Niels heeft het moment 02:40 een week geleden gebacktrackt. Die kaart heb ik gebruikt, dus het zouden de vliegtuigen moeten zijn die rond de verdwijning aan het vliegen waren. Naar Afrika is NIKS...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
absurd veel vliegtuigen. Is dit nu een drukke momentopname of is dit normaal?
quote:"It is my opinion that something happened to the pilot," said Mr Geller.
"The pilot was either pushed into a situation to divert the plane by another force or he did it of his own accord.
"That is my opinion and it is only my opinion. It is what I had derived from my own personal intuitive feeling."
Mr Geller said that he was attacked by a number of people on social media after asking his followers for their intuitive feelings.
dat is volgens mij altijd een vrij rustig stukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niels heeft het moment 02:40 een week geleden gebacktrackt. Die kaart heb ik gebruikt, dus het zouden de vliegtuigen moeten zijn die rond de verdwijning aan het vliegen waren. Naar Afrika is NIKS...
Klinkt wel plausibel ja maar hoe zit het met de zuurstofmaskers dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuwe theorie, beetje gejat van de comments van avherald.com:
CNN:
[..]
Stel dat er brand is uitgebroken door die batterijen in het ruim, communicatiesystemen vielen uit voordat crew goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was, brand is niet te controleren en door een gat in de romp valt de druk en de zuurstof ongemerkt weg in het toestel. Crew probeert nog terug te komen richting Malaisie maar raakt buiten bewustzijn. Toestel vliegt door op automatische piloot en buiten radarbereik van Maleisïe stort het uiteindelijk ergens neer.
en wat zegt peter van der hurk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Psychic Uri Geller called in to help find Malaysia Airlines plane
[..]
Ah, Geller gaat proberen de stuurknuppel te buigenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Psychic Uri Geller called in to help find Malaysia Airlines plane
[..]
even kijken of hij een site heeft en of er iets op staatquote:
-> BNWquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Psychic Uri Geller called in to help find Malaysia Airlines plane
[..]
Is bij een eerder ongeval ook gebeurd, piloten negeerden het omdat ze dachten dat het een foutieve melding was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klinkt wel plausibel ja maar hoe zit het met de zuurstofmaskers dan?
niks te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
even kijken of hij een site heeft en of er iets op staat
Zou best mogelijk zijn denk ik. Zeker als de detectie afhangt van een menselijk oog. Mijn hoogleraar maakte er een sport van om aanstekers en andere verboden dingen mee te nemen in de handbagage. Als je er voor zorgt dat wat de douane op het scherm ziet niet de 'standaard' zichtsvorm van het voorwerp is herkennen ze het niet als dusdanig. Als je bijv er voor zorgt dat een aansteker vanaf de onderkant wordt bekeken en er zit geen diepte in, zullen ze dat niet als aansteker herkennen. Met een mes / vuurwapen is het natuurlijk andere koek. Maar de douane omzijlen moet kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Timdude het volgende:
[..]
Als je kan reizen met valse paspoorten dan vraag ik me af of het erg moeilijk is om een vuurwapen mee te smokkelen in dat vliegtuig.. als ze die hadden.. maakt het weinig uit of mensen wakker zijn of niet..
Een vuurwapen in delen verpakt zou kunnen idd, en dat dan in het vliegtuig in elkaar zetten, stewards doden en naar de cockpit. Dat kan wel in 6 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Zou best mogelijk zijn denk ik. Zeker als de detectie afhangt van een menselijk oog. Mijn hoogleraar maakte er een sport van om aanstekers en andere verboden dingen mee te nemen in de handbagage. Als je er voor zorgt dat wat de douane op het scherm ziet niet de 'standaard' zichtsvorm van het voorwerp is herkennen ze het niet als dusdanig. Als je bijv er voor zorgt dat een aansteker vanaf de onderkant wordt bekeken en er zit geen diepte in, zullen ze dat niet als aansteker herkennen. Met een mes / vuurwapen is het natuurlijk andere koek. Maar de douane omzijlen moet kunnen.
Dan hebben we simpelweg niet opletten van de douane van dienst niet eens in beschouwing genomen.
Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup en nog wel meer staten:
[ afbeelding ]
maar de rest dan van de passagiers?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:
Een vuurwapen in delen verpakt zou kunnen idd, en dat dan in het vliegtuig in elkaar zetten, stewards doden en naar de cockpit. Dat kan wel in 6 minuten.
Jawel, bekijk de cirkels maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
Als die niet weten wat er aan de hand is niet. En als de cockpitdeur van binnenuit gesloten is...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Draailamp het volgende:
[..]
maar de rest dan van de passagiers?
die slapen veelal, maar die worden toch wakker van zoiets?
Maar als het vliegtuig niet brandde dan kan het makkelijk nog op 10km hoogte hebben gevlogen hè, en dat valt totaal niet op, zeker niet in het donker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig vliegt niet extreem ver bij het extreem toeristische Phuket (eilandje precies ten noorden van het laatste bevestigde waypoint GIVAL) langs. Ik ben er niet geweest, maar kan me zo voorstellen dat die stranden om 02:40 nog redelijk volzitten met getuigen.
Dat is nog het vaagste; in een gebied waar 1,3-1,5 miljard mensen wonen, GEEN getuige (alleen die McKay, maar een brandend vliegtuig daar klopt niet met de waypoints in de Straat van Malakka.
Da's een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar als het vliegtuig niet brandde dan kan het makkelijk nog op 10km hoogte hebben gevlogen hè, en dat valt totaal niet op, zeker niet in het donker.
kan uitgezet zijn, hoeft niet perse niet meer ontvangen zijn geweest door een crashquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
Ik bedoel meer als een paar kapers omstaan om de stewards te overmeesteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
Als die niet weten wat er aan de hand is niet. En als de cockpitdeur van binnenuit gesloten is...
Dat lijkt me vrij makkelijk. Die zitten aan het begin van de vlucht achterin, in het midden en voorin (business class). Met 2 man krijg je die zo stil, hell, zelfs met een scherp A4tje kan je iemands strot doorsnijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als een paar kapers omstaan om de stewards te overmeesteren.
Die zullen mijn inziens nl eerst overmeestert moeten worden alvorens ze zich naar de cockpit kunnen begeven. Dat moet toch opvallen, dat moet toch tegen gehouden worden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |