Volgende wordt Rotterdamquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
Gelukkig heb ik niet in dat Amsterdam topicjen gepost.
Ik vermoed dat dat gewoon de slogan is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Dat laatste deel komt voor in alle voetbal-gerelateerde slogans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Die is wel leuker ja. Ik zocht eigenlijk iets met een Utreg slogan erop maar die bestaat zeker niet.quote:
De FC,quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.quote:
Is ie vrijgezel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |