quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt lekker!
Hall of the mountain king?
Ik heb nooit een versie gehoord met zang!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]met Noors koor is het gewoon best. "Slakt ham! Kristenmanns sønn har dåret Dovregubbens veneste mø!"
Ik heb alleen de Nozem en de Non van hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Symphonic het volgende:
EN dit is natuurlijk onze eigen Cornelis Vreeswijk
dit is Zweeds jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Nozem en de Non van hem
Maar is niet zweeds?
Dat jij dat kunt horen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar is niet zweeds?
en ik heb echt veul van hemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar is niet zweeds?
Die zijn dan ook niet zo makelijk te vinden. En een versie met een Noors koor in een fatsoenlijke kwaliteit al helemaal niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit een versie gehoord met zang!
Hm ik heb wel interesse in een goede versie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet zo makelijk te vinden. En een versie met een Noors koor in een fatsoenlijke kwaliteit al helemaal niet.
dit is wel een van mijn favo Abba songsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Deze vind ik wel mooi. Heel mooi zelfs
.
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jij dat kunt horen!
Ja die "r"-klanken klinken volgens mij anders als bij die andere nummers van net.
Ahhhhh vandaar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebben
heb ik voor je hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet hoor, maar was laatst aan het taggen en kwam toen tot ontdekking dat Cornelis Vreeswijk een groter Zweeds oevre heeft dan Nederlands, en ik wil nog wat van het Zweedse oevre hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Mijn favoriet is Does your mother knowquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is wel een van mijn favo Abba songs
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef Fogel het volgende:
x : [c ⊑ d] ⊢ x⊓c : [1 ≤ d]
Dan liever ABBAUh, ja kan ik mij iets bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Die je net hoorde was .quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm ik heb wel interesse in een goede versie!
die is ook very nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Does your mother know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |