Volgens mij gaat het je allemaal wat boven de petquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik maakte wat rekenfoutjes in het vorige topic. Ondertussen ook in miljoenen jaren denken, remlof.
Voor sommigen is dit vliegtuig wellicht nooit vermist geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:17 schreef remlof het volgende:
Tof dat die Boeing steeds minder lang vermist is.
Dan moeten ze hier zijn: BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor sommigen is dit vliegtuig wellicht nooit vermist geweest![]()
![]()
![]()
.
Door mensen, maar primaire radar heb je toch op vreselijk veel plekken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef breaky het volgende:
Er zijn in Azie zat afgelegen plekken te vinden waar zo'n vliegtuig kan landen zonder opgemerkt te worden.
Ik weet het niet hoor. Ik zie geen reden waarom er veel primaire radars zullen staan, behalve dan bij een militaire basis, vliegveld of grote stad...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mensen, maar primaire radar heb je toch op vreselijk veel plekken?
En na de landing besluiten ze om collectief geen contract op te nemen? Een week lang? Als ze gevonden willen worden hadden ze een rubber band in de fik kunnen steken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef breaky het volgende:
Er zijn in Azie zat afgelegen plekken te vinden waar zo'n vliegtuig kan landen zonder opgemerkt te worden.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het vliegtuig in stukken op de oceaanbodem ligt....
Daarom denk ik ook dat het vliegtuig ergens op de zeebodem ligtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En na de landing besluiten ze om collectief geen contract op te nemen? Een week lang? Als ze gevonden willen worden hadden ze een rubber band in de fik kunnen steken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:47 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik zie geen reden waarom er veel primaire radars zullen staan, behalve dan bij een militaire basis, vliegveld of grote stad...
Landing op een geprepareerde plek waar de gijzelaars vastgehouden worden zonder communicatie zou natuurlijk prima kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En na de landing besluiten ze om collectief geen contract op te nemen? Een week lang? Als ze gevonden willen worden hadden ze een rubber band in de fik kunnen steken.
Vertelquote:
Hmmm laat ik het zo stellen: In Laos bijvoorbeeld is veel apparatuur ernstig verouderd (vaak nog van Russische makelij) of werkt niet goed meer. Ik neem dat Birma en Cambodja ook niet over hypermoderne apparatuur zullen beschikken. Bovenop komt dan nog dat (militair en overheid) personeel in deze contreien vaak onderbetaald en niet goed opgeleid is en dus niet constant radars aan het monitoren zullen zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Chinese kust is natuurlijk wat meer bewaakt dan de andere landen, maar kan me niet voorstellen dat geen enkel ander land ook maar 1 radartje heeft staan...
Dit, maar zonder dat "ergens".quote:Op vrijdag 14 maart 2014 05:00 schreef breaky het volgende:
Ergens belachelijk dat overheden waarschijnlijk al mijn e-mail in kunnen zien en dat google elk moment van de de dag aan kan geven waar ik zit, zolang ik mijn telefoon maar bij me heb, maar dat zo'n groot vliegtuig gewoon zoek kan raken, nog geen 30 minuten vliegen uit de kust.
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2014 08:07:02 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
volgens de laatste berichten vloog het vliegtuig juist niet door en over de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 05:00 schreef breaky het volgende:
Ergens belachelijk dat overheden waarschijnlijk al mijn e-mail in kunnen zien en dat google elk moment van de de dag aan kan geven waar ik zit, zolang ik mijn telefoon maar bij me heb, maar dat zo'n groot vliegtuig gewoon zoek kan raken, nog geen 30 minuten vliegen uit de kust.
Denk dat het idd zoiets is, vliegtuig ligt ergens in zee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
Interessante docu, die uit de OP, over de effecten van hypoxia, een tekort aan zuurstof, bij de crash van de Helios 522, het zwaarste ongeluk in Europa voor de crash van Turkish Airlines bij Schiphol.:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |