Geen idee net ff aangemaakt. Dat ding zegt dat dat die in de buurt zoek,maar ken zowat niemandquote:
Erger dan wiequote:
Dat weet ik zeer zeker. Want ze keken me echt aan met zo'n achterlijke blik toen ze dat zeiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet sarcastisch was?
Ja, Twente FCquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Is hier iemand die verstand heeft van computers?
Ja, niveau 2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij ook, je hebt er een diploma van jonge
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is boos op mij omdat ik zijn schoenen lelijk vind.
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
En als dat te duur is:quote:Recommended System Specifications
System memory: 8GB
Graphics card: NVidia GTX 680 / AMD Radeon HD 7970 or faster (minimum 4,000 PassMark points), with at least 2GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
quote:Minimum System Requirements
System memory: 4GB (for simple scenes)
Graphics card: NVidia GeForce GTS 450 or ATI/AMD Radeon HD 4890 (minimum 1,500 PassMark points), with at least 1GB dedicated memory (not shared system memory).
Harddrive: 7.5GB of disk space
Using Lumion via Remote Desktop is not supported
Lumion 4 requires an internet connection.
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo moeilijk is mijn vraag niet, ik wil dit kunnen draaien, maar mijn Macbook kan het niet aan. Dus ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik dit gewoon goed kan draaien. Ik weet niet waar ik op moet letten?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.
kom maar, ik repareer hem wel voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staat er eigenlijk al bij, een laptop die minimaal dit heeft:
[..]
En als dat te duur is:
[..]
Wilde eerst ook alleen de recommended requirements posten, maar toen ik het zelf even doorlas kwam ik ook al tot die conclusie ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
hoge eisen, fatsoenlijk met een laptop draaien zit er niet eens echt in tenzij je echt loeiveel uitgeeft
Uh, nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aparte schoenen ja, gewoon nike jordans nemen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kleur. De zwarte zijn meestal het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |