Whatsapp.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
Maar hoe wisten ze dat die schaduwen op hetzelfde tijdstip verschilden?
Heb ik ook nog vaak vertraging inquote:
En heeft hele vieze tandjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn vriendin is ook een beetje chubby
[ afbeelding ]
Is dat Coosje, dochter van die operettezanger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn vriendin is ook een beetje chubby
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat Coosje, dochter van die operettezanger.
Bron?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben de zwarte doos gevonden van het vermiste vliegtuig.
Terug in de zee gooien, zou ik zeggen.
Die biet is ook voor jou! eh eh eh!quote:
QFT.quote:
Volgens haar kapsterquote:
Aardig in de richtingquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Gaat Zwagerlul nou een of andere groene driehoek duiden?
Linker Control en Shift even tegelijk indrukken.quote:
quote:Mensen maken niet zomaar uit zichzelf een zwart vierkant met een witte kerf
Ik schrijf ook niet mee, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het maar saai. Alleen zijn stem is mooi.
Ik ook. Ik zag een broodje rosbief of zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben echt veel te simpel voor deze kunst.
Dit is wat de kunstenaar hoopt dat je gaat denkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Je toetsenbord staat niet goed afgesteld!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ze wil nog wat zeggen. ±D
Hou je muil domme doos.
±P
Meer drugs gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Haar cursus non-verbaal meeknikken sluit hier niet op aan.quote:
Tsja, wat moet je ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt Matthijs er ook niet zo veel aan. Die zit maar een beetje dom te lachen.
Verhuis naar de randstadquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Wrijf het er even in. Te eng.quote:
Helpt niet, ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verhuis naar de randstad
Door die verhalen van Joost heb ik al geen zin meer om naar die tentoonstelling te gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
Door die verhalen van Joost heb ik al geen zin meer om naar die tentoonstelling te gaan.
Da's mooi, dan zit hij er niet voor niets!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Door die verhalen van Joost heb ik al geen zin meer om naar die tentoonstelling te gaan.
Het lijkt veel langer!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
Heb je zo iemand, mag ze een minuut spelen
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Hier zit toch werkelijk waar niemand op te wachten?
Nee, een minuut, ik heb op de starttijd gelet.quote:
Precies, Marco.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Hier zit toch werkelijk waar niemand op te wachten?
Ik heb het ook weleens op maar het is altijd NET niet of zo. Kweet niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk ook wel eens Xite maar zie dan vooral Gers Pardoel, word er niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit van Xite gehoord, is dat een tv zender?
Ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Kooknie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
bazenprogramma was dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Holland in de Hood zit aan tafel geloof ik
Ziggo Xite, is dus van Ziggo. Op nummer 23 in Ziggo gebied.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag Bassie!quote:
Die ken ik ook nietquote:
Oh okee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ziggo Xite, is dus van Ziggo. Op nummer 23 in Ziggo gebied.
Dat zeg je alleen omdat haar halve tieten te zien zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
Afgezien van dat belachelijke haar elke keer is ze wel lekker.
Mannen zijn zo makkelijk he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat haar halve tieten te zien zijn.
En Windowlicker
Njovelin is weer jaloers hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat haar halve tieten te zien zijn.
En Windowlicker
Ook een vette clip!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dit was mijn brugklasperiode.![]()
En Bombfunk MC Freestyler.
Die clip was wel tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dit was mijn brugklasperiode.![]()
En Bombfunk MC Freestyler.
Geef nou maar toe dat jij ook van je stoel afglijdt door die gozer met z'n witte petje en gouden kettingquote:
Beetje maar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin is weer jaloers hoor.
Nou nee dat doe ik alleen van Zlatan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij ook van je stoel afglijdt door die gozer met z'n witte petje en gouden ketting
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
Haal dat ijzerwaar uit je waffel, dan verstaan we je misschien
Ik wil die clip nog wel een keer zien, die gast die alles stopzet met afstandsbediening. Werd echt grijs gedraaid op TMF.quote:
Die zou ik ook wel doen jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dat doe ik alleen van Zlatan.
Die moet wel op YT te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil die clip nog wel een keer zien, die gast die alles stopzet met afstandsbediening. Werd echt grijs gedraaid op TMF.
Dat is erg leuk inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vandaag geluisterd naar de Q Music top 500 van de 90s, dat was pas goede muziek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vandaag geluisterd naar de Q Music top 500 van de 90s, dat was pas goede muziek.
No way!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik niet? Het ging er toch over dat hij uit Amsterdam komt, ik ook.
Heb je viva forever ook gehoord van de Spice Girlsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
Thriller en Smooth criminal zijn de beste clips ooit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Mijn favoriete videoclip is P.I.M.P. van fitty en snoop.
Zo mooi hequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je viva forever ook gehoord van de Spice Girls
Ik denk dat ik die nog uit mijn hoofd meezingquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:
Ja man, geil nummer joh!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Boyzonequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, geil nummer joh!
En Boyzone
Gelijk mijn posters weer uit de kast gehaald.
Waar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen komt de top100 ongeveer, echt een aanrader.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen komt de top100 ongeveer, echt een aanrader.
Q music.quote:
Youtube is het archief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat een slechte kwaliteit beeld van Thriller, hadden ze geen betere in de kast liggen?
Kwam van de Youtubestagiair.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat een slechte kwaliteit beeld van Thriller, hadden ze geen betere in de kast liggen?
quote:
Ok Thanks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Q music.
http://q-music.nl/sites/q(...)_-_zonder_top_10.pdf
En dan is ook de grote onthulling van de top 10.
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar die is ook heel pijnlijk omdat hij zo confronterend dichtbij komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit was toch onze favoriete clip
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Bieber.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Maikel is al bijna 5 jaar dood, voor de Xite kijkers is dat de pre-historie
Bieber heeft nu ook een clip met verschillende segmenten, zag ik op Xite. Eerst een verhaaltje en dan zingen en dan praten en dan dansen.quote:
Moet altijd aan Rosie denken bij dat nummerquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die come hither look, daar krijg ik geen genoeg van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet altijd aan Rosie denken bij dat nummer
[ afbeelding ]
Ik rol nu al over de grond van het lachen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef OProg het volgende:
Wat er verder vanavond allemaal komt boeit niet, want het gaat automatisch een harde topshow worden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
20 kilo per stuk vrees ik.quote:
Wehkamp heeft al die truienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die trui van MM is na te bestellen via wehkamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |