Geen idee net ff aangemaakt. Dat ding zegt dat dat die in de buurt zoek,maar ken zowat niemandquote:
Erger dan wiequote:
Dat weet ik zeer zeker. Want ze keken me echt aan met zo'n achterlijke blik toen ze dat zeiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet sarcastisch was?
Ja, Twente FCquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Is hier iemand die verstand heeft van computers?
Ja, niveau 2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
En als dat te duur is:quote:Recommended System Specifications
System memory: 8GB
Graphics card: NVidia GTX 680 / AMD Radeon HD 7970 or faster (minimum 4,000 PassMark points), with at least 2GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
quote:Minimum System Requirements
System memory: 4GB (for simple scenes)
Graphics card: NVidia GeForce GTS 450 or ATI/AMD Radeon HD 4890 (minimum 1,500 PassMark points), with at least 1GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.
kom maar, ik repareer hem wel voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:
[..]
En als dat te duur is:
[..]
Wilde eerst ook alleen de recommended requirements posten, maar toen ik het zelf even doorlas kwam ik ook al tot die conclusie ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeft
Uh, nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, nee.
[..]Hopelijk raakt je videokaart oververhit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He rene wat vond je van mijn nummertjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er naar geluisterd heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He rene wat vond je van mijn nummertje
Wat is je budgetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde eerst ook alleen de recommended requirements posten, maar toen ik het zelf even doorlas kwam ik ook al tot die conclusie ja.
Beter neemt hij gewoon een desktop, dan is hij voor een eurootje of 800 klaar.
is dan ook niet zo belangrijk in dit geval, dus gewoon redelijke i5 pakken. rond de 170 euro oid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.
Maar in de requirements staat volgens mij niks in over welke processor enzo? Of kijk ik verkeerd?
Elitebook 8570's zijn mooie laptoppiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen budget, zo goedkoop mogelijk, maar dat ik het wel normaal kan draaien.
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, het hoeft geen laptop te zijn, een desktop zou ook kunnen. Zal vooral mijn Macbook gebruiken. Desktop zal enkel voor Lumion zijn.
Maar in de requirements staat volgens mij niks in over welke processor enzo? Of kijk ik verkeerd?
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Elitebook 8570's zijn mooie laptoppies
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)
Dan heb je nog redelijk wat "over".
of
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.html (¤665,01)
Hier kan je er voor kiezen om een nog iets zwaardere videokaart erin te gooien, en sowieso een SSD erbij pakken. (Maar dat is een persoonlijke voorkeur)
Het duurdere gamesysteem met evt een wat goedkopere videokaart imo. Als je niet gamet is een R290 echt zwaar overdrevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html (¤1.099,77)
Dan heb je nog redelijk wat "over".
of
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.html (¤665,01)
Hier kan je er voor kiezen om een nog iets zwaardere videokaart erin te gooien, en sowieso een SSD erbij pakken. (Maar dat is een persoonlijke voorkeur)
Voldoet aan de recommended specs jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.![]()
[..]
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet 'zo goedkoop mogelijk'.![]()
[..]
¤700,- dat is prima! Dit voldoet aan de recommended system specifications, toch?
Het gaat om de onderste, iets naar beneden scrollen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.
oh ja, superquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het gaat om de onderste, iets naar beneden scrollen.
Niks eigenlijk, heb het enkel nodig voor Lumion.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet wat je nog meer op je pc doet, maar ben niet kapot van de Athlon serie. Of was, laatste tijd niet echt bijgehouden.
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het liefst huur ik er een voor 6 maanden, maar dan ben je ook zoveel kwijt.
Koop eventueel een moederbord met ook onboard graphics, kan je na 6 maanden videokaart eruit schroeven en tweedehands verkopen. Verder is een snelle pc nooit weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het liefst huur ik er een voor 6 maanden, maar dan ben je ook zoveel kwijt.
of compleet jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijk
Precies, daarom kies ik er maar voor om er een te kopen in plaats van huren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan hem over 6 maand zo weer op Tweakers gooien en verkopen natuurlijk
Denk dat je er dan nog wel 400-500 voor krijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, daarom kies ik er maar voor om er een te kopen in plaats van huren.
Verloren zoon napo ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Adames het volgende:
wie woont hier in tilburg?
alleen onze verloren zoon kapi toch?
De_Donquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Adames het volgende:
wie woont hier in tilburg?
alleen onze verloren zoon kapi toch?
Geen idee ik ben hier zelf pas netquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering ja, hoe lang is die al weg
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering ja, hoe lang is die al weg
Hoe ken jij hem danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Geen idee ik ben hier zelf pas net
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:39 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
het wordt me te heet onder de poten hier, ik ga zalm vangen
De Sparta-bewegingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Detective stijn is weer bezig.
WOW ieder uur. Lijkt wel de stad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Adames het volgende:
oh er rijden gewoon mooi elk uur treinen van tilburg naar eindhoven
's nachts bedoel ik, tot 4 uur, heb nooit echt gebruik gemaakt van dat nachtnetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WOW ieder uur. Lijkt wel de stad.
Ik te vaakquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
's nachts bedoel ik, tot 4 uur, heb nooit echt gebruik gemaakt van dat nachtnet
Keer een gratis pakkie gescoord in de nachttrein. Altijd gezellig die reisjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik te vaak![]()
Daar word je echt treurig van. Tenzij je coke nog niet op is.
Spannend, de popcorn staat al klaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo het debuut van Huub Huub bij Stuttgart.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spannend, de popcorn staat al klaar
goed dat je het zegt, ook vanavond eens kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
Krijg als het goed is 580 terug van de belasting, laten we het hopen.
JOOOOOODEN LOPEN AL-TIJD WEGquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
Het 010 uurtje is begonnen. Wegwezen!
Als jij dit allemaal serieus neemt ben jij niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, Rens, Rens, waarom toch altijd die overacting.
Het was echt gezelligquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo bardame. Heb je het vroege opstaan goed weten te overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |