Ik heb gehoord dat het niet mag van de verzekering ofzo. Ik woon wel in BE, weet niet hoe het in NL zit.. Maar ik doe het toch, in de wetgeving staat gewoon dat je ten aller tijde je pedalen onder controle moet houden, op blote voeten lukt dat wel. Nuja de een zegt dat het mag, de ander niet...quote:
oh zo. Nouja ik heb geen idee wat de verzekeraar er over zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het niet mag van de verzekering ofzo. Ik woon wel in BE, weet niet hoe het in NL zit.. Maar ik doe het toch, in de wetgeving staat gewoon dat je ten aller tijde je pedalen onder controle moet houden, op blote voeten lukt dat wel. Nuja de een zegt dat het mag, de ander niet...
Oooh jaloers! Wat mag jij al snel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:42 schreef Heliotrope het volgende:
Jammer Nikki, succes weer!
Net een afspraak gemaakt voor intake en echo op 4 april. Spannend![]()
Leuk zweetvoetenposts!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoera hij/zij doet het! We hebben het zelfs zien bewegen! Ben helemaal opgelucht!
Mag mijn ud op 7 oktober?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoera hij/zij doet het! We hebben het zelfs zien bewegen! Ben helemaal opgelucht!
Jeej!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jeeeeej!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
quote:Most congenital conditions appear before the end of week 10, meaning the most delicate and critical development period is over. You can breathe a sigh of relief over that, but…uh, I wouldn’t go celebrate the milestone with a bathtub of gin, or anything.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef Dot. het volgende:
Ik zag net nog een zwangerschapskalender, maar deze is best grappighttp://alphamom.com/pregnancy-calendar-overview/
quote:So that means the average pregnancy book thinks you should gain no more than 31 pounds total. Otherwise, you are a big fat fattie who ate her weight in Cheezits because she thought pregnancy gave her a free pass. YOU FAIL PREGNANCY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |