Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Dat is ook hun probleemquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld.
rondreizenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Rondreizen of ga je bijv. alleen naar Tokio?
Tokio.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
Ohquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij postte in den beginne al hier.
was een vraag, Gomez speel daar ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat denk je met Rossi en Gomez voor je?
Hoe lang?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ergerde me zo dood aan Barça v Man City dat ik maar GoT ging kijken.
Ja. El Ham is nu uitgeleend dacht ik. Geen idee aan wie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
was een vraag, Gomez speel daar ook
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Aziequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enige
je kan er 2 weken een luxe vakantie van hebben ik maak er 4000 euro vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.
Maar Tokio zou wel een goede tweede zijn hoorVoor een weekje of zo.
16 dagenquote:
Van mij mag je mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.
Dat zeker nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Azie
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.
Haha als jij betaaltquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Cara het volgende:
[..]
16 dagenHad wat mij betreft langer gemogen, maar de vriendin heeft ook plichten.
[..]
Van mij mag je mee hoor
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je kan er schieten met alle wapens die maar wil
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Ja, living on the edgequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijk
Diversiteit is op straat denk ik groter dan hier omdat men veel extremer is in bijvoorbeeld kleding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.
Ik heb die hele wedstrijd gemistquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekeken
Ik heb er gewoond en kan je zeggen dat het best wel gevaarlijk isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, living on the edge
Ik denk dat het wel mee valt
ja dat wel daarom vraag ik me ook af of het inderdaad waar is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.
1. eten.quote:
Akihabara.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. eten.Meeste michelinsterren ter wereld, meer dan parijs en new york bij elkaar.
2. 24/7 economie zoals het bedoelt is.
3. Tegenstellingen tussen modern en oud
4. Shoppen
5. whisky
6 stappen
Ik kan nog doorgaan tot 400
Scandinavie ja? Nederlanders zijn ook vrij uniform hoor, het is gewoon dat hier 30% niet nederlands is en in Japan 1%quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.
Dat geloof ik graag maar ik denk dat er een verschil zit tussen 2 weken toerist zijn of er wonenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en kan je zeggen dat het best wel gevaarlijk is
Valt best mee, of dacht jij daadwerkelijk dat elke Scandinavische vrouw blond en rondborstig waren?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scandinavie ja? Nederlanders zijn ook vrij uniform hoor, het is gewoon dat hier 30% niet nederlands is en in Japan 1%
Ja, als toerist is het nog gevaarlijker debiel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar ik denk dat er een verschil zit tussen 2 weken toerist zijn of er wonen
Ik keek eerst steeds zonder ondertitelingquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die hele wedstrijd gemist.
Mooi, dan redt je het wel voordat het nieuwe seizoen begint. Daarna kan je House of Cards kijken
Ik vind noren/zweden/denen die je tegenkomt bij het backpacken extreem veel op elkaar lijken ja. Finnen zien er wel echt anders uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee, of dacht jij daadwerkelijk dat elke Scandinavische vrouw blond en rondborstig waren?
Niks mis met Engelse ondertiteling.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek eerst steeds zonder ondertiteling. Nu wel.
Kijk wel welke serie ik hierna oppik.
Volgens veel mensen is Amsterdam ook gevaarlijk, ik ben zelf nog nooit beroofd of ietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, als toerist is het nog gevaarlijker debiel.
Omdat je geen toerist bent misschienquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens veel mensen is Amsterdam ook gevaarlijk, ik ben zelf nog nooit beroofd of iets
Qua kleding zeker, maar qua gezichten lijkt het zo op elkaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Diversiteit is op straat denk ik groter dan hier omdat men veel extremer is in bijvoorbeeld kleding.
Mwa. Lonely planets zullen je waarschuwen voor pickpocket enzo ja. Maar dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met plaatsen als rioquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens veel mensen is Amsterdam ook gevaarlijk, ik ben zelf nog nooit beroofd of iets
quote:Generally, tourists (gringos) and teenagers are considered "easy" targets for criminals. Day-to-day living has also been affected by this. For example, regular banks all have fortress style security doors and armed security men. Rio can be a dangerous city and it is wise to follow these rules even if they seem over exaggerated.
Geen dartsquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ga ik ook geen ene tering aan darts kijken en voetbal. Ik kijk wel weer als de Eredivisie bezig is.
Net Amsterdamquote:There are around 700 favelas in the city and most of them can potentially be unsafe in Rio: and there is always one near you (by a couple of miles or just a few yards). These are easily recognized by their expansive brick walls, and are often on a hillside. The slums grew from being impoverished neighborhoods but are now large areas ruled by drug lords. If you want to keep your nice vision of Rio, you don't need to go there. However, some favelas are amazingly huge, and a new experience for some -- there are some travel agencies who take people on tours there. If you want to go, pay one of those agencies. NEVER go to a favela by yourself, or with an unknown guide. The tour operators have "safe-conduct pacts" with the local drug dealers. If you don't have one, you'll be in BIG trouble. You'll most likely be approached by the drug baron's guards and asked what you are doing there (and these guys typically don't speak English). If you don't have a good reason (and you probably don't), the consequences could be dire. Don't count on the police to help you, as they don't like to enter the favela either, except in special circumstances, though most likely they will check if you are carrying any drugs upon leaving the favela.
In Brazil, every state has two police forces: the Civil (Polícia Civil) and Military (Polícia Militar). Only the latter wear uniform (in Rio, it is navy blue). The city of Rio also has an unarmed Civil Guard, dressed in khaki. Policemen can usually be trusted, but corruption in Brazil is still rampant and a few officers may try to extort you or demanding a little bribe. When this happens, it is usually very subtle, and the officer may typically say something about "some for the beer" (cervejinha). If you are not willing, refuse and ask for another officer. Don't ever try to bribe a policeman on your own--most of them are honest and you might end up in jail.
Ik heb er momenteel even geen behoefte aan op de een of andere manier. Pas als het er echt om gaat, wil ik wel weer inschakelen.quote:
PICS van je zusjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Karzai het volgende:
Rio is wel een stuk gevaarlijker, maar ik heb mijn zusje als guidence en die is al meerdere malen in Brasil geweest en er is niks gebeurd.
In Jerusalem en Zuid Afrika was ze wel aangevallen
hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Negers lijken pas veel op elkaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
je bent vermoeiendquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet je zusje toch wel voor je?
Ik las het al ja, wordt weer een flopshow. Alleen Jekel is wel leuk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb genoteerd dat je me vermoeiend vindt, stempel erop en gaat in mijn archief.quote:
Je bent zelf een wijf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
Jullie lijken nu wel een stel wijven hoor.
Dan heeft ze gewoon geluk gehad, de kans dat er wel een keer wat gebeurt is hoogquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Karzai het volgende:
Rio is wel een stuk gevaarlijker, maar ik heb mijn zusje als guidence en die is al meerdere malen in Brasil geweest en er is niks gebeurd.
In Jerusalem en Zuid Afrika was ze wel aangevallen
Ach, Karzai's zusje houdt van dikke negerpiemels. Waarschijnlijk was dat zelfs voor de boys in de Favelas te obvious.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon geluk gehad, de kans dat er wel een keer wat gebeurt is hoog
Effe normaal Knut. Ga de Macarena dansen of zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, Karzai's zusje houdt van dikke negerpiemels. Waarschijnlijk was dat zelfs voor de boys in de Favelas te obvious.
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef Karzai het volgende:
Nou laten we het zo zeggen Tokio is gewoon kut en mijn zusje krijgt niemand te zien
Ok Rens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.
ik stuur mijn zusje welquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.
Niet de tunnel knaapje, de perrons (bovenop dus).quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De tunnel wordt gesloten ja?
Over 2 nummers prodigy
Dat is al dicht, ik bedoelde de tunnel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de tunnel knaapje, de perrons (bovenop dus).
Maar volgens mij gingen ze de achterkant ook nog verbouwen?
Ik kijk het wel, maar idd het gaat nergens om. Lekker Widm op tv en darts/voetbal op stream.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel even geen behoefte aan op de een of andere manier. Pas als het er echt om gaat, wil ik wel weer inschakelen.
Zit ook wel lekker in het GoT ritme.
Lekker moeilijk. Michelinsterren krijg je voornamelijk door raar vreten te koken. In Japan hebben ze zoveel gemuteerde vissen dankzij Fukushima, dat de rare vissen als paddestoelen uit de zee springen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. eten.Meeste michelinsterren ter wereld, meer dan parijs en new york bij elkaar.
GRAFKAN HOERquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze een hoer is weet ik niet hoor. Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor betaalt eigenlijkquote:
O is dat ook al dicht joh? Nou wat mekker je dan. Dat zeg ik toch: alleen vanaf beide spoorzijdes is het nog open. En de tunnel dus blijkbaar, maar dat is zo'n klein gaatje daar heb niemand last van johquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al dicht, ik bedoelde de tunnel.
"Wat ik wel heb is dat op een mac de kleuren veel mooier zijn dan op een windows PC"quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze een hoer is weet ik niet hoor. Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor betaalt eigenlijk
Waarheid als een koe dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima de luxe. Nog 1 nachtje slapen en het is weer vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |