abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137744534
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

Op de hand vliegen. GPS instellen maar op de hand vliegen.
Dat inderdaad, maar hoe dan ook, het laatste wat we weten is dat richting IGREX het signaal verloren is gegaan, het volgende waypoint zal ook zorgvuldig uitgekozen zijn, mochten ze daarvoor niet zijn neergestort uiteraard.
pi_137744561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Waypoints gaan volgens mij niet op hoogte.
Nee klopt. Met de Flight Management Computer is dat wel weer in te stellen. Je kunt het instellen dat van zo, ik wil op dat waypoint op die hoogte zitten. Maar op de hand lijkt me het meest praktisch.
pi_137744567
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen onder de secundaire radar (die actief is, dus contact maakt met de transponder) vliegen. De primaire radar kan je niet tegenhouden, want werkt passief.

Maar kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, ik leer een hoop bij hier.
Die primaire radar werkt inderdaad een stuk breder om het zo maar te zeggen maar dekt ook niet alles schijnbaar.
pi_137744569
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuwe theorie, beetje gejat van de comments van avherald.com:

CNN:

[..]

Stel dat er brand is uitgebroken door die batterijen in het ruim, communicatiesystemen vielen uit voordat crew goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was, brand is niet te controleren en door een gat in de romp valt de druk en de zuurstof ongemerkt weg in het toestel. Crew probeert nog terug te komen richting Malaisie maar raakt buiten bewustzijn. Toestel vliegt door op automatische piloot en buiten radarbereik van Maleisïe stort het uiteindelijk ergens neer.
Ho Chi Min ligt letterlijk aan de overkant. Zou wel heeeel vreemd zijn om terug te keren naar Maleisie/KL, niet? Bovendien verklaart het niet de rechte lijn (als die echt is) van de Golf van Thailand naar de Straat van Malakka. Of een door zuurstofgebrek verkeerd ingestelde route?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137744605
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen onder de secundaire radar (die actief is, dus contact maakt met de transponder) vliegen. De primaire radar kan je niet tegenhouden, want werkt passief.

Maar kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, ik leer een hoop bij hier.
Nee hoor, je kunt prima onder de primaire radar doorvliegen, elke militaire vlieger leert dit.





:+
pi_137744606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuwe theorie, beetje gejat van de comments van avherald.com:

CNN:

[..]

Stel dat er brand is uitgebroken door die batterijen in het ruim, communicatiesystemen vielen uit voordat crew goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was, brand is niet te controleren en door een gat in de romp valt de druk en de zuurstof ongemerkt weg in het toestel. Crew probeert nog terug te komen richting Malaisie maar raakt buiten bewustzijn. Toestel vliegt door op automatische piloot en buiten radarbereik van Maleisïe stort het uiteindelijk ergens neer.
Dan slaat het nergens op dat ze die waypoints zijn blijven volgen.
pi_137744638
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen onder de secundaire radar (die actief is, dus contact maakt met de transponder) vliegen. De primaire radar kan je niet tegenhouden, want werkt passief.

Maar kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, ik leer een hoop bij hier.
Als er een berg voor zit doet ook de primaire niets. Je moet echt 'zichtbaar zijn' voor radarsystemen.
pi_137744699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef niels0 het volgende:

[..]

Als er een berg voor zit doet ook de primaire niets. Je moet echt 'zichtbaar zijn' voor radarsystemen.
Een radar kan inderdaad niet voorbij obstakels kijken, maar hoe dan ook, daar lijkt deze piloot zorgvuldig mee te zijn omgegaan hij wist bijna precies hoe te vliegen, militaire opleiding, wellicht.
pi_137744703
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Timdude het volgende:

[..]

Als je kan reizen met valse paspoorten dan vraag ik me af of het erg moeilijk is om een vuurwapen mee te smokkelen in dat vliegtuig.. als ze die hadden.. maakt het weinig uit of mensen wakker zijn of niet..
Sja, het zou de Maleisische onwil om nieuws naar buiten te brengen dan wel bevestigen logischer maken... Dat ze weet hebben van een kaping, maar dat niet naar buiten brengen.

Denk wel dat de immigratie/paspoortcontrole op KL losstaat van de douane/controlescan voor bagage. 2 entiteiten en dat het paspoort slecht gecontroleerd is, wil niet zeggen dat ze wapens niet detecteren. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137744742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt prima onder de primaire radar doorvliegen, elke militaire vlieger leert dit.

[ afbeelding ]

Dan moet je dus 50 (!) meter boven de grond vliegen... Dat is nogal opvallend voor getuigen!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137744766
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan moet je dus 50 (!) meter boven de grond vliegen... Dat is nogal opvallend voor getuigen!
Of in de buurt van hoge obstakels, bergen bijvoorbeeld, maar die getuigen hebben toch ook gezegd dat een vliegtuig heel laag is overgekomen?!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:41:15 #187
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137744818
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan moet je dus 50 (!) meter boven de grond vliegen... Dat is nogal opvallend voor getuigen!
Is dat voor een passagiersvliegtuig überhaupt zo lang en zomaar te doen?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137744848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Is dat voor een passagiersvliegtuig überhaupt zo lang en zomaar te doen?
Met de automatische piloot vast wel.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137744855
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan moet je dus 50 (!) meter boven de grond vliegen... Dat is nogal opvallend voor getuigen!
Dat denk ik ook, maar het kan wel. Het is ook niet altijd 50m, is afhankelijk van afstand tot radar en tussenliggende obstakels.
pi_137744893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Is dat voor een passagiersvliegtuig überhaupt zo lang en zomaar te doen?
Boven zee vast wel, maar ook nog eens in het donker? Lijkt me sterk.
pi_137744911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:42 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar het kan wel. Het is ook niet altijd 50m, is afhankelijk van afstand tot radar en tussenliggende obstakels.
Ok.

Zeker met dat bergachtige Maleise schiereiland en de eilandjes lijkt me dat best wel een klus...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137744929
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder knap dat jij:
• zegt dat we op FOK! onmogelijk een zelfmoordenaar kunnen zien
• er al vanuit gaat dat het "tegen het zieke aan" is om flightsims te spelen? - er zijn volgens mij heel wat FOK!kers die geen piloot of machinist zijn, maar toch flight- of trainsims spelen. Ok, ze zijn een beetje nerdy, maar "tegen het zieke aan" en "obsessie" lijken me wat te harde woorden, zeker zo zonder kennis (je eerste punt)
Gister nog van Kuala Lumpur met een 747 naar die Amerikaanse basis gevlogen. Ging prima! :D
pi_137744962
Stel, je wil ongestoord vliegen (kaping) zonder opgemerkt te worden door andere vliegtuigen:



Dan lijken me de lijnen naar Somalie en Tibet nog de meest rustige?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745017
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Stel, je wil ongestoord vliegen (kaping) zonder opgemerkt te worden door andere vliegtuigen:

[ afbeelding ]

Dan lijken me de lijnen naar Somalie en Tibet nog de meest rustige?

[ afbeelding ]
Als die lijn naar Tibet kan dan kan Xinjiang toch ook, of in ieder geval die richting, maar aan de andere kant lijkt me dat de Chinezen dat wel hadden geweten als ze het al niet weten.
pi_137745024
http://en.wikipedia.org/wiki/Space-based_radar

Jammer dat, dat nog niet operationeel is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_137745077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een radar kan inderdaad niet voorbij obstakels kijken, maar hoe dan ook, daar lijkt deze piloot zorgvuldig mee te zijn omgegaan hij wist bijna precies hoe te vliegen, militaire opleiding, wellicht.
Flight sim thuis ;)
pi_137745101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:

[..]

Flight sim thuis ;)
Met zoveel vlieguren heb je die vast niet nodig, nah, dat is gewoon hobby.
pi_137745115
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:44 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Gister nog van Kuala Lumpur met een 747 naar die Amerikaanse basis gevlogen. Ging prima! :D
Nog leuke dames in je cockpit uitgenodigd? :+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137745224
Stel dat hij naar Xinjiang wilt vliegen dan vliegt dit vliegtuig best een logische route.
pi_137745233
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Stel, je wil ongestoord vliegen (kaping) zonder opgemerkt te worden door andere vliegtuigen:

[ afbeelding ]

Dan lijken me de lijnen naar Somalie en Tibet nog de meest rustige?

[ afbeelding ]
absurd veel vliegtuigen. Is dit nu een drukke momentopname of is dit normaal?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')