quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef robdriessen het volgende:
Zo, even de verwachtingen torenhoog opschroeven
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:06 schreef robdriessen het volgende:
Mwaha, voor het eerst in maanden weer eens ingelogd op Postvoorgup... Alleen maar spam.....
......
allemaal aanbiedingen voor vissenvoer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:06 schreef robdriessen het volgende:
Mwaha, voor het eerst in maanden weer eens ingelogd op Postvoorgup... Alleen maar spam.....
......
werk zequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga maar eens richting mijn werk
Fijne dag nog allemaal
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Ik durf veel, maar Netflix kijken op het werk?.... Baaaad idea
Ik dacht heel even dat we collega's warenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
word hier niet zo moeilijk overgedaan hoor
Normaal is het wel opgeruimd maar nu cba komt morgen welquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat we collega's waren
Mijn werkplek ziet er ook ongeveer zo uit, maar dan zonder Netflix
je hebt nog een scherm nodig voor het werkquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
word hier niet zo moeilijk overgedaan hoor
Lekker, ik had een half dagje collegequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo bijna tijd om lekker naar huis te gaan
En wie draait er vanavond dan? Symph zeker? Moet ik hem weer missen
Jahquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo bijna tijd om lekker naar huis te gaan
En wie draait er vanavond dan? Symph zeker? Moet ik hem weer missen
Ow dus jij al lekker van het zonnetje aan het genieten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker, ik had een half dagje college
Noorse muziek volgens Fogel makkelijk te leren. dus morgen kunnen we allemaal Noors
Jammerquote:
ik ben al bruinquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dus jij al lekker van het zonnetje aan het genieten?
Ow jeetje dat is jammer dat ik niet kan luisteren.. extra vreemde taal erbij altijd handig toch
Is toch juist leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben al bruinIk weet nog niet of ik ga luisteren dan zien we dan wel weer
Noors als het nou Italiaans was
Ik kijk nu al uit naar de uitsprraakquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dus jij al lekker van het zonnetje aan het genieten?
Ow jeetje dat is jammer dat ik niet kan luisteren.. extra vreemde taal erbij altijd handig toch
zitten wel juweeltjes tussen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga het proberen, ik ben toch nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zitten wel juweeltjes tussen hoor
Tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga het proberen, ik ben toch nieuwsgierig
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga hier afsluiten, er is toch niemand meer en heb echt geen fuck te doen
Fijne avond
Laterzquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga hier afsluiten, er is toch niemand meer en heb echt geen fuck te doen
Fijne avond
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond dus norse muziek. Van norse mensen.
Wat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Kally het volgende:
Dat was ook 2 en half uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Soort van cursus gehad, alleen wist ik dat al allemaalquote:
een opfris cursusquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Soort van cursus gehad, alleen wist ik dat al allemaal
Normaal wel leuk tijdens het werk maar ik ben vrij.
Ah fijn!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Soort van cursus gehad, alleen wist ik dat al allemaal
Normaal wel leuk tijdens het werk maar ik ben vrij.
Krijg je die uren wel terug?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef Kally het volgende:
Ja the joy. Ik werk er alleen dagelijks mee dus was nogal overbodig
Nou dat zal toch welquote:
Ligt er aan of er een deadline isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
Zoooo het goede aan plannen is, dat je je er totaal niet aan hoef te houden
Nee, mijn eetplannenquote:
Voor mij iig niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn eetplannen
Ik ben nu aan het bedenken of garnalen en aardappel een combinatie is die je wilt eten.
Dat ziet er ook erg lekker uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij iig niet.
Dit heb ik net in de oven geschoven
http://www.smulweb.nl/rec(...)en-honing-ketjapsaus
Daarbij eet ik tortellini met kaasvulling en roerbakgroenten
Garnalen met groente wokken, daarna een kommetje magere yoghurt met verse fruitquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn eetplannen
Ik ben nu aan het bedenken of garnalen en aardappel een combinatie is die je wilt eten.
Gebakken dan, maar nu geen zin om eerst voor te kokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Kally het volgende:
Aardappel met garnaal. Moet kunnen denk ik.
Ik heb sharonfruitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Garnalen met groente wokken, daarna een kommetje magere yoghurt met verse fruitZonde om garnalen te combineren met aardappelen
Ik kom bij jou etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sharonfruitben op de Haagse Mart geweest
Helemaal niet. Zei alleen dat je het door mannen kan laten doen. Niet over hun mannensapquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef Kally het volgende:
Je hebt het over mannen witsel terwijl ik bloed serieus zit te vertellen wat ik moet doen
Welke mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zei alleen dat je het door mannen kan laten doen. Niet over hun mannensap
Uhhh ja?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Die kunnen witten, heb het idee dat jij het zelf gaat doen. Witte siepie
Whehe ik zie zo wit als een lijkquote:
opnie danquote:
Goed he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou laatste keer dat ik je zag had je al een aardig kleurtje
Geen idee. Waar gaat het over?quote:
Witselquote:
Mooi, ik van je nek en schoudersquote:
Oh heb je nog wat van me nodig?quote:
Je mag mijn plafond schoonmaken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh heb je nog wat van me nodig?
ik zou het niet wetenquote:
Ik welquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Viro het volgende:
[..]Ik ben voor mijn gevoel pas begonnen, zie het zelf nog niet.
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor jequote:
Nee ik ben al voorzien dank jequote:
Uhm omdat ik kwijl over Viro?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voorbje
weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor je
Ik heb ze liever nat dan droogquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor je
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm omdat ik kwijl over Viro?
Viro klapt dubbel als hij dit leest
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ze liever nat dan droog
[..]
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.
kloptquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.
Ik kan niet luisteren, sorryquote:
ik verveel me de pleuris, moet wat doen dan bankhangen. Nadeel van trainen in de ochtend, heb ik rest van dag niets meer te doenquote:
Uhm, morgen helpen hier? Plafond en een droger tillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik verveel me de pleuris, moet wat doen dan bankhangen. Nadeel van trainen in de ochtend, heb ik rest van dag niets meer te doen
Oh nu ben ik opeens geen nutteloze luie surinamer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, morgen helpen hier? Plafond en een droger tillen
Dat heb ik nog nooit tegen je gezegd draakquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh nu ben ik opeens geen nutteloze luie surinamer?
Ik kan me jouw verjaardag nog herinneren, toen we laat in de nacht op je balkon zatenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit tegen je gezegd draak
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn woorden toen hoor, ik weet alleen het lachen nog maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan me jouw verjaardag nog herinneren, toen we laat in de nacht op je balkon zaten
Surinamers zeggen dat ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef Kally het volgende:
En was maar een geintje, ik ga het lekker op mijn gemakkie doen
Gelukkig heb ik die gipsplaten, dus kan het plaat voor plaat doen
Jij noemt me altijd blanke suriquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Surinamers zeggen dat ook
Dat scheelt gelukkig.
Dat kijkt mijn oudste, ik kijk nooit tvquote:
Veel plezier met de Mol!quote:
quote:
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand het tegen mij zei zou ik nu al miljoenair zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn woorden toen hoor, ik weet alleen het lachen nog maar
Dt had ik moeten instellen met de opmerking: Oh je ziet er anders uit dan ik dacht!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand het tegen mij zei zou ik nu al miljoenair zijn
Nou ja, eerlijk is eerlijk, die lachstuipen waren niet normaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand het tegen mij zei zou ik nu al miljoenair zijn
Ze denken Leo te zienquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dt had ik moeten instellen met de opmerking: Oh je ziet er anders uit dan ik dacht!
Nee, ik vermoed over een weekquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier met de Mol!![]()
Is het nu de laatste aflevering?
quote:
Echt? Nee je stem past juist heel goed bij jequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]nee, bij klanten, heb ik al gemaild en gebeld, hebben ze een heel ander beeld bij mijn naam en stem
Ze verwachten een nederlands iemand hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee je stem past juist heel goed bij je
's Ochtends staat er wel eens een kleine Indiaanse vrouw bij m'n bushalte. Heb altijd het idee dat jij het bent, maar zij heeft geen bril, dus ik zit veiligquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]nee, bij klanten, heb ik al gemaild en gebeld, hebben ze een heel ander beeld bij mijn naam en stem
Oh zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze verwachten een nederlands iemand hè
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
's Ochtends staat er wel eens een kleine Indiaanse vrouw bij m'n bushalte. Heb altijd het idee dat jij het bent, maar zij heeft geen bril, dus ik zit veilig
Je stem heeft iets weg van Sophie van Oersquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze verwachten een nederlands iemand hè
Ja, maar dat duurt altijd even voor het allemaal op zijn plaats valt.quote:
Ik moest even wiki-en maar snap waarom jij haar stem zo goed kent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je stem heeft iets weg van Sophie van Oers
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest even wiki-en maar snap waarom jij haar stem zo goed kent.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij noemt me altijd blanke suri![]()
En ik ben juist zo actief
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dt had ik moeten instellen met de opmerking: Oh je ziet er anders uit dan ik dacht!
Ik heb me toch een ongeluk gelachenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, die lachstuipen waren niet normaal
Enne ik weet nog een avond die jij niet meer weet
Ja, om onsquote:
Echt met wakker worden, E. met Lynxie, ze schrok zich helemaal kapotquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet telkens grinniken als ik er aan terug denk
Heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt met wakker worden, E. met Lynxie, ze schrok zich helemaal kapot
We doen het wel een keer naquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
We doen het wel een keer na
Ik ben even andere dingen doen
nog 2 minuten dan kan je helemaal los gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben er wel klaar voor denk ik
bij mij is hij juist omhoog gegaan, ik heb bezwaar aangetekendquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef robdriessen het volgende:
Teringhee,
WOZ 2013 134k
WOZ 2014 125k
ok dan tune ik inquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben er wel klaar voor denk ik
Nee toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Wil ik vanavond Ghost Rider kijken?
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:06 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat dat een Noors nummer was!
Ik wist niet dat Grieg een Noor was...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Fogel het volgende:
Grieg, de componist, is een Noor, maar de uitvoering was door National Philharmonic Orchestra Prague.
Leerzame avond dus ook voor jouquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Grieg een Noor was...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Fogel het volgende:
Grieg, de componist, is een Noor, maar de uitvoering was door National Philharmonic Orchestra Prague.
Whehehe ik ga tot iets over half elf en dan draai ik de boel nog wel volquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef ToT het volgende:
Show van 3 uur? Volgens mij ga je voor ieder uur wel een minuutje uitlopen!
Niet als hij eerst op de kikkers kauwt voordat hij ze probeert door te slikkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef ToT het volgende:
Show van 3 uur? Volgens mij ga je voor ieder uur wel een minuutje uitlopen!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet als hij eerst op de kikkers kauwt voordat hij ze probeert door te slikken
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik ga tot iets over half elf en dan draai ik de boel nog wel vol
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet als hij eerst op de kikkers kauwt voordat hij ze probeert door te slikken
Hij had zojuist toch een kikker in zijn keelquote:
ik draai best fijne muziekjes, samengesteld door Fogelquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Daarom vraag ik het.
Ach Jezus!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij had zojuist toch een kikker in zijn keel
Je mag wel Muis zeggen hoorquote:
nah das niksquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Wil ik vanavond Ghost Rider kijken?
Ahhhh JUIST! Ik kon het ff niet plaatsen, maar je hebt gelijk!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit niet Trolltind van het album Troll?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is dit niet Trolltind van het album Troll?
Daarom vroeg ik het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai best fijne muziekjes, samengesteld door Fogel
Kennelijk nietquote:
Ah, die komt van het album Åsmund Frægdegjevar (moest ik ook even opzoeken hoor)quote:
Maar de eersteviool is een schatquote:
Oh, een stradivarius dusquote:
Het is een requiem joh, dat hoort zoquote:
Dat elektro beatje maakt het nummer onrustig. De vocale partij klinkt wel goedquote:
vocaal is het tof, maar inderdaad die beat en dan nog een clip met een metronoomquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat elektro beatje maakt het nummer onrustig. De vocale partij klinkt wel goed
Hmmm... Requiem... Niet iets wat je verwacht op een fijne donderdag avond na een fijne pizza.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een requiem joh, dat hoort zo
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef Fogel het volgende:
De componist is een goede vent, als hij op het werk was lag altijd de koelkast vol met wijn
kan prima samen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Requiem... Niet iets wat je verwacht op een fijne donderdag avond na een fijne pizza.
Ik zeg ook niet dat het niet samen kan of niet mooi kan zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan prima samen hoor
Het zijn maar een paar klassieke dingen tussen door
Het gaat van mooi, mooier naar mooist, naar ruig, naar
gewoon van alles wat en voor ieder wat wils..
En er komen echt nog pareltjes aan
Op deze maat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Kamer donker, muis met aansteker zwaait
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Kamer donker, muis met aansteker zwaait
Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit zietquote:
toen deze show werd samengesteld was het donker weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet samen kan of niet mooi kan zijn. Ik neem aan dat je weet wat een requiem is, zoals ik zeg, niet echt iets wat je verwacht op zo'n zonnige dag
.
Brandde mijn pootje al, dus nu maar een fakkel gepaktquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brandde mijn pootje al, dus nu maar een fakkel gepakt
Welke gordijnenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brandde mijn pootje al, dus nu maar een fakkel gepakt
Devil's Ownquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen deze show werd samengesteld was het donker weer![]()
Er komt zo een nummer dat speciaal voor jou is
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!
Hall of the mountain king?
http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Hall_of_the_Mountain_Kingquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!
Ja ik ken het stuk, daarom zei ik de titel ook!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Hall_of_the_Mountain_King
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!
Ik heb nooit een versie gehoord met zang!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]met Noors koor is het gewoon best. "Slakt ham! Kristenmanns sønn har dåret Dovregubbens veneste mø!"
Ik heb alleen de Nozem en de Non van hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Symphonic het volgende:
EN dit is natuurlijk onze eigen Cornelis Vreeswijk
dit is Zweeds jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Nozem en de Non van hem
Maar is niet zweeds?
Dat jij dat kunt horen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar is niet zweeds?
en ik heb echt veul van hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar is niet zweeds?
Die zijn dan ook niet zo makelijk te vinden. En een versie met een Noors koor in een fatsoenlijke kwaliteit al helemaal niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit een versie gehoord met zang!
Hm ik heb wel interesse in een goede versie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet zo makelijk te vinden. En een versie met een Noors koor in een fatsoenlijke kwaliteit al helemaal niet.
dit is wel een van mijn favo Abba songsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Deze vind ik wel mooi. Heel mooi zelfs
.
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jij dat kunt horen!
Ja die "r"-klanken klinken volgens mij anders als bij die andere nummers van net.
Ahhhhh vandaar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebben
heb ik voor je hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Mijn favoriet is Does your mother knowquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is wel een van mijn favo Abba songs
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef Fogel het volgende:
x : [c ⊑ d] ⊢ x⊓c : [1 ≤ d]
Dan liever ABBAUh, ja kan ik mij iets bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Die je net hoorde was .quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm ik heb wel interesse in een goede versie!
die is ook very nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Does your mother know.
Is dat de uitvoering van het Bergen Philharmonic Orchestra?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
NRK heeft een DVD met Peer Gynt in Egypte uitgebracht met een hele mooie versie, maar ik heb die DVD helaas nog niet en mensen die hem wel hebben leggen het niet op YT
De film Mama Mia is mijn guilty pleasurequote:
Maar de clip van dit nummer is zo leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ToT het volgende:
The sun always shines on tv had je ook kunnen doen!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de clip van dit nummer is zo leuk
straks heb ik nog een mooi ander nummer van ze, die hoor je nooit op de radioquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ToT het volgende:
The sun always shines on tv had je ook kunnen doen!
Of hunting high and low.
die is briljantquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de clip van dit nummer is zo leuk
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
straks heb ik nog een mooi ander nummer van ze, die hoor je nooit op de radio
De inslaapval muziek van Fogels kinderenquote:
Grunten bedoel jequote:
Nee, 141 Egyptenaren zorgden voor de muziek aldaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat de uitvoering van het Bergen Philharmonic Orchestra?
Edit: nee dus
http://nrkbutikken.no/lydbok/peer-gynt
Nope, dit is Mayhemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Details, details!
Maar Symph, is dit Burzum?
Vocaal is het welquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
Oh na reconnecten hoorde ik ineens wel de vocals!
Het moet je smaak maar zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van hen, maar wat ik ken, is wel van een andere kwaliteit.
Cool. De broer van de vriendin van de oom van mijn neef was vrienden met de drummer van De Kast.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen is klein. De bassist was een poos de vriend van een vriendin van mijn vrouw.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen is klein. De bassist was een poos de vriend van een vriendin van mijn vrouw.
De oom van je neef. Je broer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. De broer van de vriendin van de oom van mijn neef was vrienden met de drummer van De Kast.
Ik heb een hele lijst gegeven, wat Symph daaruit kiest is zijn verantwoordingquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
Fogel, dat nummer van net mag je nooit meer uitkiezen voor een show. Wat een ooraids.
Die heeft ie er dan ook uitgeflikkerd, kennelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst gegeven, wat Symph daaruit kiest is zijn verantwoording
(en er staan nog ergere nummers bij)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ingetuned
ondertussen even een kast aan 't opschetsen
die hele lijst zie ik nu pas, die die ga ik gebruiken voor deel 2quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst gegeven, wat Symph daaruit kiest is zijn verantwoording
(en er staan nog ergere nummers bij)
Bijna juistquote:
ik zal van de week eens kijken of ik er een mama appelsapje van kan makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef ToT het volgende:
Laat dat stukkie zo dan ff horen waar je dat verstaat!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijna juistGoogle Translate maakt er dit vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jag would Mota nånstans partners at depths rush has Varita där Besides och jag är inte Radd dina ögon other colors in Ljus but judgment may tittle now, jag är beredd lazy to her comma närmre was hon vackrare än me the Finns days that rush thoughts more on her depends on you rush goes bredvid but Halka by jag inte endures storm more tried att visa thee Blick but passionate interest me watching the här är Platsa nån annans och jag måste plats out hur ska one älska nån who Alskat nån Besides Jag Minns as väl hur hon was presenterad but it was rush as lazy in her comma och jag tried att ge thee hela to blame real rush basically know att the är min We are right on the street, breaking opinions in Darkness utanför capital's finest hotels and and dina händer ask me napping över as one sätt att Saga - tack för ikväll lazy to her comma närmre, Vissa moments can that can ensamt if you evade vad jag thoughts on that jag och håll fucked creeps tätt intill you like hon should vanishing when we talar Sallan högt about våran future we never speaks högt about what we have dina dreams are allt svårare again look at och mina kina soon inte Langres every lazy to her comma närmre: PYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn buikspieren doen auw nu.
Goh, nu weet ik precies waar dit lied over gaat, hoe dolletjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijna juist
Jag ville mötas nånstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd
dina ögon ändrar färg i ljuset
men dom kan titta nu, jag är beredd
Lät du henne komma närmre
var hon vackrare än mig
det finns dagar som jag tänker
mer på henne än på dig
jag går bredvid men halkar efter
jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken
men det är inte mig du ser
den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut
Jag minns så väl hur hon blev presenterad
men det var jag som lät henne komma in
och jag har försökt att ge dig hela skulden
fast jag innerst inne vet att den är min
Vi står på gatan, bryter meningar i mörkret
utanför stadens finaste hotell
och dina händer ber mig sova över
som ett sätt att säga – tack för ikväll
Lät du henne komma närmre,
Vissa stunder kan det kännas ensamt
om du undrar vad jag tänker på
så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
som om hon skulle försvinna då
Vi talar sällan högt om våran framtid
vi talar aldrig högt om det vi har
dina drömmar blir allt svårare att se nu
och mina finns snart inte längre kvar
Lät du henne komma närmre
Oftewel ze lult maar wat en laat het lekker interessant klinken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google Translate maakt er dit van
Jag would Mota nånstans partners at depths rush has Varita där Besides och jag är inte Radd dina ögon other colors in Ljus but judgment may tittle now, jag är beredd lazy to her comma närmre was hon vackrare än me the Finns days that rush thoughts more on her depends on you rush goes bredvid but Halka by jag inte endures storm more tried att visa thee Blick but passionate interest me watching the här är Platsa nån annans och jag måste plats out hur ska one älska nån who Alskat nån Besides Jag Minns as väl hur hon was presenterad but it was rush as lazy in her comma och jag tried att ge thee hela to blame real rush basically know att the är min We are right on the street, breaking opinions in Darkness utanför capital's finest hotels and and dina händer ask me napping över as one sätt att Saga - tack för ikväll lazy to her comma närmre, Vissa moments can that can ensamt if you evade vad jag thoughts on that jag och håll fucked creeps tätt intill you like hon should vanishing when we talar Sallan högt about våran future we never speaks högt about what we have dina dreams are allt svårare again look at och mina kina soon inte Langres every lazy to her comma närmre: P
Het helpt als je het ding vertelt dat het Zweeds is ipv Noorsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google Translate maakt er dit van
Jag would Mota nånstans partners at depths rush has Varita där Besides och jag är inte Radd dina ögon other colors in Ljus but judgment may tittle now, jag är beredd lazy to her comma närmre was hon vackrare än me the Finns days that rush thoughts more on her depends on you rush goes bredvid but Halka by jag inte endures storm more tried att visa thee Blick but passionate interest me watching the här är Platsa nån annans och jag måste plats out hur ska one älska nån who Alskat nån Besides Jag Minns as väl hur hon was presenterad but it was rush as lazy in her comma och jag tried att ge thee hela to blame real rush basically know att the är min We are right on the street, breaking opinions in Darkness utanför capital's finest hotels and and dina händer ask me napping över as one sätt att Saga - tack för ikväll lazy to her comma närmre, Vissa moments can that can ensamt if you evade vad jag thoughts on that jag och håll fucked creeps tätt intill you like hon should vanishing when we talar Sallan högt about våran future we never speaks högt about what we have dina dreams are allt svårare again look at och mina kina soon inte Langres every lazy to her comma närmre: P
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het helpt als je het ding vertelt dat het Zweeds is ipv Noors
I wanted to meet somewhere down deep
I 've been there before and I'm not afraid
Your eyes change color in the light
but they can look now , I'm ready
You let her get closer
she was prettier than me
there are days that I think
more on her than on you
I go next but lags behind
I can not run more
tried to show you with her eyes
but it's not me you see
This place is someone else's and I have to find out
how do you love someone who loved someone before
I remember well how she was introduced
but it was I who let her get into
and I have tried to give you all the blame
I settled deep down you know that it is my
We stand on the street, breaking sentences in the dark
outside the city's finest hotels
and your hands asking me to sleep over
as a way to say - thank you for tonight
You let her get closer ,
At times it can feel lonely
if you're wondering what I think of
so I hold tight and creeping close up
as if she would disappear when
We rarely speaks loudly about our future
we never talk aloud about what we have
your dreams will become increasingly difficult to see now
and mine are soon no longer exist
You let her get closer
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
You let her get closer
she was prettier than me
more on her than on you
I can not run more
but it's not me you see
You let her get closer ,
You let her get closer
Owh, het was weer zweedsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
You let her get closer
she was prettier than me
more on her than on you
I can not run more
but it's not me you see
You let her get closer ,
You let her get closer
Ja, en wat je nu hoort is Engelsquote:
Ow, ik dacht al dit klinkt verstaanbaarquote:
Dat dacht ik ook al. Hij moet gewoon rustig naar beneden lopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef ToT het volgende:
Als je maar niet straks onder aan de trap ligt!
Daar pakken ze het pro aan!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Fogel, spelen ze het 'spelletje' Rock-Paper-Scissors in Noorwegen?
Of hebben ze daar weer een andere variant op het iene-minne-mutte?
Dat ligt aan de grootte van de kast en of de kast van Ikea komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, 300 euro voor een kast met schuifdeur, is dat duur?
dan moet ik 'm zelf nog maken
Stein, saks, papir. Ze hebben er zelfs kampioenschappen in...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Fogel, spelen ze het 'spelletje' Rock-Paper-Scissors in Noorwegen?
Of hebben ze daar weer een andere variant op het iene-minne-mutte?
Ligt aan de kwaliteit en hoeveel deuren. Voor dat geld zou je een redelijik goede moeten hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Hangt van het merk af. Ikea nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |