Dat zie ik ook wel als optie ja. Daarom denk ik aan een "kaping": piloot/co-piloot + kapers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:53 schreef Draailamp het volgende:
Ik ben blij dat het huis van die captain doorzocht is, hopelijk zijn ze het spel niet vergeten.
Ik acht de kans dat bij een huiszoeking sporen zijn gevonden van zijn eventueel plan.
Dit is dusdanig goed uitgestippeld dat hij haast wel iets heeft moeten achter laten qua sporen, onbewust

Daar het antwoord op geven kan pas als het vliegtuig ooit gevonden wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat de piloot de kaper is.

Ik verdenk eerder de co-piloot dan de piloot. Maarja da's ook maar een idee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:53 schreef Draailamp het volgende:
Ik ben blij dat het huis van die captain doorzocht is, hopelijk zijn ze het spel niet vergeten.
Ik acht de kans dat bij een huiszoeking sporen zijn gevonden van zijn eventueel plan.
Dit is dusdanig goed uitgestippeld dat hij haast wel iets heeft moeten achter laten qua sporen, onbewust

Mij zou dat wel verbazen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het een actie was van de gezagvoerder zou het me niet verbazen als de overige crew en passagiers niet eens door hebben gehad dat het vliegtuig van koers veranderde.

quote:
 en hier fluiten de vogeltjes met de dageraad.
 en hier fluiten de vogeltjes met de dageraad. 

Ik niet. Als ik lees hoe er wellicht gevlogen is dan heb je heel wat ervaring nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik verdenk eerder de co-piloot dan de piloot.

De verkeerde blondine uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verdenk eerder de co-piloot dan de piloot. Maarja da's ook maar een idee.

Dat vind ik minder waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Of alle passagiers in het vliegtuig waren terroristen, inclusief de piloot!

Ik zit die passagierslijst al een week lang uit te pluizen voor een rondborstige blondine van 25, maar het enige wat ik zie zijn gooks.quote:

Alleen in de cockpit. Als de transponder nog aan stond had een piloot het ding op 7500 kunnen zetten, da's de internationale code van een kaping (wikipedia).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef Draailamp het volgende:
Kan het cabine personeel ook een stil alarm slaan bij bijvoorbeeld een kaping?
Of kan dit enkel in de cockpit?

Zover ik heb vernomen was hij hier obsessief mee bezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is het raar dat een piloot ook een vliegtuigspel speelt?

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit die passagierslijst al een week lang uit te pluizen voor een rondborstige blondine van 25, maar het enige wat ik zie zijn gooks.

Dus stel er staan een paar kapers op, dan kan de piloot alarm slaan voor dat de kaper binnen staat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
lleen in de cockpit. Als de transponder nog aan stond had een piloot het ding op 7500 kunnen zetten, da's de internationale code van een kaping (wikipedia).

ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dus stel er staan een paar kapers op, dan kan de piloot alarm slaan voor dat de kaper binnen staat.

Kan ook best een eenmansactie van de piloot zijn of co-piloot. Dat hij plannen had om iets te raken? Ik beschouw dat dan echter niet als zelfmoord maar als terreur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de (onbedoelde) crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.

Wat nou obsessief??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Zover ik heb vernomen was hij hier obsessief mee bezig.
Wilt natuurlijk niks zeggen.
Maar hij KAN hier ook wel degelijk een goeie voorbereiding uit hebben gehaald.
Hoeft inderdaad niet.
We kunnen pas echt zeggen wat er gebeurd is na de vondst van de black box

Gelukkig niet, dus stop maar gauw weer weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:04 schreef poemojn het volgende:
Grappig, de term Al Quaida is nog niet gevallen, of wel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |