In je coconnetje! Zet 'm op!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
CTG was goed.En er is 4cm ontsluiting en de vliezen zijn net gebroken. Er moest een elektrode op baby A z'n hoofdje want de ctg viel telkens weg helaas. Nouja anyway het begin is er en nu gaan we eventjes afwachten of er weeën gaan komen. Ik kruip in mijn coconnetje.
Misschien iets kleins eten, een crackertje ofzo. Dat helpt in beide gevallenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:22 schreef krijgerrtje het volgende:
In de ochtend weet ik nooit zo goed of ik nou kotsmisselijk ben, of dat ik honger heb
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn borsten lijken 's avonds groter dan 's ochtends. Ik wist dat dat voor buiken geldt, maar doen tetten dat ook?
Dat had ik dus gisteren op kraambezoek met mijn zusje toen de baby ging huilen! Ik dacht huuuuuh. Maar geen melk ofzo nog. Maar precies dat gevoel dat ik kreeg toen ik nog bv gaf en Silvijn wilde drinken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb nu wel soms een gevoel dat een beetje lijkt op een toeschietreflex, nog geen lekkage gelukkig.
Ja, dat inderdaad! Ik check ook een paar x per dag of m'n beha niet helemaal nat is want zo echt voelt het. Gekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat had ik dus gisteren op kraambezoek met mijn zusje toen de baby ging huilen! Ik dacht huuuuuh. Maar geen melk ofzo nog. Maar precies dat gevoel dat ik kreeg toen ik nog bv gaf en Silvijn wilde drinken!
Op 20 maart om 09:00u. Ben erg benieuwd! En de 25e weer Fontysecho.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
spees, wanneer heb jij nou de officiele termijnecho?
Oh das vroeg voor een termijnechoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat veel echo's Spees! Bij mij houden ze de echo met 9w 3d aan als termijnecho... Ik had er best nog 1 extra willen hebben. Nu morgen dan de nekplooimeting, spannend!
Ja, wel vroeg idd, nu ik er over nadenk. Yay voor de ingewikkelde baarmoederquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh das vroeg voor een termijnecho
Ik heb idd veel echo's nu ineens! Maar mijn baarmoeder was ingewikkeld genoeg te echoën om nog een groep studenten te laten checken volgende week blijkbaar
Ja morgen npm, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |