abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137759960
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Moeten ze wel opeens stealth technologie hebben toegepast, anders zitten er 3 straaljagers op zodra het ons luchtruim binnenkomt. (laat staan dat het eerst nog door talloze andere gebieden moet vliegen)
Transponder het vluchtnummer van een inkomende Air Malaysia op Schiphol laten voeren en op het laatste moment afwijken
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:41:03 #77
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760022
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Transponder het vluchtnummer van een inkomende Air Malaysia op Schiphol laten voeren en op het laatste moment afwijken
Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760033
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Die andere word dan natuurlijk uitgezet door een andere kaper/terrorist...
pi_137760041
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Die ander laat je natuurlijk verdwijnen, dat is eerder ook gelukt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:04 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137760056
het is vooralsnog onofficieel naar buiten gebracht door iemand die dat niet mag doen, dat is eigenlijk alles wat we weten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:12 #81
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760063
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Die andere word dan natuurlijk uitgezet door een andere kaper/terrorist...
Oh ok, nee dan is het logisch verhaal ;)
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760068
Een week verder en nauwelijks iets wijzer geworden. Een technisch probleem valt voor mij nu wel af. In ieder geval niet als aanleiding van het verdwijnen. Dat is opzet geweest van crew of kapers.
Zelfmoord op deze wijze is niet heel logisch maar valt niet uit te sluiten. Ik vrees echter meer dat er er groter doel achter zat of zit.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:45:27 #83
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137760114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:43 schreef alpeko het volgende:
Ik vrees echter meer dat er er groter doel achter zat of zit.
Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de (onbedoelde) crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
pi_137760140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
Er is toch helemaal geen noodzaak dat nu bekend te maken? Dat er niets bekend gemaakt is, is an sich geen argument tegen het scenario.

Je houdt lekker 230 man vast in een loods ergens en onderhandelen maar. Wellicht is dat al aan de gang met de Maleisiėrs, vandaar die tegenstrijdige berichten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:47:11 #85
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de (onbedoelde) crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
Dat laatste lijkt me stug, dan is de organisatie -laten we het ruim houden- 5 mensen.
Hoe financieren ze de dat etc. Daarbij iemand aan de grond hebben in je organisatie lijkt me wel handig.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760193
Is deze al geplaatst?

quote:
'Zelfmoord van gezagvoerder MH370 meest waarschijnlijk'

Zelfmoord van de gezagvoerder is de meest waarschijnlijke verklaring voor de verdwijning van vlucht MH 370 van malaysia Airlines, komende nacht precies een week geleden. Dat zegt Mike Glynn, voormalige vicevoorzitter van de Australische en Internationale pilotenvereniging.

'Het ligt nu eenmaal meer voor de hand dat een piloot de communicatieapparatuur uitzet dan een kaper. Het laatste wat ik als gezagvoerder zou willen, is de verdenking op de bemanning laden maar dat is in het verleden al tweemaal eerder gebeurd,' verklaart de pilotenbobo tegenover persagentschap Associated Press.

Mike Glynn doelt op de crashes van toestellen van SilkAir, de regionale luchtvaartmaatschappij van Singapore Airlines, en van EgyptAir. Het eerste vliegtuig verongelukte in december 1997 tijdens een vlucht van Jakarta naar Singapore, het tweede stortte in oktober 1999 neer onderweg van Los Angeles naar Cairo.

Indische Oceaan
Uitgaande van de zelfmoordtheorie zou de gezagvoerder van het vermiste toestel van Malaysia Airlines bewust koers kunnen hebben gezet richting de Indische Oceaan. Daarmee verkleint hij de kans op het terugvinden van de zwarte dozen en is de kans groter dat de werkelijke oorzaak verborgen blijft, redeneert Glynn.

Hij weet waar hij over spreekt. De Australiėr begon zijn vliegcarričre bij de Australische luchtmacht en is al tien jaar gezagvoerder bij de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas. Van 2006 tot 2009 was hij vicevoorzitter van de Australische en Internationale Pilotenvereniging. Sinds vier jaar is Glynn voorzitter van het gezondheids- en vliegveiligheidscomité voor vluchtoperaties bij Qantas.

Wrakstukken
Deskundigen ontkrachten zijn verhaal door te stellen dat įls de Boeing 777-200 van Malaysia Airlines in zee zou zijn gestort, er al lang wrakstukken of spullen uit het toestel hadden moeten ronddrijven. Zelfs indien het grootste gedeelte van het vliegtuig naar de zeebodem is gezakt.

Ervaringen uit het verleden leren dan weer dat het vinden van wrakstukken weken en zelfs maanden kan duren. Vooral als de locatie van de crash niet bekend is.
pi_137760202
Kaping of actie van de piloot ..... die twee opties staan nu open.
En tot de zwarte box is gevonden zullen we er niet achter komen.
Zo simpel is het.

@Pleun:
Yep
pi_137760219
En een kaping is zo geregeld:

• als 2 gasten uit Iran voor "Oostenrijker" en "Italiaan" door kunnen gaan
• waarom dan niet een paar kapers op valse paspoorten van Chang, Wang en Yang laten reizen...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760229
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
pi_137760236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Is deze al geplaatst?

[..]

Staat in de OP. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760248
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef jaco het volgende:
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
Jij hebt wel een erg rijke fantasie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:51:54 #92
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137760277
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
pi_137760278
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:
En een kaping is zo geregeld:
Je zal dan toch ook wapens mee naar binnen moeten smokkelen of gif oid, om de 200 mensen gedeist te houden, en ik ga er vanuit dat dat een stuk lastiger gaat sinds 2011.
Als dit een kaping is dan is de luchtvaart zo lek als een mandje vrees ik
pi_137760292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Draailamp het volgende:
Kaping of actie van de piloot ..... die twee opties staan nu open.
En tot de zwarte box is gevonden zullen we er niet achter komen.
Zo simpel is het.

@Pleun:
Yep
Als ze de communicatie hebben uitgezet, zullen de zwarte dozen ook wel uitgezet zijn.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137760295
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
Nee natuurlijk niet
pi_137760302
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:
En een kaping is zo geregeld:

• als 2 gasten uit Iran voor "Oostenrijker" en "Italiaan" door kunnen gaan
• waarom dan niet een paar kapers op valse paspoorten van Chang, Wang en Yang laten reizen...?
Jup kei makkelijk zo'n vliegtuig kapen
pi_137760313
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Staat in de OP. ;)
Sorry had ik even gemist.. de OP is overigens top ^O^
pi_137760315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef jaco het volgende:
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
In principe zou deze James Bondactie kunnen, maar:

• parachutes inchecken, valt dat niet op, denk je?
• eruitspringen op welke hoogte en hoe zorg je te landen op een eiland?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760331
Ik ben blij dat het huis van die captain doorzocht is, hopelijk zijn ze het spel niet vergeten.
Ik acht de kans dat bij een huiszoeking sporen zijn gevonden van zijn eventueel plan.
Dit is dusdanig goed uitgestippeld dat hij haast wel iets heeft moeten achter laten qua sporen, onbewust
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:55:28 #100
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760349
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat de piloot de kaper is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')