Dan is t nog echt van ons ofzo.... Ik weet het niet en snap t nog minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe, die mannen ookWaarom wil hij het geheim houden?
mijn schoonzus deed t ook bij de eerste, en die had er zo veel moeite mee. Bij de tweede heeft ze het daarom ook maar meteen geroepen, hoefde ze ook niet 24 weken op d'r woorden te letten, was veel relaxter zei ze
och, je kindje wordt er niet minder leuk om denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat geheim houden heb ik van tevoren al opgegeven. Ik kan dat dus echt niet. Iedereen zegt altijd dat ik een erg open boek ben en ik niets kan verhullen. Dus dan doen we dat dus maar niet haha
Klopt t dat jij niet in de OP staat of kijk ik megascheel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee idd SQ. Nu al een dondersleuk meisje <3
Neutraal is best lastig he? Aan de andere kant scheelt dat een hoop geldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ik baal dat ik nog niet weet wat t wordt, was hier sale bij baby gap en cath kidston en had wel wat willen kopen...
Je kunt t altijd weer verkopen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
Fukkit mn internetdagbundel is op maar ik zit hier in mn remi een beetje sip te zijn dus ik heb t gewoon weer open gezet..
Moet mezelf nog tien tot vijftien minuten vermaken dus vertel eens wat leuks!
Ik baal dat ik nog niet weet wat t wordt, was hier sale bij baby gap en cath kidston en had wel wat willen kopen...
Ja is het snel? Wanneer jij, daar was ik al benieuwd naar!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh jaloers! Wat mag jij al snel!
Ik heb de termijnecho (wat dan ook de enige echo is) en intake op 7 april. Scheelt dus eigenlijk maar een paar dagen, maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Ja is het snel? Wanneer jij, daar was ik al benieuwd naar!
Het mocht vanaf 8 weken, en ik ben dan 8+1!
Chanty gek idee lijkt me...
En Coco sterkte!
En DnD
Ik heb ook niet t idee dat ik er last van had maar was gewoon benieuwd..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja GM, als je een harde buik hebt dan weet je dat wel. Oncomfortabel, buik zo hard als een steen en je voelt het aankomen en weer weggaan. Op jouw termijn is dat wel erg ongebruikelijk volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |