In je coconnetje! Zet 'm op!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
CTG was goed.En er is 4cm ontsluiting en de vliezen zijn net gebroken. Er moest een elektrode op baby A z'n hoofdje want de ctg viel telkens weg helaas. Nouja anyway het begin is er en nu gaan we eventjes afwachten of er weeën gaan komen. Ik kruip in mijn coconnetje.
Misschien iets kleins eten, een crackertje ofzo. Dat helpt in beide gevallenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:22 schreef krijgerrtje het volgende:
In de ochtend weet ik nooit zo goed of ik nou kotsmisselijk ben, of dat ik honger heb
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn borsten lijken 's avonds groter dan 's ochtends. Ik wist dat dat voor buiken geldt, maar doen tetten dat ook?
Dat had ik dus gisteren op kraambezoek met mijn zusje toen de baby ging huilen! Ik dacht huuuuuh. Maar geen melk ofzo nog. Maar precies dat gevoel dat ik kreeg toen ik nog bv gaf en Silvijn wilde drinken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb nu wel soms een gevoel dat een beetje lijkt op een toeschietreflex, nog geen lekkage gelukkig.
Ja, dat inderdaad! Ik check ook een paar x per dag of m'n beha niet helemaal nat is want zo echt voelt het. Gekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat had ik dus gisteren op kraambezoek met mijn zusje toen de baby ging huilen! Ik dacht huuuuuh. Maar geen melk ofzo nog. Maar precies dat gevoel dat ik kreeg toen ik nog bv gaf en Silvijn wilde drinken!
Op 20 maart om 09:00u. Ben erg benieuwd! En de 25e weer Fontysecho.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
spees, wanneer heb jij nou de officiele termijnecho?
Oh das vroeg voor een termijnechoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat veel echo's Spees! Bij mij houden ze de echo met 9w 3d aan als termijnecho... Ik had er best nog 1 extra willen hebben. Nu morgen dan de nekplooimeting, spannend!
Ja, wel vroeg idd, nu ik er over nadenk. Yay voor de ingewikkelde baarmoederquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh das vroeg voor een termijnecho
Ik heb idd veel echo's nu ineens! Maar mijn baarmoeder was ingewikkeld genoeg te echoën om nog een groep studenten te laten checken volgende week blijkbaar
Ja morgen npm, succes!
T eerste trimester kwam ik ook niet aan, zal met 11 weken op +1 en nu ben ik bijna 18 weken en zit ik op +8quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Net even gewogen, maar ben helemaal niet (of nauwelijks) aangekomen in de afgelopen twee weken volgens mij. Terwijl ik volgens mij echt veel meer eet En m'n buik wel steeds duidelijker is. Goed teken dan maar?
Whahahaha heerlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Jeeej ik heb een nieuw kwaaltje ontdekt!
Zweetvoeten
+1, naja niet t fietsen naar schoolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Niet alleen zweetvoeten hier! 5 minuten richting school gefietst en ik was helemaal doorweekt
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef StefanieV het volgende:
Zonder slippers autorijden? En slippers aan als je uitstapt.. Heb ik ook nog gedaan hoor, ook al mag het mss niet..
Jaaa heel herkenbaar, alsof je opvliegers hebt en in de overgang zit. Is bij mij nu stuk minder, maar zweet over algemeen nog wel veel meer dan normaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Over zweten gesproken:
Ik zit lekker rustig op de bank en het zweet breekt me aan alle kanten out of the blue uit..
Bekend? Anyone?
Ik heb gehoord dat het niet mag van de verzekering ofzo. Ik woon wel in BE, weet niet hoe het in NL zit.. Maar ik doe het toch, in de wetgeving staat gewoon dat je ten aller tijde je pedalen onder controle moet houden, op blote voeten lukt dat wel. Nuja de een zegt dat het mag, de ander niet...quote:
oh zo. Nouja ik heb geen idee wat de verzekeraar er over zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het niet mag van de verzekering ofzo. Ik woon wel in BE, weet niet hoe het in NL zit.. Maar ik doe het toch, in de wetgeving staat gewoon dat je ten aller tijde je pedalen onder controle moet houden, op blote voeten lukt dat wel. Nuja de een zegt dat het mag, de ander niet...
Oooh jaloers! Wat mag jij al snel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:42 schreef Heliotrope het volgende:
Jammer Nikki, succes weer!
Net een afspraak gemaakt voor intake en echo op 4 april. Spannend![]()
Leuk zweetvoetenposts!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoera hij/zij doet het! We hebben het zelfs zien bewegen! Ben helemaal opgelucht!
Mag mijn ud op 7 oktober?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoera hij/zij doet het! We hebben het zelfs zien bewegen! Ben helemaal opgelucht!
Jeej!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeeeeej!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
quote:Most congenital conditions appear before the end of week 10, meaning the most delicate and critical development period is over. You can breathe a sigh of relief over that, but…uh, I wouldn’t go celebrate the milestone with a bathtub of gin, or anything.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef Dot. het volgende:
Ik zag net nog een zwangerschapskalender, maar deze is best grappighttp://alphamom.com/pregnancy-calendar-overview/
quote:So that means the average pregnancy book thinks you should gain no more than 31 pounds total. Otherwise, you are a big fat fattie who ate her weight in Cheezits because she thought pregnancy gave her a free pass. YOU FAIL PREGNANCY!
Heel erg mooi weerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, Chanty![]()
Hopelijk komen er snel betere tijden voor jou!
Kwak, gelukkig doe je rustig aan, schijnt het zonnetje daar ook een beetje?
Waarom zet je t dan niet gewoon op fb?...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wel verd@#&!!# zet ik lekker cryptisch iets op Facebook. Deelt mijn moeder de link en steelt mijn thunder! We worden weer opa en oma! Worden zij gefeliciteerd! Grom!
Sorry moest ik even kwijt
Eerlijk gezegd snap ik wel dat je moeder denkt dat ze het op fb mag zetten als je zelf naar je zwangerschap verwijstquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wel verd@#&!!# zet ik lekker cryptisch iets op Facebook. Deelt mijn moeder de link en steelt mijn thunder! We worden weer opa en oma! Worden zij gefeliciteerd! Grom!
Sorry moest ik even kwijt
Fixedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb toen n zover was gewoon een paae roze en blauwe slofjes gepost en daarin de tekst: uitslag Augustus 2014.
Maar soms is fb mensen die statussen plaatsen als "kan iets nou nooit eens goed gaan? of "soms is het leven zo oneerlijk...." zijn gewoon irritant!
True! Net als gebruikers die fb al nationale klaagmuur gebruiken....quote:
Geloof er niets van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
True! Net als gebruikers die fb al nationale klaagmuur gebruiken....
Ik heb n secret stash met spullen voor ons ukkie maar die stapel is binnen een week qua kleertjes al bijna groter dan de unisex stapel...
Haha ik heb geen foto gemaakt, want die vergeet ik dan weer weg te gooien... En ik ben echt gewoon zo dom dat ik dat open laat staan....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Geloof er niets van.
Foto!
(Volgens mij krijg je ´n jongetje!)
Ik denk niet dat jij het nog 23 weken verzwegen kan houden. Maar prove me wrongquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha ik heb geen foto gemaakt, want die vergeet ik dan weer weg te gooien... En ik ben echt gewoon zo dom dat ik dat open laat staan.... :x
22 weken hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het nog 23 weken verzwegen kan houden. Maar prove me wrong
Dan is t nog echt van ons ofzo.... Ik weet het niet en snap t nog minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe, die mannen ookWaarom wil hij het geheim houden?
mijn schoonzus deed t ook bij de eerste, en die had er zo veel moeite mee. Bij de tweede heeft ze het daarom ook maar meteen geroepen, hoefde ze ook niet 24 weken op d'r woorden te letten, was veel relaxter zei ze
och, je kindje wordt er niet minder leuk om denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat geheim houden heb ik van tevoren al opgegeven. Ik kan dat dus echt niet. Iedereen zegt altijd dat ik een erg open boek ben en ik niets kan verhullen. Dus dan doen we dat dus maar niet haha
Klopt t dat jij niet in de OP staat of kijk ik megascheel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee idd SQ. Nu al een dondersleuk meisje <3
Neutraal is best lastig he? Aan de andere kant scheelt dat een hoop geldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ik baal dat ik nog niet weet wat t wordt, was hier sale bij baby gap en cath kidston en had wel wat willen kopen...
Je kunt t altijd weer verkopen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
Fukkit mn internetdagbundel is op maar ik zit hier in mn remi een beetje sip te zijn dus ik heb t gewoon weer open gezet..
Moet mezelf nog tien tot vijftien minuten vermaken dus vertel eens wat leuks!
Ik baal dat ik nog niet weet wat t wordt, was hier sale bij baby gap en cath kidston en had wel wat willen kopen...
Ja is het snel? Wanneer jij, daar was ik al benieuwd naar!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh jaloers! Wat mag jij al snel!
Ik heb de termijnecho (wat dan ook de enige echo is) en intake op 7 april. Scheelt dus eigenlijk maar een paar dagen, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Ja is het snel? Wanneer jij, daar was ik al benieuwd naar!
Het mocht vanaf 8 weken, en ik ben dan 8+1!
Chanty gek idee lijkt me...
En Coco sterkte!
En DnD
Ik heb ook niet t idee dat ik er last van had maar was gewoon benieuwd..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja GM, als je een harde buik hebt dan weet je dat wel. Oncomfortabel, buik zo hard als een steen en je voelt het aankomen en weer weggaan. Op jouw termijn is dat wel erg ongebruikelijk volgens mij.
Ahja, snap dat het dan snel klinkt, want jouw UD is vooralsnog ook vóór de mijne. Ik heb eigenlijk ook niet zo doorgevraagd maar toen ze een echo er meteen bij aanboden vond ik het wel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de termijnecho (wat dan ook de enige echo is) en intake op 7 april. Scheelt dus eigenlijk maar een paar dagen, maar goed.. Dan ben ik iets meer dan 9 weken.
heb jij een hele platte buik van jezelf?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik sta op standje ontploffingsgevaar na een lekkere quiche en homemade gehaktbal. Even op zoek straks naar het meest verhullende shirtje voor een verjaardag
Best wel ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij een hele platte buik van jezelf?
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
maar even voor mijn eigen beeldvorming; het is toch wel normaal dat je met ca. 10 weken nog helemaal niets, maar dan ook niets voelt of ziet aan je buik? Toch?
ik heb ongeveer 12 cm vorstwering ja, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja hoor
Soms schieven de darmen wat op, soms duurt dat wat langer, onder invloed van hormonen kunnen sommigen wat opzwellen, anderen niet. En dan ligt het er ook nog maar net aan hoeveel isolatiemateriaal je zelf hebt.
ook helemaal geen steekje of krampje of niks tot die 16 weken? /hypochonderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zag tot 14 weken niets, SQ, geen opgezwollen darmen ook. Viel wel erg af, en dat zag je natuurlijk welBegon vanaf 16 wat te voelen.
Hier van mezelf hele stevige buikspieren en tot week 12 zo plat als wat maar ineens.. Wop! I've got a bumpquote:
ghehequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 12 cm vorstwering ja, dat scheelt een hoop
Of nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
En bij een eerste kindje zijn je buikspieren bindweefsel enzulks nog stevig en houden ze de boel nog op hun plek.
Nou ik heb in week 7-9 wel wat menstruarieachtige krampen gehad, maar het was echt te verwaarlozen. Naast dat ik misselijk was en dood- en doodmoe heb ik niets gevoeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook helemaal geen steekje of krampje of niks tot die 16 weken? /hypochonder
Dat kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Of nietof het zijn er toch twee en die ander had zich héél goed verstopt.
Je krijgt gewoon mijn zwangerschapquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook helemaal geen steekje of krampje of niks tot die 16 weken? /hypochonder
*boks*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 12 cm vorstwering ja, dat scheelt een hoop
dat vind ik nog best snel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
*boks*
Hier heeft t tot weer 12-13 geduurd voor je iets ging zien wat niet alleen vet was...
quote voor de nageslachdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Okee dankjulliewel voor de geruststelling![]()
Ik haat mijn hooft
tuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Die was soberso opzettelijk, mignonne
Dan weet je wat je kan verwachtenquote:
ja echt. Ik heb iets te veel ge-sc't de afgelopen jaren (check mijn bedroevende postcountquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Okee dankjulliewel voor de geruststelling![]()
Ik haat mijn hooft
jup, en ik maar denken dat ik wel nuchter kon blijven enzulksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En eerlijk is eerlijk, SQ, als ik niet was afgevallen, vraag ik me af of ik er nu zwanger uit had gezien. Eerder gut-patatje-te-veel-buik denk ik.
Lastig he, dat je je zelf zo gaat overanalyseren..
Ja stom he. Dacht dat ik mezelf kende, zowel lichamelijk als geestelijk. Helloooo zwangerschapquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, en ik maar denken dat ik wel nuchter kon blijven enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien dat ik heb proces wat kan versnellen met mijn zojuist aangeschafte sixpack BavariaLekker, SQ! Ik heb de witte versie, lekker met het zonnetje van deze week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo benieuwd naar Nikki, hopelijk gaat het goed.
Ik heb sinds vorige week enorme steken in mijn foef, en Jopie is nu flink aan het indalen.. Lenen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon mijn zwangerschapAl zou een krampje of steekje hier nu wel welkom zijn voor iig een ingedaald kind
Graagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week enorme steken in mijn foef, en Jopie is nu flink aan het indalen.. Lenen?
Succes dan, die laatste twee weken duren net zo lang als je hele zwangerschap bij elkaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Dot. het volgende:
[..]
GraagIk heb echt het idee dat de mijne zo prima zit dat ik de 42 weken wel haal
Zou je dat vervelend vinden? Of denk je dat je het nog wel ff volhoudt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Dot. het volgende:
[..]
GraagIk heb echt het idee dat de mijne zo prima zit dat ik de 42 weken wel haal
Ik heb me er eigenlijk al de hele zwangerschap op ingesteld. Mijn moeder en tantes zijn ook allemaal overtijd gelopen, dus het zit ook een beetje in de familie. Maar misschien vergis ik me welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Succes dan, die laatste twee weken duren net zo lang als je hele zwangerschap bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto uploaden wil even niet. Photobucket werkt niet mee.![]()
Nou na de ok was mijn hb 5.4 en ik kwam van ergens in de 7, het scheen mee te vallen hoe erg het gedaald is. Tot nu toe is er nog geen sprake van een transfusie, maar misschien is dat morgen weer anders.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nikki! Jij bikkel! Heel erg van harte gefeliciteerd met je jongens! Het klinkt als kort maar zeer heftig. Neem je tijd om goed te herstellen (krijg je een transfusie?)
En wat een pracht namen hebben ze.
Ja schattig hè. Het lijkt ook echt alsof ze reageren op de aanwezigheid van elkaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Bolletje... het volgende:
Zo lief, het is op de foto net alsof ze druk in gesprek zijn met elkaar
" hoe vond jij de bevalling gaan broertje?l"
Waauw! Wat een gewichten joh!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
En jeej ik heb toch mijn ruzie met photobucket bijgelegd.
Hier zijn mijn kleine grote mannen met gewichten van 3870 en 3670.
Boven T en onder S.
*knip*
Hihi. Ik moest lachen om het theezetzinnetje. Hoe man het ook anders als je theeleuter heet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 04:58 schreef Theeleuter het volgende:
Nikki, onwijs gefeliciteerd met je 2 mooie mannetjes!Vervelend dat "nummer 2" een slechte start had, maar fijn dat het helemaal goed met hem gaat. Een hb van 5.4 is echt heeeel netjes. Ik zat op 4.9 na 1,5 liter en kreeg toen al de opmerking dat ze me verbazingwekkend monter vonden.
Lekker aan de biefstuk en appelstroop!![]()
Yay voor voorwerk, al sinds 3 uur wakker, want het is uiteraard net vervelend genoeg dat je er niet van kunt slapen. Dus maar besloten er rond 4:30 uit te gaan en een pot thee te zetten
Ik denk dat ik pas aan strippen ga denken bij de 41 weken. Sowieso doet mijn vk het niet voor 40w5 en dan is het zondag, dus dan kunnen we net zo goed nog even wachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef dodoria het volgende:
Dot, ik voel me precies hetzelfde, ook hier iedereen in de familie overtijd. Wil echt een inleiding voorkomen. Ik heb al ananas op en ga vandaag veel traplopen (schijnt ook te helpen). Dinsdag misschien met de vk overleggen voor acupuntuur en strippen met 40 weken...
Nu ik trouwens iets beter wakker ben zie ik dat jouw mannen gewoon zwaarder zijn dan mijn dametje toen zij geboren werdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
En jeej ik heb toch mijn ruzie met photobucket bijgelegd.
Hier zijn mijn kleine grote mannen met gewichten van 3870 en 3670.
Boven T en onder S.
[ link | afbeelding ]
Ik ben vandaag 18 wekenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje tussendoor: wij gaan zo proberen kaartjes te scoren voor Pinkpop, maar ik ben dan wel 18 weken zwanger. Dat kan dan toch gewoon?.
Lekker doen hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje tussendoor: wij gaan zo proberen kaartjes te scoren voor Pinkpop, maar ik ben dan wel 18 weken zwanger. Dat kan dan toch gewoon?.
Fijn!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 18 wekenen ik zou t aankunnen... Ondanks bekken en zuur enz. Dus ik zeg
Ik was met 24 weken naar Lowlands, ging prima! Had het ook met verloskundige overlegd. Door gewoon logisch na te denken, als in, niet recht naast een luide box of vooraan tussen de duwende massa te gaan staan, gaat het goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij horen ze met 18 weken nog niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fijn!
En luide muziek is ook niet schadelijk voor de baby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikki, van harte met je twee jommetjes! Wat een liefies <3
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wilde ook Pinkpop proberen, maar dan ben ik een week of 34 en moet naar NL vliegen. Toch maar niet duskan toch best? gewoon je papieren mee nemen. We hebben hier best okaye geboortezorg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikki, van harte met je twee jommetjes! Wat een liefies <3
:)
Niet in de pit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:08 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik was met 24 weken naar Lowlands, ging prima! Had het ook met verloskundige overlegd. Door gewoon logisch na te denken, als in, niet recht naast een luide box of vooraan tussen de duwende massa te gaan staan, gaat het goed!
Ja hoor, bij de Hennes hebben ze leuke positiekleding. Vooral fijne spijkerbroeken en skinnys vind ik zelf, en niet zo duur. Miss etam heeft ook maar daar moet je van houden. Ik heb zelf veel ook bij Prenatal vandaan, en online gekocht. Succes!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goeiemorgen (mooie) zwangere dames! Ik ben naarstig op zoek naar positiekleding. Weet iemand of zuidplein kansen biedt? Je hebt er wel een prenatal, maar ik vroeg me af of de Hema en hennes daar ook positiekleding verkopen?
Oh fijn! Ga vanmiddag eens kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:31 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja hoor, bij de Hennes hebben ze leuke positiekleding. Vooral fijne spijkerbroeken en skinnys vind ik zelf, en niet zo duur. Miss etam heeft ook maar daar moet je van houden. Ik heb zelf veel ook bij Prenatal vandaan, en online gekocht. Succes!
Ja kan op zich wel, maar verlaten in Zuid-Limburg op een luchtbedje met toeter zie ik niet zo zitten. Wordt ook zo stressen in een kort weekend na lange en drukke werkweek. Hopelijk komen ze ook nog een keer in Scandinavië voor ze doodgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan toch best? gewoon je papieren mee nemen. We hebben hier best okaye geboortezorg hoor
mogen ze wel opschietenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja kan op zich wel, maar verlaten in Zuid-Limburg op een luchtbedje met toeter zie ik niet zo zitten. Wordt ook zo stressen in een kort weekend na lange en drukke werkweek. Hopelijk komen ze ook nog een keer in Scandinavië voor ze doodgaan
Ja hoor, no problemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slim! Had ik nog maar wat vrije dagen he...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
mogen ze wel opschieten![]()
Nee maar je hoeft toch niet op een luchtbedje? Mijn zusje boekt meestal een centerparcs huisje of iets in die richting in de buurt. Maak je er een weekje van voorafgaand aan PP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |