T eerste trimester kwam ik ook niet aan, zal met 11 weken op +1 en nu ben ik bijna 18 weken en zit ik op +8quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Net even gewogen, maar ben helemaal niet (of nauwelijks) aangekomen in de afgelopen twee weken volgens mij. Terwijl ik volgens mij echt veel meer eet En m'n buik wel steeds duidelijker is. Goed teken dan maar?
Whahahaha heerlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Jeeej ik heb een nieuw kwaaltje ontdekt!
Zweetvoeten
+1, naja niet t fietsen naar schoolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Niet alleen zweetvoeten hier! 5 minuten richting school gefietst en ik was helemaal doorweekt
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef StefanieV het volgende:
Zonder slippers autorijden? En slippers aan als je uitstapt.. Heb ik ook nog gedaan hoor, ook al mag het mss niet..
Jaaa heel herkenbaar, alsof je opvliegers hebt en in de overgang zit. Is bij mij nu stuk minder, maar zweet over algemeen nog wel veel meer dan normaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Over zweten gesproken:
Ik zit lekker rustig op de bank en het zweet breekt me aan alle kanten out of the blue uit..
Bekend? Anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |