Gaat wel over het spoor heen. Met de Haak om Leeuwarden hebben we ook een hoop te stellen.quote:
zeker wel, want dat is de reden dat er extra stoppers tussen Groningen en Assen gaan rijdenquote:
op dit moment toch alleen nachtelijke buitendienststellingen vanwege het inhijsen van viaducten? En richting Sneek binnenkort de afbraak van een oud viaduct toch? In 2015 zouden daar nog wat opruimwerkzaamheden rond Deinum bij kunnen komen volgens mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gaat wel over het spoor heen. Met de Haak om Leeuwarden hebben we ook een hoop te stellen.
Omdat Den Haag Noord niet bestaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef dennistd het volgende:
Waarom eigenlijk geen spoorverdubbeling HS-Noord? Dan kun je ook van dat stomme 3/27-patroon af.
En wat verzakkingen van tunnelbakken en daarmee van het spoor...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op dit moment toch alleen nachtelijke buitendienststellingen vanwege het inhijsen van viaducten? En richting Sneek binnenkort de afbraak van een oud viaduct toch? In 2015 zouden daar nog wat opruimwerkzaamheden rond Deinum bij kunnen komen volgens mij
mongols daarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
HS zal wel Hoofdstation zijn...
dat wordt straks ongeveer een 14-16 patroon vanwege de doortrekking van de treinen van Roodeschool/Delfzijl naar Veendam/Nieuweschansquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef dennistd het volgende:
Waarom eigenlijk geen spoorverdubbeling HS-Noord? Dan kun je ook van dat stomme 3/27-patroon af.
DAT zou pas handig zijn iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat wordt straks ongeveer een 14-16 patroon vanwege de doortrekking van de treinen van Roodeschool/Delfzijl naar Veendam/Nieuweschans
in harlingen beginnen. En dan een kleedhokjesrijtuig erin ook of zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef dennistd het volgende:
Ik denk meer dat je Roodeschool-Veendam en Delfzijl-Nieuweschans krijgt
En dan een sneltrein Leeuwarden-Buitenpost-Groningen-Zuidbroek-Nieuweschans-Leer-Oldenburg-Bremen
moet je eerst het aantal treinen van/naar Sneek opschroeven. Anders heb je er nog niets aanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef dennistd het volgende:
Goed idee! Zullen we dan de stopper uit Sneek/Stavoren maar aan de stoptrein Leeuwarden-Groningen (Europapark) hangen dan? Anders blijven die twee zo zielig alleen over
voorlopig liggen de plannen voor doortrekking naar Oldenburg in een la, want aan Duitse zijde zal veel moeten gebeuren om het mogelijk te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef dennistd het volgende:
Ik denk meer dat je Roodeschool-Veendam en Delfzijl-Nieuweschans krijgt
En dan een sneltrein Leeuwarden-Buitenpost-Groningen-Zuidbroek-Nieuweschans-Leer-Oldenburg-Bremen
Helaas is de nuttige perronlengte op Dronrijp nogal inhibitiefquote:
Daar rijden toch al drie treinen per uur? Dan trein je die uit Stavoren door en één van de twee uit Sneek met een wachttijd van 10 minuten op Leeuwarden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je eerst het aantal treinen van/naar Sneek opschroeven. Anders heb je er nog niets aan
Dan gaan we voorlopig wel naar Norddeich Mole met het hele spulquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voorlopig liggen de plannen voor doortrekking naar Oldenburg in een la, want aan Duitse zijde zal veel moeten gebeuren om het mogelijk te maken
niet efficiënt genoeg, oftewel te duurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar rijden toch al drie treinen per uur? Dan trein je die uit Stavoren door en één van de twee uit Sneek met een wachttijd van 10 minuten op Leeuwarden.
Valt genoeg mee met 120 meter. Is langer dan perronspoor 8 in Leeuwardenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helaas is de nuttige perronlengte op Dronrijp nogal inhibitief
Ik heb nog wel ergens iets liggen meen ik. PM me als je geinteresseerd bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar wel plannen gezien. Er komt een fly-over bij de Peizerweg.
Nou Visvliet dan, of zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Valt genoeg mee met 120 meter. Is langer dan perronspoor 8 in Leeuwarden
beetje mijn tekst jatten en op een ander forum postenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:17 schreef b2py het volgende:
Doet me denken aan het zwaan verhaal, het is vervelend voor goed onderzoek maar om nou direct een beschuldiging uit te spreken... Is het daar soms ook verkiezingstijd?
Forums!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beetje mijn tekst jatten en op een ander forum posten
Geen idee, ik heb 'm ook maar hiervandaan gepluktquote:
nee ik kom net uit Apeldoorn, blijf niet aan de gangquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:22 schreef dennistd het volgende:
Dan komen we elkaar bij Borne tegen, ik ben onderweg naar Drienerlo. Wel een nuttig reisje trouwens, ga je ook door naar Apeldoorn en dan weer naar Deventer?
Thanks, die sub kende ik nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm ook maar hiervandaan geplukt
http://www.reddit.com/r/I(...)ichmond_va_790x1042/
Kijk maar eens op maps.google. Via Stadtbahn is behoorlijk om vergeleken met de route vanaf Hbf (tief).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer terug. Kleine dingen die opvielen:
• Volgens DB is het van Berlin Hbf naar Berlin Spandau 15 km maar vanaf Berlin Hbf (tief) naar Berlin-Spandau op bizarre wijze slechts 11 km.
Is het niet een soort Sloterdijk-constructie dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Kijk maar eens op maps.google. Via Stadtbahn is behoorlijk om vergeleken met de route vanaf Hbf (tief).
Nee niet helemaal. Via Stadtbahn ga je eerst een stuk zuidelijker via Zoologischer Garten en Westkreuz naar Spandau. Vanaf Hbf (tief) vrijwel direct in een rechte lijn naar het westen naar Spandau, via Jungfernheide.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet een soort Sloterdijk-constructie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |