Volgens mij was het een haspel ofzo? Vond dat nog zo vaag omdat een haspel en een deur niet echt op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef Greys het volgende:
Dank!
Ik kan er zo gauw ook niets over terugvinden... raar. Was wel benieuwd wat het dan wél was, want het leek toch verdomd veel op een deur. Je vraagt je af of ze uberhaupt wel zijn gaan kijken
Was dat geen vissersfuik ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij was het een haspel ofzo? Vond dat nog zo vaag omdat een haspel en een deur niet echt op elkaar lijken
Vergiften geloof ik niet zo in, althans niet dat de daders dat hebben gedaan voor dat ze toesloegen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Dat lijkt me vrij makkelijk. Die zitten aan het begin van de vlucht achterin, in het midden en voorin (business class). Met 2 man krijg je die zo stil, hell, zelfs met een scherp A4tje kan je iemands strot doorsnijden.
Ah, nog een mogelijkheid; vergiftigd voedsel/drank. Zo kan je een groot deel van de passagiers stilkrijgen... Vergezocht, tuurlijk, maar het is een mogelijkheid...
Ja, 200+ passagiers gaan echt niet toekijken hoe een paar stewardessen worden vermoord door 2{?} kapersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:13 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vergiften geloof ik niet zo in, althans niet dat de daders dat hebben gedaan voor dat ze toesloegen.
Maar stel ze zitten zoals jij zegt verdeeld over het vliegtuig.
Dan zijn er toch nog 200 andere passagiers. Dus ze zullen al wapens moeten hebben?
En waarom slaat de piloot dan geen alarm? Die krijgt toch mee wat achter hem gebeurd neem ik aan?
quote:
Ik hoop het voor de passagiers en hun familie, dan is er nog wat hoop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan uitgezet zijn, hoeft niet perse niet meer ontvangen zijn geweest door een crash
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6N0MB1IE20140314quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Maar bv. Somalia kan toch niet in 4 á 5 uur? Ik begreep dat een signaal zolang nog is ontvangen.
Daarom, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:15 schreef RVer het volgende:
a, 200+ passagiers gaan echt niet toekijken hoe een paar stewardessen worden vermoord door 2{?} kapers
kunnen ze dan niet alleen voorin hebben gezeten? Tis dan toch zaak die cockpit in te komen, wat doen die stewards ertoe. Zodra de deur van de cockpit open gaat sta je met 2 of 3 ofzo op en glip je naar binnen, de steward die op dat moment bij die deur staat hoek je neer en verder gaat dat zo onverwachts dat niemand heeft kunnen ingrijpen. Dan zit je in de cockpit en hou je de deur dicht. Dan kan toch niemand het vliegtuig alarm slaan? Geen idee hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:13 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Vergiften geloof ik niet zo in, althans niet dat de daders dat hebben gedaan voor dat ze toesloegen.
Maar stel ze zitten zoals jij zegt verdeeld over het vliegtuig.
Dan zijn er toch nog 200 andere passagiers. Dus ze zullen al wapens moeten hebben?
En waarom slaat de piloot dan geen alarm? Die krijgt toch mee wat achter hem gebeurd neem ik aan?
Stel je zit op rij 1, dan heb je nog het gangetje er tussen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:18 schreef Marrije het volgende:
kunnen ze dan niet alleen voorin hebben gezeten? Tis dan toch zaak die cockpit in te komen, wat doen die stewards ertoe. Zodra de deur van de cockpit open gaat sta je met 2 of 3 ofzo op en glip je naar binnen, de steward die op dat moment bij die deur staat hoek je neer en verder gaat dat zo onverwachts dat niemand heeft kunnen ingrijpen. Dan zit je in de cockpit en hou je de deur dicht. Dan kan toch niemand het vliegtuig alarm slaan? Geen idee hoor.
