Ik heb genoteerd dat je me vermoeiend vindt, stempel erop en gaat in mijn archief.quote:
Je bent zelf een wijf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
Jullie lijken nu wel een stel wijven hoor.
Dan heeft ze gewoon geluk gehad, de kans dat er wel een keer wat gebeurt is hoogquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Karzai het volgende:
Rio is wel een stuk gevaarlijker, maar ik heb mijn zusje als guidence en die is al meerdere malen in Brasil geweest en er is niks gebeurd.
In Jerusalem en Zuid Afrika was ze wel aangevallen
Ach, Karzai's zusje houdt van dikke negerpiemels. Waarschijnlijk was dat zelfs voor de boys in de Favelas te obvious.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon geluk gehad, de kans dat er wel een keer wat gebeurt is hoog
Effe normaal Knut. Ga de Macarena dansen of zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, Karzai's zusje houdt van dikke negerpiemels. Waarschijnlijk was dat zelfs voor de boys in de Favelas te obvious.
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef Karzai het volgende:
Nou laten we het zo zeggen Tokio is gewoon kut en mijn zusje krijgt niemand te zien
Ok Rens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.
ik stuur mijn zusje welquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN JOH, MAFKEES.
Niet de tunnel knaapje, de perrons (bovenop dus).quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De tunnel wordt gesloten ja?
Over 2 nummers prodigy
Dat is al dicht, ik bedoelde de tunnel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de tunnel knaapje, de perrons (bovenop dus).
Maar volgens mij gingen ze de achterkant ook nog verbouwen?
Ik kijk het wel, maar idd het gaat nergens om. Lekker Widm op tv en darts/voetbal op stream.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel even geen behoefte aan op de een of andere manier. Pas als het er echt om gaat, wil ik wel weer inschakelen.
Zit ook wel lekker in het GoT ritme.
Lekker moeilijk. Michelinsterren krijg je voornamelijk door raar vreten te koken. In Japan hebben ze zoveel gemuteerde vissen dankzij Fukushima, dat de rare vissen als paddestoelen uit de zee springen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. eten.Meeste michelinsterren ter wereld, meer dan parijs en new york bij elkaar.
GRAFKAN HOERquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Of ze een hoer is weet ik niet hoor. Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor betaalt eigenlijkquote:
O is dat ook al dicht joh? Nou wat mekker je dan. Dat zeg ik toch: alleen vanaf beide spoorzijdes is het nog open. En de tunnel dus blijkbaar, maar dat is zo'n klein gaatje daar heb niemand last van johquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al dicht, ik bedoelde de tunnel.
"Wat ik wel heb is dat op een mac de kleuren veel mooier zijn dan op een windows PC"quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze een hoer is weet ik niet hoor. Kan me niet voorstellen dat iemand daar voor betaalt eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |