abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137759378
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Fierce. het volgende:
Geloof er niks van. Ik denk dat mensen het spannend vinden om te speculeren over een kaping, maar logisch is het echt niet.
En jouw wil is wet? Jouw mening de ware? _O- De bronnen staan erbij. Ga je maar eens goed inlezen en dan eens inhoudelijk bijdragen, deal?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137759380
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Niks, vlegeltje. Het gaat niet eens mogelijk om een kaping, dus waarom staat het er?
Gaat mogelijk wel om een kaping, er is gewoon niet veel duidelijkheid. Doe even relaxt en een beetje respectvoller tegen iemand die al een week zijn best doet alle mogelijkheden netjes uiteen te zetten :{w
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137759390
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Fierce. het volgende:
Geloof er niks van. Ik denk dat mensen het spannend vinden om te speculeren over een kaping, maar logisch is het echt niet.
Zelfmoord is dat wel?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137759401
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:06 schreef Draailamp het volgende:
Denk aan Den Haag eind van de maand evt
ach, het scheelt dat de inwoners van DH zelf hun stad nauwelijks meer in kunnen door al het gezeik...
pi_137759411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Fierce. het volgende:
Geloof er niks van. Ik denk dat mensen het spannend vinden om te speculeren over een kaping, maar logisch is het echt niet.
Het klinkt logischer dan zelfmoord wat ik vanaf het begin al grote onzin vond..
pi_137759426
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:12 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Gaat mogelijk wel om een kaping, er is gewoon niet veel duidelijkheid. Doe even relaxt en een beetje respectvoller tegen iemand die al een week zijn best doet alle mogelijkheden netjes uiteen te zetten :{w
Gracias. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137759438


Klein eiland, weinig inwoners en een start/landingsbaan...
pi_137759446
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef Co_OL het volgende:
[ afbeelding ]

Klein eiland, weinig inwoners en een start/landingsbaan...
Dus een onbekend vliegtuig valt des te meer op.
pi_137759471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het klinkt logischer dan zelfmoord wat ik vanaf het begin al grote onzin vond..
Is allebei onzin, maar het land ontkent zelf ook dat het om een kaping gaat
pi_137759490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef QBay het volgende:

[..]

Dus een onbekend vliegtuig valt des te meer op.
Previously on Lost...
Even a broken clock is right twice a day.
pi_137759512
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:17 schreef Fierce. het volgende:

Is allebei onzin, maar het land ontkent zelf ook dat het om een kaping gaat
Ze ontkennen bijna alles...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:19:30 #62
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137759515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:06 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Enige wat ik me kan voorstellen is dat het vliegtuig ergens voor gebruikt moet worden en dus nog niet bekend gemaakt kan worden. Denk aan Den Haag eind van de maand evt
Liever niet.....maar het was leuk jullie gekend te hebben.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:21:14 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137759553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef Fierce. het volgende:
Wat is/was het doel van een kaping als ze nu nog steeds niet zijn teruggevonden?
of een mislukte kaping, nou ja gedeeltelijk dan, succesvol begin kun je wel zeggen
pi_137759577
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:17 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Is allebei onzin, maar het land ontkent zelf ook dat het om een kaping gaat
Ah, 2 mogelijke scenario's zijn "onzin". Zomaar, omdat Fierce. (schattig naampje voor een tandenloos feministje) dat zegt. _O- En omdat een land iets ontkent, is het dan onwaar?

Lees je even in in de complexe materie, overzichtelijk samengevat in de OP. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137759599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef QBay het volgende:

[..]

Dus een onbekend vliegtuig valt des te meer op.
303 vliegtuigen in 2011 geweest dus 1 meer of minder zal niet opvallen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:24:11 #66
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137759610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef Co_OL het volgende:

[..]

303 vliegtuigen in 2011 geweest dus 1 meer of minder zal niet opvallen.
Ook formaat 777?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:24:24 #67
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137759612
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Liever niet.....maar het was leuk jullie gekend te hebben.
Moeten ze wel opeens stealth technologie hebben toegepast, anders zitten er 3 straaljagers op zodra het ons luchtruim binnenkomt. (laat staan dat het eerst nog door talloze andere gebieden moet vliegen)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137759624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik zou het best vreemd vinden als het vliegtuig uiteindelijk is neergestort omdat er niet voldoende brandstof meer was. Als je er dan toch zoveel van weet dat je de communicatiekanalen uit kan zetten en weet ik veel hoe lang redelijk onopgemerkt kan blijven.. en als je dan toch zo'n goede vlieger bent en - ik ga er van uit - dit goed hebt voorbereid: is crashen door brandstoftekort dan niet een beetje knullig?
Iemand die een kaping voorbereid en uitvoert, is al niet 100% rationeel bezig. Uit historische kapingen blijkt dat dit middel zelden een oplossing biedt voor het probleem van de kaper. Veel vaker eindigt het met de dood of gevangenschap van de kaper.

Het is gebleken dat een kaper inderdaad allerlei details rond de kaping minitieus kan voorbereiden terwijl deze niet of nauwelijks over de exacte afloop van de kaping nadenkt. Dit artikel gaat in op dit aspect met verschillende voorbeelden:

http://www.themalaysianin(...)d-have-been-hijacked

Dergelijk irrationeel gedrag is wel waarschijnlijker in het geval van 1 kaper in vergelijking met een groep.
pi_137759641
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ook formaat 777?
Landingsbaan is 2,441 meter, een 777 kan daar dus makkelijk landen!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:28:46 #70
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137759701
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Landingsbaan is 2,441 meter, een 777 kan daar dus makkelijk landen!
Ja, maar tussen kunnen en ook daadwerkelijk doen is nog wel een verschil.
Als er normaal alleen cessna's en learjets op landen en er staat ineens een vermiste 777 met Malaysian Air bestickering, dan valt dat op.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137759711
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef Marrije het volgende:
of een mislukte kaping, nou ja gedeeltelijk dan, succesvol begin kun je wel zeggen
Dan was het ook wel opgeëist denk ik
pi_137759747
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef jaco het volgende:

[..]

Iemand die een kaping voorbereid en uitvoert, is al niet 100% rationeel bezig.
Behalve als de piloten in het complot zitten... ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysian_Airline_System_Flight_653

It was the first—and is the second-deadliest—fatal air crash for Malaysia Airlines (as MAS is now known); with all 93 passengers and 7 crew killed instantly.[2][3] The flight was apparently hijacked as soon as it reached cruise altitude. The circumstances in which the hijacking and subsequent crash occurred remain unsolved.

Ze zijn al eens gekaapt...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137759763
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:17 schreef Fierce. het volgende:
Is allebei onzin, maar het land ontkent zelf ook dat het om een kaping gaat
Nee. De premier Najib heeft gezegd: No confirmation that missing MH370 was hijacked.

Dat is niet hetzelfde als: MH370 was not hijacked.
pi_137759771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Landingsbaan is 2,441 meter, een 777 kan daar dus makkelijk landen!
Dat eiland is Australie. Tenzij het 1 groot complot is kun je daar niet even stiekem onopgemerkt landen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:34:40 #75
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137759863
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Moeten ze wel opeens stealth technologie hebben toegepast, anders zitten er 3 straaljagers op zodra het ons luchtruim binnenkomt. (laat staan dat het eerst nog door talloze andere gebieden moet vliegen)
Geloof het ook niet, als je daar iets wil proberen zijn er veel makkelijkere en effectievere mogelijkheden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137759960
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Moeten ze wel opeens stealth technologie hebben toegepast, anders zitten er 3 straaljagers op zodra het ons luchtruim binnenkomt. (laat staan dat het eerst nog door talloze andere gebieden moet vliegen)
Transponder het vluchtnummer van een inkomende Air Malaysia op Schiphol laten voeren en op het laatste moment afwijken
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:41:03 #77
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760022
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:38 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Transponder het vluchtnummer van een inkomende Air Malaysia op Schiphol laten voeren en op het laatste moment afwijken
Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760033
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Die andere word dan natuurlijk uitgezet door een andere kaper/terrorist...
pi_137760041
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Want twee identieke vluchtnummers in de lucht valt niet op?
Die ander laat je natuurlijk verdwijnen, dat is eerder ook gelukt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:04 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137760056
het is vooralsnog onofficieel naar buiten gebracht door iemand die dat niet mag doen, dat is eigenlijk alles wat we weten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:12 #81
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760063
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Die andere word dan natuurlijk uitgezet door een andere kaper/terrorist...
Oh ok, nee dan is het logisch verhaal ;)
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760068
Een week verder en nauwelijks iets wijzer geworden. Een technisch probleem valt voor mij nu wel af. In ieder geval niet als aanleiding van het verdwijnen. Dat is opzet geweest van crew of kapers.
Zelfmoord op deze wijze is niet heel logisch maar valt niet uit te sluiten. Ik vrees echter meer dat er er groter doel achter zat of zit.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:45:27 #83
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137760114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:43 schreef alpeko het volgende:
Ik vrees echter meer dat er er groter doel achter zat of zit.
Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de (onbedoelde) crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
I know that everything happens for a reason. But what the fuck?
pi_137760140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
Er is toch helemaal geen noodzaak dat nu bekend te maken? Dat er niets bekend gemaakt is, is an sich geen argument tegen het scenario.

Je houdt lekker 230 man vast in een loods ergens en onderhandelen maar. Wellicht is dat al aan de gang met de Maleisiërs, vandaar die tegenstrijdige berichten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:47:11 #85
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat niemand (de groepering) daar melding van maakt. Of ze durven niet meer, of de groep die het vliegtuig gekaapt heeft is helaas samen met de (onbedoelde) crash ten onder gegaan en weet verder niemand ervan af.
Dat laatste lijkt me stug, dan is de organisatie -laten we het ruim houden- 5 mensen.
Hoe financieren ze de dat etc. Daarbij iemand aan de grond hebben in je organisatie lijkt me wel handig.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760193
Is deze al geplaatst?

quote:
'Zelfmoord van gezagvoerder MH370 meest waarschijnlijk'

Zelfmoord van de gezagvoerder is de meest waarschijnlijke verklaring voor de verdwijning van vlucht MH 370 van malaysia Airlines, komende nacht precies een week geleden. Dat zegt Mike Glynn, voormalige vicevoorzitter van de Australische en Internationale pilotenvereniging.

'Het ligt nu eenmaal meer voor de hand dat een piloot de communicatieapparatuur uitzet dan een kaper. Het laatste wat ik als gezagvoerder zou willen, is de verdenking op de bemanning laden maar dat is in het verleden al tweemaal eerder gebeurd,' verklaart de pilotenbobo tegenover persagentschap Associated Press.

Mike Glynn doelt op de crashes van toestellen van SilkAir, de regionale luchtvaartmaatschappij van Singapore Airlines, en van EgyptAir. Het eerste vliegtuig verongelukte in december 1997 tijdens een vlucht van Jakarta naar Singapore, het tweede stortte in oktober 1999 neer onderweg van Los Angeles naar Cairo.

Indische Oceaan
Uitgaande van de zelfmoordtheorie zou de gezagvoerder van het vermiste toestel van Malaysia Airlines bewust koers kunnen hebben gezet richting de Indische Oceaan. Daarmee verkleint hij de kans op het terugvinden van de zwarte dozen en is de kans groter dat de werkelijke oorzaak verborgen blijft, redeneert Glynn.

Hij weet waar hij over spreekt. De Australiër begon zijn vliegcarrière bij de Australische luchtmacht en is al tien jaar gezagvoerder bij de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas. Van 2006 tot 2009 was hij vicevoorzitter van de Australische en Internationale Pilotenvereniging. Sinds vier jaar is Glynn voorzitter van het gezondheids- en vliegveiligheidscomité voor vluchtoperaties bij Qantas.

Wrakstukken
Deskundigen ontkrachten zijn verhaal door te stellen dat áls de Boeing 777-200 van Malaysia Airlines in zee zou zijn gestort, er al lang wrakstukken of spullen uit het toestel hadden moeten ronddrijven. Zelfs indien het grootste gedeelte van het vliegtuig naar de zeebodem is gezakt.

Ervaringen uit het verleden leren dan weer dat het vinden van wrakstukken weken en zelfs maanden kan duren. Vooral als de locatie van de crash niet bekend is.
pi_137760202
Kaping of actie van de piloot ..... die twee opties staan nu open.
En tot de zwarte box is gevonden zullen we er niet achter komen.
Zo simpel is het.

@Pleun:
Yep
pi_137760219
En een kaping is zo geregeld:

• als 2 gasten uit Iran voor "Oostenrijker" en "Italiaan" door kunnen gaan
• waarom dan niet een paar kapers op valse paspoorten van Chang, Wang en Yang laten reizen...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760229
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
pi_137760236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Is deze al geplaatst?

[..]

Staat in de OP. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760248
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef jaco het volgende:
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
Jij hebt wel een erg rijke fantasie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:51:54 #92
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137760277
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
I know that everything happens for a reason. But what the fuck?
pi_137760278
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:
En een kaping is zo geregeld:
Je zal dan toch ook wapens mee naar binnen moeten smokkelen of gif oid, om de 200 mensen gedeist te houden, en ik ga er vanuit dat dat een stuk lastiger gaat sinds 2011.
Als dit een kaping is dan is de luchtvaart zo lek als een mandje vrees ik
pi_137760292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef Draailamp het volgende:
Kaping of actie van de piloot ..... die twee opties staan nu open.
En tot de zwarte box is gevonden zullen we er niet achter komen.
Zo simpel is het.

@Pleun:
Yep
Als ze de communicatie hebben uitgezet, zullen de zwarte dozen ook wel uitgezet zijn.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137760295
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is vanuit de cabine van binnenuit het ruim in te komen.
Nee natuurlijk niet
pi_137760302
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:
En een kaping is zo geregeld:

• als 2 gasten uit Iran voor "Oostenrijker" en "Italiaan" door kunnen gaan
• waarom dan niet een paar kapers op valse paspoorten van Chang, Wang en Yang laten reizen...?
Jup kei makkelijk zo'n vliegtuig kapen
pi_137760313
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Staat in de OP. ;)
Sorry had ik even gemist.. de OP is overigens top ^O^
pi_137760315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:49 schreef jaco het volgende:
Zou dit mogelijk zijn?

De kapers (al dan niet inclusief piloot) zijn het ruim binnengedrongen om kostbare lading te stelen. In hun ruimbagage hebben ze parachutes ingechecked. Met de parachutes zijn ze boven de Andaman eilanden of een ander onbewoond gebied het toestel uitgesprongen. Het toestel hebben ze op autopilot laten doorvliegen totdat de brandstof op was.
In principe zou deze James Bondactie kunnen, maar:

• parachutes inchecken, valt dat niet op, denk je?
• eruitspringen op welke hoogte en hoe zorg je te landen op een eiland?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760331
Ik ben blij dat het huis van die captain doorzocht is, hopelijk zijn ze het spel niet vergeten.
Ik acht de kans dat bij een huiszoeking sporen zijn gevonden van zijn eventueel plan.
Dit is dusdanig goed uitgestippeld dat hij haast wel iets heeft moeten achter laten qua sporen, onbewust
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:55:28 #100
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760349
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat de piloot de kaper is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')