abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137720671
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik maakte wat rekenfoutjes in het vorige topic. Ondertussen ook in miljoenen jaren denken, remlof.
Volgens mij gaat het je allemaal wat boven de pet
pi_137720673
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:17 schreef remlof het volgende:
Tof dat die Boeing steeds minder lang vermist is.
Voor sommigen is dit vliegtuig wellicht nooit vermist geweest :P :P :P :P.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 02:20:19 #28
104871 remlof
Europees federalist
pi_137720678
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Voor sommigen is dit vliegtuig wellicht nooit vermist geweest :P :P :P :P.
Dan moeten ze hier zijn: BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370

Goh, een bekende TS :')
pi_137720685
Nog steeds vermist, staat ergens op een afgelegen vliegveld.
Ondertussen worden de Chinese wetenschappers uitgehoord over hun kennis, krijgen miljoenen om hun kop te houden.
Over het lot van de rest van de passagiers kan ik niks zeggen.
Anyway ik ga maar eens proberen af te sluiten, zie morgen wel weer of er wat nieuws is of meteen ontkracht wordt door de autoriteiten.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 02:30:02 #30
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137720725
Er zijn in Azie zat afgelegen plekken te vinden waar zo'n vliegtuig kan landen zonder opgemerkt te worden.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het vliegtuig in stukken op de oceaanbodem ligt....
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_137720730
Toch interessant dat die CNN-expert zegt dat de gebeurtenissen zo in elkaar kijken te zitten dat het waarschijnlijk ergens is geland voor wat voor reden dan ook daar.
pi_137720751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef breaky het volgende:
Er zijn in Azie zat afgelegen plekken te vinden waar zo'n vliegtuig kan landen zonder opgemerkt te worden.
Door mensen, maar primaire radar heb je toch op vreselijk veel plekken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 14 maart 2014 @ 02:47:07 #33
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137720791
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Door mensen, maar primaire radar heb je toch op vreselijk veel plekken?
Ik weet het niet hoor. Ik zie geen reden waarom er veel primaire radars zullen staan, behalve dan bij een militaire basis, vliegveld of grote stad...
Modus Vivendi!
pi_137720795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef breaky het volgende:

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het vliegtuig in stukken op de oceaanbodem ligt....
En na de landing besluiten ze om collectief geen contract op te nemen? Een week lang? Als ze gevonden willen worden hadden ze een rubber band in de fik kunnen steken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137720800
ik heb 'm gevonden!
If not now, then when.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 02:52:16 #36
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137720802
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En na de landing besluiten ze om collectief geen contract op te nemen? Een week lang? Als ze gevonden willen worden hadden ze een rubber band in de fik kunnen steken.
Daarom denk ik ook dat het vliegtuig ergens op de zeebodem ligt ;)

Als het vliegtuig ergens geland is, dan moet men moedwillig de transponders en alle andere radio's en telefoons uitgezet hebben, anders was het vliegtuig allang ontdekt.
Modus Vivendi!
pi_137720831
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:47 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ik zie geen reden waarom er veel primaire radars zullen staan, behalve dan bij een militaire basis, vliegveld of grote stad...

De Chinese kust is natuurlijk wat meer bewaakt dan de andere landen, maar kan me niet voorstellen dat geen enkel ander land ook maar 1 radartje heeft staan...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137720835
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Landing op een geprepareerde plek waar de gijzelaars vastgehouden worden zonder communicatie zou natuurlijk prima kunnen.

Het extra lang laten duren voor contact opnemen door eventuele gijzelnemers zou allerlei redenen kunnen hebben.

Waar ik ook nog aan denk; nu sturen al die landen al dat materieel daarheen. Datzelfde materieel kan niet elders ingezet worden... misschien toch iets geopolitieks?

pi_137720937
Als er ergens genoeg vliegvelden zijn waar dit type vliegtuig ongezien kan landen is het deze regio van de wereld. Er zijn veel verlaten luchtmachtbases en daarnaast zijn de observatiemogelijkheden zeker niet hetzelfde als hier. Deze piloot, wie dat dan ook is, heeft tot dusverre zo gevlogen dat hij zelfs bij Thailand, Indonesie, en Maleisie redelijk ongezien voorbij is gevlogen. Dan verwacht ik niet dat het in landen als Bangladesh en Myanmar veel beter is. Laat staan wat sie landen met andere landen willen delen.

Wat ook interessant is is dat iemand in de cockpit wist hoe twee signalen uit te zetten maar die pieper waarmee ws het vliegtuig is gedecteerd niet. Wellicht is er dan toch een indringer geweest in de cockpit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb 'm gevonden!
Vertel :P :P :P :P.
pi_137720938
Interessante docu, die uit de OP, over de effecten van hypoxia, een tekort aan zuurstof, bij de crash van de Helios 522, het zwaarste ongeluk in Europa voor de crash van Turkish Airlines bij Schiphol.:

De presentator beweerde dat hij 21 was, toen hij slechts 4 minuten in een ruimte onder lage druk zat... :o

Zuurstofmaskers werken maar 15 minuten op deze Boeing 737 (een kleintje dus), daarna raakt iedereen bewusteloos.. :X

vrijdag 14 maart 2014 @ 04:46:22 #41
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137720972
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De Chinese kust is natuurlijk wat meer bewaakt dan de andere landen, maar kan me niet voorstellen dat geen enkel ander land ook maar 1 radartje heeft staan...
Hmmm laat ik het zo stellen: In Laos bijvoorbeeld is veel apparatuur ernstig verouderd (vaak nog van Russische makelij) of werkt niet goed meer. Ik neem dat Birma en Cambodja ook niet over hypermoderne apparatuur zullen beschikken. Bovenop komt dan nog dat (militair en overheid) personeel in deze contreien vaak onderbetaald en niet goed opgeleid is en dus niet constant radars aan het monitoren zullen zijn...
Modus Vivendi!
pi_137720974
Zo'n cockpitdeur is toch niet volledig ondoordringbaar, het vliegtuig vloog nog uren door, dat is ook onwaarschijnlijk voor een zelfdmoordmissie, erg benieuwd wat er dan precies aan boord was, of wie, daarmee zijn wellicht vragen te beantwoorden, vooral waarom het is gebeurd zo.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 05:00:01 #43
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137720981
Het is volgens de laatste berichten niet bevestigd dat het vliegtuig nog uren doorvloog.

Volgens mij weten ze gewoon helemaal niks en dat is zeer pijnlijk en beschamend.

Ergens belachelijk dat overheden waarschijnlijk al mijn e-mail in kunnen zien en dat google elk moment van de de dag aan kan geven waar ik zit, zolang ik mijn telefoon maar bij me heb, maar dat zo'n groot vliegtuig gewoon zoek kan raken, nog geen 30 minuten vliegen uit de kust.
Modus Vivendi!
pi_137720987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:00 schreef breaky het volgende:
Ergens belachelijk dat overheden waarschijnlijk al mijn e-mail in kunnen zien en dat google elk moment van de de dag aan kan geven waar ik zit, zolang ik mijn telefoon maar bij me heb, maar dat zo'n groot vliegtuig gewoon zoek kan raken, nog geen 30 minuten vliegen uit de kust.
Dit, maar zonder dat "ergens". ;)

Heb de OP trouwens aangepast met:
• plaatjes uit vorige topic
• het meeste van de schade van eerder op de dag hersteld - moet nog wat, dat komt morgen
• lessen uit eerdere vliegtuigongelukken toegevoegd.

En nu vrij. Morgenavond wel weer meer. Zet dingen voor in de OP niet in een quote-tag please, ik zet het erin als ik online ben. Belangrijke OP-informatie een DMmetje porfa.

pi_137721020
Nog altijd niks dus :{
pi_137721095
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb 'm gevonden!
Ik ook!

http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/47310

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2014 08:07:02 ]

vrijdag 14 maart 2014 @ 06:55:49 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137721223
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:00 schreef breaky het volgende:
volgens de laatste berichten vloog het vliegtuig juist niet door en over de rest heb ik maar 1 ding te zeggen: :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 07:03:41 #49
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137721257
Edit: laat maar, eerst koffie dan OP lezen :@

[ Bericht 44% gewijzigd door MrTorture op 14-03-2014 07:10:39 ]
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137722100
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
Interessante docu, die uit de OP, over de effecten van hypoxia, een tekort aan zuurstof, bij de crash van de Helios 522, het zwaarste ongeluk in Europa voor de crash van Turkish Airlines bij Schiphol.:

Denk dat het idd zoiets is, vliegtuig ligt ergens in zee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')