Doe de groeten aan je mayonaise en eet smakelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ben lunchen, lekker genieten van mijn broodje rosbief
Daar mocht ik jou toch voor gebruikenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je mayonaise en eet smakelijk
O jah wachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar mocht ik jou toch voor gebruiken![]()
Wel blijven opletten hequote:
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eat
Wahaha u have a rly dirty mind ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Welke kleur heeft hij >.<quote:
220V opzetten, dan kom je er het snelst achterquote:
Gewoon een nieuw klosje pakken.quote:
"Waar heb je hem voor het laatst gezien ? "quote:
Meisterquote:
quote:
Goedquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 uur tot vakantie
Nog 19 uur tot kleffe reünie op Schiphol
Worden jullie al gek van me?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 uur tot vakantie
maar die rust die het oplevert, maakt het ruimschoots goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 uur tot vakantie
What's up ?quote:
Nuchtere Tukkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar die rust die het oplevert, maakt het ruimschoots goed.
nee, ik wordt niet snel gek en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt
Leuk hoor visite, die zat me helemaal vol ideetjes te stoppen voor mijn geklus, nu ben ik volledig losgeslagen, of doorgeslagenquote:
behalve als ik uit het café kom rollenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk hoor visite, die zat me helemaal vol ideetjes te stoppen voor mijn geklus, nu ben ik volledig losgeslagen, of doorgeslagen
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
behalve als ik uit het café kom rollen
Ja, pfff, mijn plafond is echt een drama, kreeg de tip schoonmaken met water en ammonia, maar ik met nek achterover is al niet zo best en jij weet hoe groot mijn kamer isquote:
Nee dat is inderdaad niet echt watquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, pfff, mijn plafond is echt een drama, kreeg de tip schoonmaken met waer en ammonia, maar ik met nek achterover is al niet zo best en jij weet hoe groot mijn kamer is
Ja dat is wel zo, maar ik denk dat ik weinig keus heb verder, die klote lampjes hebben toen natuurlijk die vlekken achtergelaten en het is niet meer gewoon te wittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet echt wat
Maar sowieso water en ammonia, die lucht blijft ook echt lang hangen
Ik wens je er veel succes mee in ieder gevalquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ik denk dat ik weinig keus heb verder, die klote lampjes hebben toen natuurlijk die vlekken achtergelaten en het is niet meer gewoon te witten
Ik ga er morgen gewoon aan beginnen
Voordeel is dat het banen zijn, dus baan voor baan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wens je er veel succes mee in ieder geval
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:37 schreef Kally het volgende:
Oh ik ben even naar de zaak, zucht, op mijn vrije dag
Goh buurman, ik hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:37 schreef robdriessen het volgende:
Hogedrukspuit + plafond. Instant succes.
Nee joh, wat is er mooier dan naar zoiets toelevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 uur tot vakantie
was het maar waar....quote:
quote:
Hoe laat draai je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar....
Ik heb al een nieuw batterijtje in de klok gedaan, maar dat helpt ook al niet...
Ach netflix brengt me de dag wel doorquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar....
Ik heb al een nieuw batterijtje in de klok gedaan, maar dat helpt ook al niet...
probeer er 1 van 12Vquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar....
Als ik dat hier doe ligt het hele schoolnetwerk platquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Ik durf veel, maar Netflix kijken op het werk?.... Baaaad idea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |