abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137745281
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef eight het volgende:

[..]

absurd veel vliegtuigen. Is dit nu een drukke momentopname of is dit normaal?
Niels heeft het moment 02:40 een week geleden gebacktrackt. Die kaart heb ik gebruikt, dus het zouden de vliegtuigen moeten zijn die rond de verdwijning aan het vliegen waren. Naar Afrika is NIKS...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745325
Psychic Uri Geller called in to help find Malaysia Airlines plane

quote:
"It is my opinion that something happened to the pilot," said Mr Geller.

"The pilot was either pushed into a situation to divert the plane by another force or he did it of his own accord.

"That is my opinion and it is only my opinion. It is what I had derived from my own personal intuitive feeling."

Mr Geller said that he was attacked by a number of people on social media after asking his followers for their intuitive feelings.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:55:52 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137745339
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niels heeft het moment 02:40 een week geleden gebacktrackt. Die kaart heb ik gebruikt, dus het zouden de vliegtuigen moeten zijn die rond de verdwijning aan het vliegen waren. Naar Afrika is NIKS...
dat is volgens mij altijd een vrij rustig stuk
pi_137745363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuwe theorie, beetje gejat van de comments van avherald.com:

CNN:

[..]

Stel dat er brand is uitgebroken door die batterijen in het ruim, communicatiesystemen vielen uit voordat crew goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was, brand is niet te controleren en door een gat in de romp valt de druk en de zuurstof ongemerkt weg in het toestel. Crew probeert nog terug te komen richting Malaisie maar raakt buiten bewustzijn. Toestel vliegt door op automatische piloot en buiten radarbereik van Maleisïe stort het uiteindelijk ergens neer.
Klinkt wel plausibel ja maar hoe zit het met de zuurstofmaskers dan?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:57:07 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137745389
quote:
en wat zegt peter van der hurk?
pi_137745391
quote:
Ah, Geller gaat proberen de stuurknuppel te buigen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137745424
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

en wat zegt peter van der hurk?
even kijken of hij een site heeft en of er iets op staat :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137745457
Overigens schijnt die foto waar die co-piloot met die twee dames en nog een piloot staat niet in de cockpit genomen te kunnen zijn omdat je daar niet met z'n vier rechtovereind kan staan.
pi_137745467
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Klinkt wel plausibel ja maar hoe zit het met de zuurstofmaskers dan?
Is bij een eerder ongeval ook gebeurd, piloten negeerden het omdat ze dachten dat het een foutieve melding was.
pi_137745514
Nog maar een mooi plaatje bij gebrek aan nieuws:



The Arleigh Burke-class guided-missile destroyers USS Kidd and USS Pinckney are seen en transit in the Pacific Ocean in this US Navy picture taken May 2011.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 21:00:41 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137745527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

even kijken of hij een site heeft en of er iets op staat :P
niks te zien :(
pi_137745603


Tijdlijn:
00:41 - start
01:01 - op kruishoogte
01:07 - transponder valt uit/wordt uitgezet (gaat een alarm af, neem ik aan?)
01:21 - 2e communicatie (ACARS?) valt uit/wordt uitgezet (nog een alarm?)
02:40 - boven Straat Malakka
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Timdude het volgende:

[..]

Als je kan reizen met valse paspoorten dan vraag ik me af of het erg moeilijk is om een vuurwapen mee te smokkelen in dat vliegtuig.. als ze die hadden.. maakt het weinig uit of mensen wakker zijn of niet..
Zou best mogelijk zijn denk ik. Zeker als de detectie afhangt van een menselijk oog. Mijn hoogleraar maakte er een sport van om aanstekers en andere verboden dingen mee te nemen in de handbagage. Als je er voor zorgt dat wat de douane op het scherm ziet niet de 'standaard' zichtsvorm van het voorwerp is herkennen ze het niet als dusdanig. Als je bijv er voor zorgt dat een aansteker vanaf de onderkant wordt bekeken en er zit geen diepte in, zullen ze dat niet als aansteker herkennen. Met een mes / vuurwapen is het natuurlijk andere koek. Maar de douane omzijlen moet kunnen.

Dan hebben we simpelweg niet opletten van de douane van dienst niet eens in beschouwing genomen.
pi_137745670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Zou best mogelijk zijn denk ik. Zeker als de detectie afhangt van een menselijk oog. Mijn hoogleraar maakte er een sport van om aanstekers en andere verboden dingen mee te nemen in de handbagage. Als je er voor zorgt dat wat de douane op het scherm ziet niet de 'standaard' zichtsvorm van het voorwerp is herkennen ze het niet als dusdanig. Als je bijv er voor zorgt dat een aansteker vanaf de onderkant wordt bekeken en er zit geen diepte in, zullen ze dat niet als aansteker herkennen. Met een mes / vuurwapen is het natuurlijk andere koek. Maar de douane omzijlen moet kunnen.

Dan hebben we simpelweg niet opletten van de douane van dienst niet eens in beschouwing genomen.
Een vuurwapen in delen verpakt zou kunnen idd, en dat dan in het vliegtuig in elkaar zetten, stewards doden en naar de cockpit. Dat kan wel in 6 minuten.

- kaper beveelt de piloot de transponder uit te zetten
- kaper beveelt piloot autopiloot aan te zetten
- kaper maakt 14 minuten later de andere communicatie/data-overdracht onklaar
- ...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745731
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup en nog wel meer staten:

[ afbeelding ]
Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
pi_137745750
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:
Een vuurwapen in delen verpakt zou kunnen idd, en dat dan in het vliegtuig in elkaar zetten, stewards doden en naar de cockpit. Dat kan wel in 6 minuten.
maar de rest dan van de passagiers?
die slapen veelal, maar die worden toch wakker van zoiets?
daarom sluit ik ook een kaping uit eerlijk gezegd, of er moeten veel kapers zijn geweest
pi_137745768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
Jawel, bekijk de cirkels maar. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745788
Wie is dat piepertje na die vier uur uitgezet.
pi_137745813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Draailamp het volgende:

[..]

maar de rest dan van de passagiers?
die slapen veelal, maar die worden toch wakker van zoiets?
Als die niet weten wat er aan de hand is niet. En als de cockpitdeur van binnenuit gesloten is...

Volgens de passagierslijst waren er geen jonge blonde vrouwen aan boord, dus dat gebruiken om de copiloot te lokken lijkt me wat moeilijk...?

daarom sluit ik ook een kaping uit eerlijk gezegd, of er moeten veel kapers zijn geweest
[/quote]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745850
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

Het vliegtuig vliegt niet extreem ver bij het extreem toeristische Phuket (eilandje precies ten noorden van het laatste bevestigde waypoint GIVAL) langs. Ik ben er niet geweest, maar kan me zo voorstellen dat die stranden om 02:40 nog redelijk volzitten met getuigen.

Dat is nog het vaagste; in een gebied waar 1,3-1,5 miljard mensen wonen, GEEN getuige (alleen die McKay, maar een brandend vliegtuig daar klopt niet met de waypoints in de Straat van Malakka.
Maar als het vliegtuig niet brandde dan kan het makkelijk nog op 10km hoogte hebben gevlogen hè, en dat valt totaal niet op, zeker niet in het donker.
pi_137745879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar als het vliegtuig niet brandde dan kan het makkelijk nog op 10km hoogte hebben gevlogen hè, en dat valt totaal niet op, zeker niet in het donker.
Da's een mogelijkheid.

Niels, anderen, tot hoe hoog gaat die primaire radar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 14 maart 2014 @ 21:09:16 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137745889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
kan uitgezet zijn, hoeft niet perse niet meer ontvangen zijn geweest door een crash
pi_137745923
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
Als die niet weten wat er aan de hand is niet. En als de cockpitdeur van binnenuit gesloten is...
Ik bedoel meer als een paar kapers omstaan om de stewards te overmeesteren.
Die zullen mijn inziens nl eerst overmeestert moeten worden alvorens ze zich naar de cockpit kunnen begeven. Dat moet toch opvallen, dat moet toch tegen gehouden worden?!
pi_137746012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 21:09 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ik bedoel meer als een paar kapers omstaan om de stewards te overmeesteren.
Die zullen mijn inziens nl eerst overmeestert moeten worden alvorens ze zich naar de cockpit kunnen begeven. Dat moet toch opvallen, dat moet toch tegen gehouden worden?!
Dat lijkt me vrij makkelijk. Die zitten aan het begin van de vlucht achterin, in het midden en voorin (business class). Met 2 man krijg je die zo stil, hell, zelfs met een scherp A4tje kan je iemands strot doorsnijden.

Ah, nog een mogelijkheid; vergiftigd voedsel/drank. Zo kan je een groot deel van de passagiers stilkrijgen... Vergezocht, tuurlijk, maar het is een mogelijkheid...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')