Ik denk dat Chuck Norris de transponder uit het vliegtuig heeft gepakt en de oceaan heeft ingesmeten. Zo ver komt-ie wel. Het vliegtuig is nooit vertrokken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef mschol het volgende:
ah, bij gebrek aan nieuws wordt er weer lustig op los gespeculeerd
Het lijken de harde feiten te worden kerel, helaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef mschol het volgende:
ah, bij gebrek aan nieuws wordt er weer lustig op los gespeculeer
Ik had ook wel naar de Andaman Islands gewild.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het lijken de harde feiten te worden kerel, helaas.
In dat water kun je het vliegtuig wel gemakkelijk op de zeebodem spotten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had ook wel naar de Andaman Islands gewild.
[ afbeelding ]
Dat eiland is een leven gaan leiden door speculaties.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef eight het volgende:
In dat water kun je het vliegtuig wel gemakkelijk op de zeebodem spotten.
Daar is wel lekker te crashen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had ook wel naar de Andaman Islands gewild.
[ afbeelding ]
De signalen zouden ook zijn opgevangen door een Britse satelliet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:16 schreef MrTorture het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6N0MB1IE20140314
tl;dr:
Wall Street Journal: Rolls Royce heeft 4 uur lang signalen ontvangen van de motoren van het betreffende vliegtuig.
Maleisische Transport Minister: Die bewering is niet waar.
Rolls Royce: Die bewering (van de transport minister) is waar.
Integendeel:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:31 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat eiland is een leven gaan leiden door speculaties.
Er is geen enkel concreet bewijs dat hij in deze richting is geweest.
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:On Mar 14th 2014 Inmarsat released following statement on their website: "Routine, automated signals were registered on the Inmarsat network from Malaysia Airlines flight MH370 during its flight from Kuala Lumpur. This information was provided to our partner SITA, which in turn has shared it with Malaysia Airlines. For further information, please contact Malaysia Airlines." (Editorial note: this statement does NOT state at which times this occurred, nor does it state that those signals were registered after 17:22Z on Mar 7th).
Als kaper hoef je nergens in te stormen gewoon je moment afwachten..(niet met brute force maar op een tactische manier in die cockpit komen en daarna deur op slot) kapers van 9//1 konden ook gewoon vliegtuig besturen als je dat getrained hebt hoeft dat niet moeilijk te zijn. kapers waren gewoon op de hoogte dat deze 2 piloten regeltjes aan hun laars lappen.. dat verhaal van die 2 meiden was gebeurt in 2011.. hoeveel meiden hebben ze wel niet in hun cockpit gehad tijdens vluchten ? en hoeveel mensen hebben dat gezien ? velequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:25 schreef Draailamp het volgende:
Waarom ik twijfel aan een kaping en op die piloot blijf hameren:
Ik ben van mening dat als je een aantal kapers hebt dat die teneerste niet 200 andere iets kunnen aan doen en daarnaast nog eens de cockpit in kunnen stormen.
Tentweede doet de vlucht die wellicht is gevlogen denken aan een zeer ervaren piloot (de captain dus), en hij heeft thuis alle tijd gehad om eea zeer goed voor te bereiden op zijn computer.
Ik denk niet dat een kaper dit allemaal kan.
Maar vooral punt 1 brengt mij sterk in twijfel over een kaping.
Dat wilde ik nog even gezegd hebben om duidelijk te maken waarom ik denk aan een actie van de piloot. Niet om een piloot of een vliegtuigmaatschappij oid in een zwart daglicht te zetten.
Amen
Oh, ik lees net dat ze wel iets gezien hebben maar niet weten wat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toen het vliegtuig terug over land kwam, is het toen niet door een primaire radar van een vliegveld of door het anti botssysteem van een ander vliegtuig gezien kunnen worden?
gebaseerd op jullie speculaties, iets officieel wat ook maar iets zinnigs die kant uit zegt is er niet..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het lijken de harde feiten te worden kerel, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |