Ik ben vandaag 18 wekenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje tussendoor: wij gaan zo proberen kaartjes te scoren voor Pinkpop, maar ik ben dan wel 18 weken zwanger. Dat kan dan toch gewoon?.
Lekker doen hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje tussendoor: wij gaan zo proberen kaartjes te scoren voor Pinkpop, maar ik ben dan wel 18 weken zwanger. Dat kan dan toch gewoon?.
Fijn!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 18 wekenen ik zou t aankunnen... Ondanks bekken en zuur enz. Dus ik zeg
Ik was met 24 weken naar Lowlands, ging prima! Had het ook met verloskundige overlegd. Door gewoon logisch na te denken, als in, niet recht naast een luide box of vooraan tussen de duwende massa te gaan staan, gaat het goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij horen ze met 18 weken nog niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fijn!
En luide muziek is ook niet schadelijk voor de baby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikki, van harte met je twee jommetjes! Wat een liefies <3
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wilde ook Pinkpop proberen, maar dan ben ik een week of 34 en moet naar NL vliegen. Toch maar niet duskan toch best? gewoon je papieren mee nemen. We hebben hier best okaye geboortezorg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nikki, van harte met je twee jommetjes! Wat een liefies <3
:)
Niet in de pit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:08 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik was met 24 weken naar Lowlands, ging prima! Had het ook met verloskundige overlegd. Door gewoon logisch na te denken, als in, niet recht naast een luide box of vooraan tussen de duwende massa te gaan staan, gaat het goed!
Ja hoor, bij de Hennes hebben ze leuke positiekleding. Vooral fijne spijkerbroeken en skinnys vind ik zelf, en niet zo duur. Miss etam heeft ook maar daar moet je van houden. Ik heb zelf veel ook bij Prenatal vandaan, en online gekocht. Succes!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goeiemorgen (mooie) zwangere dames! Ik ben naarstig op zoek naar positiekleding. Weet iemand of zuidplein kansen biedt? Je hebt er wel een prenatal, maar ik vroeg me af of de Hema en hennes daar ook positiekleding verkopen?
Oh fijn! Ga vanmiddag eens kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:31 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja hoor, bij de Hennes hebben ze leuke positiekleding. Vooral fijne spijkerbroeken en skinnys vind ik zelf, en niet zo duur. Miss etam heeft ook maar daar moet je van houden. Ik heb zelf veel ook bij Prenatal vandaan, en online gekocht. Succes!
Ja kan op zich wel, maar verlaten in Zuid-Limburg op een luchtbedje met toeter zie ik niet zo zitten. Wordt ook zo stressen in een kort weekend na lange en drukke werkweek. Hopelijk komen ze ook nog een keer in Scandinavië voor ze doodgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan toch best? gewoon je papieren mee nemen. We hebben hier best okaye geboortezorg hoor
mogen ze wel opschietenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja kan op zich wel, maar verlaten in Zuid-Limburg op een luchtbedje met toeter zie ik niet zo zitten. Wordt ook zo stressen in een kort weekend na lange en drukke werkweek. Hopelijk komen ze ook nog een keer in Scandinavië voor ze doodgaan
Ja hoor, no problemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slim! Had ik nog maar wat vrije dagen he...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
mogen ze wel opschieten![]()
Nee maar je hoeft toch niet op een luchtbedje? Mijn zusje boekt meestal een centerparcs huisje of iets in die richting in de buurt. Maak je er een weekje van voorafgaand aan PP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |