quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen komt de top100 ongeveer, echt een aanrader.
Q music.quote:
Youtube is het archief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat een slechte kwaliteit beeld van Thriller, hadden ze geen betere in de kast liggen?
Kwam van de Youtubestagiair.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat een slechte kwaliteit beeld van Thriller, hadden ze geen betere in de kast liggen?
quote:
Ok Thanks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Q music.
http://q-music.nl/sites/q(...)_-_zonder_top_10.pdf
En dan is ook de grote onthulling van de top 10.
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vandaag geluisterd naar de Q Music top 500 van de 90s, dat was pas goede muziek.
Ja maar die is ook heel pijnlijk omdat hij zo confronterend dichtbij komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit was toch onze favoriete clip
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Bieber.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Maikel is al bijna 5 jaar dood, voor de Xite kijkers is dat de pre-historie
Bieber heeft nu ook een clip met verschillende segmenten, zag ik op Xite. Eerst een verhaaltje en dan zingen en dan praten en dan dansen.quote:
Moet altijd aan Rosie denken bij dat nummerquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die come hither look, daar krijg ik geen genoeg van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet altijd aan Rosie denken bij dat nummer
[ afbeelding ]
Ik rol nu al over de grond van het lachen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef OProg het volgende:
Wat er verder vanavond allemaal komt boeit niet, want het gaat automatisch een harde topshow worden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
20 kilo per stuk vrees ik.quote:
Wehkamp heeft al die truienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die trui van MM is na te bestellen via wehkamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |