verloren zoon kapi toch?
De_Donquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Adames het volgende:
wie woont hier in tilburg?
alleen onze verloren zoon kapi toch?
Geen idee ik ben hier zelf pas netquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering ja, hoe lang is die al weg
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering ja, hoe lang is die al weg
Hoe ken jij hem danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Geen idee ik ben hier zelf pas net
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:39 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
het wordt me te heet onder de poten hier, ik ga zalm vangen
De Sparta-bewegingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Detective stijn is weer bezig.
WOW ieder uur. Lijkt wel de stad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Adames het volgende:
oh er rijden gewoon mooi elk uur treinen van tilburg naar eindhoven
's nachts bedoel ik, tot 4 uur, heb nooit echt gebruik gemaakt van dat nachtnetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WOW ieder uur. Lijkt wel de stad.
Ik te vaakquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
's nachts bedoel ik, tot 4 uur, heb nooit echt gebruik gemaakt van dat nachtnet
Keer een gratis pakkie gescoord in de nachttrein. Altijd gezellig die reisjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik te vaak![]()
Daar word je echt treurig van. Tenzij je coke nog niet op is.
Spannend, de popcorn staat al klaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo het debuut van Huub Huub bij Stuttgart.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spannend, de popcorn staat al klaar
goed dat je het zegt, ook vanavond eens kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
Krijg als het goed is 580 terug van de belasting, laten we het hopen.
JOOOOOODEN LOPEN AL-TIJD WEGquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
Het 010 uurtje is begonnen. Wegwezen!
Als jij dit allemaal serieus neemt ben jij niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, Rens, Rens, waarom toch altijd die overacting.
Het was echt gezelligquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo bardame. Heb je het vroege opstaan goed weten te overleven?
Genoeg inspiratie kunnen opdoen met de top500 van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was echt gezellig
Wij maakte er een disco van, ikke achter de muziek
Wij mogen er nooit meer achter staan geloof ik
Ja en weet je, de mensen vonden het nog leuk ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genoeg inspiratie kunnen opdoen met de top500 van de afgelopen dagen
en mooi.
C_A waarom heb ik de ene dag echte krullen en de andere slechts slag in mijn haar? Ik kan niet omgaan met dat soort veranderingen
Ik moet nog eten. Ik drink nu bier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net 4 zeer behoorlijke broodjes shoarma/sla/saus naar binnen gewerktWat eten jullie of wat hebben jullie gegeten?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net 4 zeer behoorlijke broodjes shoarma/sla/saus naar binnen gewerktWat eten jullie of wat hebben jullie gegeten?
Het is weekend, dus doe lekker gek, meid!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. Ik drink nu bier.
Beetje rare volgorde vind je niet?
Patat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker gek! Me like!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is weekend, dus doe lekker gek, meid!
Hup, kleren uit, foto's maken en naar mij DM'enquote:
waaromquote:
Als je me in het echt mee zou maken dan denk jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:10 schreef Tyron het volgende:
ben blij dat ik niemand van jullie in het echt ken
Uhmmm.... zo ver ga ik nou ook weer niet boefjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hup, kleren uit, foto's maken en naar mij DM'en
Ik ook en dat gaat ook wel weer lukken. Als ik zo doorga moet ik echt nog gaan sporten, bah zwetenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin in muziek, drank en ........
Dus als ik meer zing onder de douche heb ik op sommige dagen geen halve afro zoals nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Uh je haar.... uhmz geen idde
Mijn haar zit nu perfectIk heb het gewassen en heb staan zingen onder de douche. Misschien helpt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch zo aandachtsgeil![]()
Raar mannetje datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruno bedreigde mij over de DM kennelijk hebben jullie twee een vete onderling.
Het was te proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmm.... zo ver ga ik nou ook weer niet boefje
Ah. Aangezien het steeds moest gebeuren heb je er gelukkig weinig van aangetrokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en weet je, de mensen vonden het nog leuk ook
Maar hij werd steeds zachter gezet door de kantine-baas-mevrouw
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook en dat gaat ook wel weer lukken. Als ik zo doorga moet ik echt nog gaan sporten, bah zweten
[..]
Dus als ik meer zing onder de douche heb ik op sommige dagen geen halve afro zoals nu?Seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch zo aandachtsgeil
Ja klopt, je moet zingen onder de douche. Ik zong het vliegerlied, misschien helpt dat![]()
Film het even voor me.quote:
Ik noteer het. Al zal ik het vliegerlied wel goed moeten instuderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Seks?
Ja klopt, je moet zingen onder de douche. Ik zong het vliegerlied, misschien helpt dat
Je moet wel het dansje er bij doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noteer het. Al zal ik het vliegerlied wel goed moeten instuderen.
En seks behoort tot de mogelijkheden. Valt ook goed te combineren.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ging te snel. ik ben al geweest
Nee eigenlijk niet. Spanning en sensatie al met al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet wel het dansje er bij doen![]()
Ja? Heb je wat potentiele kandidaten voor vanavond?
Waarvoor behoort seks dan tot de mogelijkheden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Spanning en sensatie al met al.
En even het dansje instuderen. Ik zal de resultaten noteren en doorgeven.
Geen idee, ik heb nog geen toetje op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:18 schreef Tyron het volgende:
hoezo voelt na een toetj mijn buik altijd vol
ga eten nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen toetje op.
Ik heb nog geen eens gegeten
samen met hmfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat. Ik wacht op een appje, en dan eet ik misschien wat in de stad.
Daar was je niet de enige in denk ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een kloon van Knut was.
Jij vroeg of ik iemand op het oog had om mijn pijlen op te richten en die heb ik niet, maar aangezien ik naar een kleinschalige verjaardag ga om daarna de stad in te gaan is het altijd een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarvoor behoort seks dan tot de mogelijkheden?
wow wacht effe..... je gaat de stad in. Welke stadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik iemand op het oog had om mijn pijlen op te richten en die heb ik niet, maar aangezien ik naar een kleinschalige verjaardag ga om daarna de stad in te gaan is het altijd een mogelijkheid.
Daar merken ze niks van als je ze zuigt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver JR dan stink ik heel de avond uit me bakkes
Den Haag, hadden we anders gemeet in Rotterdam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow wacht effe..... je gaat de stad in. Welke stad
Grappig zeg, nu lig je zeker op de grond van het lachen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar merken ze niks van als je ze zuigt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ja, heel misschien ga ik naar Rotterdam. Dus de kans was groot geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag, hadden we anders gemeet in Rotterdam?
Nou het was geen grap...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grappig zeg, u lig je zeker op de grond van het lachen?
Ach, krijg je iig saus binnen als je dat niet bij de shoarma had.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grappig zeg, nu lig je zeker op de grond van het lachen?
Rotterdam is namelijk zo kleinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja, heel misschien ga ik naar Rotterdam. Dus de kans was groot geweest
Wow. Is dit nu een coming out post of wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR spreekt blijkbaar uit ervaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wacht je meende het, hihaho
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Is dit nu een coming out post of wat?
Beetje vlak vlees qua vlees met stukken pees erin. Doe dan tenminste gyrosquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Ik ben dol op shoarma
Kebab vind ik ook lekkerder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje vlak vlees qua vlees met stukken pees erin. Doe dan tenminste gyros
Dat verbaast me niets, vrijwel iedere kunstenaar is homo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb patat gegeten.
JR zuigt aan piemels.
Ow jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam is namelijk zo klein
quote:
Het was lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik eet restje rijst met kip en daarnaast een broodje tartaar
Ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf morgen moet ik zelf elke dag het eten verzinnen
Nee mijn ouders gaan op vakantie.quote:
Eerder "holy shit die praat veel"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Als je me in het echt mee zou maken dan denk je![]()
wow
Ja toch hmf
Een paar bukkakeparties afgaan en je hebt ook je calorieën wel binnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn ouders gaan op vakantie.
Dus eigenlijk maar voor één week. Als ik dat overleef hihi.
PICS VAN JE OUDERSquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij praat het meestquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerder "holy shit die praat veel"
Nee hoor, je bent een topwijf
1 dag pasta, 1 dag aardappels, 1 dag rijst, 1 dag pizza,1 dag couscous,1 daag maaltijdsalade en 1 dag lasagna.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wat, wanneer heb ik dat gevraagd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij praat het meest
Je vraagt zuipen, maar je krabbelt terug
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat, wanneer heb ik dat gevraagd?
quote:
Hoeveel eckies heb je gekregen voor de boodschappen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vroeg jij eerst per whatsapp!quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar bukkakeparties afgaan en je hebt ook je calorieën wel binnen.
Ik dacht meer aan : 1 dag frituur, 1 dag pizza, 1 dag maaltijdsalade, 1 dag gebakken aardappels, 1 dag hamburgers, 1 dag spareribs en voor de rest zie ik het welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
1 dag pasta, 1 dag aardappels, 1 dag rijst, 1 dag pizza,1 dag couscous,1 daag maaltijdsalade en 1 dag lasagna.
Klaar is Kees
Nog niks, want ze zijn er nog. Kijk wel hoeveel ik krijgquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel eckies heb je gekregen voor de boodschappen?
Ok daar haal je natuurlijk sossa van en verder nog wat droog brood en water.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht meer aan : 1 dag frituur, 1 dag pizza, 1 dag maaltijdsalade, 1 dag gebakken aardappels, 1 dag hamburgers, 1 dag spareribs en voor de rest zie ik het wel
[..]
Nog niks, want ze zijn er nog. Kijk wel hoeveel ik krijg
jajajajajajajajajjajajajajaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vroeg jij eerst per whatsapp!
Verder was het meer een vraag als in: "ga je zuipen vanavond?"
me2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jogens, ik zit echt ongemakkelijk vol.
inso mattie!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
10 uur gewerkt
ik voel me net een negerslaaf
Lasagne hoor je zelf te makenquote:
Lekker makkelijkquote:
Wanneer heb ik daar tijd voor gehad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lasagne hoor je zelf te maken
ja gaat wel hard gewerktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed Inso. Daar?
Wanneer gaan we nou eens meeten man.
Harde werken voor weinig geld kunnen jullie Polen wel hihaho.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel hard gewerkt
als ik in nederland ben toch
maar weet niet wanneer dat is
Pics van C_A zonder broek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een andere broek aan doen.
Einde bericht
Ik krijg maar 5 euroquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok daar haal je natuurlijk sossa van en verder nog wat droog brood en water.
Staan op Netflix wel een paar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand hier nog interessante documentaires oid?
bij mij werken nu geen polen meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harde werken voor weinig geld kunnen jullie Polen wel hihaho.
Even nummertjes uitwisselen als het zover is toch, ja toch niet dan.
ik ga zo voor het eerst in 6 weken sociaal doenquote:
Ik zit af en toe naar die Battlefielddocu's op youtube te kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
Erg realistisch, 0-3, 3-3, 3-6. Zie je wekelijks gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AFCA.
[ afbeelding ]
Dit vond ik wel een leuke overwinning.
Dat Poulsen er twee maakt is ook best realistisch. Die man heeft ongekende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Erg realistisch, 0-3, 3-3, 3-6. Zie je wekelijks gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Poulsen er twee maakt is ook best realistisch. Die man heeft ongekende kwaliteiten.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
Dat van Duarte is geen rood?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste 3 goals waren ook met 11 man hoor
Jij speelt wel erg snel met die jeugdspelersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
Dit was voor de beker. Ik moest wel dit elftal opstellen aangezien ik maar 1 dag rust had.
De Saquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]+
Dit was voor de beker. Ik moest wel dit elftal opstellen aangezien ik maar 1 dag rust had.
Ik heb ook een vrij smalle eerste selectie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij speelt wel erg snel met die jeugdspelers
Kijk er nu naarquote:
Als je geld hebt moet je Batshuayi halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij smalle eerste selectie.
Ik speel niet meer met spitsen. Da's overrated.
Jouw mening boeit ook niemand op het moment, vetklep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit boeit helemaal niemand, Flappie.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je geld hebt moet je Batshuayi halen.
JE MOET JE TERINGMUIL HOUDEN ANDERS KOM IK JE IN LEIDEN OPZOEKEN KUTFRIESquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand op het moment, vetklep.
Ik hoop dat de kutfriezen morgen Feyenoord inpakken op de counter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JE MOET JE TERINGMUIL HOUDEN ANDERS KOM IK JE IN LEIDEN OPZOEKEN KUTFRIES
Ik hoop dat je een druiper oplooptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kutfriezen morgen Feyenoord inpakken op de counter.
Dat kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een druiper oploopt
Echt heel boeiend en heftig om te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk er nu naarBegint al gelijk goed
quote:Nu heb ik een hekel aan pedo's, maar waarom is een blanke wel met foto en/of naam te bezichtigen, en zie je dat niet bij moslims en nikkers etc?
die zwartjes voelen pijn toch ook heel anders dan wijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t764042/
[..]. Stormfront. Het enige forum ter wereld waar niet de pedoseksuele daad het grootste probleem is, maar het feit dat een 'nikker' niet op eenzelfde manier in beeld gebracht wordt na pedoseksuele handelingen.
'Zwartjes'?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Saind het volgende:
[..]
die zwartjes voelen pijn toch ook heel anders dan wij
Welterusten ouwe reusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de wind even op mijn kamer toegelaten. Het raam gaat weer dicht, de gordijnen worden geslotne.
Ik ga in bed liggen en weer van GoT genieten.
Auf Wiedersehen zoals de Duitsers zeggen.
S03E07
quote:Recentelijk probeerde ik naar Frankrijk te bellen, helaas was de lijn alweer bezet![]()
Die is tof jaquote:
Heb je gisteren gekorfbald?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 1 aflevering te gaan van GoT.
Maar ik moet eerst HW machen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |